eitaa logo
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
2.1هزار دنبال‌کننده
11هزار عکس
11.2هزار ویدیو
517 فایل
بسم الله الرحمن الرحیم #کانال_هنر_تبیین #نهضت_آگاه‌سازی_و_مطالبه_گری @honaretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 مطالبه ی به حق مردم از حکومت در برخورد قانونی و قضائی با مسئولینی که یا بر اثر ارتکاب فعل مجرمانه مجرمند یا در صورت مواجهه با جرم مشهود، ترک فعل می‌کنند و به واسطه ی ترک فعلشان مجرم به حساب می آیند و تکلیف حاکمیت در قبال این مطالبه ⭕️پرده‌ ی نخست: ترک فعل پلیس و ضابطین قضائی اخیرا فرمانده ی انتظامی مازندران در حاشیه ی اجرای طرح سالم‌سازی سواحل دریای خزر ضمن تاکید بر برخورد با هنجارشکنان فرمودند: گردنشان را بشکنید، پاسخش با من! در ادامه و پس از جاری شدن سیل واکنش‌ها به این سخنان، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران ضمن بیان این مطلب که فرمایش های سردار مفخمی مورد سوءاستفاده ی برخی رسانه های معاند واقع گشته است، توضیح دادند: منظور ایشان برخورد قانونی با اراذل و اوباش، عربده کشان، سارقان زورگیر، قاچاقچیان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم بوده است ( نه بی حجاب ها ) این در حالیست که مستفاد از جمع مواد ۱۸ و ۱۹ قانون آیین دادرسی کیفری، ضابطین در برخورد با جرایم مشهود و جلوگیری از فرار مجرمین، موظفند متهم یا متهمین را جلب نمایند و در این رابطه تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از بازداشت نیازی به کسب اجازه ی مقام قضایی ندارند طبق تبصره ی ماده ی ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند مجرم بوده و برایشان مجازات در نظر گرفته شده و جرم بی حجابی در ملا عام بلا شک از جمله مصادیق جرم مشهود محسوب می گردد و عدم برخورد پلیس و دیگر ضابطین قضائی با بی حجاب ها، ترک فعل بوده و مامور خاطی از جانب مقامات قضایی می تواند مورد تعقیب قانونی قرار گیرد، خلاصه اینکه پلیس موظف است همانطور که طبق قانون با سارقین و قاچاقچیان برخورد می کند، با بی حجاب ها نیز برخورد قانونی نماید، خاصه اینکه طبق فرمایش ولی امر مسلمین، بی حجابی علاوه بر اينکه جرم است، حرام شرعی و حرام سیاسی هم محسوب می گردد خلاصه اینکه تکلیف پلیس اجرای مُر قانون و مبارزه با بزهکاران است نه تفکیک جرم خوب از جرم بد يا قائل شدن تفاوت بین مجرمین اتو کشيده و ناز با مجرمین شلخته و زمخت ⭕️پرده ی دوم: ارتکاب جرم در تالار وحدت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطابق ماده ی ۹ قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر ، اشخاص حقیقی و حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند. ایجاد هر نوع مانع و مزاحمت ... موجب محکومیت به حبس تعزیری یا جزای نقدی درجه ۷ می گردد. در مورد اشخاص حقوقی ... همچنین طبق صدر ماده ی ۷ همان قانون مجازات افرادی که مبادرت به اعمال مجرمانه نسبت به آمر به معروف و ناهی از منکر نمایند ، قابل تعلیق یا تخفیف نیست و صدور حکم قابل تعویق نمی باشد اخیراً که تالار وحدت هنگام برگزاری کنسرت گروه لیان با رقص زنان بی حجاب و نیمه برهنه به دیسکو تغییر کاربری داده و این موضوع با اعتراض آمرین به معروف مواجه گشت، متاسفانه مجموعه ی حراست و حفاظت فیزیکی تالار، به جای اینکه جلوی ورود مجرمین مکشفه و رفتارهای مجرمانه ی ایشان را بگیرند، با معترضین قانونمند برخورد کرده، مانع امر به معروف و نهی از منکر توسط آنها می گردند عجیب تر اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصاحبه ای که در آن یکی به نعل می