🔴 نکاتی پیرامون دوستان حزباللهی و فضای مجازی:
۱. یکی از مطالبات مقام معظم رهبری، جنگیدن در فضای مجازی متعلق به دشمن است. اینکه تاکنون نتیجهٔ مطلوب را در زمین دشمن نگرفتهایم، به دلیل آن است که اصول جنگیدن در زمین دشمن را رعایت نکردهایم.
الف) فضای مجازی، مثل توپ و تانک و هواپیما و... نیست. محیطی است که افکارساز است و افکارسوز. وقتی شما با هویت مشخص وارد این بستر میشوید، معلوم است از اول به کنترلکنندگان محیط گرا میدهید که محتوای بنده و خود بنده را مهندسی کن!
من را در فیلترینگ حبابی قرار بده!
قریب به اتفاق کنشگران فضای مجازی متعلق به دشمن، با اصل تقیه در این محیط نامانوسند.
لازمهٔ اینکار، تهیه دستگاه مجزا، بدون وجود کوچکترین نشانه هویتی کاربر و رعایت اصول تقیه، همانند علی بن یقتین در دستگاه خلافت عباسی است (رمز عبور، ادبیاتِ محتوا، مکان استفاده و...) باید متفاوت باشد.
ب) بسیاری از افراد، امکان تولید محتوای موثر، متناسب با محیط را ندارند و صرفاً کپی-پیستکارند. (اعم از توانِ نگارش متن کوتاه، تولید عکسنوشته، کلیپ و... متناسب با محیط، نیاز، زمان و اقتضای مخاطب)
ج) بزرگترین معضل لاینحلِ ما تاکنون، توان توزیع مؤثر محتوا است.
یعنی جریانسازی کنیم واقعاً؛ نه اینکه دلمان را به ترند شدن فلان محتوا خوش کنیم.
د) شرایط فردی مانند تقوا، نبود احتمال وقوع در گناه، آشنایی با معارف دینی و داشتن تخصص حداقل در یک موضوع لازمه حضور در سرویس دشمن است؛ چقدر از فعالان، این خصوصیات را دارند؟
و مواردی از این دست که باید بدان توجه کرد.
۲. برخی دوستان شرایط را طوری ترسیم میکنند که نشان میدهد ما بیش از ۲۰ سال است که در حال اضطراریم (اکل میته و...). باید از خودمان سوال کنیم چرا دائم در حال اضطراریم و برای خروج از وضعیت اضطراری، چه کردهایم؟
۳. اشکال دیگر آن است که نسبت به فرامین حضرت آقا، نومن ببعض و نکفر ببعضیم. خوب! بالا بردن سواد رسانهای دینی عموم مردم (البته نه سواد رسانهای یونسکو که وضعیت غالب فعلی است)، نیز از مطالبات آقا از جبههٔ انقلابی است. برای تولید سواد رسانهای دینی و ممانعت از ترویج سواد رسانهای غربی چه کردهایم؟
مهمترین مطالبهٔ حضرت آقا از جبههٔ انقلابی، تبدیل مطالبات حاکمیتی به گفتمان پذیرفته شدهٔ عموم مردم است. حالا گل سرسبدِ همهٔ اینها، شبکهٔ ملی اطلاعات است. برای تبدیل مطالبات آقا به گفتمان پذیرفته شده عموم مردم، چه کردهایم؟
۴. کتاب ضاله را متخصص متعهد بخواند و رد کند. حال اگر کتاب ضاله دست مردم بود باید چه کرد؟ بگوییم دیگر نمیشود کاری کرد؟ آیا نباید برای محوِ آن و توجیه مردم نسبت به خطرناک بودنِ آن اقدام کرد؟
۵. وظیفهٔ ما در قبال تولید و توزیعکنندگان کتب ضاله چیست؟ اقدام قضایی، روشنگری، تبیین خیانتها و...، جزو بدیهیترین امور است.
۶. برخی دوستانِ ما به تمام معنا در زمین دشمن تنفس میکنند؛ مثلا در واتساپ با دوستان نزدیک و همنظر خود، ارتباط میگیرند و... . این خلاف بدیهیات قاعده اضطرار است.
۷. ایجاد انحصار محتوایی هم از دیگر مصائب است؛ بارها با افرادی برخورد کردهام که میگویند، صرفاً برای دیدن محتوای فلان طلبه، فلان کانال خبری و...، از تلگرام یا اینستاگرام استفاده میکنم.
