#تمدید_مهلت_پاسخگویی
#مسابقه_شماره_هفده
#آموزش_مجازی_دوره_سوم
💢 #سوال❓: اگر زمانی که فرزندمان وسیله ی کسی را بدون اجازه برداشت
به او بگوییم <<چرا دزدی کردی آبرویم را بردی>>
آیا بیان این جمله او را از دزدی کردن باز می دارد؟
👈دلیل کوتاهی ذکر کنید.
💫جواب سوال را می توانید در صوت جلسه هفدهم بشنوید👇
https://eitaa.com/Tarbiatm/2626
⏳پاسخِ صحیح را تا امروز #دوشنبه ساعت 22 به آیدی زیر بفرستید
@Tarbiatt_Farzandan
🎁والدینی که تعداد پاسخ صحیح بیشتری به سوالات دهند در پایان دوره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
🌷مدرسه تربیتی و آموزشی #هوش_و_هیجان
https://eitaa.com/hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۱
👆لینک کانال کلاس اول شهیدِ مدافع حرم محمدرضا دهقان در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/645136448Ce0a7503da1
👥پایه #اول_شهید_دهقان
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای کریمی
🛑 والدین محترمی که نامِ فرزندشان در کلاس اول شهید محمدرضا دهقان می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/645136448Ce0a7503da1
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۲
👇لینک کانال کلاس اول شهیدِ مدافع حرم قاسمی دانا در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/705626176C546fb0021b
👥پایه #اول شهید #قاسمی_دانا
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای مجتهدزاده
🛑 والدین محترمی که نامِ فرزندشان در کلاس اول شهید حسن قاسمی دانا می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/705626176C546fb0021b
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۳
👇لینک کانال کلاس دوم شهید مسیب زاده در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/706216000C24854277f5
👥پایه #دوم_شهید_مسیّب_زاده
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای براتیان
🛑 والدین محترمی که فرزندشان در پایه دوم می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/706216000C24854277f5
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۴
👇لینک کانال کلاس سوم شهید محسن حججی در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/706740288C2d8aa99488
👥پایه #سوم_شهید_حججی
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای هاشمی
🛑 والدین محترمی که فرزندشان در پایه سوم می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/706740288C2d8aa99488
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۵
👇لینک کانال کلاس چهارم شهید عباس آسمیه در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/707461184C362b660905
👥پایه #چهارم_شهید_آسمیه
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای مزیّن
🛑 والدین محترمی که فرزندشان در پایه چهارم می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/707461184C362b660905
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۶
👇لینک کانال کلاس پنجم شهید سجاد طاهری نیا در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/707919936Cd6dd766a5e
👥پایه #پنجم_شهید_طاهری_نیا
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای سالاری
🛑 والدین محترمی که فرزندشان در پایه پنجم می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/707919936Cd6dd766a5e
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
📣اطلاعیه شماره ۷
👇لینک کانال کلاس ششم شهید حسین معزّ غلامی در شبکه #ایتا (در کنار شبکه شاد)
https://eitaa.com/joinchat/708378688C033c8c7db7
👥پایه #ششم_معزٌ_غلامی
💢معلم محترم کلاس : حاج آقای خدادادی
🛑 والدین محترمی که فرزندشان در پایه ششم می باشد،
لطفا هر چه سریعتر از طریق لینک زیر در کانال کلاسی ایتا #عضو شوند.
https://eitaa.com/joinchat/708378688C033c8c7db7
🌷 مدرسه تربیتی و آموزشی هوش و هیجان
@Hooshohayajan
#جلسه_معلمین
#شورای_معلمین
#شماره ۳و۴
💢موضوع :
نکات لازم درباره شروع کتب درسی
رعایت بودجه بندی دروس
چگونگی نوشتن طرح درس روزانه و ارائه طرح درس توسط معلمین محترم به صورت دست نویس (روزهای شنبه)
💢موضوع :
بررسی طرح های آموزش مجازی توسط معلمین و مربیان محترم
📆 یکشنبه ۳۰ شهریور
📆دوشنبه ۳۱ شهریور
@hooshohayajan
899495209.apk
37.46M
#فوری
✳️ قابل توجه مدیران و معلمان و اولیای دانش آموزان
✳️ نسخه جدید شاد منتشر شد
✳️ نسخه 2.6.3
✳️ نکته:بدون اینکه نسخه نصبی شاد روی گوشیتون را پاک کنید نسخه جدید را بعد از دانلود نصب کنید،شاد قبلی با نصب نسخه جدید خودکار بروزرسانی میشود
@hooshohayajan