کوبد، یکی به میخ، به مطالبه‌ گرانِ ذیحق مردمی تاخته، ایشان را به نشانِ ( افراد بد سابقه ی سیاسی ) مفتخر ساخته، می فرمایند: یک جریان سیاسی در کشور به دنبال بزرگ نمایی برخی مشکلات طبیعی! است که در اجراها پیش می آید بحث راجع به اینکه یک فارغ‌التحصیل و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و کسی که تحصیلات حوزوی را تا پایان دوره ی سطح ادامه داده تشکیل دیسکو و پایکوبی زنان بی حجاب و نیمه برهنه را در مجموعه ی تحت نظارت وزارتخانه اش مشکلی طبیعی بداند و آسیب شناسی آن در این خلاصه ممکن نیست، اما مطالبه ی مردم از حکومت جمهوری اسلامی و تقاضای برخوردِ قاطعِ قانونی ( اعم از قضائی و سیاسی ) با تالار وحدت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حق طبیعی ملت ایران است و حاکمیت تکلیف دارد در اسرع وقت نسبت به احقاق این حق، نیز در جهت تامین امنیت روانی و اخلاقی و حفاظت از مظاهر اسلامیت نظام طبق قانون اساسی و وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدام موثر نماید پژمان شمس کارشناس ارشد حقوق تهران _ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
بر خلاف امثال جناب روحانی که مسیر سیاسی و اعتقادی شان از تندرویهای غیرمعقول به اعتدال نئولیبرالی رسیده، جناب که در دهه شصت عرصه را بر تنگ نمود، همچنان بر همان مرام و مسلک باقیست و این شاید بهترین دلیل باشد که ما از این مرد ثابت قدم پاکسازی عرصه از سلاح ورزیها را متوقع باشیم. ✍ مریم اشرفی گودرزی
این جوان با موهای فرفری و شلوار جین و آستین کوتاه، یه جوان با تیپ روز اون موقعها( ظاهرا هیپی) کسی نیست جز ، پدر موشکی ایران، کسی که آرزو و آرمانش جنگ و حذف اسرائیل بود. «شهید تهرانی مقدم» جوانهایمان را باظاهرشان قضاوت نکنیم، و ارتباط بگیریم، حرف و مسلک ما چون با فطرت آدم همراهه، وقتی با صداقت ما و اخلاص ما ، همراه و عجین بشه، و به گوش جوانها و نوجوانان هامون برسه ، قابل درک و پذیرشه. اون وقت میشه از این نسل اعجوبه دهه ۸۰ و ۹۰ نابغه ها بیرون بیاد. ان شاءلله 🌷! هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇 https://eitaa.com/shohadadastmarabgirand
هدایت شده از پاورقی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصل رقابت گذشت وقت مودت رسید!!!🧐 📝 پاورقی 📌 شنبه تا چهارشنبه 🕗 ساعت ۱۹:۴۵ 📺 شبکه دو سیما 🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هنر تبیین ، محض اطلاع، نهضت آگاه سازی و مطالبه گری
🌹شهید دکتر چمران:من نمی‌گویم ولی فقیه معصوم است، اما ملتی که به امر خدا به امر ولی فقیه اعتماد میکنن
🔴۳۱خرداد ماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران 🌷 : از انقلابیونِ دروغین گُریخته‌ام. از تُجارِ ماده‌پرست که به اسلحه‌یِ انقلاب مُسلح شده‌اند بیزارم. از این ماکیاول‌ صِفتانی که همه‌ چیز مردم را، حیات و هستی و شَرف خَلق را و حتی نام مقدس انقلاب را فدایِ مَصالحِ شخصی و اَغراض پَست مادی خود می‌کنند، گُریزانم. ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
52.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 🌐 | آنچه بعد از دیدن این کلیپ به آن پاسخ داده می شود ۱_ چطور برای نبستن کمربند قانون هست اما برای بی حجابی نه ؟ ۲_لایحه حجاب پیشنهادی به جای آنکه ترویج حیا و عفت و حجاب جامعه باشد ، بیشتر ترویج دهنده‌ی بی‌حجابی است ۳_ماده قانونی قراردادن برای برهنگی کامل در لایحه حجاب ، نوعی رسمیت دادن به این عمل است ۴_ مسئله فقط حجاب سر نیست ، دنبال زدن اصل نظام خانواده هستند حمید رسایی [نماینده تهران در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی] ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
