eitaa logo
🇮🇷حزب الله سایبری🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
78.3هزار عکس
24.2هزار ویدیو
1.2هزار فایل
بسم الله الرحمن الرحيم 🌹اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌹 🇮🇷 @hizbollahsyberi رسانه جامع مجازی و اجتماعی . ولایی . تحلیلی . روشنگری . سیاسی. بصیرت افزایی و افسران جنگ نرم https://eitaa.com/hizbollahsyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
📸عزاداری روز عاشورا در لندن ◼️🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
7.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نگرانی بی‌بی‌سی از دیپورت اعضای گروهک تروریستی منافقین به ایران 🔹این یک زنگ خطر است، بعد از سازمان مجاهدین نوبت ما و اپوزیسیون می‌رسد! این شروع یک روند است! ◼️🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎦بومی‌سازی شریان بندِ خون؛ محصولی راهبردی در درمان بیماری‌های قلب و عروق ◼️🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
11.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیه السلام ▪️ آقا مباحث معرفتی رو ولش کن ! عاشق باش! نوکر اباعبدالله❗️ ⬅️امام حسین نوکر نمی‌خواد! عاشقِ عاقل میخواد... ⬅️ زیر کولر که همه میگن ما نوکر اباعبدالله ایم❗️ استاد حسن رحیم پور ازغدی ◼️🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
حکمتی از امام سجاد (ع) "محدوده انسانیت" کجاست؟ ♦️این بیان حکیمانه از امیر مؤمنان (ع) در حکمت 196 نهج البلاغه است که فرمود: "كُلُّ وِعَاءٍ يَضِيقُ بِمَا جُعِلَ فِيهِ إِلَّا وِعَاءَ الْعِلْمِ فَإِنَّهُ يَتَّسِعُ بِهِ. هر ظرفی بدانچه در آن نهند تنگ شود جز ظرف علم كه هر چه در آن نهند وسیع تر گردد". 🔹دعا و درخواست هر کس از پروردگار به اندازه ظرف وجود و معرفت اوست. حضرت زین العابدین امام علی بن الحسین (علیهما السلام) در دعای اول صحیفه سجادیه (ع)، مرز انسانیت و حیوانیت را حمد و شکر می شمارد: ♦️" ... وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَوْ حَبَسَ عَنْ عِبَادِهِ مَعْرِفَةَ حَمْدِهِ عَلَى مَا أَبْلَاهُمْ مِنْ مِنَنِهِ الْمُتَتَابِعَةِ، وَ أَسْبَغَ عَلَيْهِمْ مِنْ نِعَمِهِ الْمُتَظَاهِرَةِ، لَتَصَرَّفُوا فِي مِنَنِهِ فَلَمْ يَحْمَدُوهُ، وَ تَوَسَّعُوا فِي رِزْقِهِ فَلَمْ يَشْكُرُوهُ. وَ لَوْ كَانُوا كَذَلِكَ لَخَرَجُوا مِنْ حُدُودِ الْإِنْسَانِيَّةِ إِلَى حَدِّ الْبَهِيمِيَّةِ فَكَانُوا كَمَا وَصَفَ فِي مُحْكَمِ كِتَابِهِ «إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا.» 