eitaa logo
هدهد دوم (پسرانه)
246 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
412 ویدیو
33 فایل
اولیا و مربیان دوم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎️ 32296770 پیام به مدیر دبستان: 🆔 @behshadbokaei پیام به معلم راهنما: 🆔 @Zamaniali پیام به ادمین: 🆔 @dabestan_hodhod1
مشاهده در ایتا
دانلود
والدین محترم هدهدی سلام لطفا نام و نام خانوادگی فرزند خود را برای شناسه زیر ارسال نمایید. @Mohammad_beygi با تشکر
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
هوالعزیز 🍀با سلام خدمت اولیای گرامی🍀 با عنایت به بخشنامه شماره ۳۲۰/ ۴۷ ۴۲۶۴ / ۱۷۰۰ -۲۶/ ۴/ ۹۹ اداره کل آموزش و پرورش استان و نامه شماره ۳۱ ۹۴ مورخ ۲۶/ ۰۴/ ۹۹ معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت مبنی بر هشدار وضعیت بیماری در استان و ممنوعیت برگزاری هر نوع کلاس , کلیه کلاس های مدرسه تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام می گردد. انشالله به مدد الهی این بلای دامنگیر شده، بزودی با عنایت صاحب عصر(ع)، برطرف گردد. سالم و سلامت باشید. التماس دعا🙏 مدیریت مدارس
والدین گرامی سلام 🍃 به اطلاع می رساند با توجه به شرایط موجود (اوج گیری مجدد شیوع بیماری و ممنوعیت برگزاری هر گونه جلسات) جلسه والدین نوآموزان هدهدی در این هفته مورخ ۹۹/۵/۱ لغو و ان‌شاءالله در فرصتی مناسب برگزار می‌گردد. سالم و سلامت باشید التماس دعا🙏
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
👤 فعالیت های پیشنهادی از اختلال ریاضی ،قبل از ورود به دبستان ☀️ تمرین یادگیری سمت راست 🌙 شناخت اعضای بدن ☀️یادگیری مفهوم دسته بندی 🌙آموزش مفاهیم بالا و رو ,زیر ☀️لی لی کردن,حمل توپ کوچک داخل قاشق 🌙جهت یابی به سمتهای مختلف ☀️پیدا کردن شباهتها 🌙آموز ش مفهوم داخل وخارج ☀️شناخت رنگهاو تست کور رنگی 🌙شیوه آدرس دادن جای اشیا با استفاده از مفاهیم ریاضی ☀️چک کردن پای برتر 🌙تمرینات حفظ تعادل ☀️شمارش اشیاء تا پنج 🌙پرتاب دارت یا توپ در سبد با دست برتر ☀️بازی با پازلها 🌙راه رفتن مارپیچ بین وسایل مثل صندلی ☀️بستن دکمه ها و بند کفش 🌙انجام بازیهای دقتی ☀️نشانه گیری 🌙راه رفتن روی خط راست ☀️بازی چی ماله چیه 🌙بازیهای دستوری ☀️مهارت استفاده از ابزار 🌙پرورش انگشتان دست ☀️بازیهای شمارشی مثل منچ و مار پله 🌙سینه خیز کردن ✅همه فعالیتها را تکرار کنید.
