▪️مقام دستنیافتنی
◾️ امام خمینی (ره): ما مفتخریم که «باقر العلوم» بالاترین شخصیت تاریخ، که کسی جز خدای تعالی و رسول (صلی الله علیه و آله) و ائمه معصومین ( علیهم السلام) مقام او را درک نکرده و نتوانند درک کرد، از ما است.
📆 شهادت امام محمد باقر علیهالسلام را تسلیت عرض میکنیم
✅ @Sahifeh_noor
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
رفته رو مین
تخریبچی بوده با ۱۵ سال سن!
آیا دردی یا زجر کشیدنی در چهره اش می بینید؟؟
در چشمانش غروریست به عظمت نام ایران
اینان فرزندان این سرزمین وانقلاب هستند فرزندان خمینی کبیر(ره)
ومدافعان واقعی اسلام
🆔 @hamiz_t
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 روایت امام باقر درمورد
#نقش_ایرانیان_در_ظهور
استاد #عالی
⭕️ حکومت زمینه ساز ظهور
الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَـــ الْفَـــرَج
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،،
۱. حجتالاسلام سرلک، متعلق به جبههی انقلاب است و هیچ زاویه و شکافی با آن ندارد.
۲. اظهارنظر اخیر ایشان، از منظر خاصی بود که با توضیح بعدی ایشان، مسألهی برآمده از سوءتفاهم، حل شد.
۳. انتظار جبههی انقلاب از ایشان که هویت فرهنگی و اصالت انقلابی دارند، حضور هرچه بیشتر در عرصهی تبیین و روشنگری است.
،،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
باید از حاجآقای سرلک بخواهیم که؛
۱. در بزنگاهها و بحرانها، بیشتر و پررنگتر باشند،
۲. صریحتر و شفافتر سخن بگویند،
۳. در پی تربیت آدمهای منحط و شیطانی نباشند،
۴. جنبهی غلظت و قاطعیت اسلام را بیشتر در نظر داشته باشند.
در عین حال، نقش میانجیگری صمیمانه و مهربانانهی خود را نیز ادامه بدهند.
،،،،،،،،،
میتوان و میباید در چهارچوب ارزشها و خطوط قرمز انقلاب، «توقعهای متنوع» از نیروهای فرهنگی داشت، چراکه «طبایع» و «سلایق»، یکسان نیستند: برخی «جلالی»اند و برخی «جمالی»؛ برخی «خوفی»اند و برخی «رجایی».اگرچه مؤمن انقلابی، هم «جاذبه» دارد و هم «دافعه»، اما ضرایب و درجات این دو در افراد، یکسان نیست.
«بدنهی انقلابی»، گلایهمند است از «رؤس انقلابی». میگویند چرا در تلاطم اخیر، تأخیر و تعلل داشتند و میدانداری نکردند و هزینه نپرداختند؟! بر اساس معیار و ادبیات رهبر انقلاب نیز داوری میکنند و چون شکافها و فاصلهها با مطالبههای رهبر انقلاب را میبینند، برافروخته و ناخشنود میشوند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،
مجلس در پارهای جهات، گرفتار «تعارض منافع» است؛ تعبیری که رهبر انقلاب در دیدار با مجلس به کار بردند. «تعهد ارزشی» نیز در نقطهی تعارض منافع، آشکار میشود؛ آنجاکه که نماینده باید از «سود شخصی»اش درگذرد و «خیر عمومی» را برگزیند. وگرنه در جایی که تعارض منافع نیست، هر نمایندهای جانب مردم را میگیرد.
،،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
۱. اگر نیروهای فکری انقلاب، پرده از عطش «تداوم قدرت» در مجلس برمیداشتند، شاهد تهدید آشکار وزارت کشور از سوی مجلس نمیبودیم.
۲. از «انضباط سیاسی» میگریزند چون «ساختار مناسبات پنهان» که در سه سال گذشته ایجاد کردهاند، فلج میشود؛ آن هم اکنون که در آستانهی انتخابات، باید میوهاش را بچینند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،
حضور روحالله مؤمننسب در ستاد امربهمعروف و نهیازمنکر، دو جریان سیاسی را غضبناک کرده:
۱. «اصولگرایی لیبرال» در روزنامههای «صبح نو» و «فرهیختگان» که ریشه در قالیباف و ولایتی دارند.