🔹 وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا عَرَّفَنَا مِنْ نَفْسِهِ، وَ أَلْهَمَنَا مِنْ شُكْرِهِ، وَ فَتَحَ لَنَا مِنْ أَبْوَابِ الْعِلْمِ بِرُبُوبِيَّتِهِ، وَ دَلَّنَا عَلَيْهِ مِنَ الْإِخْلَاصِ لَهُ فِي تَوْحِيدِهِ، وَ جَنَّبَنَا مِنَ الْإِلْحَادِ وَ الشَّكِّ فِي أَمْرِهِ... حَمْداً يُضِي‏ءُ لَنَا بِهِ ظُلُمَاتِ الْبَرْزَخِ، وَ يُسَهِّلُ عَلَيْنَا بِهِ سَبِيلَ الْمَبْعَثِ... وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي أَغْلَقَ عَنَّا بَابَ الْحَاجَةِ إِلَّا إِلَيْهِ، فَكَيْفَ نُطِيقُ حَمْدَهُ أَمْ مَتَى نُؤَدِّي شُكْرَهُ لَا، مَتَ... امَرَنَا لِيَخْتَبِرَ طَاعَتَنَا، وَ نَهَانَا لِيَبْتَلِيَ شُكْرَنَا، فَخَالَفْنَا عَنْ طَرِيقِ أَمْرِهِ، وَ رَكِبْنَا مُتُونَ زَجْرِهِ، فَلَمْ يَبْتَدِرْنَا بِعُقُوبَتِهِ، وَ لَمْ يُعَاجِلْنَا بِنِقْمَتِهِ، بَلْ تَأَنَّانَا بِرَحْمَتِهِ تَكَرُّماً، وَ انْتَظَرَ مُرَاجَعَتَنَا بِرَأْفَتِهِ حِلْماً. وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي دَلَّنَا عَلَى التَّوْبَةِ الَّتِي لَمْ نُفِدْهَا إِلَّا مِنْ فَضْلِهِ... ثُمَّ لَهُ الْحَمْدُ... حَمْداً يَكُونُ وُصْلَةً إِلَى طَاعَتِهِ وَ عَفْوِهِ، وَ سَبَباً إِلَى رِضْوَانِهِ، وَ ذَرِيعَةً إِلَى مَغْفِرَتِهِ... وَ ظَهِيراً عَلَى طَاعَتِهِ، وَ حَاجِزاً عَنْ مَعْصِيَتِهِ، وَ عَوْناً عَلَى تَأْدِيَةِ حَقِّهِ وَ وَظَائِفِهِ. حَمْداً نَسْعَدُ بِهِ فِي السُّعَدَاءِ مِنْ أَوْلِيَائِهِ، وَ نَصِيرُ بِهِ فِي نَظْمِ الشُّهَدَاءِ بِسُيُوفِ أَعْدَائِهِ، إِنَّهُ وَلِيٌّ حَمِيدٌ. ♦️ حمد و سپاس خداوندى را كه اگر معرفت حمد خويش را از بندگان‏ خود دريغ می ‏داشت، در برابر آن همه نعمت ها كه از پس يكديگر بر آنان‏ فرو می‌فرستاد، آن نعمتها به كار می ‏داشتند و لب به سپاسش‏ نمی گشودند، به رزق او فراخ روزى می جستند و شكرش نمی ‏گفتند. و اگر چنين می بودند، از دايره انسانيت برون می افتادند و در زمره‏ چارپايان در می آمدند. چنان می شدند كه خداى تعالى در محكم تنزيل‏ خود گفته است: «چون چارپايانند، بلکه از چارپايان هم گمراه ‏تر»... 🔹 حمد و سپاس خداوندى را كه خود را به ما شناسانيد و شيوه‏ سپاسگزاری اش را به ما الهام كرد و ابواب علم ربوبيت خويش را به‏ روى ما گشود و ما را به اخلاص در توحيد او راه نمود و از الحاد و ترديد در امر وى به دور داشت... آن چنان سپاسى كه تابشش تاريكى وحشت افزاى قبر را بر ما روشن گرداند... حمد خداوندى را كه ما را به توبه راه نمود. و اگر پرتو فضل‏ او نبود، هرگز بدان راه نم‏ي یافتيم... حمدى كه ما را به فرمانبردارى و بخشايش او رساند و خشنودی ‏اش را سبب گردد و آمرزش او را وسيله باشد و راهى باشد به‏ بهشت او. پناهگاهى باشد از عذاب او و آسايشى از خشم او و ياورى بُوَد بر طاعت او و مانعى باشد از معصيت او. حمدى كه ما را در ميان دوستان سعادتمندش كامروا كند و به زمره‏ آنان كه به شمشير دشمنانش به فوز شهادت رسيده ‏اند، درآورد. همانا او سرپرست مؤمنان، و نیکو خصال است". ◼️🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی 👈 از اقدامات امام سجاد(علیه‌السلام) ✏️ رهبر انقلاب: ‌امام سجاد به تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی کمر بست. چرا؟ چون طبق تحلیل آن امام بزرگوار، بخش مهمّی از مشکلات اساسی دنیای اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و فساد اخلاق مردم بود. اگر مردم از اخلاق اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابن‌زیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند... ممکن نبود حکومتها - ولو فاسد باشند؛ ولو بیدین و جائر باشند - بتوانند مردم را به ایجاد چنان فاجعه عظیمی؛ یعنی کشتن پسر پیغمبر و پسر فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها وادار کنند. ۱۳۷۲/۰۴/۲۳ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔍 | الگوی چندبعدی امید 🎤 گفتگو با دکتر حامد حاجی حیدری، عضو هیأت‌علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با موضوع امید در کشور 🔹 منطق عملکرد و حرکت امامین انقلاب، «انقلابی‌گری» بوده و هست. «انقلابی‌گری»، یعنی پذیرفتن این واقعیت که پدیده‌های تاریخی نامطلوب، محصول اراده‌هایی است که می‌توان با اتکا به اراده‌هایی دیگر، با اتکال به خداوند متعال، آنها را کنار زد و نظم برتری را جایگزین ساخت. 🔹 طیف وسیع و مهمی از تحلیل‌گران اجتماعی امروز، هویت برنامه‌دار و مجاهد دینی در ادیان توحیدی را اصلی‌ترین هویت‌های تاریخ‌ساز فعال در شرایط امروز جهان می‌شمارند یا با طرح ایده پساسکولاریزاسیون، از بازگشت پرقدرت نفوذ و عظمت به شاخه‌های مختلف ادیان توحیدی، به مرکز زندگی اجتماعی و خلق معنا برای زندگی فردی خبر می‌دهند. 🔹 وقتی «الگوی چندبعدی امید» را بررسی می‌کنیم، به نقاط مهمی می‌رسیم که به تمرکز سیاست‌گذاری نیاز دارد. در سطح اول اهمیت، یعنی در سطح رسانه‌ای و سایبرفضا، حقیقت آن است که ما با یک نبرد شناختی مواجه هستیم که همه سطوح جامعه ما را هدف گرفته و به‌ویژه نخبگان علمی و سیاسی را در کانون منظور خود قرار داده است. 🔹 بسیار جالب‌توجه است که پس از حمله پلیس آلبانی به پایگاه منافقین، ترافیک گروه‌های واتساپی و تلگرامی، تغییر چشمگیری نشان داد؛ اینها، در برنامه‌ها و عملیات برنامه‌ریزی‌شده شناختی است که هدف اصلی خود را مدیران و نخبگان جامعه هدف قرار می‌دهند تا بر دیدگاه‌ها و تصمیمات و عملکردهای آنها تاثیر بگذارند. 🔹 یک کلید نکته دیگر که نظر ما را به نکات درست متوجه می‌کند، عبارت «نبرد شناختی» است؛ نبرد شناختی ایجاب می‌کند تا دفاع و تهاجم شناختی و به تناسب، «قرارگاه دفاع شناختی» شکل بگیرد. واضح است که هدف تهاجم شناختی قرار گرفته‌ایم و اگر سازمان دفاعی درستی برای رویارویی نچینیم و صرفاً به دفاع‌های پراکنده یا عملکردهای معمول صلح‌آمیز دل خوش کنیم، مغلوب می‌شویم. 🔍 ادامه را بخوانید👇 khl.ink/f/53455