📌 انتشار برای اوّلین بار؛
تصاویر ۷۲ عفریت جنّ ( از قویترین نوع جنیان ) که توسط حضرت سلیمان ( ع ) به اسارت گرفته شدند.
📌 پینوشت استاد ایمان اکبرآبادی (محقق و پژوهشگر)؛
این تصاویر ترسیم شده توسط پدر شیطانپرستی نوین و بنیانگذار آئین جادوگری ( تلما ) _ آلیستر کرولی است.
آلیستر کرولی در یکی از کتابهای خودش به معرفی شیاطینی پرداخته که ساحران از آنها برای انجام مقاصد شیطانی خود استفاده کرده و یا آنها را مورد پرستش قرار میدهند؛ این ۷۲ شیطان همان شیاطین مطرودی هستند که حضرت سلیمان آنها را به غل و زنجیر کشید. هر نوع فتنه و فسادی که در دنیای امروز توسط گروههای سیاسی و انجمنهای سرّی مثل ( فراماسونری و #ایلومیناتی ) رخ میدهد به نوعی به این ۷۲ دیو و سپاهیان آنها ارتباط دارد.
✍ اگر این جماعت را از کودکان خود سوال کنید، شاید بیش از نیمی از آنها را در بازی های رایانه ای و انیمیشن ها و فیلم های هالیوودی و ... دیده باشند!
👈 اینکه حالات کودکان شما بعد از این بازی ها تغییر میکند، دلیلش حضور این موجودات در کنار فرزندان شماست!
#تِکنوجین
#حرمت_حریم
🕎 استفاده از کلیه جنین در نوشابه 👆👆👆
✍ ذکر چند نکته:
۱_ اینکه این خوراکی ها ذیل شرکت های یهودی صهیونیست هستند و در داخل کشور ما هم، نماینده دارند!
۲_ اینکه در نوشیدنی های ما اَلکل وجود دارد!
۳- اینکه سازمان غذا و داروی ما چگونه بر سلامت این خوراکی ها و امثالهم: مثل نان، روغن، شکر، چیپس و پفک، ژله ها (استفاده از اعضای بدن خوک در ژله ها) و داروهای وارداتی و ... نظارت دارد؟!
بماند ...
حالا اینکه استفاده از جنین در مواد خوراکی حرام هست هم، بحثی نیست!
👈 ولی، ذکر یک نکته در این اینجا مهم است:
عمده این جنین هایی که گفته میشود، حاصل زِنا است. این زنا، یا مستقیم (جماع با نامحرم) است، و یا ذهنی (فکر کردن به نامحرم در حال جماع با محرم) است و یا جماع در حال جُنب و شُرب خمر و ... است.
همه این موارد، باعث شرکت شیطان در تشکیل آن نطفه میشود.
وَ شارِكْهُمْ فِی الْأَمْوالِ وَ الْأَوْلاد ... (اسراء_۶۴)
و در اموال و فرزندان با آنان شريك شو ...
خب، اگر این جنین به دنیا بیاید، که به احتمال بسیار بالایی در سنین بالاتر دچار بیماری جنون (حمله های عصبی/ صرع) و ... خواهد شد و در نهایت، در میان خانواده و جامعه طغیان خواهد کرد؛ ولی اگر کشته شود و به عنوان جنینی که شیطان جنی در آن حلول کرده است، به عنوان خوراک مردم استفاده شود! این کار، علاوه بر اینکه اثر لقمه حرام را بر زندگی آن مردم خواهد گذاشت، بلکه باعث تسخیر آن جامعه، توسط شیاطین جنی خواهد شد؟!