خب برادر عزیز! شما باید محتوای خود را در سرویس بومی قرار بدهید و به نفع دشمن انحصار محتوایی درست نکنید.
۸. باید دستگاهها و مراکز دولتی و انقلابی موازنهای در تخصیص بودجه نسبت به فضای مجازی موجود ایجاد گردد؛ متاسفانه ۹۹ درصد بودجه برای حضور در زمین دشمن هزینه میشود و برای سایر موارد، با تخفیف، یک درصد.
۹. حضرت آقا در جلسهٔ قرب بقیهالله، اول به دوستان گفتند همت را بر سلب سلطه بگذارید و دشمن را از فضای مجازی بیرون کنید، بعد در ادامه بر حضور در سرویس دشمن با رعایت ضوابط، تصریح کردند. منتها انقلابیون، آن حرف را وانهادند و به این چسبیدند.
۱۰. جنگ در زمین دشمن کَمّی نیست؛ لشکر نمیخواهد. کیفی است. مدیریت واحد میخواهد و رزمندهٔ توانمند و آموزشدیده. مطالبهسازی و گفتمانسازی لشکر میخواهد. اما به عکس، آنطرف لشکری و با تأکید بر کمیت عمل میشود (و واقعاً بدون کیفیت) و اینطرف، عدهای تنها با دستان خالی.
۱۱. اکنون اطلس سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و...، بهدلیل حضور بیضابطه در سرویس دشمن و بیتوجهی به سایر مطالبات حضرت اقا، در اختیار دشمن است. این اطلس روزبهروز، کاملتر میشود. چقدر این خطر بزرگ را برای مراجع، مدیران حوزه، مسئولان سپاه، اعزه صداوسیما و... تبیین کردهایم؟
✍ استاد حجةالاسلام محمد کهوند
جبههٔ #انقلاب اسلامی در فضای مجازی
✊ @jebheh
🆔 @HooshyariResanehe
20.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 هر آنچه لازم است درباره هولوکاست بدانید👆
هولوکاست یعنی چه؟ واقعیت داره یا یه دروغه؟
آشویتس کجاست؟ و یهودیها اونجا چیکار میکردن؟
مستندات اسرائیلی ها درباره هولوکاست چیه؟
کوره های گاز برای آدم سوزی و یهودی سوزی یا برای از بین بردن مردگان تیفوسی و..؟
تا بحال کدوم دانشمندان و مورخان هولوکاست را زیر سوال بردن و چه بلایی سرشون اومده؟
این کلیپ پاسخ همه سوالات شما درباره هولوکاست را میدهد. نشر حداکثری👌
✅بخشی از #مستند جالب و آموزنده #شکوفه_های_زیتون پخش #شبکه_یک
مستند کاملش در اینجا: https://www.telewebion.com/episode/2296109
#اسرائیل #صهیونیسم #هولوکاست #لهستان #آشویتس #فلسطین #آمریکا #مجتبی_لطفی_کرامتی #فیلم #کلیپ #رزمندگان_بدون_مرز #انسانیت #RobertFaurisson #FreePalestine #Humanity #ISM #Trump #ICantBreath #Palestine #BDS #Israel #zionism #US #AMERICAN #ISRAELI #Holocaust
👉 @roshangarii 🚩
🆔 @HooshyariResanehe
✅سواد رسانه ای
🔸بر اساس نظریه #الیزابت_تامن، سواد رسـانه ای يـک واژه کلی است که سه مرحله پیوستاری را در برمـی گیـرد و منجـر بـه #توانمند_سـازی سـواد رسانه ای ميشود.
✅ مرحله اول؛ اهمیت برنامه ريزی شخصی در نحوه و میزان استفاده از رسانه ها ( #رژيم_مصرف_رسانه_ای ) است. به اين معنا که مخاطب توجه بیشـتری بـه انتخـاب اسـتفاده از انواع مختلف برنامه ها دارد.
✅ مرحله دوم؛ شامل يادگیری مهارتهای ويژه استفاده، #نگـاه_انتقـادی و يـادگیری بـا هدف تحلیل و پرسیدن اين سؤال اسـت کـه ايـن قالـب چگونـه سـاخته شـده و چـه چیزهايی ممکن است حذف شده باشند. مهارت های استفاده انتقـادی، بهتـرين کـاوش علمي برای فعالیت های گروهی يا کلاسـی در آمـوزش سـواد رسـانه ای در خصـوص آفرينش پیامهای رسانه ای هستند.
