eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
سلام به لطف خدا و همت شما عزیزان, سومین دوره انجمن اولیا و مربیان مدرسه هدهد را آغاز خواهیم کرد. چنانچه تمایل به مشارکت در امور مدرسه در قالب عضویت در انجمن را دارید, لطفا نام و نام خانوادگی, سوابق, و برنامه پیشنهادی خود را _درقالب عکس, فیلم, صوت, متن_برای آشنایی سایرین برای ما ارسال نمایید👇 @hamed_saadatpour ⏳ منتظر ارسال اطلاعات تا تاریخ 17 مهر 97 خواهیم بود. با تشکر
مدارس پسرانه هدهد
@sahab_link
☝️سلام مادران بزرگوار و پدران محترم با اختصاص 15 دقیقه وقت برای این آزمون, شناخت بهتری از خود پیدا خواهید کرد. امتحانش ضرر ندارد ...
خود را مطابق با شاخص مایرز بریگز MBTI بسنجید ... http://www.khodshenas.ir/MBTI/Test یا از طریق https://karboom.io/assessments/myers-briggs @sahab_link
97 دو کاندیدا , در یک قاب 🌀 جناب آقای مهندس بهروز مصلحی 👈علی مصلحی_ دوم 🌀 جناب آقای امیر مظاهری 👈مهدی مظاهری_سوم ↙️📈🗂 برنامه: تداوم اجرای نقشه راه طراحی شده در سال گذشته
97 دو کاندیدا , در یک قاب 🌀 سرکار خانم زائری 👈حامدجعفرزاده_چهارم 🌀 جناب آقای دکتر سید نوید نوری 👈سیدعلی نوری_سوم ↙️📈🗂 برنامه: تداوم اجرای نقشه راه طراحی شده در سال گذشته
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
والدین گرامی، سلام علیکم هزینه کتاب، بیمه حوادث دانش آموزی، فنر کتاب، لوازم مصرفی آموزشی و کمک آموزشی فرزند شما در سایت مدرسه, بارگزاری شده است. لطفا تا تاریخ ۹۷/۰۸/۱۵ نسبت به تسویه آن اقدام فرمایید. 👈 از طریق لینک زیر: http://www.hodhod.school/?page_id=236 با تشکر امور مالی دبستان هدهد
و را بهتر بشناسیم ؟ ‼️ محلی برای زندگی و یادگیری ... 1. مدرسه تحول خواه ماموریت های خود را باز می شناسد و از انتقال سواد (به جای انتقال داده های علمی صرف و سواد اندوزی) به عنوان دست مایه ای برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد. 2. یادگیری مبتنی بر تلاش دانش آموز (نه معلم) است. دانش آموز به دنبال کشف پاسخ سوالات خویش است و می تواند در صورت لزوم بهترین راهنمایی را از معلم بگیرد. طبعا در این تلاش فردی توام با کشف و مباحثه، عمق یادگیری بیشتر است و یادداری مطالب هم بسیار بلندمدت است. در این روش، مهارت ها و روحیه پرسشگری، پژوهشگری و تفکر تحلیلی از کودکی تقویت می شود. 3. در این مدارس، تفاوت های فردی دانش آموزان بسیار جدی گرفته می شود. طرح درس ها، متنوع و مبتنی بر نحوه مشارکت هر دانش آموز در بحث است. و برای پیشرفت دانش آموز در امور درسی و غیردرسی محدودیتی وجود ندارد. 4. ارزشیابی در روش این مدارس ؛ تدریجی، توصیفی و معمولا مبتنی بر پرسش و پاسخ شفاهی یا پروژه عملی است. این ارزشیابی در مقایسه با خود اتفاق می افتد و نه دیگران. 