🔺يا بَنِي آدَمَ لا يَفْتِنَنَّكُمُ الشَّيْطانُ كَما أَخْرَجَ أَبَوَيْكُمْ مِنَ الْجَنَّةِ يَنْزِعُ عَنْهُما لِباسَهُما لِيُرِيَهُما سَوْآتِهِما إِنَّهُ يَراكُمْ هُوَ وَ قَبِيلُهُ مِنْ حَيْثُ لا تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّياطِينَ أَوْلِياءَ لِلَّذِينَ لا يُؤْمِنُونَ (اعراف_۲۷)
اى فرزندان آدم! مبادا شيطان فريبتان دهد، آنگونه كه پدر و مادرِ (نخستين) شما را از بهشت بيرون كرد، (با وسوسهى خوردن از آن درخت) لباس را از تن آن دو بركند تا عورتهايشان را بر آنان آشكار سازد. همانا شيطان و گروهش شما را از آنجا كه شما آنها را نمىبينيد مىبينند. ما شياطين را دوستان و سرپرستان كسانى كه ايمان نمىآورند قرار داديم.
⬅️ معیشت در نظم نوین جهانی (بررسی تهدیدات امنیت ملی معیشت مردم ایران در نظم نوین جهانی)
#جهاد_تبیین
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر دوقطبی ای بده؟
بفرستید برای آقای پناهیان
🔥 #حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ موضع قاطع رهبری درباره طرح خاتمی
📌 #وفاق_ملی == #آشتی_ملی
✍به هوش! همیشه فتنهگران، دست چدنی و اهداف خبیث خود را با دستکش مخملین و خلق واژههای زیبا پنهان میکنند!
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا توهم داستان رطب خورده کی منع خرما کند رو شنیدی؟
خواستم بهت بگم که این داستان
یه دروغـــــــــــــــــه...😊🤝💔
یه دروغ بزرگ که تو گوشمون کردن تا امربه معروف نهی ازمنکر رو تو جامعه کمرنگ کنن ❗️😅
#نشر_حداکثری
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ موضع قاطع رهبری درباره طرح خاتمی
📌 #وفاق_ملی == #آشتی_ملی
✍به هوش! همیشه فتنهگران، دست چدنی و اهداف خبیث خود را با دستکش مخملین و خلق واژههای زیبا پنهان میکنند!
#حرمت_حریم
❌ توطئه علیه تنها سنگرهای رسانه ای جبهه انقلاب را جدی بگیرید
در جنگ تمام عیار رسانه ای شاهد یک پازل طراحی شده چند وجهی برای زمین زدن معدود رسانه ها و تریبون های انقلابی مانند کیهان و ایتا و ... هستیم .متاسفانه دشمن با دست برخی خودی ها دارد این کار را انجام میدهد.
خواص هوشیار باشند و از تنها سنگرهای رسانه ای جبهه انقلاب در جنگ رسانه ای حفاظت ومراقبت کنیم
#جهاد_تبیین
#حرمت_حریم
کلاهی که قدرتطلبهای اصولگرا
در انتخاباتها
از سر انقلابیها برداشتند
بزرگترین کلاهبرداری بعد از انقلاب بوده است
رأیشون رو از انقلابیها گرفتند و نفعشون به ضدانقلاب رسید
#جهاد_تبیین
#حرمت_حریم
🔰وفاق ملی یا قتلگاه جمهوریت
✍️یادداشت دانشجویی به قلم
👤 آقای حسین حاج باقری
منتشر شده در کانال نشریه نبض #بسیج_دانشجویی دانشکدگان فنی #دانشگاه_تهران
بخش سوم
🔻کمی بازتر میگویم این کلمه وفاق که امروز نقطه مشترک قالیباف و پزشکیان شده است، کلمهای دلنشینتر برای جایگزینی زد و بند است. گویی زد و بند را در کاغذ کادوی زیبایی پیچیدهاند و به ما نشان میدهند که ببینید چه مفهوم زیبایی و ما غافل از آنکه این کلمه زیبا در انتها قاتل آن چیزیست که در همه این سالها برای آن جنگیدیم تا سرنوشتمان را خودمان تعیین کنیم، آن را دو دستی بغل کرده و از زیبایی کاغذ کادوی آن سخن به زبان میآوریم. در این بین رئیس جمهور با همین کلمه هر نسخهای بخواهد میپیچد، هرکه را بخواهد انتخاب میکند و زبان هیچکس هم به شکایت باز نمیشود. رئیس مجلس هم به جبران شکستهایش، امروز برای مخالفانش قدرتنمایی و آنها را مجبور به سکوت میکند تا خود را پیروز این میدان نشان دهد اما نمیداند با این کار دارد گوری عمیق برای شخصیت سیاسیاش آماده میکند.