✅ مرحله سوم؛ در اين مرحله، مخاطب به #جنبه_هـای_نامحسـوس_تـر رسـانه_ای توجـه مي کند، به پرسشها و موضوع های عمیقی مانند: چه کسی پیام های رسانه ای را مي سازد؟
چه هدفي با فرستادن پیام دنبال می شود؟
چه کسي از ارسال پیام سود می برد و چه کسي
ضرر ميکند؟ و ... مـي پـردازد.
🔸آنچـه در ايـن لايـه اهمیـت دارد، شـناخت حقـايق و جنبه هايی از پیام است که حذف شدهاند؛ به عبارت ديگر، فهم متن از سوی مخاطب ، در گرو شناسايی ابعاد جا افتاده پیام است. اين بعد از سواد رسانه ای به اندازه ای اهمیت دارد که هابز از آن با عنوان #فهم_سطح_بالاتر ياد مي کند.
🔺از نظر هـابز، ايـن جنبـه از سـواد رسانهاي، توان پیش بینی کننده زيادی برای شناسايی نیازها و انتظارات مخاطبـان فـراهم ميآورد.
🔹 در نتیجه، با برخورداری از سواد رسانه ای (از #انتخاب_ساده_رسانه_ای_تا_نقد_مـتن ) و رسیدن به مرحله بالاتر آن ( #فهم_و_تفسیر_زمینه_های_متن ) ايـن امکـان بـرای مخاطـب فراهم می شود که در برابر هجوم سرسام آور پیامهای رسانه ای و القای آنها، هويت خود را حفظ کند.
🔸بر ايـن اسـاس، سـواد رسـانه ای، نظامی تفسـیری و ترجیحی، #متـأثر_از_داوری_های_ذهنی_و_اخلاقی است که مواجهـه فـرد را بـا پیـام هـای رسـانه ای (چـه در دسترس و چه جستجوگرانه) شکل مي دهد و موجب مي شود مخاطبان، در استفاده از پیامهـا و انتخاب آنها مسئولیت بیشتری احساس کنند.
🆔 @cyberesfahan
🆔 @HooshyariResanehe
هدایت شده از کانال روشنگری🇵🇸
🛑 *تقصیر شماست.......*
در زمان دانش آموزی معلمی داشتیم به نام آقای سیدعلی موسوی كه در #آمریكا تحصیل كرده و تازه به وطن بازگشته بود و از همین روی گاه و بیگاه خاطرات و تجربه هایی از سالهای زندگی در ایالت اوهایو نقل می كرد و این گفته ها به اقتضای دوره نوجوانی به دقت در ذهن ما ثبت و ضبط می شد.
ایشان می گفت: “یك روز در دانشگاه اعلام شد كه در ترم آینده مشاور اقتصادی رییس جمهوری سابق آمریكا -گمان می كنم *ریچارد نیكسون* - قرار است درسی را در این دانشگاه ارائه كند و حضور آن شخصیت نامدار و مشهور چنان اهمیتی داشت كه همه دانشجویان برای شركت در كلاس او صف بستند و ثبت نام كردند و اولین بار بود كه من دیدم برای چیزی صف تشكیل شده است.
به دلیل كثرت دانشجویان كلاس ها در آمفی تئاتر برگزار می شد و استاد كه هر هفته با هواپیما از واشنگتن می آمد دیگر فرصت آشنایی با یكایك دانشجویان را نداشت اما گاهی به طور اتفاقی و بر حسب مورد نام و مشخصات برخی را می پرسید.
در یكی از همان جلسات نخست به من خیره شد و چون از رنگ و روی من پیدا بود كه شرقی هستم از نام و زادگاهم پرسید و بعد برای این كه معلومات خود را به رخ دانشجویان بكشد قدری در باره شیعیان سخن گفت و البته در آن روزگار كه كمتر كسی با اسلام علوی آشنا بود همین اندازه هم اهمیت داشت، ولی در سخن خود قدری از #علی علیه السلام با لحن نامهربانانه و نادرستی یاد كرد.
این موضوع بر من گران آمد و برای آگاه كردن او ترجمه انگلیسی #نهج_البلاغه را تهیه كردم و هفته های بعد به منشی دفتر اساتید سپردم تا هدیه مرا او برساند.
