eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.5هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ به نام خدا ❇️ برنامه روز سی ام فروردین ماه سال ۱۳۹۹ ❇️ گروه در پیام رسان ⁉️ معیارهای شما برای انتخاب یک مدرسه مذهبی خوب چیست؟ ⁉️ آیا صرفا اگر مدرسه ای برگزار کننده ی مراسم های دینی و آیینی مختلف باشد، کفایت بر ملاک ها می کند؟ ⁉️ چقدر برای جوّ مذهبی مدرسه ی فرزند خود اهمیت قائل هستید؟ ⁉️ بار اصلی تربیت دینی از سال اول دبستان بر دوش خانواده است یا مدرسه ؟ و .... ❇️ ان شاالله، مباحثه ای راجع به معیارهای یک خواهیم داشت با هدایت بحث توسط یکی از بزرگواران گروه و در انتها با صوت هایی از کارشناسان مختلف جمع بندی خواهیم کرد... ❇️ کارشناسان محترمی که مختص گروه معرفی مدارس اصفهان و با همین موضوع ، صوت یا متن یا فیلم ارسال فرموده اند ... 🔴شروع مباحثه ساعت ۷ صبح 🔴 منتظر ارائه نظرات شما هستیم 🔴 لطفا لینک گروه 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3625058341Cf756ff1634 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
منظور از چیست؟ _ آیا اجرای الگوی رفتارگرایی اسلامی معادل است؟ (یعنی پیاده سازی الگوی شرطی سازی رفتارِ اسلامیزه شده) _ آیا دین دار بودن مربیان و والدین, اجرای مناسک و آیین های دینی در مدرسه به معنای است؟ _ آیا فیلترینگ و جذب خانواده های مذهبی و ایزوله سازی محیط , سازنده است؟ _ آیا سرفصل های فوق برنامه دینی ,, یعنی ؟؟ _ آیا ... ➕ به نظر می رسد تا در مدرسه: 1. فکری و فلسفی تعلیم و تربیت دینی (نه مثلا رفتارگرایی اسلامی)🍃 2. تعلیم و تربیت متناسب با مبانی صحیح🍃 3. الگو و های تربیتی و تعاملی اسلامی🍃 ✔️ توسط و با همراهی دین مدار طراحی و اجرا نشود , روح و زیست بومِ تحقق پیدا نمی کند.
هدایت شده از جعفریان
43.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⁉️ معیارهای مدرسه مطلوب چیست؟ 2⃣ : فعال حوزه تعلیم و تربیت ‼️؟ ✅ ۶ ملاک در تعیین مدرسه: ۱.پیش نیاز هر کمالی نشاط هست . ۲. در انتخاب مدرسه، سیستم نگر باشید . ۳. مهم تر از دانش انگیزشه! بچه ها با اکتشاف به دنبال کسب دانش بروند نه با اجبار ! ۴. هنر ارتباط کادر مدرسه با والدین و دانش آموزان مهمه . ۵. رشد ، فرآیندی چند بعدی می باشد . مدرسه هم باید ردی ابعاد مختلف کار کند. ۶. برای مقطع دبستان ، نزدیکی مکانی خونه و مدرسه مهم هست . ☘ 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3625058341Cf756ff1634
هدایت شده از آکادمی لوحه
8.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یادگیری تاملی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
article-1-3044-fa.pdf
210.3K
یادگیری تاملی 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
20131209102003-9894-3.pdf
325.3K
روش های نوین تدریس 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
روش یادگیری است که در آن محتوای آموزش فشرده‌شده در سه زمان تکرار می‌شود که با دوتا استراحت کوتاه ده‌دقیقه‌ای همراه است. دانش‌آموزان در این استراحت‌های کوتاه به فعالیت‌هایی همچون فعالیت‌های جسمی می‌پردازند. ( ) در یک روش تدریس که آن را می‌نامند، دانش‌آموزان می‌خواهند با دنیای واقعی همکاری داشته باشند و هر آنچه را که در حوزه‌های مختلف زندگی‌شان اتفاق افتاده است را تجزیه‌وتحلیل کنند (نه‌تنها نوعی کارآموزی است بلکه مقرون‌به‌صرفه نیز هست و در شغل و حوزه‌های مختلف جامعه و… نیز مفید است.) مطالعات کسب‌وکارها در دانشگاه لیسوز واقع در دادلی جدیداً روی تعامل و همکاری و کارگروهی تمرکز کرده است. دانش‌آموزان به بازدید کسب‌وکارهای محلی می‌روند تا ببینند که چگونه دانشی را که یاد می‌گیرند در دنیای واقعی بکار می‌رود. 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
20120326122335-1163-96.pdf
392.1K
کاربرد نظریه سازنده گرایی در آموزش (روش تدریس یک معلم ساختارگرا) 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
nazaryehayeyadgiri.pdf
4.47M
اسلاید نظریه های یادگیری 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
6261394h01294.pdf
452.5K
بررسی رویکرد رجیو امیلیا 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از آکادمی لوحه
article-1-336-fa.pdf
508.1K
رویکردهای آموزشی پیش دبستانی از واحد کار و پروژه به یادگیری های مهارتی و ساختارگرا 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
هدایت شده از جعفریان
AUD-20200421-WA0002.m4a
5.52M
⁉️ معیارهای مدرسه مطلوب چیست ؟ 1⃣ : جستجوگر در عرصه ی تحول بنیادین مدرسه و دانشگاه ✅ ۵ لایه ی معیار ها : ۱. مدرسه عقل محور باشد ( اندیشیدن را بیاموزد ، نه انتقال اندیشه ها ) ۲. جایگاه علم و دین( علم مسیر است و دین مقصد، علم جاده می سازد و دین هدف ) ۳. سه شاخصه نیروی انسانی: مدیریت قوی/ مدرسین علوم حداکثری / داشتن متولی تزکیه و آمادگی قلب فرزند برای ورود نور علم ۴. چهار بعد انسان را در نظر بگیرد: تفاوت های جنسیتی ، سنی ، تفاوت های فردی ، تفاوت های موقعیتی ۵. فصل الخطاب قرار دادن والدین/// مدرسه بازوی اولیا باید باشد نه اولیا بازوی مدرسه ///در همه ابعاد عقلانی و جسمانی و عاطفی و اجتماعی و ارادی و اعتقادی و تحصیلی کار کند /// ملاک خدمت به فرزندان ر پول قرار ندهد/// در راستای تحول طلبی مدرسه طرح و برنامه و آرمان داشته باشد ☘ 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3625058341Cf756ff1634