🔻درنهایت اما روی صحبتم با توست! تویی که امروز شادمان از رای این لابیگری به نفع کاندید محبوبت مخالفینش را اقلیت تفرقهانداز مینامی. در انتهای این مسیر جمهوریت است که کشته میشود. اصلا همه اینها را گفتم که به اینجا برسم. از ابتدای متن و سیری که طی شد، کجا تاثیر خودت را دیدی؟ آیا تو موافق فشار نادرست و منفعت طلبانه مجلس به دولت شهید رییسی بودی؟ آیا غیر از این بود که در انتخابات مجلس مردم به قالیباف نشان دادند دیگر او را نمیخواهند؟ اما چه شد؟ او بی توجه به این مسئله با 70 درصد آرا مجدد رییس مجلس شد. آیا تعریف تو از مجلس اینگونه بود که بدون در نظر گرفتن مصلحت کشور درگیر بازیهای قدرت شود؟ چشمهایت را باز کن پروژه حذف ما کلید خورده است. دیگر نه رای من مهم است نه رای تو ، فقط خواسته صاحبان قدرت مهم است. دیگر حضورمان فرقی نمیکند چه دوستدارشان باشیم چه مخالفشان. در نهایت موجودی اضافی هستیم که نظرمان برای هیچکس اهمیتی ندارد.
#جهاد_تبیین
#حرمت_حریم
🌍 آقای پناهیان کدام طرف ایستادهاید؟!
🔹۱۹ شهریور ۱۳۹۹ که برای دفاع از آقای پناهیان در مقابل هجمه ناجوانمردانه رسانههای زنجیرهای و لشگر مجازیشان و حتی برخی جریانهای داخل جبهه انقلاب نوشتیم و توصیه به رعایت «انصاف» و «اخلاق» کردیم؛ فکرش را هم نمیکردیم که حدود ۴ سال بعد در ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ آقای پناهیان (احتمالا ناخواسته و شاید با مشورت و آدرس غلط برخی اطرافیان) به همان سو بروند و با سخنانی که از یک روحانی بعید به نظر میرسد، آرزوهای چندین و چند ساله دشمنان تابلودار انقلاب علیه کیهان را تکرار کنند!
🔹«الدهرُ يَومان: يومٌ لكَ و يومٌ علَيكَ»، روزگار دو روز است؛ روزی با تو و روزی بر تو. این کلام مولا را ما سالهاست در کیهان زندگی کردهایم. نه از تعریف و تمجید افراد سرمست شدیم و نه از تقابل و طعنه همان افراد هراسان. سالهاست که به تقابل و طعنه و بدگوئی مخالفان کمترین اهمیتی ندادهایم، بنابراین بدیهی است که اظهارات آقای پناهیان را که در مقایسه با آنها بسیار ناچیز است، نادیده میگیریم و به آن اهمیتی نمیدهیم. ولی کاش آقای پناهیان سخنان اخیر خود را با تبلیغات مشابه رسانههای بیگانه علیه کیهان به مقایسه بنشیند و اگر تفاوتی در آن دید، ما را هم بیخبر نگذارد!
🔹کلیگویی کار آسانی است. انتظار آن بود که آقای پناهیان به جای کلیگویی، دقیقاً بفرمایند کیهان در کجا و چگونه دوقطبیسازی کرده است؟! کیهان به این فریب که تمام وزیران معرفی شده با هماهنگی و نظر مثبت حضرت آقا انتخاب شدهاند اعتراض کرد و در حالی که خواص در مقابل این فریب خطرناک سکوت کرده بودند، اسناد و دلایل محکمی بر بطلان آن ارائه کرد. آیا سخنان اخیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «بیشتر وزرای معرفی شده را نمیشناختم و نظری ندادم» تأییدی بر ادعای ما نبود؟
🔹کیهان به حضور زاویهدارها در برخی پستهای حساس اعتراض کرد، یعنی دقیقاً از دستورالعمل رهبر معظم انقلاب به آقای رئیسجمهور پیروی کرد. کجای این اقدام کیهان دوقطبیسازی است؟! کیهان در دفاع از دستاوردهای ۳ ساله شهید رئيسی اعلام کرد که دولت آن شهید بزرگوار اسب زین شده به دولت چهاردهم تحویل داده است و به فهرست بلند بالایی از این دستاوردها اشاره کرد. آیا دفاع از شهید رئیسی در مقابل هجوم ناجوانمردانه گروهی از مدعیان اصلاحات، دوقطبیسازی است؟!