۲. «اصولگرایی محافظهکار» که ماهیت محفلی دارد.واکنش منفی اینان، مرا به «اصالت انقلابی مؤمننسب»، مطمئنتر کرد.
،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
۱. امام خمینی، «بازرگان مسلمان نمازشبخوان» را لیبرال نامید! مواضع اینان دربارهی «فضای مجازی» و «حجاب»، تکرار حرفهای پدر لیبرالیسم کلاسیک است؛ مرحوم جان لاک! این بخش از اصولگرایان، دچار «انحراف فکری» شدهاند. بهشدت عملگرا و مایل به مداهنه و مخالف قاطعیت انقلابی و تداوم ارزشها است.
۲. از الک اینان «انقلابیها» رد نمیشوند و از الک من، «لیبرالها و محافظهکاران»!حمله دستهجمعی به انتصاب یک فرد انقلابی، حذف و قلعوقمع و دفع نیست؟! جهتگیری اینان، ماهیت لیبرال دارد. نسل جدیدی از «مهندس بازرگان»ها پدید آمدهاند. درباره این آدمها و مخالفتهایشان و پدران فکریشان تحقیق کنید. قرار نیست طوری «ارزشها» را تعریف کنیم که «جریانها» بمانند یا نمانند. این جریان، عقبهی شبهروشنفکری دارد.
۳. پس از ایشان «حمایت» کنیم که به دلیل فشار این بخش از رسانههای اصولگرا، ستاد دچار تزلزل نشود. میخواهند با تحریف و ترور شخصیت، بازیسازی کنند. هر اندازه بدنهی انقلابی، قویتر ظاهر شود، این «جریانهای قدرتنشین» زودتر جابجا خواهند شد. میهراسند که ستاد به کانون حمله به آنها تبدیل شود.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،
۱. فرزند شهید بهشتی گفته است برخی جملهها از شهید بهشتی که در تابلوهای شهرداری تهران درج شدهاند، بیسند هستند.
۲. خیر! مشکل این است که پس از چهل سال، همچنان فرزندان شهید بهشتی، چهار سخنرانی ایشان را که در نقد «آزادی لیبرالی» و شامل توصیه به «مواجههی قاطع با بیحجابی» است چاپ نمیکنند! عجیب نیست؟!
،،،،،،،،،
🖇 تعلیقه:
۱. در دورهی اصلاحات، انتشارات «بقعه» که ناشر خانوادگی آثار شهید بهشتی است، برای تضعیف موقعیت اجتماعی علامه مصباح، بیدرنگ کتاب «شریعتی؛ جستجوگری در مسیر شدن» را چاپ کرد تا از ظرفیت بهشتی برای ترور شخصیت مصباح، بهرهبرداری کند. بهشتی نباید برای «تثبیت حجاب» خرج شود اما خرج او برای «تخریب مصباح»، رواست!
۲. باید بر این پرسش اصرار ورزید که چرا فرزند شهید بهشتی میکوشد با چاپنکردن بخشهای «ضدلیبرالی» از تفکر فرهنگی شهید بهشتی، او را بایکوت و به نوعی، سانسور کند؟! نباید تیغ سانسور خانوادگی از «بهشتی انقلابی»، یک «بهشتی لیبرال» بسازد. گویا نزدیکان بهشتی میخواهند ما را از اصالتهای انقلابی او دور کنند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻بازسازیهای درونی در جبهۀ تبیین-۱
🖊 مهدی جمشیدی
۱. دشمن، بخش هر چند کوچکی از مردم را نسبت به نظام، بدبین و دچار سوءظن کرده است. نوعی «بیماری ذهنی» در لایهای از مردم ایجاد شده که در اثر آن، همهچیز را «مختل» و «معیوب» فرض میکنند و علتالعلل را نیز «نظام» میدانند. بهواقع، در یک جنگ شناختیِ تمامعیار قرار داریم و «کجروایتها»، در حال ربودن «حقیقتها» هستند. جامعه، زیر آتش مستمر و متراکم دشمن قرار گرفته. دشمن بهطور مستقیم و با هدف مبتنی بر گرای نفوذیها، آتش میریزد. گویا تمام مهمّات تمدنیاش را فقط برای ما خرج میکند. پارهای از جامعه نیز نسبت به عملیات شناختیِ دشمن، دچار حالت «استسباع شناختی» شده است؛ منفعلانه و طوطیوار، فقط «تکرار» میکند و ترجیح میدهد که «فکر» را کنار بگذارد و گوشش به دهان بیگانه باشد. از هر امری بدتر این است که «وضع معیشتی»، به کمک جبهۀ دشمن آمده و تهاجم شناختی را تسهیل کرده است.
