eitaa logo
مدارس پسرانه هدهد
1.6هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
261 فایل
✅دبستان دوره اول: پروین_بعداز چهار راه صباحی_ک شهید آتش صنعت (۳۹)‌پ۲۴ تلفن:‌32296770 ▶ @DABESTAN_HODHOD1 ✅ دبستان دوره دوم: پروین_دشتستان _ قبل از حکیم شفایی_ نبش ک(۲۷) ‌پ۱۹۱ تلفن:32250651 ▶️ @DabestanHodhod_2 ✅ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آکادمی لوحه
به یاد خدا مسئله چیست ؟ ❌ اغلب ما آمادگی این سطح از زندگی مشترک با همسر و فرزندانمان را نداریم ‼️ _ بزرگ‌ترین چالش امروز خانواده ‌ها در قرنطینه، این است که هیچ فعالیت مشترکی ندارند و یا اینکه آن را نساخته‌اند، اگر فعالیت مشترک داشتند از کنار هم بودن بیشتر لذت می‌بردند. _ در زمان صحبت با طرف مقابل این را بدانیم که شخص مقابل، انسانی با نیازهای متفاوت است، به شخصیت مستقل یکدیگر احترام بگذاریم. _ خانواده ها لذت‌های همدیگر از زندگی را نمی‌شناسند که بتوانند در شرایط قرنطینه به یکدیگر کمک و همدلی کنند. _ ‼️ حتی کار عده ای به اینجا رسیده که میگن: کی کرونا تموم می‌شه که از خونه بری بیرون، عادت ندارم این همه ببینمت ... به کار بردن این جملات به اصطلاح "غر زدن" است و آستانه تحمل طرف مقابل را کاهش می‌دهد. _ اکنون بچه ها در شرایط قرنطینه باید به اندازه‌ای سرگرم باشند که رفتار ناهنجار بروز ندهند. باید زبان بازی با کودک برای تخلیه هیجانی و انرژی را بلد باشیم. _ نمی‌توانیم از کودک بخواهیم فقط با اسباب بازی‌های خود سرگرم باشد و یا فقط کارتون تماشا کند و گیم بازی کند. _ خلاء تعامل با معلم و گروه همسالان نیز باید توسط بازی با خواهر_برادر و والدین جبران شود. _ کودکان نیازمند توجه و تعامل "وقت گذاری" هستند. فرصت تعامل همدلانه و بازی نداشته باشیم ,, دیر یا زود کاسه صبر طرفین لبریز می شود. _ اکنون بهترین زمان برای آموزش به کودکان است، وقتی با کودکان فعالیت مشترک انجام می‌دهیم آنها بیشتر پیش‌قدم می‌شوند و حاضر هستند هر امتیازی به پدر و مادر بدهند تا والدین بیشتر با آنها همراه باشند. _ یکی دیگر از راهکارها ,, جلب همکاری و مشارکت در قالب مسئولیت های به جا و فعال است. _ باید برای فرزندان در خانه، تفریح متناسب با توانایی و نیاز، ایجاد کنیم. _ در ایام کرونا و قرنطینه ,, بیشترین آسیب به بچه هایی می رسد که پدر و مادر تفاوت در سبک فرزند پروری دارند. _ برخلاف تصوری که فکر می‌کند شرایط برای کودکان بسیار خوب است باید بگوییم کودکان اکنون شرایط سخت‌تری دارند، چون بزرگ‌ترها تعریفی از بحران دارند و تا حدودی شرایط ماندن در خانه را می‌پذیرند اما کودکان چنین تعریفی ندارند. _ در این ایام ,, علیرغم توسعه سواد رسانه ای بچه ها بایستی مراقب اعتیاد رسانه ای و کنترل رژیم مصرف بچه ها هم بود. ➕ یادداشت های کرونایی یک مدیر مدرسه! 🌀 آکادمی رشد و توانمندسازی والدین و مربیان برای تربیت نسل ارزش آفرین آکادمی لوحه @lohe_academy www.lohe.academy
پاسخ به یک دغدغه سلام 1. شرایط مالی کشور و خانواده ها سخت و دشوار است. و درک آن برای مدرسه , آسان. و همواره مواضع ما در کنار و همراه خانواده های محترم بوده است. 2. در مورد وضعیت دائر بودن مدارس در مهرماه,, فعلا استعلام مدارس از اداره کل مثبت بوده و بخشنامه ای منوط به تعطیلی و مجازی بودن آموزش وجود ندارد. 3. تاکید آموزش و پرورش بر جانمایی و ثبت نام دانش آموزان هم طبعا وجود دارد. 4. عمده فعالیت های مدارس در زمان تعطیلات , جاری و امکان پذیر است. و در بحث شهریه توضیح داده شد. اما ... 5. بر اساس مصوبه مدارس میزان اصفهان و جهت اطمینان خاطر اولیاء محترم, چنانچه به هر دلیل تعطیلات مدت دار در سال تحصیلی آینده وجود داشته باشد ; درصدی از شهریه آن ماه (فعالیت هایی که به صورت غیرحضوری امکان ندارد) بازگردانده می شود. اصل ما بر صداقت و شفافیت در فضای تربیت با اولیای محترم است🌺 مدیریت مدرسه هدهد
هدایت شده از خبرگزاری فارس
📸 اختصاصی| نقشه‌ به‌روزِ وضعیت کرونا در شهرستان‌های کشور fna.ir/ex40ft @Farsna
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥احتمال بازگشایی برخی مدارس کشور از ۲۷ اردبیهشت 🔹رئیس جمهور: امروز پیشنهاد شد در جلسه که مدارس مناطق سفید و کم ریسک از ۲۰ اردبیهشت بازگشایی شود اما کمی نگران بودیم و قرار شد از ۲۷ اردبیهشت آغاز شود؛ این زمان هم قرار شد برایش تصمیم‌گیری شود و جلساتی برگزار شود. fna.ir/ex3zty @Farsna
‎⁨شهرستان‌های سفید، زرد، قرمز - ۱۴ اردیبهشت⁩.pdf
218.8K
‎⁨شهرستان‌های سفید، زرد، قرمز 14 اردیبهشت شهر اصفهان زرد است ☝️
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5843727336091943798.pdf
1.61M
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نظام ج.ا.ایران eitaa.com/sahab_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5843727336091943797.pdf
3.37M
کتاب مبانی نظری سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نظام ج.ا.ایران eitaa.com/sahab_link
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
#داده_نمایی تعریف , حوزه ها, اصول و خروجی های نظام تزکیه و تعلیم در #مدرسه_پسرانه_هدهد #مدارس_مجری_روش_میزان
هدایت شده از مدارس پسرانه هدهد
4_5810003081085060611.pdf
618.6K
﷽ پاسخ به #سوالات_متداول پیرامون روش "تزکیه و تعلیم" دانش آموزان در ; دبستان پسرانه هدهد و دخترانه کندو #مدارس_مجری_روش_میزان اصفهان www.hodhod.school www.candoo.school @hodhod_school @candoo_school
زندگی جاریست ...
سلام بنده های خوب خدا ❤️ بعضی ها دوست دارند "خانوادگی و مستقیم" با یک "خانواده نیازمند" مرتبط بشوند. و نیازهای مختلف اعضای آن خانواده را برآورده کنند. و اینطوری ! ❤️ یک نوع و تربیتی سالم برای خانواده ... اگر شما تمایل دارید با یک خانواده نیازمند , بیواسطه و مستقیم مرتبط باشید و همه جانبه کمک کنید لطفا مشخصات تون را (اسم , شغل , تلفن, تعداد فرزند و ...) برای شناسه زیر ارسال نمایید : 🆔 @hamed_saadatpour ( ای با رویکرد اجتماعی) و و 💳 شماره کارت جهت واریز کمک های نقدی بابت ""هزینه های عام المنفعه"" 6037-9981-1321-5007 بانک ملی ایران به نام حامدسعادت پور به رسم امانت : ☑️ توسط شما خوبان توانسته است به ارزش 753 میلیون تومان روی پروژه های خیراندیشانه در حوزه های اجتماعی سرمایه گذاری کند. @gandom_link