🔹کیهان در گزارشی مستند تاکید کرد که به کارگیری افراد زاویهدار و بیگانه با انقلاب «وفاق ملی» نیست. این نیز تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست که در کمتر از دو ماه از روی کار آمدن دولت جدید؛ سه مرتبه و در سه سخنرانی مجزا به تفصیل نسبت به انتصاب افراد بدسابقه و بیگانه با انقلاب هشدار دادهاند. کجای این کار دوقطبیسازی است؟! آقای پناهیان سخن شما به عنوان یک روحانی انقلابی باید سنجیده و حساب شده باشد. نمیخواهیم از کیهان تعریف کنید و از بدگوییتان علیه کیهان هم نگران نیستیم ولی از افتادن شما به دام بدخواهان بیم داریم؛ به خاطر خودتان و نه خودمان. ما دوستدار شما هستیم و نمیخواهیم ببینیم اظهارات شما با تشویق و حمایت دشمنان نظام و اسلام روبرو شود؛ کسانی که دشمن شما نیز هستند.
🔹مطالبهگری؛ دوقطبیسازی نیست و منافاتی هم با وفاق و حفظ اتحاد ندارد؛ همانطور که رهبر انقلاب هم ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ فرمودند: «ملّت باید با دولت همراه باشد، اتّحاد را حفظ کند؛ این منافات ندارد با انتقاد کردن یا حرف زدن یا مطالبه کردن؛ اینها اشکالی ندارد… قوای سهگانه هم باید با هم متّحد باشند -دولت، مجلس، قوّهی قضائیّه- باز این منافات ندارد با اینکه مجلس در قبال دولت به وظایف خودش عمل کند؛ به وظایف قانون اساسی عمل بکند؛ سؤال کند، مطالبه کند، بخواهد، قانونگذاری کند، استیضاح کند و امثال اینها.»
🔹اگر این موارد دوقطبیسازی است پس تکلیف «جهاد تبین» و «جنگ روایتها» و ضرورت دفاع از آموزههای انقلاب و … چه میشود؟ آیا تاکید رهبر انقلاب بر مقابله با مفسدان دوقطبسازی است؟! و یا طرد ملیگرایان و نهضت آزادی و انجمن حجتیه از سوی حضرت امام دوقطبیسازی بوده است؟!
🔹ازکیهان به عنوان روزنامه دوقطبیساز سخن گفتهاید و بعد به روزنامههای اطلاعات و جمهوری اسلامی هم اشاره کردهاید! چرا از روزنامههای زنجیرهای مثل هممیهن و سازندگی و اعتماد و شرق و … نامی نبردهاید؟! آیا نگاهی گذرا به مطالب آنها که کارویژهشان نفرتپراکنی و دوقطبیسازی است در این چند سال انداختهاید؟ اگر پاسختان مثبت است، رسم آزادگی چه میشود؟ و اگر جوابتان منفی است و از آنها خبر ندارید که، چه عرض کنیم؟
🔹و بالاخره کیهان یاد گرفته است که خطشکن باشد؛ از طعنهها و تهمتها نرنجد و با فشار و تهدید از مسیر خود منحرف نشود و یا شانه خالی نکند و به لطف و عنایت خدای مهربان از این راه باز نمیگردد. آقای پناهیان شما از اظهارات نادرستتان برمیگردید؟
✍روزنامه کیهان
#جهاد_تبیین
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️چرا میگویید آشتی ملی، مگر مردم قهر هستند❓
🎤 رهبر معظم انقلاب: یک عده یاد گرفتهاند بگویند آشتی ملی آشتی ملی! این حرفها معنی ندارد مردم باهم متحد هستند، آنجایی که پای اسلام، ایران و استقلال کشور در میان است مردم با همه وجودشان ایستادند، چرا میگویید آشتی، مگر مردم قهر هستند! آنهایی که روز عاشورا وسط خیابان آمدند با قساوت، با لودگی با بیحیایی جوان بسیجی را لخت کردند و کتک زدند، ملت با اینها قهرند با دشمنان اصل نظام و انقلاب قهر هستند.