۲. در الگوی تحلیلی آیتالله خامنهای، تحول فرهنگی دارای سه ضلع است: «امام»، «خواص»، «امّت». خواص اهل باطل میتوانند هم «مصلحت» را بر «امام» تحمیل کنند و هم «اغوا» را بر «مردم». تعبیر «حجاب اجباری» را نیز «خواص» آفریدند و برای نفی آن دلیل تراشیدند، و آنگاه بخشی از «عوام» را با خود همراه کردند. ازاینرو، رهبر انقلاب از ما خواستند که دربارۀ گفتههایشان، «فکر» و «بحث» کنیم و آنها را «امتداد» و «بسط» بدهیم و به «فهم عمیق» و «راهکارهای عینی» دست بیابیم. اگر این توقع را برآورده کنیم، هم «ادبیات معرفتی» و هم «گفتمان اجتماعی» ایجاد میشود. نقشۀ راهِ عملیّات فرهنگی در موضع رهبر انقلاب چنین است: ثروت اجتماعیِ انقلاب با «جهاد تبیین» حفظ میشود؛ و این یعنی «گفتگوی معطوف به گشودن گره ذهنی»؛ باید «حرف نو» یا «منطق نو» داشت؛ «بیان منطقی و اقناعی»، کارساز است؛ و باید فضلای جوان و صاحبفکر، «حلقههای معرفتی» تشکیل بدهند. «تبیین»، امکانی برای «دفاع عقلانی» از دین است. پس تبیین، «طرح عقلانیت» است و عقلانیت، مدار «گفتگو» است و گفتگو، زمینۀ «تبیین» است و تبیین، شکنندۀ «کجروایتها» است. البته اصرار چندبارۀ رهبر انقلاب بر «جهاد تبیین»، به معنی «غفلت از واقعیّت» نیست، بلکه به معنی «غلبۀ روایت بر واقعیّت» است. در جهانِ روایتزده، هر واقعیّتی در چهارچوب «گفتمانِ مسلّط»، معنا میشود. واقعیّت، «صامت» شده و روایت، آن را به دلخواه خویش، «تفسیر» میکند. پس علاج واقعیّت، شرط کافی نیست. باید بودنمان را در کنار انقلاب، «اظهار» کنیم؛ باید «نشان» بدهیم که انقلابی هستیم. مسأله، «تجلی هستی انقلابیمان» در برابر چشمهایی است که تشنۀ مشاهدۀ گسست مردم از انقلاب هستند. راهحل، جزیرهایشدنما نیست؛ ما از جامعه گریختیم و میدان را برای ظهور و تجلی فاسقان، خالی کردیم.
