eitaa logo
حرمت حریم
235 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
2هزار ویدیو
17 فایل
ان شاء الله باهم به یاوری امام زمانمان(أرواحنا فداه)برمی خیزیم..قیامی که مولایمان درکربلا آغاز کرده اند،اکنون بما رسیده و قله نزدیک است از قافله ی سربازان ظهور جانمانیم.. ازسراسرکشورجمع شده ایم،به نیّت حفظ حرمت حریم الهی
مشاهده در ایتا
دانلود
⚠️حواسمـون هسـت؟ می‌گفت:دنیا جای عجیب و خطرناکیه! نه واسه حضورِ کسایی که کارِ ناشایست می‌کنند، نه، بلکه بخاطرِ اونایی که می‌بینند و کاری نمی‌کنند...! راست می گفت نه؟!👌🏻 مردم زمان امام حسین علیه السلام بی تفاوت بودند که کربلاء اتفاق افتاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 رهبر معظم انقلاب: 🌷 با مسائل فرهنگی شوخی نمی‌شود کرد، بی‌ملاحظگی نمی‌شود کرد؛ اگر چنانچه یک رخنه‌ی فرهنگی به‌وجود آمد، مثل رخنه‌های اقتصادی نیست که بشود [آن را] جمع کرد، پول جمع کرد یا سبد کالا داد یا یارانه‌ی نقدی داد؛ این‌جوری نیست، به این آسانی دیگر قابل ترمیم نخواهد بود. 🔖 به پویش مطالبه‌گری قانون حجاب بپیوندید 💯
💢رهبر انبساطی در زمانۀ ما   ۱. نظر قطعیِ امام خمینی این بود که او بر کرسیِ رهبری تکیه بزند، امّا هرگز از این امر استقبال نکرد، بلکه خویش را به حاشیه راند تا حتّی در معرض چنین انتخابی نیز قرار نگیرد. در پی ارائۀ هیچ مؤیّدی از سوی امام خمینی نبود تا مبادا به پشتوانۀ این‌چنین نظری، ذهن دیگران را مرعوب و به خود متمایل سازد. نگفت و نهفت و از صحنۀ بازیِ قدرت گریخت، درحالی‌که دیگرانی بودند که طلب و تمنّای قدرت داشتند، امّا چنین برگ برنده‌ای در اختیار نداشتند. آری، او به‌دنبال رهبریِ امّت نبود، امّا تقدیر چنین می‌خواست. ۲. آن‌گاه که به قدرت دست یافت، مخالفان و منتقدانِ پیشین خویش را قلع‌وقمع نکرد و از قدرت نراند، بلکه با همۀ آنها مدارا کرد و از درِ لطف و مرحمت وارد شد. اگر در گذشته که رئیس‌جمهور بود، صبر ورزید و مدارا کرد، اینک که رهبر شد، بسیار بیش از آن‌هنگام، طریق پدرانه و دوستانه را در پیش گرفت و موافقت و مخالفت با خویش را معیار حقّ و باطل ندانست. ۳. او ولیّ‌فقیه است و نائب امام معصوم، امّا هرگز برای خویش، قداست نمی‌تراشد. مبدأ مشروعیّت است، امّا بر دین و مردم اصرار می‌ورزد و از خویش سخن نمی‌گوید. می‌گوید نه‌فقط قابل‌مقایسه با حضرت امیر نیست، بلکه از قنبر، غلام آن حضرت نیز فروتر است. او می‌توانست دکّان قداست‌فروشی بگشاید و خویش را دریچۀ امام معصوم معرفی کند، امّا هرگز به‌گونه‌ای سخن نگفت و عمل نکرد که از آن، بوی الوهی و آسمانی بودن برخیزد. ۴. او همیشه به قانون، ارجاع داده و قانون را فصل‌الخطاب دانسته است، نه خویش را. بارهاوبارها گفته است که باید قانون، ملاک عمل باشد و نباید بدعت‌های قانون‌گریزانه ایجاد کرد. او نظر خودش را بر قانون حاکم نمی‌کند، بلکه حتّی آنجا که قانون برخلاف نظرش باشد، باز خویش را موظّف به اطاعت از قانون می‌شمارد و معترض نمی‌شود. او قانون را محترم می‌انگارد تا همگان دریابند که حتّی رهبر نیز از قانون عبور نمی‌کند. او برای خویش در برابر قانون، استثناء نمی‌تراشد و تبصره نمی‌زند و ویژه‌خواری نمی‌کند، بلکه همچون یک شهروند عادی، تابع و تسلیم قانون است. ۵. او قدرت را در خویش، متمرکز نساخته و خود را تبدیل به قدرت متمرکز نکرده است. مجال نداده که در اطرافش، انباشت قدرت به وجود بیاید و نهادها و قوا، بی‌قدرت و صوری شوند. از یک سو، عمدۀ بضاعت‌های نظام در دولت، تجمیع و انباشته شده است و از سوی دیگر، او خود در پی تفویض و واگذاری برآمده و بسیاری از نیروهای سیاسی و اجتماعی در قالب شوراها و نمایندگی‌ها و … به حضور مؤثّر فراخوانده و قدرت در میان کنشگران متنوّع، توزیع کرده است. ازاین‌رو، امروز با قدرت توزیع‌شده و کنشگری‌های