eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
﷽ جلسه هم اندیشی مدیران دبستان های مجری در کشور میزان پسرانه تهران میزان دخترانه تهران هدهد پسرانه اصفهان کندو دخترانه اصفهان رافعه دخترانه کرج میزبان اندیشه پسرانه کرج گلستان ولایت پسرانه اهواز مسیر دخترانه قزوین طلیعه دخترانه گلستان
﷽ جلسه هم اندیشی مدیران 9 دبستان #دوره_دوم مجری #روش_میزان در کشور ➕ امروز ; 20 دی 97 راهکارهای رشد و ارتقاء مدارس در حال بررسی است 🌱
﷽ جلسه هم اندیشی مدیران دبستان های #دوره_اول مجری #روش_میزان در کشور میزان پسرانه تهران میزان دخترانه تهران هدهد پسرانه اصفهان کندو دخترانه اصفهان رافعه دخترانه کرج میزبان اندیشه پسرانه کرج گلستان ولایت پسرانه اهواز مسیر دخترانه قزوین طلیعه دخترانه گلستان بحرالعلوم پسرانه کرمان
﷽ جلسه هم اندیشی مدیران 10 دبستان #دوره_اول مجری #روش_میزان در کشور ➕ امروز ; 20 دی 97 راهکارهای رشد و ارتقاء مدارس در حال بررسی است 🌱
هم اندیشی پانزده مدرسه مجری #روش_میزان کشور جمع بندی مسائل و دغدغه های مطرح شده در جلسات صبح 20 دی 1397
حجت الاسلام عبدی موسس مدرسه بصیرت قم به ارائه جمع بندی نکات مدارسِ بصیرت قم , عارفان مشهد, منجی مشهد و امام علی ع تهران پرداختند
جناب آقای دکتر صادقی موسس مدرسه میزبان اندیشه کرج به ارائه جمع بندی نکات مدارس ابتدایی پرداختند
و جناب آقای کریمی معاون دوره اول مدرسه میزبان اندیشه کرج, نکات مجریان ابتدایی را ارائه نمودند.
مبنای در هفت سال دوم توسط جناب آقای دکتر مدرسی در جلسه مدیران مجری واکاوی شد.
شرط دین ورزی و تعالی است و موضوعی فطری است. اما روش آن اکتسابی است. وظیفه سیستم تزکیه و تعلیم; خلق موقعیت و امکان تجربه از طریق و بهگزینی در بستر آزادی عمل حداکثری برای متربیان است. (فعال سازی قوه به معنای توان طلب خیر, در بستر آزادی عمل حداکثری) مربی از سر قدرت و انعطاف پذیری اش , به متربی امکان انتخاب می دهد و مرجعیت دارد. ➕ عمل 1. در چهارچوب فهم و رشد متربی, 2. مبتنی بر مسئولیت و تلاش متربی, 3. آزادی معنوی 4. تجربه و روش فعال باشد. ➕ شایستگی ها, در فرایند یاددهی_یادگیری ; ارزشیابی مشارکتی با حداقل رقابت ; عملکرد محور ; و مبتنی بر تفاوت های فردی باشد. ➕ عامل, پرسشگر و فعال مبتنی بر تلاش متربی موضوعیت دارد. در رویکردهای تلفیقی و پروژه محور/ خدمت محور/ گروهی_جفتی و ... . بازخوانی در:
بررسی رجالی 👈سند روایت "سید سبع سنین" از ابن جوزی به نقل از طبرانی ➕اولین ناقلان اهل سنت روایت; این روایت 👈"موضوع و متروک" هست! و در شان 👈توصیف و نه تجویز! ➕_سند شیعی روایت, به قرن 6 و به اهل سنت ارجاع دارد. ➕چطور "تک روایت" مجعول السند را مبدا برنامه ریزی نظام تعلیم و تربیت قرار دهیم؟؟!! ☝️و بگوییم 7 سال دوم,, عبودیت , فصل فرمان دادن و پادگان سازی است!!! ➕ این روایت , توصیف غلبه و شدت یک حال در هر دوره است. سایر روایات صحیحه , 7 سال دوم را فصل تادیب , کتابت, تعلیم می داند. ➕اینها هم غایت را نشان می دهد. نه روش را. منطقه الفراغ قائل شده. لذا می شود تربیت را بر اساس 👈قوای شناختی و محیطی (تربیت القائی و الگوسازی) در این دوره تعریف کرد. 👈لذا روش مبتنی بر انتخاب در این دوره موضوعیت دارد. بنا بر تذکر مستقیم نیست. مگر استفاده دارویی در موارد نیاز. ➕ایجاد محیط انتخابی بر اساس توان مربی و محیط , و تحلیلگری متربی به قصد بهگزینی مبتنی بر تفاوتهای فردی موضوعیت دارد. 🌱 طیب سازی این محیط به انتخاب و همراه سازی متربیان, مورد توجه هست. مثل امتدادبخشی تمرکز و سرعت عمل و ... .
و ارائه ها های میزانی مدارس مجری موسسه فهم آکادمی آدم مسیر رسانه کابینا