در جلسات بعد دیگر فرصت گفت و گویی پیش نیامد و من هم تصور می كردم كه یا كتاب به دست او نرسیده و یا از كار من ناراحت شده و به همین دلیل تقریبا موضوع را فراموش كردم.
روزی از روزهای آخر ترم در كافه دانشگاه مشغول گفتگو با دوستانم بودم كه نام من برای مراجعه به دفتر اساتید و ملاقات با همان شخصیت مهم و مشهور از بلندگو اعلام شد، با دلهره و نگرانی به دفتر اساتید رفتم و هنگامی كه وارد اتاقش شدم با دیدن ناراحتی و چهره درهم رفته اش بیشتر ترسیدم.
با دیدن من روزنامه ای كه در دست داشت به طرف من گرفت و گفت می بینی؟ نگاه كن! وقتی به تیتر درشت روزنامه نگاه كردم خبر و تصویر دردناك خودسوزی یك جوان را در وسط خیابان دیدم.
او در حالی كه با عصبانیت قدم می زد گفت: می دانی علت درماندگی و بیچارگی این جوانان آمریكایی چیست؟ بعد به جریانات اجتماعی رایج و فعال آن روزها مانند هیپی گری و موسیقی های اعتراضی و آسیب های اخلاقی اشاره كرد و سپس ادامه داد: همه اینها به خاطر تقصیر و كوتاهی شماست!
من با اضطراب سخن او را می شنیدم و با خود می گفتم: خدایا، چه چیزی در این كتاب دیده و خوانده كه چنین برافروخته و آشفته است؟
او سپس از نهج البلاغه یاد كرد و گفت: از وقتی هدیه تو به دستم رسیده در حال مطالعه آن هستم و مخصوصا فرمان علی بن ابیطالب به مالك اشتر را كپی گرفته ام و هر روز می خوانم و عبارات آن را هنگام نوشیدن قهوه صبحانه مرور می كنم تا جایی كه همسرم كنجكاو شده و می پرسد این چه چیزی است كه این قدر تو را به خود مشغول كرده است؟
بعد هم شگفتی و اعجاب خود را بیان كرد و گفت: من معتقدم اگر امروز همه نخبگان سیاسی و حقوقدانان و مدیران جمع شوند تا نظام نامه ای برای اداره حكومت بنویسند، نمی توانند چنین منشوری را تدوین كنند كه قرنها پیش نگاشته شده است!
دوباره به روزنامه روی میز اشاره كرد و گفت: می دانی درد امثال این جوان كه زندگی شان به نابودی می رسد چیست؟ آنها نهج البلاغه را نمی شناسند!
آری، *تقصیر شماست كه علی را برای خود نگهداشته اید و پیام علی را به این جوانان نرسانده اید!*
دلیل آشوب و پریشانی در خیابانهای آمریكا، محرومیت این مردم از پیام جهان ساز و انسان پرور نهج البلاغه است.”
این داستان را در سن دوازده سالگی از معلم خود شنیدم، اما سالها بعد از آن وقتی كه برای جشنواره “باران غدیر” در تهران میزبان مرحوم پروفسور دهرمندرنات نویسنده و شاعر برجسته هندی بودیم چیزی گفت كه حاضران در جلسه را به گریه آورد و مرا به آن خاطره دوران نوجوانی برد.
پیرمرد هندو در حالی كه بغض كرده بود و قطرات اشك در چشمانش حلقه زده بود از مظلومیت علی بن ابی طالب یاد كرد و با اشاره به مشكلات گوناگون اجتماعی در كشورهای مختلف جهان گفت: “شما در معرفی امام علی و نهج البلاغه موفق نبوده اید! *باید پیام های امام علی را چون سیم كشی برق و لوله كشی آب به دسترس یكایك انسانها در كشورها و جوامع مختلف رساند !*
👉 @roshangarii 🚩
2.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 وقتی بی بی سی از کرونا در ایران گزارش میده و وقتی از انگلیس 👆 فقط نگاه کنید👆
بعضیا میگن ما ماهواره داریم، بی بی سی و.. می بینم که اخبار راست را بشنویم!! عزیزان.. بی بی سی یا منوتو یا ایران اینترنشنال به شما اخبار راست را نمیگن! به شما اخبار جهتدهی شده میدن..
مهمترین جهتدهی شون هم: القای نفرت از هر چه در ایران است.. تحقیر ایران و ایرانی. بدبخت نمایی از مردم ایران و گل و بلبل نشون دادن بقیه دنیا خصوصا غرب..
