eitaa logo
هدهد دوم (پسرانه)
245 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
430 ویدیو
33 فایل
اولیا و مربیان دوم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎️ 32296770 پیام به مدیر دبستان: 🆔 @behshadbokaei پیام به معلم راهنما: 🆔 @Zamaniali پیام به ادمین: 🆔 @dabestan_hodhod1
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️ نشانه های استرس ۶ تا ۱۲ سالگی ◻️ شکم درد و سردرد ◻️ مشکلات تنفسی ◻️ مشکلات خواب ◻️ بی اشتهایی یا پر اشتهايي ◻️ بهبود دیر پس از بیماری ◻️ لکنت زبان ◻️ نیاز زیاد به رفتن دستشویی ◻️ دندان غروچه کردن خصوصا هنگام خواب ◻️ شب ادراری ◻️ کابوس دیدن ◻ برگشت به رفتارهای خردسالی مانند ( خیس کردن رختخواب، کج خلقی و حرف زدن بچه گانه). ◻️ دروغ گویی ◻️ قلدری و سرکشی ◻️ خشم ، پرخاشگری و تحریک پذیر شدن ◻️ عدم تمایل و نرفتن به مدرسه ◻️ افت درسی ◻️ حملات وحشتزدگی ◻️ افزایش وابستگی به والدین ◻️ نق زدن و بهانه جویی ◻️ نداشتن علاقه به انجام فعالیت های روزانه 📌 نشانه هایی که کمتر از دو هفته طول بکشد را با سرگرم نگاه داشتن و ایجاد محیط آرام می توان برطرف کرد . 📌 در صورت مشاهده علائم مذکور و طولانی شدن آن ها بیش از دوهفته با متخصص روانشناسی کودک مشورت داشته باشید . ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 🆕 B2n.ir/r33748 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]
لباس جدید پادشاه 📖 🎤 گوینده : آقا امیرصدرا صفدریان 👦🏻
هدهد خوش خبر 📖 🎤 گوینده : آقا مهدی مغزیان 👦🏻
سلام شما به تماشای ویدیوی "آشنایی با روش دبستان میزان" در آپارات دعوت شده اید. https://www.aparat.com/v/DZGYs معرفی رویکرد کودکستان و دبستان مجتمع آموزشی‌تربیتی 👈 مجری اصفهان 🥇 دارای اعتبارنامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کودکستان (دخترانه و پسرانه) 💠 @borna_pish دبستان پسرانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhod_school دبستان دخترانه دوره اول و دوم هدهد 💠 @hodhodi_school دبیرستان کارآفرین برنا (متوسطه اول پسرانه) 💠 @borna_midschool دبیرستان ارزش آفرین برنا (متوسطه اول دخترانه) 💠 @bornai_midschool ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با گروه خلاق برنا از طریق: 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 👈🔻 آشنایی با روش میزان از طریق: 🌐 https://hedayatmizan.ir/ 🌐 https://www.aparat.com/hedayatmizan ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]