اصلاً بعید نیست با فشار افکارعمومی، #نماینده_سراوان با حضور در گمرک و یک عذرخواهی از #محمد_بهنیا سعی کند تا فعلاً غائلهها را بخواباند اما #سرقت_علمی، سوءاستفاده از مسائل قومی و مذهبی و حضورش در گمرک برای حل مشکل یک دلال، قطعاً چیزهای سادهای نیستند که نهایتاً با یک #عذرخواهی بتوان ماستمالیشان کرد؛ دوران بزن در رویی مدتهاست که تمام شده است!!
🇮🇷حزب الله سایبری
@hizbollahsyberi
🔆 آیت الله #جوادی_آملی : سری به دل بزنید و ببینید چه کسی آمده وچه کسی رفته...
🔅 سری به دلتان بزنید ببینید که این دلتان سر جایش هست یا نه؟ کسی آمد یا نه؟ در را باز کرد یا نه؟ ما الا و لابد هر شب مسئولیم که سری به دل بزنیم ببینیم چه کسی آمده و چه کسی رفته؟ چون با او کار داریم. فرمود: این دل را همانند یک قلعه و دژ کنید، کلید هم دست خودتان باشد.
ادامه مطلب
🌐 http://vareth.ir/news/88579
🇮🇷حزب الله سایبری
@hizbollahsyberi
🔻آلمانی ها هم از نماینده سراوان شاکی شدند
🔹پروفسور آلمانی دانشگاه فرایبورگ، مدعی شد که "محمد باسط درازهی" از مقاله وی سرقت علمی کرده نسبت به عمل این نماینده مجلس اعتراض کرد.
🔹وی نوشته ظاهراً مولفان برای «کار» خود جایزه هم گرفتهاند!
🔹پروفسور وولفرام بِرگِرد برای نشان دادن این ادعا لینک نقشهی گوگل از مکان دوچرخههایی که در مقاله از عکس آنان استفاده کرده را داده است.
🇮🇷حزب الله سایبری
@hizbollahsyberi
نجوایی در فراق بقیةالله
گر چه تازه آغاز زمستان است اما زین پس تا بهار، آرامآرام روز، بلندتر میشود تا آن فردای خوش که کلا بخواباند مچ شب را! و این استعاره از امید آدمی به آمدن سحر است و وصال سپیده! و به اینکه نور بر تاریکی، غلبه کند انشاءالله! و اصلا یک چیز! تا کی باید این همه مقدمهچینی کنیم و سخن به استعاره و ایهام بگوییم؟! حرف را صاف بزن ای فرزند آدم که هیچ حال خوشی نداری! سحر کیست؟! سپیده کجاست؟! وقتی دستت از دامان حضرت بقیةالله، کوتاه است و حتی بیش از عمر نوح «مهدی فاطمه» را ندیدهای، چه روزی؟! چه شبی؟! چه زمستانی؟! چه بهاری؟! چه حال خوشی؟! آیا یعقوب که تنها و تنها در فراق عزیز مصر بود، روز و شبی داشت؟! مگر نه آنکه آنقدر گریه کرد و اشک ریخت که سوی چشمانش از دست رفت؟! باورم هست آن زمان، همهی فکر و ذکر یعقوب، یوسف بود و ما اما روز را و نور را و سحر و سپیده را میگذاریم جای «مهدی فاطمه» بلکه به خیال خودمان هنرمندانه و شاعرانه، منتظر حجتبن الحسن بوده باشیم! خدایی بس است دیگر! باید انقلاب کنیم در نحوهی انتظارمان! دنیا را بنگرید! «زرد» رنگ جلیقهی همهی آدمیان است و بلکه رنگ رخسار همهی آدمیان! واقعیت آن است که غیبت، نسخهی همهی ما را پیچیده! دنیا به شهادت حکامی چون ترامپ و بنسلمان، اگر تیمارستان نباشد، حتما یک بیمارستان رواعصاب است که مدام آمبولانس، داخلش میشود! و مدام آژیر خطر! روزی کودک فلسطینی! روزی یمنی! روزی