۳. چرا واکنش نیروهای فکری جبهۀ انقلاب نسبت به روایتهای جبهۀ مقابل، اندک و حداقلی است؟! از برخی از بدنۀ خودی شنیدم که دچار شبهه و اشکال شدند؛ پاسخ میخواستند. هم ایمان داشتند و هم اشکال. روایتبازی دشمن، موریانهوار میجود و میفرساید. در جبهۀ انقلاب، نیروی فکری کم داریم که واکنشها، اینچنین ناچیز هستند؟! یا نیروها کافیاند و مبارزان اندک؟! یا ساماندهی نداریم و جبهه نیستیم؟! مسأله ما چیست؟! چالشها میآیند و میروند و در هر مورد، با ضعف مواجهه در سرآمدان جبهۀ انقلاب روبرو میشویم. واکنشها اندک هستند؛ چه رسد به واکنشهای کیفی و کارساز. چرا چریکهای خط مقدم، احساس تنهایی میکنند؟! لیبرالهای داخلی، دیگر حتی بیپروا به شخص رهبر انقلاب حمله میکنند؛ مکرر و آشکار. و ما اغلب نیز نظارهگر. این کجروایتها هرچه متراکمتر و فشردهتر شوند، کار دشوارتر خواهد شد. دیر نشود؟! تاریخ را همین کجروایتها به زنجیر میکِشند. در این اغتشاش چندماهه دیدیم که در میان نیروهای فکری و فرهنگی، بعضی «اندیشۀ غنی» و «تفکر خلّاق» ندارند و تهیمایه هستند؛ بعضی «محافظهکار» و «ترسو» هستند؛ بعضی فقط در برابر «پول» و «قرارداد»، تبیین میکنند و سفارشی میجنگند؛ و بعضی «لیبرال» و «دگراندیش» شدهاند و با دشمن، مخرج مشترک دارند. در معرکۀ «جنگ روایتها»، حوزویان که باید «میدان» را دریابند، مشغول «درسوبحث» هستند. موقع ابتلا و هزینه که میرسد، اهل خوف و مصلحت و حملبرصحت و تقیّه، به سوراخ سکوت پناه میبرند و اگر هم بهناچار، زبان باز کنند، جز سخن دوپهلو نمیگویند. به حلقههای میانی محتاجیم، اما همه به دولت و مجلس و شهرداری مهاجرت کردهاند. حس تکلیف در اینجاها که هوای بهاری دارد گُل میکند، نه در زمستان جنگ میدانی. در دانشگاهها و پژوهشگاهها نیز طمع ارتقا و ترفیع، ایمانسوزی کرده است؛ اهل علم، کارمندان مطیع نان شدهاند و با استادیاری و دانشیاری و استادی و ... تجدید میثاق میکنند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻بازسازیهای درونی در جبهۀ تبیین-۲
🖊 مهدی جمشیدی
۴. نکتۀ دیگر اینکه در جریان گفتگوهای مردمی و اجتماعی دریافتم اشکالها و شبهههایی که بخشی از روحانیت در همین چند ماه گذشته دربارۀ حجاب بیان کردند از زبان مردم، تکرار میشود، از قبیل اینکه حجاب در زمان ائمه، اجباری نبوده است، یا حجاب، خاص زنان مؤمنان هست، و... . در حقیقت، بخشی از روحانیت به «نیروی مولّد سکولاریسم» تبدیل شده است و در کنار روشنفکری سکولار، در حال ایفای نقش همافزا است. بهخصوص دربارۀ مسألههای دینی، سکولارهای حوزوی میتوانند با شواهد و دلایل شبهدینی، ذهن عوام را نسبت به دین، دچار تحریف کنند. یکی از دلایل متزلزلشدن مقولۀ حجاب در جامعه، دستکم از نظر فکری و معرفتی، همین بخش از روحانیت هستند. این بخش، مانند خوره به جان دین افتاده و ذرهذره، در حال فرسودن ارزشهای دینی به نفع سکولاریسم هست؛ چنانکه داغتر و آتشینتر از جریان روشنفکری سکولار، روند سکولاریسم را توجیه و نظری میکند و از آنجا که جامۀ دین نیز بر تن دارد، کار را بر ما دشوار کرده است. این در حالی است که بخش دیگر روحانیت، اغلب در حاشیه و اهل سکوت هستند.
