eitaa logo
مدارس دخترانه هدهد
697 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
770 ویدیو
55 فایل
✅ دبستان دوره اول هدهد دانایی: خیابان دشتستان شمالی. خیابان شهید پژمان بختیاری تلفن: 32286514 ▶ @Najmi_l ✅ دبستان دوره دوم هدهد اندیشه: خیابان خواجه عمید. کوچه گلستان ۷ تلفن: 32311841 ▶ @ha_nazari ✅ ارتباط با مدیر راهبردی: ▶ @hamed_saadatpour
مشاهده در ایتا
دانلود
22.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❓❓ کوچینگ یا مربی گری یا ✔️ رویکرد نوین تربیتی مجتمع در دبیرستان دوره اول بهره گیری از الگوی و تقویت دانش آموز (ره‌جو) برای کشف و ساخت مسیر زندگی و جهت یابی مناسب تحصیلی و حرفه ای است. 👈در تکاپوی خودسازی ! خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی تربیتی 🔅کانال دبیرستان پسرانه: 📳 @borna_midschool 🔅کانال دبیرستان دخترانه: 📳 @bornai_midschool 🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی: Ⓜ️ @borna_group
۱ (دوره اول) وابسته به (روش میزان) خانواده های گرامی ، سلام در سالی که گذشت ضمن نیازسنجی و امکان سنجی صورت پذیرفته، تصمیم گرفته شد که مهر ۱۴۰۲ دبیرستانی تربیت محور و چندساحتی (وابسته به این گروه) تأسیس گردد. 🔹اقدامات صورت گرفته : + مطالعات الگو و مدل (بررسی تطبیقی مدارس موجود کشور و خارجی و پژوهش در مورد الگوهای آینده) از طریق تشکیل تیم علمی‌پژوهشی ویژه طراحی + رایزنی با افراد و گروه های مختلف برای مدیریت این مجموعه 🟢 انتخاب نهایی سرکار خانم حیدری (کارشناسی ارشد مشاوره مدرسه از دانشگاه اصفهان و مدیر خانه نوجوان دارنو) به عنوان مدیر مدرسه + گفتگوهای اولیه با بعضی دبیران مورد نیاز + پیگیری مجوز و از ماه آینده مکان امیدواریم که اگر مشیت الهی باشد با دعای خیر شما عزیزان این موضوع به سرانجام برسد. ۱۲فروردین ۱۴۰۲ 👈در تکاپوی خودسازی ! خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی تربیتی 🔅کانال دبیرستان پسرانه: 📳 @borna_midschool 🔅کانال دبیرستان دخترانه: 📳 @bornai_midschool 🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی: Ⓜ️ @borna_group
۲ (دوره اول) وابسته به (روش میزان) خانواده های گرامی ، سلام 🔹اقدامات صورت گرفته : + نهایی سازی رویکرد تربیتی آموزشی اصلی مجموعه مبتنی بر : الگوی الگوی مدرسه یادگیرنده و ارزش آفرین + گفتگوهای اولیه با بعضی دبیران مورد نیاز + مکان یابی نهایی جهت معرفی به اداره ناحیه ۴ (حوالی دشتستان ، فرسان و صباحی) + پیشبرد موضوع مجوز امیدواریم که اگر مشیت الهی باشد با دعای خیر شما عزیزان این موضوع به سرانجام برسد. ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ 👈در تکاپوی خودسازی ! خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی تربیتی 🔅کانال دبیرستان پسرانه: 📳 @borna_midschool 🔅کانال دبیرستان دخترانه: 📳 @bornai_midschool 🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی: Ⓜ️ @borna_group
(اسکیپ‌روم) یک سرگرمی گروهی است که شرکت کنندگان سعی می کنند در مدت زمانی محدود، با کشف سرنخ‌ها، حل معماها و گذراندن چالش های مختلف، راه خروج از اتاق را پیدا کرده و فرار کنند. این بازی ، یک چالش ذهنی است که سرعت واکنش ما در موقعیت‌های غیرمنتظره را نیز ارزیابی می‌کند. در اتاق فرار ، شما وارد یک بازی با ژانر و سناریوی از پیش طراحی شده می‌شوید که باید با کنجکاوی، داشتن یک استراتژی مشخص و تمرکز بالا، معماهایی را حل کنید و راه خروج از اتاق‌ها را پیدا کنید. هر اتاق به گونه‌ای طراحی می‌شود که با آمیخته‌ای از تعامل‌های اجتماعی و ماجراجویی‌های پر چالش، در دنیای کاملا جدیدی غرق شوید. 🔑🥇مدرسه ای که فرق می‌کنه ، مدل ورودی و جذبشم متفاوته ❗️ 🔍 در سومین سال فعالیت خود نیز جهت مصاحبه ورودی _به منظور تحلیل و بررسی وضعیت علمی، مهارتی و فرهنگی دانش‌آموزان_ از اختصاصی خود به صورت کارتیمی استفاده می کند. 👈در تکاپوی خودسازی ! خودشناسی|خودیاری|خودیابی|خودشکوفائی ┄┄┅┅┅❅💡❅┅┅┅┄┄ مجتمع آموزشی تربیتی 🔅کانال دبیرستان پسرانه: 📳 @borna_midschool 🔅کانال دبیرستان دخترانه: 📳 @bornai_midschool 🔅کانال مجتمع آموزشی تربیتی: Ⓜ️ @borna_group