IMG_20230620_081544_436_320kbps.mp3
27.6M
آیا تجمعات مردم باغیرت بدون مجوز بود و اساسا نیازی به اخذ مجوز داشت؟ پاسخ به کسانی که این چند ماهه نه تنها در مطالبه اجرای قانون حجاب مشارکت نکردند بلکه با ایجاد شبهات مختلف سعی کردند بین انقلابیون تفرقه ایجاد کنند و مانع هم افزاییشون بشن. وویس آقای شکریان، وکیل پایه یک دادگستری در خصوص تفسیر ✅ کانال : @saeedism
❌مجاهدین خلق از۳۰خرداد تا۳۰خرداد...! منافقین از کفار بدترند . ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
امیرالمؤمنین علی علیه السلام 💠قَلِيلٌ مَدُومٌ عَلَيْهِ خَيْرٌ مِنْ كَثِير مَملُول مِنْهُ «كار كم اما مستمر (و پرنشاط) از كار بسيار امّا ملالت آور (و زودگذر) بهتر است» 📖 حکمت ۴۴۴ ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴رئیس اتاق اصناف تهران: به هیچ وجه موافق نیستیم فروشندگان واحدهای صنفی نسبت به حجاب بی‌تفاوت باشند/ برهنگی فرهنگ ما نبوده و نیست ♦️علی توسطی در نشست خبری:در این زمینه با اتحادیه‌های مرتبط و مختلف جلسه برگزار کرده ایم که باید شیوه‌نامه‌های مربوط با بحث حجاب رعایت شود. ♦️در این زمینه با همکاران و پرسنل خودمان مشکل خاصی نداریم ولی این مشکل ممکن است در خصوص مراجعه‌کنندگان به واحدهای صنفی مشاهده شود. لذا این موضوع، موضوع کاملا جامعه‌شناسی و مردم شناسی فرهنگی است که بحث در رابطه با علت بی حجابی، شیوع بی حجابی و اصرار روی این موضوع و اینکه جامعه صنفی از این موضوع آسیب پذیر باشد طولانی و خارج از حوصله این جمع باشد. کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🌍 @ebratha_ir ا
❇️ اگر شراب‌خوار را حد نمی‌زنید لااقل از بیت المال هزینه نکنید 🖋 حسین محمودزاده 📗 «همانا شراب و قمار و... پلید و از عمل شیطان است؛ از آن‌ها دوری کنید تا رستگار شوید.» (قرآن کریم؛ سوره مائده‌؛ آیه‌ ۹۰) 💠 امام رضا علیه‌السلام:‌ «هرگز خداوند پیامبری را نفرستاد مگر این‌که حرام شمردن شراب بخشی از آئین او بود» (عیون اخبارالرضا، ج۲، ص۱۴) ♨️ هر از چند گاهی، خبر مرگ یا بستری‌شدن عده‌ای به دلیل مصرف مشروبات الکی در رسانه‌ها منتشر می‌شود و در کنار همه‌ی عوارض و حواشی،‌ فرصتی نیز برای تحلیل‌ها و آسیب‌شناسی‌ها و ... فراهم می‌آید. 🔺 از میان همه‌ی این تحلیل‌ها، شاید مضحک‌ترین و مغالطه‌آمیزترین تحلیل، از آن عده‌ای است که چنین سوانحی را ناشی از ممنوعیت مشروبات الکلی در ایران می‌شمرند و این را بهانه خود برای اعلام مخالفت با آن می شمرند!! ♨️ جالب این‌که این افراد با این سطح آگاهی از جرم‌شناسی و روان‌شناسی اجتماعی، هرگز - برای مثال- تلفات ناشی از سوء‌مصرف مواد روانگردان و توهم‌زا در غرب را ناشی از قوانین ممنوع کننده‌ی آن‌ها در آن کشورها نمی‌دانند. یا توضیح نمی‌دهند چرا در عین آزادی کامل مشروبات الکلی در ایالات متحده، طبق آمار رسمی دولتی، سالانه ۱۴۰ هزار نفر به خاطر مصرف مشروبات الکلی به کام مرگ می‌روند؟ چه تضمینی وجود دارد که اگر در کشور اسلامی ایران این حرام قطعی الهی قانونی و عادی بشود، آمار چنین مرگ‌های تأسف‌انگیزی کمتر شود؟ یا اصلا به مفاسد اجتماعی مترتب بر آزادی مشروبات الکلی که هم در متون دینی ذکر شده‌اند هم تجربه آن را تأیید می‌کنند، فکر کرده‌اند؟ 