.
#موسسه_جهادتبیین_و_سوادرسانه_ای
@jahadetabiinvasavaderesanehei
✅ اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد
#حرمت_حریم
صفحات شبهه افکن، صفحاتی که رعب و وحشت ایجاد میکنند، خودتحقیری می کنند و صفحات سلبریتی هایی که بلندگوی دشمن شده اند رو به سایت گرداب گزارش بزنید
Gerdab.ir
#رسانه
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔒جوانان اروپایی و آمریکایی پویشی راه انداختن که سلبریتی ها رو در دنیا آنفالو کنن؛ این اقدام در واکنش به موضع گیری های غیر مردمی سلبریتی ها در مورد فلسطین، موضوعات سیاسی، اجتماعی و ... انجام شده
کیم کارداشیان سلبریتی مشهور در این چالش تا کنون 3 میلیون فالوور در اینستا از دست داده...
#بیداری_جهانی
#حرمت_حریم
🇵🇸شاید براتون جالب باشه بدونید
در ۲۴ ساعت حدود ۳ میلیون نفر
کیم کارداشیان رو بخاطر حمایت نکردن از #فلسطین آنفالو بلاک کردن ؟
🔹این موج بر علیه همه سلبریتی های جهان در حال شکل گیریه و خیلی هارو درگیر کرده !
🔹چقدر خوب که مردم جهان به سمت آگاهی میرن بر خلاف حکومت هاشون...
#بیداری_جهانی
#حرمت_حریم
هشیار شده جهان و اینان مَستند
دیدند چه روی داده و لب بستند
والله که عمده ی سلبریتی ها
با قاتل طفلان رفح همدستند
#جنایت_رفح🥀
#غزه
#حرمت_حریم
🔻توییت کریس رونالدو:
اول خانواده
🔹سلبریتی دوزاری:
اول سگمون
⬅️فرق میکنه ارزش وقت گذاشتن و فالو کردن رو به کی بدی !!!
#تفاوت
#جهاد_فرزندآوری
#حرمت_حریم
فعلا به بهانه وفاق ملی
همه سلبریتی های فتنه گر از ممنوع الکاری دراومدن
همه اساتید و دانشجویانی که در جنبش مهسا امینی به چهره نظام چنگ کشیده بودن به سر کار برگشتن
عده از سیاستمدارانی که در جنبش مهسا به نظام لگد زده بودن وزیر شدن
تفکر برجامیون رو با تفکر مقاومت عوض کردن
حالا حالا ها به اسم وفاق ملی قراره تو پاچه مون فرو کنند
هیس.... صداتون درنیاد وفاق ملی بهم میخوره😏
✍️ مهدی اسلامی
#جهش_بیداری
#حرمت_حریم
🚨#توجه
موضوع:
آیا باید منتظر فتنه ای بزرگ در ایران و منطقه باشیم؟
طی این چند شب خیلی سعی کردم تا مطالبی پیرامون آینده کشور بگم
منتهی ترس از اینکه حرفهام باعث ایجاد نگرانی در جامعه بشه سکوت کردم.
اما دارم یه سری مسائل رو رصد میکنم و هر چی با خودم فکر میکنم به نتیجه ای جز وقوع یک فتنه بزرگ در کشور نمیرسم.
قبل از شروع فتنه مهسا یک جریانی شروع کرد به شدت به پلیس تاختن
و نیروی انتظامی رو بشدت تخریب کرد
و سعی اون جریان بر این بود که پلیس رو منزوی و محتاط کنه!
وقتی در جامعه ای، پلیس محتاط و محافظه کار بشه که مبادا اتفاقی بیفته که باز فرصتی برای تاخت و تاز به اون پیش بیاد در برخی مسائل کوتاه خواهد اومد و این شروع یک فتنه است.