5. فرآیندهای مدرسه گروهی و مشارکتی است و کمتر رنگ و بوی فردی دارد. 6. شادابی و نشاط دانش آموزان امری اصیل و بستر کار تربیتی و علمی تلقی می شود. 7. کلاس و مدرسه محل هماهنگی فعالیت ها است و زیر نظر معلم راهنما در هر فضا یا زمانی (واقعی یا مجازی) یادگیری می تواند صورت گیرد. چراکه یادگیری فرآیندی مستمر است که از طریق خانواده، رسانه، مسجد، مدرسه و ... اتفاق می افتد. 8. زمینه سازی برای استفاده صحیح از اختیار جهت رسیدن به بهترین انتخاب ها (به گزینی) وجود دارد. به همین منظور در انتخاب برنامه ها آزادی عمل حداکثری وجود دارد. این روش به تقویت مهارت برنامه ریزی، خودکنترلی و مدیریت زمان و منابع از سنین کودکی توجه دارد. 9. به متربی به عنوان موجودی سرشار از قابلیت ها نگریسته می شود که وظیفه مربی و مدرسه، ایجاد شرایط مساعد و کمک به اوست تا استعدادهای او به فعلیت برسد. سرزنش و شماتت وجود ندارد و تذکر به حداقل خود رسیده است. چرا که متربی در قانونگذاری دخیل است و عقوبت عمل خود که همان جبران خسارت و زیان است را می داند. در این مدارس به دانش آموز معمولا اعتماد می شود و او فردی وظیفه شناس و صادق شناخته می شود. لذا حرف او خوب شنیده می شود و گفتگو در مسائل مختلف موضوعیت دارد. 10. در این مدارس فعالیت ها با کشف نیاز، هدف گذاری مناسب و تلاش فرد آغاز می شود. کسب نتیجه کار، بهترین مشوق و انگیزه درونی برای ادامه مسیر متربیان است. نمره وجود ندارد. جایزه به ندرت و در موارد خاص داده می شود (دارویی برای بیماری است). فرد با استعداد و توان خود سنجیده می شود. عموم دانش آموزان از تلاش خود در کشف مطالب و نزدیک شدن به هدف لذت می برند. 11. در نوپاهای آموزشی تربیت محور ، نقش اصلی یاددهی – یادگیری را دانش آموز بازی می کند. از طرف دیگر معلم باید چندین طرح درس برای پوشش استعدادها و قابلیت های مختلف داشته باشد. و همواره نیز در حال رصد دانش آموزان، ثبت و کنترل مسیر پیشرفت آن ها باشد. eitaa.com/sahab_link
الحسین یجمعنا | ما همه با هم برادریم @sahab_link
جبرئیل.mp3
7.2M
الحسین یجمعنا | ما همه با هم برادریم انشالله میزانی ها, از این تجربه بزرگ جا نمانند...🌱 و حتی همه در یک سفر ...
97 🌀 بهروز مصلحی 👈پدر علی ؛ دوم ✅ کارشناس سخت افزار ✅ مدیر IT ✅فعال فرهنگی - اموزشی ✅علاقه مند به طراحی و برنامه ریزی ✅عضو انجمن مدرسه هدهد ↙️🗂 معرفی و ارائه برنامه در قالب متن
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
97 🌀 سرکار خانم زائری اصفهانی 👈مادر حامد جعفرزاده_چهارم ✅ کارشناسی ارشد ریاضیات ✅دبیر ریاضیات -دبیرستان دوره دوم ✅فعال فرهنگی - اموزشی ✅علاقه مند و پیگیر بحث مطالعه و فرهنگ کتاب خوانی ✅عضو انجمن مدرسه هدهد ↙️🗂 معرفی و ارائه برنامه در قالب متن
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
97 🌀 جناب آقای امیر مظاهری 👈پدر مهدی مظاهری_سوم ✅کارشناسی ارشد مدیریت ✅دبیر ریاضیات -دبیرستان دوره دوم ✅فعال فرهنگی - اموزشی ✅معاون اقتصادی بنیاد المهدی عج ✅ مدیر امور مالی مدرسه هدهد ✅عضو انجمن مدرسه هدهد ↙️🗂 معرفی و ارائه برنامه در قالب متن