۵. شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز فاعلیت ندارد، در قدرت، مرکزنشین است و در جامعه، شبیه حاشیۀ زائد. نیست و هست. بزرگترین نزاع بر سر سبک زندگی (حجاب) در این هشت ماه رخ داد، اما دریغ از حرارت و حرکتی از سوی شورا. هزینهها، نصیب نیروی میدانی میشود، و شورانشینان عالیمقام، آرام و آسودهاند. «آرمان» و «روحالله» در کف خیابان، جان دادند و در خون غلتیدند، اما دریغ از فریادی که از این «جمع محافظهکار» شنیده شود. باید یقۀ غیرت چاک میدادند. انقلاب به شورا نیاز دارد ولی «شورای انقلابی» نه «شورای انفعالی». هر چند همۀ اعضا یکسان نیستند، اما فضای غالب، سکوت و بیزبانی و هراس و محافظهکاری است. شورا، خودش بیمار است؛ سالهاست. ذهنشان جولانگاه «معادلات محافظهکارانه» است. حس کردهاند دچار «بنبست» شدیم. اگر «ماهیانه»، شورای انقلاب فرهنگی به چالش کشیده بشود که چه میکند و چه طرحی دارد و دهها سوال دیگر، شاهد این وضع نمیبودیم. کسی نمیپرسید طرح فرهنگی شورای انقلاب فرهنگی کجاست؟! چرا پاسخگو نیست؟ چرا شفافسازی نمیکند؟ میگوییم تقدم کار فرهنگی، و میگوییم تقدم نهیازمنکر به مسئولان، اما شورای انقلاب فرهنگی را فراموش کردهایم. سرچشمه اینجاست. چرا پذیرفتهایم که شورا باید صوری و خنثی باشد؛ هست اما نباید باشد. تحول را از همین نقطه آغاز کنیم.؛ پاسخ بخواهیم و هزینه مسئولیت را بالا ببریم. چیزی که ما از جلسات شورا میشنویم «تعداد جلساتشان» است؛ جلسات بسته، محفلی، ناگفتمانی و ... . ضروری است گزارشی از «کارنامۀ عملکرد فردی اعضای شورا» در هشت ماه گذشته، تهیه و منتشر بشود تا آشکار شود که چه کردهاند. به نظرم از «اعضای حقیقی» شروع کنیم؛ یک به یک. معنی «مردمسالاری دینی» چیست؟! شعار و تعارف است؟! فقط انتخاباتی است؟! خیر! ما «حق» و «تکلیف» داریم که بر قدرت، نظارت کنیم و پاسخ بخواهیم. جبهۀ فکری انقلاب، بسیج و تجهیز بشود برای حسابرسی انقلابی از «شورای خاموشان بیخطر».
۶. لازمۀ حلقۀ میانی، جمعی هماندیش و همنظر است. افسوس که آفت اختلاف، در تاروپود ما نفوذ کرده است. عدهای چریک تنها و بیادعا، در میدانند و تیر و ترکش دشنام و ترور شخصیت به جان میخرند. وقتی به صورت طبیعی، حلقۀ میانی تشکیل نشده و شمشیری از نیام برنیامده، یعنی گرهی وجود دارد. چه کسی باید علاج کند؟! «پدر معنوی» نداریم. مصباح که پَر کشید. رحیمپور و کچویان و ... پدری کنند برای جماعت اندک دهه شصتی و هفتادی که پرچم تبیین فکری و تولید اجتماعی را نگاه داشتهاند. نسل پیشین ما کجایند؟! و صدالبته حوزه. از هر جا قطع امید کنیم از بزرگان حوزه نمیتوان برید. اینان همه تاریخ ما هستند؛ هویتند. چرا خاموش نشستند؟! مشروطه را از یاد بردهاند یا انقلاب را؟! صد شکر که عامه مردم، دیانت فطری و هویتی دارند و گوششان به زبان جریان روشنفکری، بدهکار نیست، وگرنه بیش از اینها از دست داده بودیم. تعلقات دینی خود مردم، نجاتبخششان بوده، نه آنچنان فاعلیت نیروها. کمفروشی کردهایم. رشدها و رویشها را باید دید و ستود، اما در نسبت با خلاءهای بزرگ و نیازهای فوری باید چارهاندیشی کرد. یک جبهۀ وسیع، روبروی ماست که با تمامیت تمدنش به جنگ روایتی و نزاع معنایی آمده است. بهقطع باید چارهای دیگری برای این رویارویی تاریخی و تمدنی اندیشید. کار و کنش ما با حجم تهاجم و تعدی دشمن، تناسب ندارد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
مساله پردازی راهبردی برای حجاب.pdf
466.6K
🔰مسالهپردازی راهبردی حجاب و عفاف
🔸۳۰ سرفصل و ۱۸۰ نکته درباره مقوله حجاب و عفاف در جامعه امروز ایران
✍ علیرضا معاف
🔹کلان مساله پیچیده، چندوجهی، چندمنبعی و چند ضلعی حجاب و عفاف، بی شک به یکی از اصلی ترین موضوعات، چالش ها، مشکلات، مستحدثات و مسائل نظام جمهوری اسلامی در ماه های اخیر تبدیل شده است. نگارنده معتقد است ابر مساله و کلان مساله حجاب، عفاف، پوشش و مسائل پیرامونی آن قابل حل و قابل تدبیر است و امکان عبور از این چالش سخت و پیچیده برای نظام اسلامی وجود دارد؛ به شرط آنکه به جامعیت، تضلع، تنوع، تلوّن و تکثرِ موضوع، توجه و تفتن لازم صورت گیرد.