وقتی نیروی حافظ امنیت جامعه زیر ضربه برده بشه نشون میده که دشمن برای کف خیابون برنامه داره.
در فتنه مهسا موضوع اعتراضات غالبا فقط بحث حجاب و آزادی بود و کمتر به موضوع اقتصادی پرداخته شد.
اما در فتنه آینده موضوع معیشت مردم هم درگیر خواهد شد.
همتی نشون داده که این کاره نیست و بنده به جرات میگم که نقش او رو در فتنه آینده کاملا رصد کنید و اقدامات کنونی اون رو زیر ذره بین ببرید.
فتنه انزوای پلیس با سخنرانی پزشکیان استارت خورده
خوب حواستون رو جمع کنید میخوام اجزای فتنه رو براتون باز کنم.
در فتنه مهسا نقش اساتید غرب زده دانشگاه ها در اغتشاش در دانشگاه های کشور کاملا محسوس بود.
با برگشتن اون اساتید و دانشجویان به دانشگاه باز هم فضا برای تشنج دانشگاه ها فراهم خواهد شد.
این فتنه نیاز به یک جریان رسانه ای داره
وقتی پزشکیان اعلام میکنه تمام بازیگران و سلبریتی هایی که به نظام لگد زدن و در فتنه مهسا در زمین دشمن بازی کردن دوباره به صحنه برمیگردن ٫، یعنی رسانه فتنه و ضریب دادن به اتفاقها توسط سلبریتی ها هم جور شد.
از طرفی هنوز فتنه #حجاب در کشور حل نشده و قراره مشکل معیشتی هم به اون اضافه بشه.
در واقع فتنه آینده یک جنگ تمام عیار شناختی و هیبریدی در چند جبهه خواهد بود
اینبار، هم فرهنگ، هم اقتصاد، هم امنیت، هم فضای مجازی بشدت درگیر خواهند شد.
ما امسال تا پایان سال تکانه هایی خواهیم داشت
امیدوارم پزشکیان هر چه زودتر به خودش بیاد.
از سوی دیگه هم برجامیون به دنبال احیای برجام هستند و از این موضوع برای به حاشیه کشیدن محور مقاومت استفاده خواهند کرد تا فشار از جبهه شمالی و جنوبی صهیونیستها برداشته بشه.
در حالی که حضرت آقا صریحا اعلام فرمودن که مسئله #غزه و فلسطین مسئله اصلی اسلام و محور مقاومته
امیدوارم که پیشبینی بنده در این مورد اشتباه از آب دربیاد.
حالا یه عده سریعا میان ابراز نگرانی میکنند و میپرسند که چه کاری از دست ما برمیاد.
راه حل این مسئله رو بارها و بارها مقام معظم رهبری فرمودن
جهاد تبیین تنها راه حل عبور از این فتنه است.
حالا هی بگو من چیکار کنم اینم راهکار
جهاد تبیین یعنی درک درست از موضوعات و فتنه ها و روشنگری کردن در مورد شبهاتی که به زودی همه جا رو فرا گرفته و موجب ایجاد شک و شبهه در بدنه جامعه خواهند شد
ایجاد نافرمانی مدنی نیازمند یک شوک بزرگه و چه چیزی بهتر از گران شدن بنزین و کشته شدن یک دختر زیبای دیگه
باز هم فتنه آقا زاده ها شروع شده از پسر خاتمی گرفته تا پسر عارف و دختر پزشکیان
معضل آقازادگی و نفوذ در امورات کشور خیلی وقته گریبانگیر ما شده
زمزمه رفع فیلتر شبکه های مجازی هم به گوش میرسه
باید زمین بازی رسانه ای اینها هم آماده بشه.
دیگه تکراری شده ولی دقیق ترین جمله برای عبور از فتنه همین جمله ای است که بارها امام خمینی ره فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
ترس من از این جمله امامه که به وقوع پیوست
فرمودن که نگذارید مملکت به دست نااهلان بیفتد.
که متاسفانه افتاد
به زودی به اوضاع زمان حسن روحانی حسرت خواهیم خورد.