💠دوازدهمین جلسه آموزشي چلچراغ 🔹فرزندپروری (جلسه سوم) 🔸باحضور خانم محدثه پیرنجم الدین ▶️ پخش برون خط(آفلاین) از: 🔸پنجشنبه(۲۱ اردیبهشت) ساعت ۱۰:۳۰ صبح 🔹در سامانه هوشمند مجتمع مدارس دانشگاه اصفهان 🔸لینک ورود ویژه والدین محترم: https://uism.ir/course/view.php?id=31 🔸لینک ورود مستقیم(ویژه مهمانان محترم): https://class.uism.ir/rfo4wd24laok 🌱 💠 [ خودسازی| جامعه پردازی| تمدن سازی ] ....…............................ 🌟 @uischoolss1 🌐 www.uischools.ir
بسم الله برداشت شخصی ۲ ∆ | از دکتر‌عبدالعظیم‌کریمی تنظیم برای گروه برنا علیه تربیت عادت گرا (یادگیری شرطی شده) قال النبي صلى الله عليه و آله :بعثت لرفض العادات - باید عادت کرد که به چیزی عادت نکرد ! عادت دادن مانع تربیت فعال و خلاق است. - عادت دو دسته است، ❌۱. کورکورانه، فعل پذیر و انفعالی بدون اندیشه و اراده (شرطی شده) ✔️۲. فعال و ارادی (مثل عادت به سحرخیزی، ریاضت نفس و استقامت) - حقیقت دین ، جز ترک عادت و عادت پرستی نیست. ترک عادت، موجب سلامتی است! (افضل العبادة ترک العادة- امیرالمومنین ع) - تربیت فعال، پویا و خلاق (در مقابل ایستا و راکد) فراهم سازی شرایط و زمینه سازی مساعد و مناسب توسط مربی، همراه با آگاهی و انتخاب است تا متربی با میل، انتخاب و اراده خود در جهت نیل به کمال گام بردارد. (عمل تربیتی از آنِ خود متربی و توام با انتخاب و رغبت است و باید از هم نوایی و هم رنگی کورکورانه رهایی بخشد) - تربیت با تقویت های بیرونی و شرطی سازی های حیوانی، هرچند در فرجام، رفتار مورد انتظار را ایجاد می کند، اما فاعل ناآگاه از نیت عمل خود را به انسان ماشینی تبدیل می کند. 💌 چهارشنبه های بلند خوانی کتاب📕 پدرهای عزیز ، مادرهای دغدغه مندِ مجتمع آموزشی تربیتی برای سرمایه گذاری روی خودتان و توسعه فردی، بشتابید ... ! 🌐 https://b2n.ir/r33748 🔅🌳🏡 توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
بسم الله برداشت شخصی ۳ ∆ | از دکتر‌عبدالعظیم‌کریمی تنظیم برای گروه برنا علیه تربیت تحمیلی آدمی همیشه عاشق آن چیز است که ندیده است! فیه ما فیه مولانا و بر این اساس تربیت کردن، مانع تربیت شدن است. - تربیت کردن، نوعی قالب ریزی، برنامه ریزی از پیش تعیین شده، ارتباط یک جانبه، منفعل شدن متربی، تصنعی شدن فرایند تربیت و نوعی اهلی سازی و دست پرورده سازی از متربی استنباط می شود. این مداخله مانع خودانگیختگی، جوشش و فعالیت خلاق گونه متربی در مسیر رشد و کمال است. - در تربیت کردن، فاعل تربیت شخص مربی است (منبع و مرجع تحول بیرونی است)و در تربیت شدن، عاملیت با متربی است (هضم و جذب درونی) و مربی همچون ماما هست. - برای ترویج گوهر گران بها باید آن را مخفی کرد و برای سرکوب، باید در معرض دید گذاشت! - آگاهی به آنچه ناخودآگاه در پی آنی، اشتیاق به کشف را کمتر می کند. و اجبار در این حالت، باعث اکراه و دوری. انسان به دنبال دست نایافتنی هاست. و چون بدان دست یابد، شوقش کم می شود. هنر مربی ایجاد و جوشش عشق و تقویت نیاز متربی نسبت به پیام های همسنخ و هم جنس تربیتی است. بدون آنکه به دریافت مجبور نماید. اگر رغبت و جوشش نباشد، بهترین پیام ها ، اکراه و حجاب ایجاد می کند، و مانع خودانگیختگی است. - عشق به حقیقت مهم تر از رسیدن به حقیقت است. و حلاوتی که در هجر هست در وصل نیست. - در تربیت ، خمیرمایه ی درون متربی است که برانگیخته و بارور می شود (امری درونی که زاده فطرت آدمی است). پس اگر آماده سازی روانی و عاطفی اتفاق نیفتد، تربیت محقق نمی‌شود و بلکه برعکس. 💌 چهارشنبه های بلند خوانی کتاب📕 پدرهای عزیز ، مادرهای دغدغه مندِ مجتمع آموزشی تربیتی برای سرمایه گذاری روی خودتان و توسعه فردی، بشتابید ... ! 🌐 https://b2n.ir/r33748 🔅🌳🏡 توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
9.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام با نظریه رشد ۴ مرحله ای پیاژه آشنا شوید 🔅🌳🏡 توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام تعلیم و تربیت ، آمادگی برای زندگی نیست یادگیری خود زندگی است ... جان دیوئی و مدرسه ای برای زندگی ، چه رویکردی است؟ 🔅🌳🏡 توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی خانواده