eitaa logo
هدهد پنجم (پسرانه)
266 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
454 ویدیو
55 فایل
اولیا و مربیان پنجم دبستان غیردولتی پسرانه هدهد (روش میزان اصفهان) ارتباط تلفنی در ساعت 14 تا 15 ☎ ۳۲۲۵۰۶۵۱ پیام به معلم راهنما: 🆔 @T_hodhod5 پیام به مدیر دبستان: 🆔️ @Dr_taebi پیام به ادمین دوره دوم: 🆔 @DabestanHodhod_2
مشاهده در ایتا
دانلود
26.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🇮🇷 💻 پاورپونت دستاوردها (بخش ) 🔹@hodhod_5 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
سلام و ادب با عرض تبریک 🇮🇷 به اطلاع والدین محترم و آقا پسرهای عزیز می رسانیم؛ فینال رقابت های دوستانه بین پایه ای در رشته های فوتسال و هندبال، روز چهارشنبه مورخ ۲۵ بهمن ماه برگزار می گردد. ✅ لطفا آقا پسرهای عزیز که در فینال این رقابت ها حضور دارند به موارد زیر دقت نمایند👇 🔸لطفا برنامه ریزی لازم جهت حضور قطعی را انجام نمایید. 🔹همراه داشتن کفش و لباس ورزشی مناسب 🔸همراه داشتن بطری آب با تشکر از شورای دانش آموزی ، و جهت برنامه ریزی و برگزاری 🤝 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
مدارس میزان اصفهان پس از شروع فعالیت در سال ۱۳۹۴ بعد از یکسال، اقدام به راه اندازی مدارس پسرانه هدهد نمود: مدیران، معاونین و معلمین راهنما در این سال ها عبارت بودند از: 👈 آقایان : 👇👇👇 🔸سال ۱۳۹۵ : (سال تشکیل دبستان دوره اول پسرانه هدهد بود) مدیر: سعادت پور معاون آموزشی و تربیتی: آقای نیلفروشان معاون اجرایی: میرمحمد صادقی معلم راهنما: پیش دبستان ناظمی ، اول مشکاتی‌ ، دوم شریفی 🔹 سال ۱۳۹۶: مدیر: سعادت پور معاون آموزشی: صادقیان معاون اجرایی: بیدرام معلم راهنما: پیش دبستان ناظمی ، اول آزادی ، دوم میرمحمد صادقی ، سوم طباطبایی 🔸سال ۱۳۹۷: مدیر: سعادت پور معاون آموزشی: آزادی معاون اجرایی: مهذب، صدیقی معلم راهنما: پیش دبستان میرمحمدصادقی، اول آزادی ، دوم اسدی ، سوم محلوجی، چهارم طباطبایی ╭┈────𖦹 ☀️ هدهد ☀️ ╰─┈➤ 📩 @hodhod_school 🔹سال ۱۳۹۸: (سال تفکیک دبستان دوره اول و دوم پسرانه هدهد در دو مکان مجزا بود) مدیر داخلی دوره اول: اسدی معاون آموزشی: آزادی معاون اجرایی: صدیقی و شعربافچی معلم راهنما: پیش دبستان بیگی، اول محلوجی ، دوم جعفری، سوم آزادی مدیر دوره دوم و مدیر مدارس پسرانه: سعادت پور معاون اجرایی: مهذب و فروغی معلم راهنما: چهارم خداداد، پنجم فرخ بیان 🔸سال ۱۳۹۹: (سال تشکیل پیش دبستان مستقل و ادامه پیش دبستان ضمیمه پسرانه بود) مدیر داخلی دوره اول: اسدی معاون آموزشی: آزادی معاون اجرایی: صدیقی و شعربافچی معلم راهنما: پیش دبستان بیگی ، اول توکلی ، دوم محلوجی ، سوم حیدری/ آزادی مدیر دوره دوم و مدیر مدارس پسرانه: سعادت پور معاون اجرایی: صدیقی و فروغی معلم راهنما: چهارم طهرانی، پنجم فرخ بیان، ششم سید مسعود ذکاوتمند ╭┈────𖦹 ☀️ برنا ☀️ ╰─┈➤ 📩 @borna_pish 🔹سال ۱۴۰۰ : (سال تشکیل دبیرستان پسرانه و حذف پیش دبستان ضمیمه بود) مدیر داخلی دوره اول: اسدی معاون آموزشی: محلوجی/ آزادی معاون اجرایی: شعربافچی معلم راهنما: اول توکلی، دوم محلوجی ، سوم حیدری مدیر دوره دوم و معاون آموزشی: فرخ بیان معاون اجرایی: فروغی معلم راهنما: چهارم طهرانی، پنجم صبری، ششم جعفری مدیر دبیرستان و مدیر مدارس دخترانه و پسرانه: سعادت پور معاون آموزشی و معلم راهنما: سید مسعود ذکاوتمند معاون اجرایی: صدیقی ╭┈────𖦹 ☀️ برنا ☀️ ╰─┈➤ 📩 @borna_midschool 🔸سال ۱۴۰۱: (سال تشکیل گروه خلاق برنا بود) مدیر دوره اول: بکایی معاون آموزشی: محلوجی معاون اجرایی: صدیقی معلم راهنما: اول موذنی، دوم عموچی/زمانی، سوم حیدری مدیر دوره دوم و معاون آموزشی : فرخ بیان معاون اجرایی: فروغی معلم راهنما: چهارم طهرانی، پنجم امین، ششم شفیعیان مدیر دبیرستان پسرانه: کراری معاون آموزشی: ذکاوتمند معاون اجرایی: راجی مدیر راهبردی مجتمع آموزشی