امیدوارم و از ته دل آرزو میکنم که هر چه گفتم اتفاق نیفته و پیشبینی بنده اشتباه باشه.
و یک امری که بارها و بارها عرض کردم
اگر الان برای جهاد تبیین وقت نگذارید، باید ده برابرش انرژی بگذارید و جوانانمون رو از کف جامعه جمع کنید
تا میتونید این مطالب رو در گروه ها و کانالها تون منتشر کنید.
#مهدیاسلامی
#جهش_بیداری
#حرمت_حریم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تنهاحرمیکهروضهخواننداره؛ حرمکریمه..💔
فرقی نمیکنه دوشنبه یا مابقی شب و روزات، کافیه هجوم تنهایی ،غم بی تکیه گاهی بشه برات ...
اونجاست که غریبِ کریم ، تنها پناهت میشه و سایه ی سرت...
اصلا گاهی باید تنهای تنهای تنها شد ... تا رسید به پشت در خونه ی محبوب ترین کریم عالم ... آقام امام حسن جاااان ...
سحرها نامت «أحلیٰ مِن الْعَسَل» می شود و یادت « شَفیقَ مَن لا شَفیقَ لَه»....
و الحمدلله علی کل حال...
#امام_حسن
#حرمت_حریم
#سلام_امام_زمانم❣
«مَهــــــد؎جـآنﷻ»؛
༻شیـــــ؏َـــیـــــآن༺
⇠مُنتَـــــظِرَنـــــد۔۔،
□وَقـــــتِقیـــــآمأســـــتْبیـــــآ ۔۔۔𑁍↑↑
⇇وَقـــــتِشوریدَنتیغَـــــت،
زِنیـــٰــآمأســـــتبیــᰔـــآ۔۔۔◇◇
╰─┈➤
"صُبـــــحَت بِخِیـــــرمُـــــولٰاجـــٰــآنَم𔘓"
الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِلوَلــیِّڪَاَلْفــَرَجْ
#امام_زمان
#حرمت_حریم
⚠️حواسمـون هسـت؟
میگفت:دنیا جای عجیب و خطرناکیه!
نه واسه حضورِ کسایی که کارِ
ناشایست میکنند، نه، بلکه بخاطرِ
اونایی که میبینند و کاری نمیکنند...!
راست می گفت نه؟!👌🏻
مردم زمان امام حسین علیه السلام بی تفاوت بودند که کربلاء اتفاق افتاد.
#بی_تفاوت_نباشیم
#تلنگر
#صل_الله_علیک_یا_اباعبدالله_الحسین_علیه_السلام
#حرمت_حریم
🔰 رهبر معظم انقلاب:
🌷 با مسائل فرهنگی شوخی نمیشود کرد، بیملاحظگی نمیشود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنهی فرهنگی بهوجود آمد، مثل رخنههای اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانهی نقدی داد؛ اینجوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود.
🔖 به پویش مطالبهگری قانون حجاب بپیوندید 💯
#اجرای_قانون_حجاب
#حرمت_حریم
💢رهبر انبساطی در زمانۀ ما
۱. نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر کرسیِ رهبری تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ مؤیّدی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ اینچنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالیکه دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین برگ برندهای در اختیار نداشتند. آری، او بهدنبال رهبریِ امّت نبود، امّا تقدیر چنین میخواست.
۲. آنگاه که به قدرت دست یافت، مخالفان و منتقدانِ پیشین خویش را قلعوقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. اگر در گذشته که رئیسجمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آنهنگام، طریق پدرانه و دوستانه را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با خویش را معیار حقّ و باطل ندانست.
۳. او ولیّفقیه است و نائب امام معصوم، امّا هرگز برای خویش، قداست نمیتراشد. مبدأ مشروعیّت است، امّا بر دین و مردم اصرار میورزد و از خویش سخن نمیگوید. میگوید نهفقط قابلمقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او میتوانست دکّان قداستفروشی بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز بهگونهای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد.
