eitaa logo
هدهد اول (پسرانه)
305 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
306 ویدیو
27 فایل
اولیا و مربیان اول دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎️ 32296770 پیام به مدیر دبستان : 🆔 @sayed_behshad_bokaei پیام به رهیار: 🆔 @Montazerezohorehazrat پیام به ادمین: 🆔 @dabestan_hodhod1
مشاهده در ایتا
دانلود
کاندید شماره7🌱 ✅جناب آقای امین شیروانی 📎پدر گل پسر کلاس دومی هدهد 🧑‍💼جناب آقای محمدپارسا شیروانی ✍️خلاصه ای از رزومه آقای شیروانی: مهندس عمران هستم و ناظر نظام مهندسی ساختمان و حدود ۱۶ سال سابقه کار در حوزه صنعت ساختمان با سپاس از همراهی جناب آقای شیروانی🙏🌹 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
8.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خورشید قم رهبر معظم انقلاب🎙 (س)🏴 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور
سلام و عرض ادب🌱 لینک انتخاب زمان جلسات خانواده فردی https://formafzar.com/form/57qdk لطفا خانواده هایی که تا به الان جلسه فردی نداشته اند از لینک بالا انتخاب کنند
هدهد اول (پسرانه)
والدین گرامی سلام🌹 ضمن قدردانی از همه والدین که به هر شکلی با همراهی و همیاری با مربیان مدرسه در پی
سلام و ادب 🌱 والدین بزرگوار، لطفا اگر هنوز برگه رای انجمن مدرسه را تحویل نداده اید ،حتما فردا از طریق آقا پسر ها به مدرسه تحویل دهید.
هدهد اول (پسرانه)
چلچراغ تربیت 🔹 اضطراب جدایی در مدرسه 🔸باحضور سرکار خانم شیخ بهایی مشاور کودک و نوجوان ▶️ جلسه بر
سلام و احترام با توجه به تشییع پیکر مطهر سردار نیلفروشان و تداخل با این برنامه، انشالله روز دوشنبه ۳۰ مهر ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در خدمت عزیزان خواهیم بود.
ا ﷽ ا با سلام 👋🏻 خدمت دانش آموزان عزیز و والدین گرامی؛ 📌 سیاحت 📆 چهار شنبه, ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ 📌 در محل مسجدالرسول ⚠️ لطفا به نکات زیر 🔻 توجه داشته باشید: 📢 1️⃣لطفا آقا پسرها رضایت نامه به همراه داشته باشند (به صورت دست نویس) 2️⃣ لیوان شخصی، بطری آب حتما همراه داشته باشند🚰 💠 باتشکر
چگونه افراد معتاد به یادگیری می شوند؟ در فرآیند آموزش و یادگیری در عموم مدارس، 🔎 یافتم ... یافتم ... می دونی امروز چی یاد گرفتم ؟ 📌به مرور تبدیل می شود به : کی تعطیل میشیم؟ کی آخر هفته میشه؟ حالا لازمه این رو بدونیم یا در امتحان میاد؟ 📍به نظرتون آیا چنین شخصی را می توان وادار به یادگیری یا مجبور به درک اهمیت آن کرد؟! قطعا خیر ... 📚 از جهت علمی ثابت شده است که: ۱. کودکان برای یادگیری نیازی به پاداش ندارند. ۲. در تمام سنین، تاثیر انگیزه درونی در یادگیری و موفقیت تحصیلی، نیرومندتر از پاداش است. ۳. پاداش در ازای یادگیری، انگیزه درونی را تضعیف می کند. هرچقدر با ملاک های بیرونی یادگیری را دنبال کنیم، مانع درگیری خودجوش و مشارکت فعال در امر آموزش می شویم. و بلکه بیشتر موجب نگرش منفی نسبت به یادگیری کیفی و عمیق خواهیم شد. 🗞 اما چرا ما روشهای متداول را کنار نمی گذاریم؟ ۱. نمی‌دانیم روش جایگزین چیست. ۲. وقت کم، فرصت تعامل را کم می کند. ۳. شیوه های کنترلی و تهدیدی، ناشی از عجز و ناتوانی است. ۴. اگر از بالادستی تحت فشار باشد، کنترل بیشتر می شود. ❓سوال شایع این است: پس چگونه در کودکان انگیزه ایجاد کنیم؟! 🔺این برداشت نادرست از مفهوم انگیزه هست و در چهارچوب کنترل گری است... ما فقط می توانیم و باید زمینه ها را ایجاد کنیم 🚨♾ با نمره گرایی مخالفت کنید! ۱. لااقل تعداد تکالیفی که قرار است به آنها نمره و امتیاز دهید را محدود کنید! ۲. تعداد رتبه ها را به دو رتبه کاهش دهید. عالی ، هنوز کامل نیست. ۳. در حین یادگیری هرگز نمره ندهید. ۴. هرگز به تلاش دانش آموز، نمره ندهید. ۵. هرگز نمرات یا امتیازات را روی منحنی نبرید. ۶. دانش آموزان را در روند ارزشیابی شرکت دهید. 〰 🧩 و بالعکس، یادگیری به عنوان یک کشف را ترویج کنید: ۱. شرایط یادگیری فعال را فراهم کنید. ۲. دلیل انجام تکالیف را بیان کنید. ۳. کنجکاوی ها را برانگیزید. ۴. خود یک الگو باشید و یادگیری ها و نکات جالب را به اشتراک بگذارید. ۵. از اشتباهات استقبال کنید. و از ۳ اصل کلیدی انگیزش، غافل نشوید : - همکاری ، یادگیری گروهی و مشارکتی - محتوا ، پرداختن به موضوعاتی که ارزش یادگیری دارند - اختیار ، استقلال در کلاس درس ✍ یادداشت ، حامد سعادت پور ╭┈────𖦹 عضو هیات اندیشه‌ورز نوآیند ╰─┈➤ 🆔 @hamed_saadatpour ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 💠 @UI_noaiand 💠 @UiResearch 📳 @borna_group
گفتگو در مورد عبور از خیابان و چهارراه🚦 آشنایی با مسجد و آداب آن 🕌 🔹 @hodhod_1 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره اول وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]