تربیتی برنا: سعادت پور 🔹سال ۱۴۰۲: (در این سال مدارس، زیر نظر گروه خلاق برنا رفت و این گروه مفتخر به کسب اعتبارنامه شرکت خلاق برنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد) مدیر دوره اول: بکایی معاون آموزشی: محلوجی معاون اجرایی: صدیقی، حسن نژاد معلم راهنما: اول موذنی ، دوم زمانی، سوم حیدری مدیر دوره دوم : فرخ بیان معاون آموزشی: طهرانی معاون اجرایی: فروغی و طاهریان معلم راهنما: چهارم پهلوان زاده، پنجم امین، ششم شفیعیان مدیر دبیرستان پسرانه: کراری معاون آموزشی: مردانشاه معاون اجرایی: راجی مدیر راهبردی مجتمع آموزشی تربیتی برنا: سعادت پور ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان 🌐 https://hedayatmizan.ir/ 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ یادگیرنده| نوآفرین| دین بنیان| خانواده محور ]
36.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺فقط حسین آی دنیا این ذکر جهانی شده الحمدالله🌸 🎙 امام صادق(ع): آنکه خدا خیرش را بخواهد عشق حسین (ع) را به قلب❤️ او می اندازد. 🌺 (ع)🌸 🌺💫💫 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
جشن میلادِ ؛ 🌸 آقا اباعبدالله الحسین (علیه السلام) ، 🌺 آقا اباالفضل العباس (علیه السلام) ، 🌸 آقا زین العابدین (علیه السلام) به همراه مولودی خوانی ، نماز جماعت و پذیرایی 🌹 باتشکر از پایه ششم ، بابت میزبانی جشن و نماز جماعت امروز 🌱 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
26.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🇮🇷 🏅قهرمان ملی من (بخش فارسی) 🎭 روز سوم اجرای نمایش 🔹@hodhod_5 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
22.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🇮🇷 شور و شوق هدهد های پنجم در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سلام به آینده 🔹@hodhod_5 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
هدایت شده از اندیشکده راهبردی نوآیند
50.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سیستم آموزشی استعدادها را از بین می‌برد !! | تدتاک [ گروه فناوری و روش‌های نوین یادگیری ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
سلام و رحمت 🌺 🔶فعالیت در منزل آخر هفته درس ریاضی : ✅حل مرور فصل ۴ کتاب ریاضی - صفحات ٨۴ و ٨۵
📷 ✅ پنجمین جلسه سال تحصیلی ۱۴۰۲ 🗓مورخ چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور مربیان و والدین محترم پایه پنجم و جناب آقای سعادت پور مدیر راهبردی مجموعه مدارس🌱 سپاس از همراهی و وقت گذاری شما🍃 🔵 @hodhod_school 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ دبستان پسرانه هدهد دوره دوم وابسته به مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ لذت زندگی یادگیرانه ]
تنبیه، راه درستی برای تغییر رفتار نیست به خصوص در مقایسه با روش هایی مثل پاداش برای رفتار خوب یا الگو سازی ...* ⬜️ پژوهش ها نشان می‌دهند که سبک فرزندپروری مستبدانه نسبت به فرزند پروری مقتدرانه، اثر مثبت کمتری دارد. ⬜️ والدین در سبک فرزندپروری مستبدانه، رفتار بد را تنبیه می کنند و در سبک فرزندپروری مقتدرانه والدین دلیل این که چرا رفتار کودک غلط است را به کودک توضیح می دهند. ⬜️ والدین مستبد تمایل دارند کودکانی پرورش دهند که هر زمان به آنها دستور دادند، اطاعت کنند، در حالی که والدین آزادمنش و مقتدر تمایل دارند کودکانی پرورش دهند که تلاش کنند کار درست را انجام دهند، نه فقط آن چیزی که والدین می گویند. 📌 مهم تر این که ، کودکانی که توسط والدین آزادمنش بزرگ شده اند، احساس ارزشمندی و خودباوری بیشتری می کنند. ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ 🆕 B2n.ir/r33748 💠 @borna_group 🌐 www.borna-gp.ir مجتمع آموزشی‌تربیتی‌تحقیقاتی [ توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده ]