هدایت شده از هدهدی سوم (دخترانه)
#دعوتنامه
#دوست_مهربان
✉️این پیام مخصوص شماست📩
😊بله
☺️فقط شما
👱♂ پدر مهربانِ سومی های هدهد
🙏به یاری خدا ، می خواهیم گام کوچکی برای قدردانی از زحمات پدران دختران عزیزمان برداریم.
🦋اکنون وقت سپاس از زحمات نقطه ی امن زندگی شان رسیده است.
👱♂پدر جان👧
🌷پیشاپیش از شما دعوت می کنیم تا در برنامه #پدر_دختری که به مناسبت میلاد بهترین پدر دنیا تدارک دیده ایم، شرکت فرمائید.🌷
🗓زمان:
جمعه ۱۴ بهمن ماه
⏰ساعت:
۹ الی ۱۱:۳۰ صبح
🏡مکان:
خانه خلاقیت و رستوران بازی هشت بهشت
👈با تسهیلگری و اجرای کارشناس محترم
جناب آقای ظهیری
#مدرسه_دخترانه_هدهد
#لذت_زندگی_یادگیرانه
30.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آنچه میبینید گزارشی از
✅ آماده سازی روضه توسط دختران حضرت زهرا (س) :
🔸تهیه رزق معنوی
🔸سیاهپوشی مدرسه
🔸فضاسازی
✅ گوشه ای از صبحگاه با نمایش اسکلتی💀
✅ فعالیت گروه های قرآنی در غرفه نور
✅ تجربه ای جدید، یادگیری دوباره در غرفه پژوهش
✅ و گوشهای از حضور مادران عزیز در پایه پنجم
است.😊
#لذت_زندگی_یادگیرانه
🌺 با ما همراه باشید.
#گزارش_تصویری
#هفته_اول_دی_ماه
#پنجم_هدهد_اندیشه
19.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آنچه میبینید گزارشی از
✅به توان دانش آموز
✅ورزش(آمادگی جسمانی با هدف تقویت تمرکز)
✅پژوهش (ساخت سنگ رسوبی و آذرین)
✅مطالعات (شناخت جلگه ، اندازهگیری میزان بارش برف)
✅نمایشگاه دختران حاج قاسم
✅حضور مادران عزیز و گرامی
#لذت_زندگی_یادگیرانه
با ما همراه باشید ...🌸
#گزارش_تصویری
#هفته_دوم__سوم_دی_ماه
#چهارم_هدهد_اندیشه
30.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹قدم به قدم قهرمانت را بشناس !
🦋#دختران_حاجقاسم
🦋#چهارم_هدهداندیشه
41.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آنچه میبینید گزارشی از
✅ بخش اول فعالیت "ماجراهای من و لیوان آب" - طرح درس تلفیقی( درس ریاضی + هدیه ها + مطالعات)
✅ مسابقه فوتبال کلاس پنجمیا
✅ نمایشگاه دختران سلیمانی (بزرگداشت شهادت سردار دل ها)
✅ غرفه پژوهش (شناخت ساختار و عملکرد چشم)
✅ فعالیت دختران در غرفه فارسی
✅ خودارزیابی علوم
✅ آماده سازی هدیه های روز مادر
و
🌸ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر🌸
است.😊
🌺 با ما همراه باشید.
#گزارش_تصویری
#هفته_سوم_دی_ماه
#پنجم_هدهد_اندیشه
May 11
الهی به امید طُ
با تشکر از مربیان دلسوز و با تجربه
و مسئولین برگزاری دوره چهل و یکم روش میزان.
چند کلامی مینویسم از تمام آن چیزی که من آموختم و گنجینه علم بنده اضافه شد.
در این دوروز که حدوداً ۲۰ ساعت کارگاه بود بنده چیز های زیادی یاد گرفتم.
از مربی های بزرگی همچون آقای علی اکبریان و فارسی جانی عزیز.
ابتدا یاد گرفتم که موضوع اصلی روش میزان پرسش و چالش است. تفاوت سوال و مسئله را یاد گرفتم، بعد به سراغ تعاریف نظریه، روش و الگو رفتیم، نظریه ها سه دسته رفتار گراها شناخت گراها و ساختار گراها تقسیم می شوند. برداشت من این بود که دسته رفتارگرا ها مربی محور هستند، شناخت گراها مربی و متربی همتراز هستند و در ساختار گراها دانش آموز محوراست.