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
👈معرفی راهبردهای مفید خوانداری و نوشتاری در حیطه اختلالات ویژه یادگیری ✅🔴تمرینات و راهبردهای تقویت خواندن ونوشتن ✅وصل نقطه چین 👈اهداف درمانی: -جهت یابی -نقشه خوانی -خط بری -دقت -هماهنگی چشم و دست -تقویت دستخط -خوشنویسی ✅استفاده از روش چند حسی مولتی مدیا 👈اهداف درمانی: - پرورش حواس لمسی جنبشی -تقویت خواندن -تجسم فضایی - حافظه ✅کامل کردن کلمات ناقص 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -ادراک -تقویت حافظه -پرورش مهارت خوانداری -تقویت تجسم دیداری -آگاهی واج شناسی ✅کار با انواع ماز 👈اهداف درمانی: -دقت -ادراک -هماهنگی چشم و دست -نقشه خوانی - تقویت آستانه تحمل - کاهش استرس -حافظه کاری -حافظه فعال ✅پرتاب حلقه 👈اهداف درمانی: -دقت -هماهنگی چشم و دست -تخمین فاصله -پرورش تعادل و توازن ✅کپی کردن ونقاشی کردن (کلمات) وحروف و... 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -ادراک -تقویت ردگیری حسی -پرورش حافظه تقویت آواشناسی -پرورش آگاهی واج شناسی ✅تشخیص شکل از زمینه 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -افزایش تمرکز -پرورش سرعت پردازش ذهنی -ادراک -تقویت سبک یادگیری ✅ترسیم کلمات در فضا 👈اهداف درمانی: -تقویت تجسم فضایی -سرعت خواندن و نوشتن -پرورش حافظه بصری -پرورش خلاقیت -تقویت پیگردی -توانایی خود اصلاحی و خود کنترلی ذهنی -پرورش حافظ فعال -تقویت حافظه کاری ✅پیدا کردن تفاوت در یک سری از کلمات 👈اهداف درمانی: -دقت -افزایش تمرکز -پرورش حافظه -گسترش خزانه واژگانی -تقویت مهارت خوانداری ✅تشخیص شکل از زمینه در اشکال پیچیده 👈اهداف درمانی: -پرورش ادراک -دقت -افزایش تمرکز -پرورش خلاقیت -سرعت پردازش ذهنی -هماهنگی حسی ✅داستان خوانی 👈اهداف درمانی: -افزایش استدلال -تقویت استنتاج -پرورش استنباط -توانایی حل مساله -پرورش فن بیان -گسترش واژگان -تحلیل محیط و روابط حاکم برآن -تقویت املا و خواندن -تقویت درک مطلب ✅رمز گردانی 👈اهداف درمانی: -پرورش حافظه کوتاه مدت و فعال -دقت -هماهنگی چشم و دست -افزایش سرعت پردازش ✅آموزش مطالب درسی مصور 👈اهداف درمانی: - تقویت حس کنجکاوی -پرورش منطق و استدلال -تقویت اعتماد به نفس -گسترش دانش و ارتقا آگاهی -تقویت قدرت فرضیه سازی -افزایش خزانه بصری واژگانی -خود آفرینی واژگانی ✅پیدا کردن کلمات حروف همصدا با شکل متفاوت 👈اهداف درمانی: -تقویت املا و خواندن -دقت -ادراک -افزایش درک مطلب -تقویت تجسم شنیداری ودیداری -تقویت یادگیری معنادار -تقویت دامنه توجه و قدرت پیگردی ✅پیدا کردن تفاوتها وتشابهات 👈اهداف درمانی: -پرورش قدرت استدلال -مفهوم آموزی -دقت -افزایش دامنه توجه -پرورش یادگیری کل به جز و بالعکس ✅بازی با دارت 👈اهداف درمانی: -پرورش دقت -تمرکز -افزایش سرعت تصمیم گیری -تقویت اعتماد بنفس -تشخیص وافتراق بینایی -توجه -هماهنگی حسی ✅پیدا کردن کلمه مورد نظر در متن 👈اهداف درمانی: -پرورش حس پیگردی -تقویت حافظه -گسترش واژگان -پرورش خواندن -دقت ✅جمله سازی با کلمات مشکل 👈اهداف درمانی: -تقویت خواندن -درک مطلب -املا -ادراک -گسترش خزانه واژگانی -گوش بزنگی -حافظه فعال ✅مینی بسکتبال و پرتاپ کاغذمچاله شده به سبد یا هدف 👈اهداف درمانی: -هماهنگی چشم و دست -دقت -تعادل -سرعت پردازش ذهنی -تقویت غلبه طرفی -تمرکز ✅استفاده از حروف مغناطیسی یا گوی غلتان جهت ساختن کلمه 👈اهداف درمانی: -تحریک حسی -هماهنگی حرکات ظریف -حافظه -خواندن ونوشتن -دقت -ادراک ✅خواندن روزنامه و مجلات 👈اهداف درمانی: -تقویت املا و خواندن -دقت -ادراک -پرورش اعتماد بنفس -قضاوت اجتماعی ✅خواندن شعر 👈اهداف درمانی: -حافظه شنوایی -حافظه فعال -تجسم دیداری -گسترش خزانه واژگانی -تنظیم ریتم و تمرکز ذهنی ✅تمرینات توالی شنیداری 👈اهداف درمانی: -تقویت توالی شنیداری -حافظه شنوایی -حافظه فعال - تمرکز ✅تمرینات حساسیت شنیداری 👈اهداف درمانی: -دقت و حساسیت شنیداری -تقویت املا و خواندن -تمرکز شنیداری -گوش بزنگی -توجه