🔻 همه این مسائل شاهد بر آن است که صاحبان تحلیل‌های پیش گفته، دغدغه‌ی جان انسان‌ها را ندارند و اغراض دیگری را از این به اصطلاح تحلیل‌ها پیگیری می‌کنند. ⛔️ نافرمانی حکم مسلّم قرآن و داشتن این رفتارهای پرخطر، هزینه‌های مادی مختلفی را بر نظام سلامت کشور تحمیل می‌کند که بخشی از این هزینه‌ها به شکل مستقیم در قالب حق بیمه از شهروندان دیگر گرفته می‌شود و بخش دیگر نیز از بیت المال مسلمین و بودجه‌ی عمومی کشور پرداخت می‌شود. برای هر فرد مسلمان و مؤمن به قرآن، این سنگین است که ببیند علاوه بر ارتکاب محرمات الهی و عدم برخورد شرعی -تعزیر- با خاطیان، از سرمایه‌های عمومی نیز برای جبران خسارت گناهکاری این افراد هزینه شود؛ و همچنین عده‌ای قلم به دست با ژست دروغین دلسوزی برای جان افراد، نعل وارونه زده و پروژه‌ی عادی‌سازی منکری مانند شرابخواری -که خود عامل مرگ سالانه هزاران نفر در جهان است- را پیگیری کنند. ✅ پیشنهاد ما این است که همان‌طور که هزینه‌ی درمان جراحات ناشی از اقدام به خودکشی، یا نزاع‌های خیابانی مشمول تعهد برخی بیمه‌ها نمی‌شود، به همان شکل، هزینه‌ی درمان و جبران خسارات بدمستی و عیاشی عده‌ای معدود نیز از محل بیت المال و حق بیمه‌ای که ماهانه از دسترنج کارگر و کارمند مسلمان کسر می‌شود، پرداخت نگردد. به این افراد خدمات اورژانس و درمان ارائه شود، اما با هزینه‌ی آزاد و شخصی خودشان. @Tanbiholomah
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کرباسی، به سمت معاون مطالبه‌گری و امور دستگاه‌های حاکمیتی و امور شهرستان‌های استان تهران منصوب شد. از سوابق ایشان می‌توان به معاونت مرکز مطالعات فضای مجازی و همکاری با نهادهای مردمی و تلاش فراگیر در جهت امر به معروف و نهی از منکر مسئولین اشاره کرد. جهت ارتباط و اطلاع از نظرات آقای کرباسی، می‌توانید صفحه ویراستی ایشان را دنبال کنید: 🔗 https://virasty.com/m_karbasi
ستاد  و 
استان تهران
🚦 @setadabmtehran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
27.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ⛔️ یک معمای پیچیده... ⁉️ دلیل پشت‌پرده اینکه دشمن در این مقطع سیاسی و را هدف قرار می دهد چیست؟! ‼️ چرا فقط یک نفر باید فریاد بزند که هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی؟ بقیه کجا هستند؟! 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
♨️ مشکل حجاب، کمبود قانون نیست! بی‌ارادگی مسئولین است! 👈 جلسه تبیین ظرفیتهای قانونی موجود پنج شنبه اول تیرماه ۱۴۰۲ مشهد مقدس این جلسه را از دست ندهید... @dadshahr_iranian ✳️حواسمون باشه کلاه سرمون نره !بعضی از مسئولین و نمایندگان مجلس و باصطلاح خواص یا خودشونم متوجه نیستند یا آگاهانه و عامدانه از لایحه ای که بنظر کارشناسان و حقوقدانان انقلابی پر از اشکالات واضح و بیّن است دفاع می‌کنند ! 🔸️مشکل ما تو بی حجابی ، نبود قانون نیست، قانون داریم اما عمل نکردن به قانون مشکل ساز شده... نواقصی هم اگر وجود دارد که داردبا اضافه کردن چند تبصره و ...به قوانین موجود ، برطرف می‌شود. جلسه تبیین مساله تعجب میکنیم چه بسیار از فعالان ،کنشگران و حتی نخبگان حجاب و عفاف هم دارن اشتباه به این واضحی میکنن!!! بدین تا خیلیا که سوال ذهنی دارن تو جلسه بیان (جلسه بصورت و دوطرفه برگزار میشه) ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
♦️جبلی: آیین‌نامه تخلفات هنرمندان درراه است رئیس صداوسیما: 🔹ساترا به نمایندگی از صداوسیما مسئول تنظیم‌گری در حوزه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی است؛ مشخصاً در حوزه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر کاربرمحور و ناشرمحور به ویژه نمایش‌خانگی مسئولیت تنظیم‌گری و صدور مجوز تولید و انتشار به عهده صداوسیماست. 🔹این مبنا به علاوه مبانی قانونی دیگری که داشته، باید دنبال شود. ما در حال پیگیری آیین‌نامه تخلفات در مجلس و دولت هستیم که ان‌شاءالله دستگاه قضایی هم برای برخورد با تخلفات مسیر روان‌تر و سهل‌تری را طی کند. ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
