eitaa logo
◼️🇮🇷حزب الله سایبری🇮🇷◼️
1.3هزار دنبال‌کننده
85.4هزار عکس
27.6هزار ویدیو
1.3هزار فایل
بسم الله الرحمن الرحيم 🌹اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ🌹 🇮🇷 @hizbollahsyberi رسانه جامع مجازی و اجتماعی . ولایی . تحلیلی . روشنگری . سیاسی. بصیرت افزایی و افسران جنگ نرم https://eitaa.com/hizbollahsyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷حزب الله سایبری @hizbollahsyberi
شعرخوانی در برنامه ۴ مرداد ۱۴۰۰ قصیده واره قرآن صامت و ناطق متن کامل شعر "سلام بر قرآن" قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلّم : انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله وعترتی ما ان تمسکتم بهما لن تضلوا ابداً: کتاب الله فیه‌الهدی والنور ، حبل ممدود من السماء الی الارض و عترتی اهل بیتی سلام بر تو که نوری و ذکری و ایمان سلام بر سخن حق سلام بر "قرآن" به هفت آیه ی "سبع المثانی"ات سوگند تمام رحمت محضی ، قسم به "الرحمان" معلّقات معلّق شد و به زیر آمد همین که نور تو آمد در آن زمان به میان خرد به عمق تو هرگز نمیرسد دستش هزار معنی نازک شدست در تو نهان نسیم جنت حق میوزد ز آیاتش بهشت را به تماشا نشین در این بستان خزان گذشت بر اوراق خلق و کهنه شدند گذر نکرده بر اوراق او غبار خزان کتاب نیست ، شراب است شکل مکتوبش ز آیه آیه آن ‌مست میشود انسان به پیش هیبت "فاتوا بمثله" ، فُصَحا گرفته اند سر انگشت عجز را به دهان نگاه کن و بدان "اُنزل بعلم الله" اگر که بهتر از این هست هاتِ بالبرهان طناب اگر که بخواهی بیا که "انزلنا" طناب عرش الهی ست گشته آویزان نشسته اند همه انبیا بر این سفره به لقمه ای که بگیری از آن شوی لقمان فدای نثر روانش شود هزاران نظم که داده است پریشانی مرا سامان هزار عمر شده صرف فهم او و هنوز بدیع مانده معانی او و نحو بیان هزار فتنه بیاید هزار فتنه رود به زیر سایه قرآن نمیشوم نگران چنان پر است کتاب خدا ز فضل علی شود علی بشود این کتاب اگر انسان ببین به غیر علی کیست "باء بسم الله"؟! ببین شدست علی بر کتاب حق عنوان بدون نقطه چه معنا دهد کلام کسی؟! علیست مُظهِر قرآن و معنی "تبیان" خطاب آمده "بلّغ" : "علی ولی الله" که در غدیر شود حق چو آفتاب عیان به برکت علی "اکملتُ دینَکُم" آمد که با ولایت او کامل است این بنیان خلافت است فقط لایق علی آری "لَقَد تَقَمَّصَها" دیگری که وای بر آن کسی که شیعه او نیست ، غرق میگردد علیست کشتی نوح و علیست کشتی بان هر آنچه گفته نبی در حق علی وحی است مُطَهّر است نبی از خطا و از هذیان به حکم آیه "واتوا البیوتَ من ابواب" ز درب خانه نبی را فقط شوی مهمان علیست باب ورودی علم پیغمبر گمان مکن که بود شهر بی در و دربان علیست سرّ "یدالله فوق ایدیهم" که اوست آیت عظمای حق به عالمیان علیست علّت جمع ضمیر "انفسنا" به جز علی چه کسی بوده بر پیمبر جان علیست هادی امت پس از نبی به صراط صراط نیست برای مُحبّ او لغزان علیست وجه خداوند "ذوالجلال" بلی در آن زمان که شود "کُلُّ مَن علیها فان" علیست ساقی کوثر ، علیست رحمت محض و غیر اوست سرابی که "یَحسَبُ الظَمئان" علیست صاحب علم کتاب و شاهد وحی کجاست عالم و جاهل به یکدگر یکسان؟! علی و فاطمه مصداق آن دو دریایند به جز حسین و حسن نیست "لُوء لُوء و مَرجان" قسم به آیه "تَبّت یدا" بریده شود دو دست هر که زند دست جز بر این دامان اگر‌که تیغ به رویم