پخش‌شده مواجه هستیم. ۶. او جامعه را نیز به‌صورت حداکثری، به مشارکت فراخوانده است و از نظریۀ مردم‌سالاریِ دینی، روایت رقیق و اقلّی نداشته است. مردم‌سالاریِ دینی به روایت او، جوهرۀ نظام است و مناسبات و معادلات سیاسی، وابسته به آن و برآمده از آن است. مردم‌سالاریِ دینی، محدود به انتخابات نیست و او مردم‌سالاریِ انتخاباتی را سقف و حداکثرِ مشارکت مردم در قدرت و تدبیر معرفی نکرده است، بلکه بر مردم‌سالاریِ پساانتخاباتی نیز اصرار ورزیده و فروع و اضلاعی را نیز برای حضور و فاعلیّتِ مردم در دورۀ پساانتخابات عرضه داشته است. او خواهانِ حضور حداکثریِ مردم است، نه گریزان از آن. او مردم را رقیبِ خویش نمی‌شمارد و نمی‌خواهد با تنگ‌کردن دامنۀ انتخاب‌ها و کنشگری‌های مردم، قدرتِ خویش را تثبیت کند، بلکه مردمی‌سازی را سازوکارِ نافع و قطعیِ نظام قلمداد می‌کند. ۷. او در هیچ انتخاباتی دخالت نکرده است و همچون یک شهروند عادی، یک رأی به صندوق انداخته و سپس نظاره‌گر کنشگریِ آزادانۀ مردم بوده است. او رأی مردم را محترم دانسته است و در منطق حکمرانی، دخالت مستقیم و جدّی داده است. او همواره به مشارکت حداکثریِ مردم در انتخابات، توصیه کرده است و نتیجه را فرع بر حضور دانسته است. حتّی آنگاه که گزینه‌های زاویه‌دار با او به قدرت رسیده‌اند، منطق مردم‌سالاری را کنار ننهاده و انتخابات را ابطال نکرده است. او در برابر این گزینه‌ها، کارشکنی و سنگ‌اندازی نکرده و جهت‌گیری‌های شخصی‌اش را مبنای تعاملاتش قرار نداده است. همۀ تعاملات او بر اساس اخلاق و در چهارچوب قانون بوده است. آیا دیکتاتور این‌گونه است؟ ادامه دارد: ─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─
👈ادامه: ۸. آیت‌الله خامنه‌ای در وظایف قوا و نهادها دخالت نکرده و از مدیران و کارگزاران، مترسک بی‌عمل و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی نساخته است. او به جای قانون، به خود ارجاع نداده است و در دورۀ حاکمیّت، نظرش جایگزین قانون نشده است. او سلیقه و پسند خود را بر قانون ترجیح نداده است. هرچه که توانسته، کمتروکمتر مداخله کرده و حضور داشته است تا جریان امور، به‌صورت طبیعی و در امتداد قانون پیش برود. او نه آشکارا و نه پنهانی، هیچ امری را از مدار قانون، خارج نکرده و بدعت نساخته است. حکومت ایران در چهارچوب قانون پیش می‌رود نه خواسته‌های شخص او. حضور و قدرت و عظمت او، کمترین سایه‌ای بر سرِ قانون نیفکنده است. آیا دیکتاتور این‌گونه است؟ ۹. او بسیار بر فرهنگ و سبک زندگی اصرار می‌ورزد، امّا در پی تحمیل و تحکّم نبوده است. با این‌که حاکم و در قدرت است، امّا به زبان زور و اجبار سخن نگفته و امر و فرمان صادر نکرده است، بلکه همچون یک عالِم دینی، دردها و نگرانی‌های فرهنگی‌اش را شفاف و صمیمانه بازگفته و استدلال کرده است. او برای اصلاح سبک زندگی، بخشنامه‌های فاشیستی صادر نکرده و از موضع بالا به جامعه نگاه نکرده است. او همواره خود را از جامعه و در کنار جامعه، انگاشته است. او از مردم بوده است نه بر مردم. او تربیت و فهم و اخلاق و گفتگو و تبیین و گفتمان‌سازی را کنار نزده و تحکّم و تحمیل و زور و خشونت و تعدّی و جبر را حاکم نکرده است. زبان او، زبان استدلال بوده است؛همچون تمام گذشتۀ فکری‌اش. ۱۰. آیت‌الله خامنه‌ایِ نظام جمهوری اسلامی، همان حجت‌الاسلام خامنه‌ایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حال‌وهوای او دگرگون نشده است. منطق او، تحکّم و فرمان و امر و تحمیل نیست، بلکه همراه‌سازی و استدلال‌پردازی و اقناع و مباحثه است. آن‌گاه که با دانشجویان دیدار می‌کند، به‌واقع می‌شنود و خود را در جایگاه مخاطب مستقیم می‌نشاند. به دانشجو حقّ می‌دهد که صریح بگوید و شفاف بخواهد و انتقاد کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش. هیچ‌چیز