eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گندم
سلام عزیزانی که می توانند در کمک کنند (مدیریتی. رسانه ای. درمانی. مالی. کالایی) به جناب آقای متقی خبر دهند. @isfghamar باتشکر
4_5996863832390107352.pdf
443.5K
✔️ ماجراهای 2⃣1⃣ پسرجان ! چه فعالیت هایی رو می توانی با مشارکت پدرجان انجام بدی🤨
سلام به روی ماهتون بنده های خوب خدا 🌻 و هدهدی های عزیز و دوست داشتنی فرصتی هست که خوب کنیم . فکر کنیم , برنامه ریزی کنیم , آرامش داشته باشیم , به خانواده برسیم , به علایقمان, به کارهای عقب افتاده, به دعا و عبادت, به درس و تحصیل و بازی ... اصلا همیشه دنبال بودیم . الان همان وقته 💫 دنبال بعدش نباشیم ... به هر حکمتی که هست , این پنجره بروی ما باز شده. ... ولی با چه کنیم ؟!😊
اگر خانواده های هدهدی یا بستگانشان دچار بیماری شده اند , لطفا ما را هم مطلع کنید. @hamed_saadatpour
هدایت شده از گندم
به یاد خدا 🌾 در یک ماه گذشته , روزهای سخت و پرتلاشی را با مشارکت شما سپری کرده ایم. و خود را آماده برای ادامه مسیر خواهیم کرد. در طرح تاکنون : 1⃣ با 41 بیمار کرونا + در دوره نقاهت جهت مرتبط شدیم و بسته غذایی , بهداشتی , دارویی هدیه کردیم. به ارزش 30 میلیون تومان. 2⃣ با 40 خانواده نیازمند منطقه حصه و شش راه با کمک پویش سلوا همراه شدیم. به ارزش 20 میلیون تومان. 3⃣ در مبارزه با جنگیدیم! در کنار شما و برای شما. به ارزش 65 میلیون تومان. ☑️ توسط شما خوبان توانسته است به ارزش ✔️ 654 میلیون و 136 هزار تومان روی پروژه های خیراندیشانه و جهادی در (سلامت) و ... سرمایه گذاری کند. شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه"" 6037-9981-1321-5007 بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور ( ای با رویکرد اجتماعی) و و در طرح با کمک شما ✌رنجی را کم خواهیم کرد ! 🛒 با مشارکت , @gandom_link @sabadsalva @noorbaran
✴️ بندناف روانی ⬜️ گروهی از والدين به دلیل اضطراب شدید و نشخوارهای منفی روانی که دارند معمولا تمایل دارند همانند زندگی درون رحمی نه ماهه، از کودک مراقبت کنند و تمام رفتارهای کودک از بازی کردن گرفته تا خواب و خوراک و حتی تنفس وی را تحت کنترل و نظارت خود داشته باشند ⬜️ آنها اجازه نمی دهند بند ناف روانی فرزندشان بریده و مستقل شود به همین دلیل کودکانی وابسته، لجباز، پرتوقع، دست و پا چلفتی، مضطرب، منفعل- پرخاشگر و بااعتماد به نفس ضعیف تربیت می کنند . ⭕️ تا جایی که دانشجویانی در دوره دکترا داریم که برای ثبت نام در دانشگاه، پدر و مادر را همراه خود می آورند و برای مصاحبه استخدامی در یک شرکت یا اداره، با پدر و مادر خود می روند و حتی توانایی افتتاح یک حساب بانکی را ندارند و همراه والدین به بانک مراجعه می کنند . 📌 اجازه دهید همانطور که بعد از تولد بندناف کودک بریده می شود، برای مستقل شدن و بریدن بند ناف روانی وی تلاش کنید تا دست و پا چلفتی و خام تربیت نشود . 🆔 @farzandman1 🌐 www.instagram.com/farzandman1 📩 @a_question
هدایت شده از آکادمی لوحه
book11.pdf
1.23M
تربیت چه چیز نیست ... بسیار خواندنی از دکتر عبدالعظیم کریمی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
‌ ◀️ گاهی پدیده هایی، زندگی روزمره ی ما را از ریل خود خارج می کنند. خارج شدن از این ریل می تواند فرصت تفکری فراهم کند برای واکاوی مقصد و راهی که برای رسیدن به آن در پیش گرفته بودیم. داستان کرونا، جریان تعلیم و تربیت امروزی را تا حدی از ریل رسمی آموزش و پرورش خارج کرده است. حال می توان به طرح این پرسش پرداخت که 🔹 در جامعه امروز ما، نقش های تعلیم و تربیت چگونه توزیع شده اند و آیا این توزیع بهترین توزیع موجود است؟ _________________ 🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن 🔸 @daneh_edu
طبق بخشنامه وزارت آ.پ خانواده هایی که در سامانه salamat.gov.ir ثبت مشخصات نکردند لطفا نهایتا امروز این کار را انجام دهند.
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
﷽ ""پیش ثبت نام"" سال تحصیلی 1399 ویژه ➕ پیش دبستانی و پایه اول ✍ صرفا از طریق سایت مدرسه : http://www.hodhod.school/?page_id=408 [گام اول بدون نیاز به مراجعه حضوری] 👌 جهت آشنایی با روش فعالیت مدرسه , پس از پیش ثبت نام و طبق زمان بندی با اولیاء محترم تماس گرفته خواهد شد. ✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
◀️ در شرایط فعلی جامعه نقش های تعلیم و تربیت چگونه توزیع شده اند؟ 🔹 پاسخ می دهد: معلوم است که نقشها خوب توزیع نشده است! بخصوص اینکه حاکمیت در نقشهائی وارد شده که ایفای نقش در آن باعث حبس شدن ساختاری و روشی و محدود شدن رویکرد و خلاقیت تعلیم و تربیت می شود. فعالان تعلیم و تربیت هم به جای آنکه در پهنه یک صنعت سالم، تلاششان به یک همکاری و هم افزائی برای تربیت بهتر فرزندان ما منجر شود، در یک صنعت ناسالم، با انداختن فرزندانمان در یک گردونه بیهوده که کمکی به ارتقاء توانمندیهای واقعی آنها در زندگی و کار واقعی شان نمی کند، هم عمر بچه ها را تلف می کنند و هم افراد را درگیر خدمت رسانی و کسب درآمد از این گردونه ناسالم می کنند. خانواده ها هم به جای آنکه در تعلیم و تربیت واقعی و توانمندکردن جدی فرزندانشان برای ایفای نقش موثر در جامعه تلاش کنند، تنها به تلاشگری برای چرخاندن چرخه این گردونه ناسالم، تبدیل می شوند. شاگردان هم به جای آنکه با شوق و علاقه درگیر یادگیری شوند، یا به دنبال پاداش کاذب نمره در تلاش و تکاپو هستند، یا در حال تلاش برای خلاص کردن خود از این میدان بیهوده. ____________________ 🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن 🔸 @daneh_edu