سوری! همان طفلک لب ساحل! چه بود اسمش؟! علیالظاهر پای برج عاج ایفل بود که آدم از ما بهتران میتوانست دمی به آسایش، قهوه نوش جان کند و این هم از لیزی قطرات خون خیابان شانزهلیزه! و پلیس مهربان خروسنشان! و خرس گندههای مکتب لیبرالدموکراسی! آخر و عاقبت حکومت ما مردم بر خودمان! دقیقا! رسما! علنا! رأی اکثریت! همان «اکثرهم لایعقلون»! بت دموکراسی! شوی انتخابات! اینکه تو توهم بزنی «انتصاب خالق» باید ذیل «انتخاب مخلوق» تعریف شود! و آوردن خدا زیر خلق! حالا تحویل بگیر روزگار بدون «مهدی فاطمه» را! چه روزگار آزگار بیآموزگاری! چقدر پریشانحالی! چقدر پریشان حالی! حرف را صاف بزن ای فرزند آدم که هیچ حال خوشی نداری! آن از غرب! این از شرق! آن از شمال! این از جنوب! حقا که «ظهر الفساد فیالبر و البحر»! حتی اینجا هم کسی که پرهیز دارم از بردن نامش، هنوز مثل ایام تبلیغات، با مردم سخن میگوید! گویی هنوز «نامزد» است، نه «مسئول»! یا خیرالمسئولین! به داد بشریت برس! کل جهان شده کلبهی حزنآلود کنعان! و ما هم فردای شب یلدا را و بلکه بهار را کم ندیدهایم اما «کلبهی کنعان شود روزی گلستان، غم مخور» ربطی به این بهارکها ندارد! بله! روزها بلند میشوند ولی وقتی حتی خبری از خیمهی غریبانهی صاحبالزمان نداریم، چه روزی؟! این هم مثل روز قبلش! یا روز بعدش! حرف را صاف بزن ای فرزند آدم که هیچ حال خوشی نداری! هیچ حال خوشی نداریم! غلط کردیم! بیا حضرت صاحبالعصر و الزمان! برگرد آقاجان! این جهان دقیقا محصول غلبهی رأی ما بر راه الله است! توهم زدیم که بیشما نیز زندگی میگذرد! آقاجان! منارههای تمام مساجد، همان دستان ماست که به علامت تسلیم، بالا آمده! غلط کردیم! ما فکر میکردیم مشکل ملل با «سازمان ملل» حل میشود ولی لعنت خدا بر این سازمان بیملل که فرمانش دست شیاطین است! پول بنسلمان و ارادهی ترامپ باید معین کند حکم شورای امنیت را! و این زندهبهگور کردن آدمیت است! اصلیترین عصر جاهلیت! احوالپرسی آدمها با هم، اما در مجازستان! خدایا! دلم مسیح میخواهد، عوض بابانوئل! این عروسک، اصلا معلوم نیست فرزند کیست، لیکن مسیح، فرزند مریم مقدس است! سخن از «حجاب اجباری» میگویند ولی بهاجبار میخواهند دختران حوا را بیحجاب کنند! خدایا! دلم موسی و ابراهیم و نوح و آدم میخواهد! یعقوب! یوسف! داود! زکریا! یحیی! سلیمان! اسماعیل! همهیشان! خدایا! دلم «محمد» میخواهد که سلام تو بر ایشان باد! و این همه با آمدن «مهدی فاطمه» محقق میشود! او چکیدهی همهی انبیا و خلاصهی همهی اولیا و عصارهی همهی اوصیاست! او سیمایی دارد زیباتر از یوسف و صدایی دلرباتر از داود! حرف را صاف بزن ای فرزند آدم که هیچ حال خوشی نداری! یا الله! دلتنگ آسمانیم در این زمین سرد! غلط کردیم! ما گناه داریم! ماندهایم چه کنیم! واماندهایم! خسارتزدگانیم! حسرتخوردگانیم! رحمی کن به حال خلائق، یا حضرت خالق! دارد از دست میرود آدمی...
