هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5843727336091943798.pdf
1.61M
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نظام ج.ا.ایران
eitaa.com/sahab_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5843727336091943797.pdf
3.37M
کتاب مبانی نظری سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نظام ج.ا.ایران
eitaa.com/sahab_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
#داده_نمایی
تعریف , حوزه ها, اصول و خروجی های نظام تزکیه و تعلیم
در #مدرسه_پسرانه_هدهد
#مدارس_مجری_روش_میزان
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5810003081085060611.pdf
618.6K
﷽ پاسخ به #سوالات_متداول پیرامون روش "تزکیه و تعلیم" دانش آموزان در ;
دبستان پسرانه هدهد و دخترانه کندو
#مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان
www.hodhod.school
www.candoo.school
@hodhod_school
@candoo_school
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام
افتخار می کنیم به همراهی با شما 🍃
جهت آشنایی با دوره پیش دبستانی و پایه اول مدارس #پسرانه_هدهد و #دخترانه_کندو در ایتا :
@hodhod_pish
@hodhod_1
📳 @hodhod_school
@candoo_pish
@candoo_1
📳 @candoo_school
👈 مجری #روش_میزان در اصفهان
#لذت_زندگی_یادگیرانه
🌐 www.hodhod.school
🌐 www.hodhod.school
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
#اطلاعیه
همراهان گرامی , سلام
به دنبال سوال عده زیادی از عزیزان
به اطلاع می رساند
☝️#روش_میزان در استان اصفهان
❌ در ""مقطع دبیرستان"" هیچ گونه مجری و فعالیتی ندارد
👈 در 🍃 "مقطع دبستان" 🍃 پسرانه (هدهد) و دخترانه (کندو)
👈 و پیش دبستانی هدی
🌀 تحت نظارت و پشتیبانی هست.
‼️ هر گونه تبلیغ, توضیح یا استفاده از عناوین مشابه, روش و ... که در سایر مدارس اصفهان به نام یا بدون نام و با الگوبرداری ظاهری از #روش_میزان انجام می گردد ,
⚠️ هیچ گونه ارتباطی با مجموعه #مدارس_مجری_روش_میزان ندارد.
⛔️ و صرفا استفاده غیررسمی و غیرمعتبر از عنوان است.
باتشکر
هیات موسس مدارس میزان اصفهان
هدایت شده از شبکه تربیتی آموزشی دانه
#طرح_یک_مسئله
◀️ در شرایط فعلی جامعه، نقش های تعلیم وتربیت چگونه توزیع شده اند؟
🔹#حامد_سعادتپور پاسخ می دهد :
1. باید باور کنیم مسئولیت تربیت در همه ابعاد هفت گانه_ در قبل از بلوغ (دوران کودکی)_ با والدین است. نه آموزش و پرورش. مدرسه هم , دستیار والدین در تربیت است.
2. ضرورت دارد والدین در عین اعتماد نسبی به مدرسه (پس از انتخاب آگاهانه) , هم وارد فرآیند نظارت فعال بشوند. و هم برای فراغت کودکان , مسئولیت اصلی را عهده دار باشند (مدرسه در خانه).
لذا در تربیت برون سپاری جایگاهی ندارد.
3. باید بپذیریم که روش های یادگیری تحلیلی, پرسشگرانه و مبتنی بر تلاش دانش آموز و آموزش های معکوس و مجازی که منجر به رشد دانش آموزان خوداتکا و با انگیزه درونی بالا می شود ; جایگزین روش های داده محور, حافظه مدار و مستقیم (وابستگی شدید دانش آموز به معلم) گردد.
4. باید بدانیم که کتاب ها و منابع فعلی کافی, متنوع و روزآمد نیست. ارزشیابی ها , عملکرد محور و فرآیندی نیست. رویکرد سیاحت مدار, بازیکارانه و آیت بین نیست و ... . لذا فرآیند رشد را کند می کند.
5. و باید بدانیم به این سازمان نباید اعتماد مطلق کرد. باید در نقش والدینی, فعال عمل کرد.
__
🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن
🔸 @daneh_edu
هدایت شده از شبکه تربیتی آموزشی دانه
12.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#طرح_یک_مسئله
◀️ در شرایط فعلی جامعه، نقش های تعلیم وتربیت چگونه توزیع شده اند؟
#محسن_رنانی پاسخ می دهد:
🔹 مدرس و استاد اقتصاد دانشگاه
🔹️ عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان
🔹️ بنیانگذار موسسه توانمند سازی زنان و خانواده
🔈 #صوت
__
🌱 برای جوانه زدن، برای شکفتن
🔸 @daneh_edu
هدایت شده از آکادمی لوحه
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شاد و توسعه نیافتگی ما !!
🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین
آکادمی لوحه
@lohe_academy
www.lohe.academy
هدایت شده از گندم
یا لطیف ❤️
امسال که سفره مهمانی افطار در منازل مان نداریم;
هزینه افطاری سال های قبل را
به #سفره_همدلی رمضان
برای گره گشایی از نیازمندان
تبدیل کنیم.
💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه""
6037-9981-1321-5007
بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور
به رسم امانت :
☑️ #جنبش_همرسانی_گندم
توسط #تامین_مالی_جمعی
شما خوبان توانسته است به ارزش
744 میلیون تومان
روی پروژه های خیراندیشانه
در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند.
#مهربانی_بکارید
#جنبش_همرسانی_گندم
@gandom_link