🔹در ادامه ۳۰ سرفصل مختلف در ابعاد متنوع و متکثر مساله حجاب و عفاف مطرح شده و ذیل هر یک از نکات، مبتنی بر آیات قرآن، روایات اهل بیت و اسناد بالادستی نظام و مطالعات معرفت شناختی و مردم شناسانه گزاره های راهبردی و زیرشاخه های عمده هر یک شرح داده شده است.
🔹مساله (Problem) حجاب و عفاف قابل تدبیر و قابل حل است؛ به شرط آنکه برنامه راهبردی و راهکنشی متناسب با پیچیدگی و اضلاع متکثر این مساله طراحی و با جدیت اجرا شود.
📃متن کامل یادداشت را در فایل بالا بخوانید👆
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فرق الزامیکردن حجاب در ایران و ممنوعکردن آن در فرانسه چیست
🔹دکتر علی غلامی، استاد دانشگاه پاسخ میدهد
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
🔴به این حدیث باقرالعلوم (ع) توجه کنید:
"الحَیاءُ وَالایمانُ مَقْرُونانِ فِی قَرَنٍ واحِدٍ"
حیا و ایمان به یک ریسمان پیوسته اند.چون یکی برود ،دیگری نیز از پی آن برود.
《الکافی، ج ۲،ص ۱۰۶》
@banooyetamadonsaz
💠 بیانات صریح و شفاف امام خامنه ای: ۹۶/۱۲/۱۷
امام خمینی(ره) مثل کوه در برابر منکر واضح بی حجابی ایستاد!
🔻یعنی یک عدهای همان خطی را دنبال میکنند که دشمن نتوانسته بود آن را به نتیجه برساند
🔻آنچه که حرام شرعی است، نباید بصورت آشکار صورت بگیرد. شارع مقدس بر حکومت اسلامی تکلیف کرده که مانع از رواج حرام الهی در جامعه بشود.
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛰موشک فضایی ایران | پیشرفته ترین موشک ماهواره بر ایران
🛰پیشرفته ترین موشک ماهواره بر سه مرحله ای سوخت جامد ایران قائم عضو جدید موشک های فضایی ایران
#ایران_قوی
#ملت_قوی
#ما_میتوانیم
#کانال_هنر_تبیین ، محض اطلاع، #نهضت_آگاهسازی و #مطالبهگری🔻
https://eitaa.com/honaretabyin
💠گفتگو با حاجیه خانم تجلی
⁉️نحوه مواجهه با بی حجابی چگونه باید باشد؟ آیا برخورد سیاسی یا امنیتی یا غیره؟
🔻پاسخ –اگر بی حجابی بما هو بیحجابی و یا بما هو فتنه باشد یعنی حرام شرعی و یا حرام سیاسی باشد در مرحله اول حاکمیت اسلامی باید فورا و بنحو معقول توسط ضابط قضائی طبق قانون ، مرتکب را از ارتکاب بازدارد و در مرتبه ثانی آگر کسی بدون رعایت حجاب شرعی در منظر عمومی ظاهر شود علاوه بر توقف فوری مرتکب باید طبق قانون با او برخورد شود
#محصنات
#حاجیه_تجلی
#پرسش_وپاسخ
🔗 به کانال خبرگزاری زنان عفیفه جهان مُحصَنات بپیوندید
🌐https://eitaa.com/mohsanat_ir
🆔 @mohsanat_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما در نقد مسئولان، پیرو مکتب خمینی هستیم
وجوب نقد مسئولان عالی نظام
💠 امام خمینی(رحمةالله علیه) :
اگر من پایم را کج گذاشتم، شما مسئولید اگر نگویید چرا پایت را کج گذاشتی ؟ باید هجوم و نهی کنید که چرا؟ ... امت باید نهی از منکر کنند ، امر به معروف کنند
#اصول_مکتب_خمینی
#نظارت_همگانی_مردمی
#امربهمعروف_و_نهیازمنکر
#انقلابی_گری
#مطالبه_گری
#کانال_محصنات
#کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاهسازی_و_مطالبه_گری
@honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا نباشد چوبِ تر...