#حسین_قدیانی
🇮🇷حزب الله سایبری
@hizbollahsyberi
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی:
✊ کاری کنید که نیروی انتظامی در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشیار باشد
🔻 رهبر انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با تشکر از تلاشهای حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
🔹️ فرمانده کل قوا، لازمه رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در تراز انقلاب و نظام اسلامی را #پیشرفت_بدون_توقف خواندند و افزودند: بخشهای مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتریها، پاسگاهها و گشتهای انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا میکند.
🔺️ ایشان با اشاره به پیشرفتهای خوب #نیروی_انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پیشرفتها تأکید کردند و افزودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینانبخش و اعتمادآفرین باشد. ۹۷/۱۰/۲
💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 هماکنون؛ #تیتر_یک سایت Khamenei.ir
🔺️ فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان ناجا:
👈 برای مردم اطمینانبخش و اعتمادآفرین باشید. ۹۷/۱۰/۲
💻 @Khamenei_ir
💥 سه رویکرد در فقه حکومتی وجود دارد: فقه موضوعات، فقه نظامات، فقه سرپرستی
✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری:
«سه رویکرد در فقه حکومتی وجود دارد:
1⃣ رويکرد اول، فقه حکومتي را به استنباطِ «احکام موضوعات اجتماعي» تفسير ميکند که مُجري آنها حکومت است. طبق اين رويکرد، همچنین فقه حکومتي موظف است به تزاحمات اين احکام در مقام اجرا و همچنين به مسائل مستحدثهاي که پيش ميآيد پاسخ دهد.
2⃣ رويکرد دوم ـ که نسبت به رويکرد اول جامعتر است ـ فراتر از احکام موضوعات کلي، به «نظام» توجه ميکند و معتقد است که ما نظام احکام داريم که ناظر به جامعه است. همچنين ميتوان گفت مکلف آن هم جامعه است و نه فرد. در اين رويکرد، مسئله مستحدثهاي که مورد توجه قرار گرفته و ميبايست به آن پاسخ داد، «نظامات اجتماعي» است، مانند نظام سياسي، نظام اقتصادي و ديگر نظامات اجتماعي. اين نظريه را بيش از همه ميتوان نزدیک به دیدگاه مرحوم شهيد بزرگوار صدر دانست که با نظامهاي ـ به اصطلاح ـ وارداتي مواجه بودند؛ ايشان در عصر خود و در جغرافياي عراق با نظامهاي مارکسيستي که نفوذ بسياري داشتند، مواجه بودند. از اين رو سعي داشتند تئوري اقتصاد اسلامي را در مقابل اقتصاد سرمايهداري و اقتصادهاي سوسياليستي و کمونيستي ارائه دهند. بنابراين ايشان به اين نکته عنايت کردند که ما غير از فقه احکام موضوعات، داراي فقه نظامات نيز هستيم که در قدم بعد در تفسير اين نظام، دامنه عملکرد آن و حتي طريق دستيابي به اين نظام نيز نظريهپردازي کردند.
3⃣ در رويکرد سوم ـ که مبتني بر انديشههاي حضرت امام (ره) است - غير از اين که ما داراي نظامات اجتماعي هستيم يک امر اساسيتري وجود دارد و آن مسئله حکومت هست و اينکه دين داراي حکومت است و بلکه حكومت با کل دين برابر است؛ يعني اصل اسلام حکومت است و اين حکومت مأمور تحقق توحيد است. اين جامعه و رسالت اصلي آن (اقامه توحيد) در موازنه با حاکميت مادي واقع ميشود، اين طور نيست که ما در يک خلأ زندگي کنيم بلکه در جامعهاي زندگي ميکنيم که نقطه مقابل آن نظامهاي مادي هستند.» ۹۱/۱۲/۱۶
🇮🇷حزب الله سایبری
@hizbollahsyberi