🔹 مشهد شهر امام رضاست. 🔹قبلا هشدار دادیم که جریانی به دنبال تغییر هویت مشهد از شهری زیارتی به شهری تفریحی و سیاحتی است. 🔹عده ای اصرار دارند مشهد با مجموعه های تجاری و مجموعه های آبی و تفرجگاه هایش شناخته شود نه با حرم امام هشتم(ع)! 🔹ماجرا را ساده و دست کم نگیرید‌. 🔹هویت دینی مشهد در معرض خطرجدی است. ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin
الگوی جدید مدیریت فرهنگ عمومی چه می گوید؟/ ترمیم فرهنگ عمومی کشور ده پیوست اورژانسی دارد! بسم الله الرّحمن الرّحیم همانطور که اطلاع دارید "شورای فرهنگ عمومی کشور" زیر مجموعه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ریاست آن بر عهده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. برای کمک به بالندگی فعالیت های این شورا چند پرسش را مطرح می کنم: پرسش اول اینکه: چه ارتباطی میان نظامات اجتماعی و شکل گیری "فرهنگ و دین عمومی مردم" وجود دارد؟ و آیا می توان شکل گیری "فرهنگ عمومی" و "دین عمومی" را بریده از نظامات اجتماعی تصور کرد؟ به نظر ما "نظامات اجتماعی" مانند نظام آموزشی، نظام مدیریت شهری، نظام مهندسی ساختمان، نظام ارزیابی غذا و نظام امامت و سیاست جامعه نقش اصلی در پیدایش و تغییرات فرهنگ عمومی را به عهده دارند  وبدون تحول در این نظامات، ترمیم و تکامل فرهنگ عمومی مشکل است. پرسش دوم آنکه: با فرض پذیرش نقش بنیادین نظام سازی در فرهنگ عمومی؛ چگونه باید نظامات اجتماعی را تغییر داد؟ پیشنهاد مدرسه هدایت برای گسترش نظام سازی در حوزه های مختلف، تبیین و تضارب حول نظریات فقهی مرتبط با بخش های مختلف نظم اجتماعی است. به عنوان مثال در نظریه آموزش و پرورش آینده، تعریف، تصویر و تصمیم مرتبط با نظام سازی در حوزه آموزش و پرورش و در الگوی فقهی ارزیابی غذا، تعریف، تصویر و تصمیم مرتبط با نظام سازی در حوزه غذا تشریح می شود.... پرسش سوم اینکه: چگونه برای نظامات اجتماعی موجود -که منشاء پیدایش فرهنگ عمومی غلط و اختلال در روابط انسانی صحیح هستند- پیوست فرهنگی تعریف کنیم؟ دوره زمانی پیوست فرهنگیِ موقت، تا زمانِ فراهم آمدن شرایط فکری و امکاناتی برای بازتعریف نظامات مطلوب است و شامل ده موضوع ۱- پیوست تفریح محله ای، ۲- پیوست تغذیه طیب(باغچه طیبات)، ۳- پیوست آموزش تسخیر شئ پایه و آموزش تنظیم روابط انسانی ۱۳ گانه، ۴-پیوست تدابیر پیشگیری از بیماری، ۵- پیوست مدیریت محله ای مساجد، ۶- پیوست شاخصه های ارزیابی پیشرفت، ۷- پیوست آشنایی با سیاست خارجی قبل از ظهور و منطقه جغرافیائی ظهور، ۸-  پیوست مدیریت بازی کودکان و ارزیابی شخصیت، ۹- پیوست معرفی مشاغل برتر و آموزش تجارت عمومی و ۱۰- پیوست الگوی جدید زیارت است. ساختار اصلی اجرای پیوست های فرهنگیِ اضطراری و اورژانسی محلات، مساجد و هیئات محله هستند و استفاده از سایر ابزارهای فرهنگی (مانند رسانه ها و فیلم و...) نباید به عنوان جایگزین این ساختارهای مطلوب فرهنگی، تعریف شوند. به فضل الهی نشست تخصصی "الگوی جدید مدیریت فرهنگ عمومی" را برای پشتیبانی فکری از شورای انقلاب فرهنگی و وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی در حوزه علمیه قم برگزار می کنیم. حجت الاسلام علی کشوری - تبیین الگوی جدید مدیریت فرهنگ عمومی سه شنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ - قم مبارک ، محض اطلاع، و 🔻 https://eitaa.com/honaretabyin