انگلستان و آمریکا و اسرائیل و عربستان عاشق ما نیستن که برای ما تلویزیون مجانی 24 ساعته راه بندازن.. اندکی تفکر
#بی_بی_سی #روباه_پیر #منوتو #ایران_اینترنشنال #کرونا #انگلیس #ایران #ایرانی #تلویزیون #آمریکا #جهتدهی #جنگ_رسانه #ایران_هراسی #القای_فلاکت #احساس_فلاکت #اروپا #انگلستان #سواد_رسانه
👉 @roshangarii 🚩
🆔 @HooshyariResanehe
وقتی بیبیسی میخواد کاملا بیطرفانه درمورد قتل منصوری تیتر بزنه!
مرگ طبیعی غلامرضا منصوری قاضی ایرانی در اثر برخورد با زمین 😂
@Bisimchimedia
🆔 @HooshyariResanehe
🔶 طرز ساخت پست در پیجهای سلطنت طلب!
آیو خواننده کره ای را برداشته، کله بازیگر هندی را با آن مخلوط کرده.. سیاه سفید کرده! در حلق یه مشت برده شهوت می چپانیم! 😐👆
به همین سادگی .. تاریخ چهل سال پیش را جعل میکنند.. میخواید تاریخ دو هزار سال پیش را جعل نکنند؟!
#پهلوی #شاه #زن #دختر #شهربانی #سلطنت #رضاپهلوی #مزدور #برانداز #بازیگر #هنرپیشه #خواننده #بالیود #هالیود #شهوت #ایران #آریایی #هخامنشی #ایران_باستان #عصرپهلوی #محمدرضاشاه #تاریخ #فتوشاپ #جعلی #سوادرسانه #بی_بی_سی #منوتو
👉 @roshangarii 🚩
🆔 @HooshyariResanehe
4.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ادامه اعتراضات سراسری علیه نژادپرستی در آمریکا
گزارش شبکه CNN از جمعیت میلیونی معترضان در بوستون، شیکاگو، نیویورک، واشنگتن، میامی، اوکلند، سنت لوییس، لوس آنجلس، سیاتل و...
@AntiBBC
🆔 @HooshyariResanehe
موسس و برخی اعضای جمعیت امام علی(ع) بازداشت شدند و دفترشان هم پلمب شد 👌
کانالهای ضد انقلاب از جمله آمدنیوز و همچنین مصیح علینژاد از حامیان این انجمن بودند که فعالیتهای مشکوک خود را در پوشش نام مبارک امیرالمومنین انجام میداد...
میتونید تعدادی از این فعالیتها رو اینجا ببینید 👇🏻
حمایت گسترده کانال های ضدانقلاب و برانداز از جمعیت امام علی
برگزاری رقص مختلط دختر و پسر همراه با دیسکو توسط این جمعیت
ضبط ویدئو از مناطق سیلزده و پوشش خبری این ویدئوها توسط اکانت رسمی وزارت خارجه اسرائیل
پشت صحنه فیلمی که جمعیت امام علی در فضای مجازی منتشر کرد و خوراک وزارت خارجه اسرائیل و رسانه های ضد انقلاب را جور کرد
@Bisimchimedia
🆔 @HooshyariResanehe
✍ تصویر قابل تامل از پرچم #آمریکا
▪️کاربران فضای مجازی تصویری از پرچم آمریکا را ترسیم کرده اند که خطوط قرمز آن از رد خون سیاه پوستانی درست شده است که پلیس سفیدپوست آمریکا آنها را روی زمین می کشد.
#افول_آمريکا
#غرب_وحشی
🔵به کمپين #صدای_مردم بپيونديد👇
http://eitaa.com/joinchat/2427125773C9e377925d3
🆔 @HooshyariResanehe
ای عاشقان بشارت غمها دگر سرآمد
میلاد دخت پاک موسی بن جعفر آمد
عرض حاجت به دخت موسی کن
هرچه خواهی ازو تمنا کن . . .
🌺ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) مبارک باد🌺
@cyberesfahan
🆔 @HooshyariResanehe
1.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کارشناسهایی که اینترنشنال و بیبیسی میارن به عنوان متخصص خیلی خوبن، هنوز نمیدونه مادورو رئیس جمهور ونزوئلاست نه آرژانتین 😂
@Bisimchimedia
🆔 @HooshyariResanehe