کشند می مانم نمیشوم ز مسیر غدیر رو گردان به حشر گر‌که شفاعت کند گناه مرا ثواب میخورد آن روز غبطه بر عصیان بگیر دست مرا بیقرارِ نام تو ام کویر خشک منم من ، تویی تویی باران فقط ترنم نام تو جان دهد ما را شبیه آب خنک در میان تابستان سخن به آب رسید و ز غصه آب شدم عطش چه کرد که صار السماء مثل دخان فدای قاری قرآن که تشنه لب بود و نداد جرعه آبی کسی بر آن عطشان آهای شمر تو را ذره ای طهارت نیست مزن بدون وضو دست خویش بر قرآن ۳۰ ذی القعده ۱۴۴۲ ۲۰ تیر ۱۴۰۰
سلام و درود... *بخوانید پشیمان نمی شوید...* خاطره ای از  مولوی شریف زاهدی از علمای برجسته اهل سنت بلوچستان که پس از تحقیق و بررسی به مذهب اهل بیت علیهم السّلام گروید . او در بیان خاطرات خود چنین می آورد ؛ ❕ روزی یکی از دوستان اهل تسنن به دیدنم آمده بود. گفت و گوی مفصلی درباره حقانیت اهل بیت داشتیم از جمله به خطبه ی حضرت رسول اکرم ( صلی الله علیه وآله  ) در غدیر خم استناد کردم. *ایشان می‌گفت: «مولا» در این حدیث به معنای دوست آمده است.* نهایتاً هر چه دلیل آوردم قبول نکرد. خداحافظی کرد و به سمت بلوچستان رفت. یک ساعت از رفتنش گذشته بود که به او زنگ زدم و گفتم: کار خیلی مهمی با شما دارم باید برگردی! گفت: من باید بروم، وقت ندارم برگردم. خانواده‌ام منتظرم هستند، چه کاری با من داری؟ تلفنی بگو. گفتم: نه، کار مهمی دارم، نمی توانم تلفنی بگویم، باید خودت اینجا باشی. *خیلی اصرار کردم تا این که برگشت...* وقتی به من رسید گفت: چه کار مهمی داری که من را از این همه راه برگرداندی؟! *گفتم: می‌خواستم بهت بگم: دوستت دارم.* گفت: همین؟! گفتم: بله. همین را خواستم به شما بگویم. *دوستم ناراحت شد و گفت:* خانواده‌ام منتظرم بودند و باید می‌رفتم، *این همه راه من را برگرداندی که بگویی دوستت دارم!!* اذیت می‌کنی؟ گفتم: *سؤال من همین جاست!* چطور وقتی شما با عجله به سمت خانواده ای که منتظرت هستند می‌روی و شما را از راهتان بر می‌گردانم تا به شما بگویم «دوستت_دارم»؛ ناراحت می‌شوی! و در عقل من شک می‌کنی!! ولی وقتی پیامبر خدا«ص» ده‌ها هزار نفر را که با عجله به سمت خانواده ی خود می‌رفتند، سه روز در زیر آفتاب سوزان معطّل کردند *که فقط بگویند: «هر کس من را دوست دارد، علی  را دوست بدارد»* این کار پیامبر را عاقلانه می‌دانی؟ آیا این اقدام پیامبر ناراحتی مسلمانان را در پی نمی داشت؟! آیا آنان در عقل چنین پیامبری شک نمی کردند؟ *با این کاری که کردم، دوستم با تمام وجود احساس کرد که چه حرف خنده داری زده است و اقرار کرد که پیامبر - در جریان غدیر خم - می‌خواست نکته ی مهم تری را بیان کند* وگرنه برای بیان دوستی اش با علی«ع» نیازی نبود مسلمانان را در آن گرما و گرفتاری، از راهشان برگردانَد، *که فراتر از دوستی و رفاقت،،،، همه می دانستند؛ علی داماد و پسر عمو و بزرگ شده در خانه ی رسول اللّه بود.* و پیامبر رحمةً للعالَمین ، آن عقل سلیم و دانای کُل، هیچ گاه مردمش را دست نمی اندازد ، سرکاری نمیگذارد و کار لغو نمی کند... *««واللّذین هُم عَنِ الّغوِ مُعرضون»»»* [نه تنها پیامبر] بلکه مؤمنین هم از گفتار و سخن بیهوده پرهیز نموده و رویگردان اند. سوره ی مؤمنون آیه ی ۳. 📚برگرفته از کتاب *باید شیعه می شدم ، خاطرات شریف زاهدی ،ص ۱۳۸* @hizbollahsyberi الحمدللّه الذی جعلنا من المتمسکین بولایة أميرالمؤمنين و اولاده المعصومين عليهم السلام.