eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
13.5هزار ویدیو
568 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
34.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جدید❌😍 نسخه با کیفیت ویدیو در آپارات 👇👇👇👇👇 https://www.aparat.com/v/2LzFt به بهانه هتاکی به آمران به معروف و محجبه ها و ... ❌هرکس آرایش نکنه و برهنه نباشه ، زن نیست! ‌ ❌زن ها فقط ابزار ج.ن.س.ی هستن! حتما ببینید و منتشر کنید ، تا برسه به دست کسانی که گول این شیاطین رو میخورن ...🤦‍♂ 🧡‌ ای شو👇 https://eitaa.com/joinchat/1179058499C4ee0700aeb
✨﷽✨؛ 📝 💠مقام معظم رهبری (حفظه الله): یک قلم از حقوق عامّه همین مسئله‌ی امر به معروف و نهی از منکر است. البتّه متأسّفانه این واجب آن‌ چنان که باید و شاید در جامعه‌ی ما جاری نیست امّا گوشه و کنار هستند کسانی که آمر به معروف و ناهی از منکرند؛ اینها را نباید تنها گذاشت، باید از اینها حمایت کرد. 🔰۱۴۰۰/۰۴/۰۷ بیانات در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه 📌کانال رسمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر: https://eitaa.com/joinchat/147849401Cf9c3f14f0d
مدافعان حرم رفتند تا به حریم اهلبیت علیهم السلام جسارت نشود. شهید سلیمانی فرمود: "بدانید جمهوری اسلامی حرم است، اگر این حرم ماند، دیگر حرم ها هم خواهد ماند. " آن مسؤولی که نمی‌داند چطور باید از این حرم محافظت کند و حریمش را از آماج حملات سخت و نرم دشمن پاسبانی نماید، اگر نگوییم خائن است قطعا جاهل مقصری است که عملش مرادف خیانت معنا می‌شود. آیا نشنید که فرمود کشف حجاب هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی؟! اینکه چگونه جرأت پیدا کرده اند که این حکم و فتوای صریح را نادیده بگیرند و این مهم را تبدیل به یک تخلف در سطح تخلفاتی نظیر تخلف عبور از چراغ قرمز کنند، قطعا باید ردپای را در اين عدول جستجو کرد. ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ 🆔@nofoz_shenasi ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
1.73M
خلق شد تا.... ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
13.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در هجده ماه دولت رئیسی چه گذشت⁉️ 💢گوشه کوچکی از خدمات دولت رییسی که فقط شش ماه آن در شرایطِ پیچیده ترین آرایش امنیتی و اقتصادی بین المللی علیه ایران بود هیاهوی جدید اصلاح طلبان نشان چیست⁉️ ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
حالا که یه عده دارن جلوه‌های شیطانی را منتشر می‌کنند، بذارید بگم که با خانواده رفتیم بیرون بستنی بخوریم،ولی لذت صحنه‌ای که تو بستنی‌فروشی دیدم قابل قیاس با خوردن بستنی سنتی نبود!کارگر جوان بعد از اینکه سرش خلوت شد، وضو گرفت و اومد در مقابل خالق خودش به نماز ایستاد. باریکلا👏👏👏 ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
کار خوب قطار فدک قرار دادن حدیثی از امام علی (ع) در مورد پوشش و تذکر حجاب برروی بلیط و رعایت حجاب توسط مهمانداران قطار 👏👏 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ضمن تشکر از کارخوب ، درخواست کنیم منتظریم طبق ابلاغیه دولت ، بطور قاطع و جدی ، خدمات به قانون‌شکنان و هنجارشکنان و افراد بی حجاب داده نشود 📞 سامانه پیامکی : 90002110 ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
1.05M
. 🎙 🔴 ۱۰۰ سـال دیگـر مـا را (جمهوری اسلامی) را چگـونه قضـاوت خواهنـد ڪرد ....⁉️ آیا حفظ نظام، به معنی"حفظ ارزشهای نظام و ارزشهای اسلام و انقلاب" است.✅ یا به معنای حفظ یه ظاهر پوشالی و پوک از نظام است که فقط اسمش اسلام است ولو ارزشهای اسلامی در آن از بین رفته و استحاله شده باشد⁉️❌ 💎 مرڪز تخصصـی آمـوزش و احیـاء واجـب فرامـوش شـده ... . ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
1_5157816969.m4a
16.03M
⭕️ لایحه عادی‌سازی بی‌حجابی 🔹 گزارش برخی خبرگزاری‌ها از جلسه نقد لایحه معروف این روزها توسط دکتر کوشکی به قدری فاجعه‌بار بود که بهتر دیدیم صوت اصلی آن جهت اطلاع عموم منتشر شود. @pas_kouchehaie_enghelab ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
نقد علمی حقوقی «لایحه حجاب و‌عفاف» توسط حجت الاسلام مجتهدزاده حقوقدان ➖دادستان سابق دادگاه ویژه روحانیت قم و ➖قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور پیام های زیر را مطالعه کنید👇👇 ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
تحلیل لایحه « حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده وطی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. بر این اساس بند ۹ سیاست های کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع  و طرح های قانونی با تاکید برشفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود٬ مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت. ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. به عنوان نمونه ٬ اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد اگر همان فرد در بین مردم ( ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. در مورد حجاب و عفاف نیز همین قاعده جاری است. بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی  نقض نماید. بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام٬ آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. انتظار می رفت رسانه ملی - آموزش و پرورش- دانشگاه ها- سازمان های فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن می باشد. در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که  به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضائ اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«...... اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله کشف حجاب می نمایند.....» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. تعریف جرم اولا در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم٬ قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو ان گردد همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین٬ پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. ادامه👇