eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
1.4هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از هدهد ششم (پسرانه)
غرفه کاردستی
بزم عزای #اربعین اباعبدالله ع #حب_الحسین_یجمعنا #هیات_عبدالله ع #مدرسه_پسرانه_هدهد
بزم عزای #اربعین اباعبدالله ع #حب_الحسین_یجمعنا #هیات_عبدالله ع #مدرسه_پسرانه_هدهد
بزم عزای #اربعین اباعبدالله ع #حب_الحسین_یجمعنا #هیات_عبدالله ع #مدرسه_پسرانه_هدهد
هدایت شده از دکتر افسانه رحیمی
✴️ علت های پرخاشگری کودکان ادامه مطلب 👇👇
هدایت شده از دکتر افسانه رحیمی
✴️ علت های پرخاشگری و عصبانیت های کودکان ◽️ ناتواني در بيان صحيح مفاهيم ◽️ تداوم و عدم درمان مشكلات اضطرابی ◽️ داشتن الگوی نامناسب رفتاري ◽️ والدين پرخاشگر ◽️ كمبود اعتماد به نفس ◽️ عدم توانایی در كنترل موثر هيجانات و احساسات ◽️ ديدن صحنه هاي خشونت آميز در فیلم ها و كارتون ها ◽️ انجام مستمر بازيهاي جنگي و خشن ◽️ ناتوانی در بيان صحيح درد و يا حالت های نامساعد فيزیکی ◽️ مشكلات گفتاری ◽️ شروع دوره پرخاشگری در مرحله پیش نوجوانی 📌 در صورت مشاهده پرخاشگری تکرار شونده در فرزندتان ، حتما با روانشناس کودک مشورت کنید . 🆔 @farzandman1 🌐 www.instagram.com/farzandman1 📩 @a_question
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
به یاد خدا دعوت به همکاری آموزگار , مربی , کادر اداری ➕ثبت درخواست و ارائه رزومه از طریق: http://www.hodhod.school/?page_id=370
شرط دین ورزی و تعالی است و موضوعی فطری است. اما روش آن اکتسابی است. وظیفه سیستم تزکیه و تعلیم; خلق موقعیت و امکان تجربه از طریق و بهگزینی در بستر آزادی عمل حداکثری برای متربیان است. (فعال سازی قوه به معنای توان طلب خیر, در بستر آزادی عمل حداکثری) مربی از سر قدرت و انعطاف پذیری اش , به متربی امکان انتخاب می دهد و مرجعیت دارد. ➕ عمل 1. در چهارچوب فهم و رشد متربی, 2. مبتنی بر مسئولیت و تلاش متربی, 3. آزادی معنوی 4. تجربه و روش فعال باشد. ➕ شایستگی ها, در فرایند یاددهی_یادگیری ; ارزشیابی مشارکتی با حداقل رقابت ; عملکرد محور ; و مبتنی بر تفاوت های فردی باشد. ➕ عامل, پرسشگر و فعال مبتنی بر تلاش متربی موضوعیت دارد. در رویکردهای تلفیقی و پروژه محور/ خدمت محور/ گروهی_جفتی و ... . بازخوانی در:
بررسی رجالی 👈سند روایت "سید سبع سنین" از ابن جوزی به نقل از طبرانی ➕اولین ناقلان اهل سنت روایت; این روایت 👈"موضوع و متروک" هست! و در شان 👈توصیف و نه تجویز! ➕_سند شیعی روایت, به قرن 6 و به اهل سنت ارجاع دارد. ➕چطور "تک روایت" مجعول السند را مبدا برنامه ریزی نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم؟؟!! ☝️و بگوییم 7 سال دوم,, عبودیت , فصل فرمان دادن و پادگان سازی است!!! ➕ این روایت , توصیف غلبه و شدت یک حال در هر دوره است. سایر روایات صحیحه , 7 سال دوم را فصل تادیب , کتابت, تعلیم می داند. ➕اینها هم غایت را نشان می دهد. نه روش را. منطقه الفراغ قائل شده. لذا می شود تربیت را بر اساس 👈قوای شناختی و محیطی (تربیت القائی و الگوسازی) در این دوره تعریف کرد. 👈لذا روش مبتنی بر انتخاب در این دوره موضوعیت دارد. بنا بر تذکر مستقیم نیست. مگر استفاده دارویی در موارد نیاز. ➕ایجاد محیط انتخابی بر اساس توان مربی و محیط , و تحلیلگری متربی به قصد بهگزینی مبتنی بر تفاوتهای فردی موضوعیت دارد. 🌱 طیب سازی این محیط به انتخاب و همراه سازی متربیان, مورد توجه هست. مثل امتدادبخشی تمرکز و سرعت عمل و ... .