این افسار پاره کرده ها را فقط با یوغ قانون و مجازات میتوان رام کرد!
♦️اعترافات ضاربان و هتاکان به همسر شهید بابالخانی
اونموقع که ووحشی گری شون گل میکنه و رجز میخونن بفکر این روزا باشند😏
حتی در آن فضای مجازی ول و رها ، یادشون دادند پس از دستگیری چه کنید ..چهارتا اشک تمساح بریزین
و ننه من غریبم بازی دربیارین !
و اظهار غلط کردن و اشتباه کردم بکنید ... امید است مورد تخفیف قراربگیرین 😏
..خودتونین!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف:مجلس مصمم است در کمترین زمان ممکن لایحۀ عفاف و حجاب را نهایی کند/در پیشگاه شهدا و امام شهدا مسئولم که در تصویب لایحه حجاب تأخیر نیفتد
دکتر قالیباف رئیس مجلس:
🔹 برخی گفتند که چرا مجلس دوفوریتی لایحۀ عفاف و حجاب را یکفوریتی کرد. آیا مجلس ارادهای بر تصویب لایحۀ عفاف و حجاب ندارد؟ یا نمیخواهد در وقت خودش و با اولویت آن را تصویب کند؟ هرگز. مجلس مصمم است در کمترین زمان ممکن لایحۀ عفاف و حجاب را نهایی کند. در پیشگاه شهدا و امام شهدا و فردای قیامت مسئولم که در نهاییشدن لایحۀ عفاف و حجاب تأخیر نیفتد.
🔹 اما درعینحال معتقدیم اگر این لایحه پخته و بادقت پیگیری نشود و اگر همۀ ساحتهای مربوط به عفاف و حجاب را نبینیم و فقط حوزۀ جرمانگاری را ببینیم و حتی در جرمانگاری آن دقت کافی نداشته باشیم، رفع تکلیف میشود اما مشکل پیچیدهتر میشود و فرصت برای دشمن فراهمتر میشود و دل خانوادۀ شهدا را میشکنیم.
🔹 همه میدانیم تلاش اصلی کار فرهنگی و اجتماعی است. البته با کسانی که به تعمد و بهخاطر دشمنی با حکم خدا به خیابان میآیند و پردهدری میکنند، باید چنان محکم عمل کنیم که نقش بازدارندگی این قانون مشخص شود و این افراد ادب شوند.
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸چطور بفهمیم که چه مقامی داریم؟🔸
هرکس میخواهد مقام خود را ببیند باید نوع آرزوی خود را بسنجد. یعنی وقتی خود را آزاد میگذارد به سوی کدام آرزو میل میکند؟ وقتی خود را [مثل قطبنما] میچرخاند و میگرداند و رها میکند، به سمت کدام آرزوی خود میایستد؟
@haerishirazi
📢 هماکنون؛ #تیتر_یک KHAMENEI.IR
✏️ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان قوه قضائیه بر اهمیت و وظائف دستگاه قضا تأکید کردند
👈🏻 مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضائیه
👈🏻 اکثریت قاطع دستگاه قضا انسانهای شریفی هستند، اما سوءاستفاده اقلیتی کوچک چهره قوه را مخدوش میکند
💻 Farsi.Khamenei.ir