۴. او همیشه به قانون، ارجاع داده و قانون را فصلالخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید بدعتهای قانونگریزانه ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمیکند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به اطاعت از قانون میشمارد و معترض نمیشود. او قانون را محترم میانگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمیکند. او برای خویش در برابر قانون، استثناء نمیتراشد و تبصره نمیزند و ویژهخواری نمیکند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است.
۵. او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به قدرت متمرکز نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، انباشت قدرت به وجود بیاید و نهادها و قوا، بیقدرت و صوری شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعتهای نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی تفویض و واگذاری برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگیها و … به حضور مؤثّر فراخوانده و قدرت در میان کنشگران متنوّع، توزیع کرده است. ازاینرو، امروز با قدرت توزیعشده و کنشگریهای پخششده مواجه هستیم.
۶. او جامعه را نیز بهصورت حداکثری، به مشارکت فراخوانده است و از نظریۀ مردمسالاریِ دینی، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردمسالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردمسالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او مردمسالاریِ انتخاباتی را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر مردمسالاریِ پساانتخاباتی نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ حضور حداکثریِ مردم است، نه گریزان از آن. او مردم را رقیبِ خویش نمیشمارد و نمیخواهد با تنگکردن دامنۀ انتخابها و کنشگریهای مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه مردمیسازی را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد میکند.
۷. او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، یک رأی به صندوق انداخته و سپس نظارهگر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را محترم دانسته است و در منطق حکمرانی، دخالت مستقیم و جدّی داده است. او همواره به مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که گزینههای زاویهدار با او به قدرت رسیدهاند، منطق مردمسالاری را کنار ننهاده و انتخابات را ابطال نکرده است. او در برابر این گزینهها، کارشکنی و سنگاندازی نکرده و جهتگیریهای شخصیاش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس اخلاق و در چهارچوب قانون بوده است. آیا دیکتاتور اینگونه است؟
ادامه دارد:
#ققنوس_آتشین
#حرمت_حریم
─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─
👈ادامه:
۸. آیتالله خامنهای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، مترسک بیعمل و عروسکهای خیمهشببازی نساخته است. او به جای قانون، به خود ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، بهصورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از مدار قانون، خارج نکرده و بدعت نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش میرود نه خواستههای شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایهای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا دیکتاتور اینگونه است؟
۹. او بسیار بر فرهنگ و سبک زندگی اصرار میورزد، امّا در پی تحمیل و تحکّم نبوده است. با اینکه حاکم و در قدرت است، امّا به زبان زور و اجبار سخن نگفته و امر و فرمان صادر نکرده است، بلکه همچون یک عالِم دینی، دردها و نگرانیهای فرهنگیاش را شفاف و صمیمانه بازگفته و استدلال کرده است. او برای اصلاح سبک زندگی، بخشنامههای فاشیستی صادر نکرده و از موضع بالا به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را از جامعه و در کنار جامعه، انگاشته است. او از مردم بوده است نه بر مردم. او تربیت و فهم و اخلاق و گفتگو و تبیین و گفتمانسازی را کنار نزده و تحکّم و تحمیل و زور و خشونت و تعدّی و جبر را حاکم نکرده است. زبان او، زبان استدلال بوده است؛همچون تمام گذشتۀ فکریاش.
۱۰. آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی، همان حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است. منطق او، تحکّم و فرمان و امر و تحمیل نیست، بلکه همراهسازی و استدلالپردازی و اقناع و مباحثه است. آنگاه که با دانشجویان دیدار میکند، بهواقع میشنود و خود را در جایگاه مخاطب مستقیم مینشاند. به دانشجو حقّ میدهد که صریح بگوید و شفاف بخواهد و انتقاد کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچچیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای گفتوگوی ساختارنیافته فراهم شده است. گفتههای چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمیشوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانهای میشوند.
۱۱. عدّهای از یک اعتراض جزئی، شعار ساختارشکنانۀ مرگ بر دیکتاتور ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او واکنشی نشان نداد. نهفقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب هیجانزدگانِ بازیخورده را از غرضورزانِ بازیساز جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان منتقد و معارض را شعار مرگ بر دیکتاتور ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد.
#جمشیدی
#ققنوس_آتشین
#حرمت_حریم
─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─