مجموعه کارگاه‌های آنلاین کارگاه شماره ۲ : مواجهه با ویژگی‌های فردی در روزگاری که مدهای ریز و درشت و رنگارنگ پشت هم صف کشیده‌اند تا هر روز هویت ما را به رنگی درآورند و ما را از درون تهی سازند، در روزگاری که هنوز سیاه یا سفیدپوست بودن، لهجه تهرانی یا شهرستانی داشتن، چادر و مانتو پوشیدن، اهل این کشور و آن کشور بودن و چند کلاس سواد داشتن، جای خویشتنِ آدم‌ها می‌نشیند و با خویشتن‌شان عوضی گرفته می‌شود، در روزگاری که... می‌خواهیم از مواجهه با ویژگی‌های فردی‌مان بگوییم، از تفاوت‌هایی که باید به چشمِ تفاوت بپذیریم و ویژگی‌هایی که باید تغییرشان بدهیم. المر با رنگِ ناجورش می‌تواند با ما جور دربیاید و در این سفر همراهی‌مان کند. باهم درباره راهکارها و گام‌های مواجهه کودک با قصه و گره زدنش به زندگی واقعی گفت‌و‌گو کنیم. بسم الله! ثبت نام با ارسال پیام به شماره/لینک زیر: ۰۹۹۱۴۷۴۸۸۲۴ https://wa.me/message/5WVQX374TMYZ آدرس پیج ساقه🌱 https://instagram.com/saghe.a.a_edu?igshid=708xbbsi8mhc
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
آزمایشگاه کودک 60 فعالیت علمی کودکانه قابل اجرا در خانه و مدرسه را به طور ساده معرفی می کند. والدین نقش تسهیلگر دارند, به این معنی که توضیح اولیه فعالیت و آماده سازی شرایط را به عهده خواهند داشت. کودک دست به تجربه می زند, والد نظارت و در صورت نیاز هدایت می کند; کودک نتایج فعالیت را مشاهده و کشف می کند; والد در مورد مشاهدات و یافته های کودک با او گفتگو می کند. ناشر: سازمان آموزشی کاگو تلفن: 53885_021 قیمت: 15000 www.kago.ir @kgoopub
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
(تالیفات خانم دکتر منیژه عابدی) بازی های آموزشی برای پرورش خلاقیت 15 فعالیت آموزشی خلاق کودکانه قابل اجرا در خانه و مدرسه را به طور ساده معرفی می کند. در فعالیت های فردی;; والدین نقش تسهیلگر دارند, به این معنی که توضیح اولیه فعالیت و آماده سازی شرایط را به عهده خواهند داشت. کودک دست به ساخت و بازی می زند, والد نظارت و در صورت نیاز هدایت می کند; و در مورد مشاهدات و احساسات کودک با او گفتگو می کند. در فعالیت های گروهی, والد همراه می شود. ناشر: یار مانا تلفن: 32616360 و 09134010400 قیمت: 16000 www.yaremana.ir
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
کارآفرین کوچک 40 مهارت کارآفرینانه کودکان قابل اجرا در خانه و مدرسه را به طور ساده معرفی می کند. والدین نقش تسهیلگر دارند, به این معنی که توضیح اولیه فعالیت و آماده سازی شرایط را به عهده خواهند داشت. کودک دست به تجربه می زند, والد نظارت و در صورت نیاز هدایت می کند. ناشر: سازمان آموزشی کاگو تلفن: 53885_021 قیمت: 15000 www.kago.ir @kgoopub
هدایت شده از کودکستان گروه بُرنا
101 بازی برای آرام سازی کودکان قابل اجرا در خانه و مدرسه را به طور ساده معرفی می کند. ناشر: انتشارات مدرسه تلفن: 9 _88800324_021 قیمت: 14000 www.enma.ir @madresehpub
اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: 🔸️از ۱۵شهریور همه مدارس استان باز می‌شود. 🔸️ پیش بینی می‌شد ۵۴ هزار دانش آموز در مقطع و ۸۸ هزار در مقطع اول دبستان ثبت نام کنند. 🔸️همچنین پیش بینی شده امسال ۷۴ هزار دانش آموز در پایه ، نام نویسی کنند. @iribnews_esfahan
پرورش توانایی های ذهنی و یادگیری کودک و نوجوان اثر دکتر مصطفی تبریزی_ نرگس تبریری صدها فعالیت متناسب با اصول یادگیری, آموزش پیش سازماندهنده ها و مفاهیم پایه را به طور ساده ارائه می کند. ناشر: انتشارات مبنا تلفن: 88081657_021 قیمت: 12500