هدایت شده از دکتر افسانه رحیمی
✴️ علت های پرخاشگری و عصبانیت های کودکان
◽️ ناتواني در بيان صحيح مفاهيم
◽️ تداوم و عدم درمان مشكلات اضطرابی
◽️ داشتن الگوی نامناسب رفتاري
◽️ والدين پرخاشگر
◽️ كمبود اعتماد به نفس
◽️ عدم توانایی در كنترل موثر هيجانات و احساسات
◽️ ديدن صحنه هاي خشونت آميز در فیلم ها و كارتون ها
◽️ انجام مستمر بازيهاي جنگي و خشن
◽️ ناتوانی در بيان صحيح درد و يا حالت های نامساعد فيزیکی
◽️ مشكلات گفتاری
◽️ شروع دوره پرخاشگری در مرحله پیش نوجوانی
📌 در صورت مشاهده پرخاشگری تکرار شونده در فرزندتان ، حتما با روانشناس کودک مشورت کنید .
#والدین_آگاه
#فرزندپروری
#نشانه_ها
#پرخاشگری_کودکان
🆔 @farzandman1
🌐 www.instagram.com/farzandman1
📩 @a_question
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
به یاد خدا
دعوت به همکاری
آموزگار , مربی , کادر اداری
➕ثبت درخواست و ارائه رزومه از طریق:
http://www.hodhod.school/?page_id=370
#مدرسه_پسرانه_هدهد
#لذت_زندگی_یادگیرانه
May 11
﷽ #آزادی شرط دین ورزی و تعالی است و موضوعی فطری است. اما روش آن اکتسابی است.
وظیفه سیستم تزکیه و تعلیم; خلق موقعیت و امکان تجربه از طریق #انتخاب و بهگزینی در بستر آزادی عمل حداکثری برای متربیان است.
(فعال سازی قوه #اختیار به معنای توان طلب خیر, در بستر آزادی عمل حداکثری)
مربی از سر قدرت و انعطاف پذیری اش , به متربی امکان انتخاب می دهد و مرجعیت دارد.
➕ #آزادی عمل 1. در چهارچوب فهم و رشد متربی, 2. مبتنی بر مسئولیت و تلاش متربی, 3. آزادی معنوی 4. تجربه و روش فعال باشد.
➕ #ارزشیابی شایستگی ها, در فرایند یاددهی_یادگیری ; ارزشیابی مشارکتی با حداقل رقابت ; عملکرد محور ; و مبتنی بر تفاوت های فردی باشد.
➕ #یادگیری عامل, پرسشگر و فعال مبتنی بر تلاش متربی موضوعیت دارد. در رویکردهای تلفیقی و پروژه محور/ خدمت محور/ گروهی_جفتی و ... .
بازخوانی #مبانی در:
#سند_تحول
#استاد_اخوت
#دکتر_باقری
#روش_میزان