eitaa logo
هدهد چهارم (پسرانه)
349 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
523 ویدیو
79 فایل
اولیا و مربیان چهارم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎3225 0651 پیام به معلم راهنما: 🆔 @M_Pahlevanzadeh پیام به مدیر دبستان: 🆔️ @Dr_taebi پیام به ادمین دوره دوم: 🆔 @DabestanHodhod_2
مشاهده در ایتا
دانلود
غرفه نمایش موضوع نمایش:کمک به پیرزن اهداف:کمک کردن به دیگران ،آشنایی با فواید هر حیوان،افزایش قدرت حل مسئله،افزایش اعتماد بنفس
📷 نمای روستای #آبچنار در اسفندماه گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد. امام خمینی ره ✅ثبت نام #اردوی_جهادی_خانوادگی "شملک" - روستای #آبچنار زیلایی شهرستان #لردگان 🚙 تاریخ اعزام : 4 و 8 و 12 فروردین(به صورت انتخابی و به شرط رسیدن به حد نصاب) ساعت 6 صبح از اصفهان 🚌 تاریخ بازگشت : 7 و 11 و 15 فروردین بعد از صرف ناهار 💰مبلغ ثبت نام : هر نفر 60 هزار تومان واریز به کارت 6104-3379-0299-5891 بانک ملت به نام علی یزدخواستی 🔰جهت ثبت نام پس از واریز وجه ، عکس رسید آن به علاوه نام و نام خانوادگی سرپرست خانواده و تعداد افراد خانواده و همچنین تاریخ اعزام انتخابی خود را در یکی از پیام رسان های "ایتا" یا "بالونت" یا "بله" به شماره 09134027538 یا شناسه @Alialavi1001 ارسال نمایید. "یاران ؛پای در راه نهیم که این راه رفتنی است ونه گفتنی.." #جهاد_اقتصادی #اشتغال_روستایی #هجرت_عیدانه_خانوادگی #نوروز_98 #آبچنار #زیلایی #لردگان 🔖 #نورباران
✅تمرینات پیشنهادی برای افزایش دقت و تمرکز *تعدادی مهره های رنگی تهیه کرده وابتدا مهره ها را روی میز بریزید تا کودک بی دقت به آنها نگاه کند چند مهره را کم و یا زیاد کنید و از کودک بخواهید که به شما بگویید چه تغییری رخ داده است؟ *از دانش آموز بخواهید تصاویر ناقص را کامل کند. *به دانش آموز دو تصویر مشابه( که فقط در برخی جزییات با هم متفاوت هستند) نشان دهید و از او بخواهید تفاوت آنها را بگوید. *از دانش آموز بخواهید با استفاده از نقشه ،محلهایی را که از او می پرسید به شما نشان دهد. *نخ کردن مهره های رنگی بصورت یکی در میان و... *از دانش آموز بخواهید جملات ناقص را به دلخواه خود کامل کند.مثال: من دیروز............ *بریدن شکلهای مختلف و چسباندن تصاویر توسط دانش آموز. * چند وسیله کمک آموزشی و... را به کلاس بیاورید و به دانش آموزان نشان دهید سپس از دانش آموزی که بی دقت است بخواهید تا چشمانش راببندد و اشیاء را لمس کند ونام اشیاء را به شما بگوید. * افزایش دقت و تمرکز با گوش دادن به صداهای مختلف و یادداشت کردن آنها توسط معلم روی تابلو. * استفاده از مجموعه بشنو و پیدا کن جهت تقویت حافظه شنیداری ،افزایش دقت . *استفاده از اعصاب سنج: پرورش دقت وتوجه ،هماهنگی چشم ودست * استفاده از مینی بسکتبال تقویت دقت و،هماهنگی چشم ودست . * استفاده از دارت جهت هماهنگی چشم ودست ودقت. *چند تصویر به دانش آموز نشان دهید و سپس آنها را پنهان کنید واز دانش آموز بخواهید به شما بگوید چه دیده است؟ * کلماتی را از متن دروس تهیه کرده و از دانش آموز بخواهید برای آنها تشدید ویا سرکش و...بگذارد. * متنی را تهیه کنید و نقطه های کلمات آن را بردارید و از دانش آموز بخواهید نقطه ها را بگذارد.این کار را هم روی تخته کلاس می توانید انجام دهید و هم بصورت تایپ می توانید در اختیار دانش آموزان قرار دهید. * از دانش آموز بخواهید جملات در هم ریخته را مرتب کند. * از دانش آموز بخواهید کلماتی را که بیان می کنید بعد از شما تکرار کند.مثال: خانه-میز-لباس(مثال عددی: 6-8-9 سپس کلمات را کم کم به 7 کلمه و یا 7 عدد برسانید .(جهت تقویت دقت و حافظه). * نوشتن صداهای اول و یا آخر کلمات و جمله سازی با آنها.مثال: آب صدای آخر آن (ب) است و دانش آموز میبایستی مثلا بنویسد(بار).وسپس با آن جمله بسازد. * چشمان دانش آموز را ببندید و از سایر دانش آموزان بخواهید او را صدا بزنند.کودک می بایستی به طرف جهت صدا برود. *چند تصویر را بصورت مرتب روی میز بچینید و سپس از دانش آموز بخواهید با دقت به آنها نگاه کند وچشمانش را ببندد.سپس جای یک و یا دو تصویر را عوض کنید تا دانش آموز به شما بگوید جای کدام تصاویر عوض شده است * از دانش آموز بخواهید نام اشیاء داخل کلاس ،نام مدیر و معاون مدرسه،نام چند نفر از دوستان،آدرس و تلفن منزل،شماره تلفن همراه پدر دانش آموز،و...را برای شما بنویسد. * تصویری را به دانش آموز نشان دهید و سپس آن را پنهان کنید.دانش آموز میبایستی جزییات تصویر را برای شما بگوید *کلماتی را به دانش آموز دهید و از او بخواهید حد اقل 3 جمله برای آن بنویسد. * شمارش معکوس توسط دانش آموزان ویا برعکس حرف زدن مثل:این زنگ علوم داریم=داریم علوم زنگ این * زمانی که تمرکز دارند آنها را تشویق کنید. * چند جمله روی تابلو بنویسید و یک کلمه اضافه هم در آن بنویسید و از دانش آموزان بخواهید که کلمه اضافی را پیدا کنند مانند:زنگ بعد روز ریاضی داریم.کلمه اضافی (روز) است *خلاصه نویسی و تعریف مطلب ویا داستان توسط دانش آموز. *لب‌خوانی کلمه‌هایی را که معلم بصورت شمرده بیان می کندتوسط دانش آموز.اگر این کلمات از وسایل داخل کلاس باشند بهتر است * نوع پوشش و لباس دانش آموزان نیز بر ضعف دقت آنان موثر است مثلا پوشیدن لباسهایی که جلوی تحرک دانش آموز را میگیرد و یا لباسی که خیلی تنگ و یا خیلی گشاد است. *محرک های محیطی که باعث حواس پرتی کودک می شوند را حذف کنید.مانند بستن پنجره و درب کلاس و...
🌹🎈🎉 محصولات الیاف طبیعی به پاس حمایت های شما عزیزان و استقبال از محصولات و منسوجات الیاف طبیعی, به عهد خود وفا نمودیم , و اینک نوید خوش حضوری عرضه محصولات را اعلام می داریم. 🔶 آدرس: اصفهان , خیابان بزرگمهر، روبروی مسجد الکریم- ابتدای خیابان فرهنگیان، فروشگاه محصول 🇮🇷 تلفن تماس: 09398477696 🆔 @legamin
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
امروز ; 27 اسفند 97 #لذت_زندگی_یادگیرانه #مدارس_مجری_روش_میزان
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
شکوفه های هدهد ... عید پیشاپیش مبارک تعطیلات برای هدهدی های عزیز و خانواده های محترم خوش و با برکت باشد. التماس دعا خدانگهدارتان
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
5.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انیمیشن کوتاه piper , ها و عزیز ببینید, لذت ببرید و نکات تربیتی و آزاد این فیلم را برای ما ارسال کنید. سپاس و ... @hamed_saadatpour