فرق عالمانه سخن گفتن و حکیمان سخن گفتن را آموختم فهمیدم که کارگروهی یعنی دیگران از ما کمک بگیرند و ما بتوانیم از دیگران کمک بگیریم.
انگیزه درونی را شناختم و تعریف شادابی را یاد گرفتم فهمیدم هنر مربی طراحی زمین بازی و آزادی دادن به کودکان است. در میزان هدف شادابی است و ما باید سعی کنیم محیط شادی بخشی داشته باشیم. معیار موفقیت انسان ها در بروز رفتارشان است، ما باید همیشه موقع آموزش موقعیت مان را بشناسیم و مخاطب مان را تحلیل کنیم. یک کتاب به ما معرفی کردند به نام شیخ جعفر شوشتری.
یاد گرفتم دانش آموز ابتدا باید تشخیص دهد و انتخاب کند و آن چیزی که خیلی خوب است اینه که معلم باید اتفاقات ناگهانی را سر کلاس پیشبینی کند، کنترل کند و از آن آب ماهی بگیرد. مثال برای مربی که گربه در کلاسش آمد و مربی از آن استفاده کرد و سبک جدیدی از تدریس با گربه رو ایجاد کرد.
حوزه ها و اصول میزان را یاد گرفتم و به گل آن که تربیت است رسیدم. روش میزان این نیست که هرچی به هرچی باشد و هر کس هر کار که خودش خواست انجام بده، شاید از بیرون به این شکل باشد ولی درون روش میزان مسئولیت پذیری را یاد می دهیم که فرد بجوشد برای دغدغه ها پیش رو و آزادی حداکثر داشته باشد نه بی حد و اندازه.
ویژگی های یک مربی را یاد گرفتم که باید چگونه باشد. چقد معلم جذاب می شود اگر انگیزه درونی در دانش آموزش ایجاد کند.
از مربی پرسیدم و فهمیدم که معلم ورزش میتواند با طراحی بازی ها انرژی ها و دغدغه های کودکان را کنترل کند و به آنها توجه ویژه ای داشته باشد.
شخصیت را یاد گرفتم که مهمتر از چند خط درس است. اگر مشکلی پیش آمد صحبت کنم اما در خلوت دانش آموزان، در جمع دوستانش اورا تخریب و خورد نکنم و تمام صحبت های خصوصی و شخصی اش را در خلوت برای اون بگویم. برای طرح درس و ارائه محتوای آموزشی باید در قالب گفت و گو، انیمیشن، تصویر، بازی، شعر، نمایش، باشد. من در این کاراگاه یخ شکنی، نوشتن طرح درس اصولی، تفاوت میزان با بقیه مدارس، نشریه دیواری زیبا، و... را آموختم
در ضمن خیلی ممنونم از اون هدیه پایان جلسه و اون کتاب ارزشمند. راستی چقد پذیرایی دلچسب بود.
امیدوارم به زودی بازهم شمارو ببینم.
محمد مهدی قنبریان یک معلم دهه هشتادی ♡
#کارگاه_تربیت_مربی_روش_میزان
#لذت_زندگی_یادگیرانه
#کانون_تربیت_محور_برنا
#آکادمی_برنا 🔅🌳🏡
توسعه فردی | توانمندسازی | تعالی مربیان
🌐 https://hedayatmizan.ir/
📳 @hodhod_school
📳 @hodhodi_school
📳 @borna_pish
📳 @borna_midschool
35.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ مجموعه مدارس وابسته به
#گروه_خلاق_برنا (هدهد و برنا) چه نوع مدرسه ای هستند؟ خروجی مدل های نوین، چیست؟
🎬 بخش 4⃣ از گفتگوی صمیمانه با والدین
🔹 مجری #روش_میزان در اصفهان
✔️ حرکت پیشتاز در مسیر تحول در نظام تعلیم و تربیت شهر اصفهان
تحول خواه | نوآفرین | دین بنیان
📌 جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید :
🆔 @borna_pish
🆔 @borna_midschool
🆔 @hodhod_school
🆔 @hodhodi_school
#کودکستان #دبستان_هدهد (دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم)
#دبیرستان_کارآفرین_برنا (دوره اول پسرانه)
🆕 و ان شاء الله به زودی دبیرستان دخترانه
🔅🌳🏡 #توانگری_درمسیر_ارزش_آفرینی