از پیش، طرّاحی نشده است و تصنّعی نیست، بلکه مجال برای گفت‌وگوی ساختارنیافته فراهم شده است. گفته‌های چالشی و منتقدانه نیز زیر آن سقف، محبوس نمی‌شوند و خاص آن جمع محدود نیستند، بلکه رسانه‌ای می‌شوند. ۱۱. عدّه‌ای از یک اعتراض جزئی، شعار ساختارشکنانۀ مرگ بر دیکتاتور ساختند و در خیابان، حرمت او را شکستند و حریمش را درنوردیدند، امّا او واکنشی نشان نداد. نه‌فقط توپ و تانک به خیابان نیاورد و چوبۀ دار برپا نکرد، بلکه گفت حساب هیجان‌زدگانِ بازی‌خورده را از غرض‌ورزانِ بازی‌ساز جدا کنید و همه را به یک چوب نرانید. او هیچ سخنی در دفاع از خود نگفت و زبان به انتقاد نگشود. او مرز میان منتقد و معارض را شعار مرگ بر دیکتاتور ندانست و خویش را محور و مبنای حقّ معرفی نکرد. ─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─
51.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تهران سقوط کرد؟ حمله آمریکا و اسرائیل به ایران دولت دروغگویان هزینه از رهبری🚨 سرطان اصلاحات امریکایی🚨 سرمایه های اسرائیل در ایران🤮
آنروز که ابوبکر رای آورد ، علی (ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خود را به تباهی سپردند... آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند... آنروز که شورای شش نفره،عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد، علی (ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند.. ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند.... آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، که فرمود: فزت و رب الکعبه.. و این بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی... ولی آنروز باز هم مردم شکست خوردند... و آنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) واسرا را به نام خارج شدگان از دین! درخرابه های شام گرداندند ومردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند ..باز هم این مردم بودند که شکست خوردند.... شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند..و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد... این بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده در چشم خیلی از دشمنان واقعی این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارن!حتی بعضی از اونایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!! سیاسیون در مقام_حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان هم، می شود انتقاد کرد.امادر مقام_عمل، از نزدیکان آنان اگرانتقاد کنی تاب نمی آورند از شهید نواب پرسیدن : چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم! سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!... هر بار که رهبری دارد می آید وسط میدان،یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم.. اللهم اجعل عواقب امورناخیر اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد. اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد.* ولی اگر دفاع از "ولایت" قضا بشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد.* یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند. یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند. یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن "علیه السلام" تیرباران شد. یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند. مواظب باشیم "ولایتمان" قضا نشود. بصیرت چیست؟ به زبان ساده و روان یعنی تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش منتظران و یاوران مهدی "عجل الله" همانند حاج قاسم مطیع رهبری هستند ان شاءالله
📌نقل است که روزی «معاویه» برای نماز در مسجد آماده می‌شد. به خیل عظیم جمعیتی که آماده اقتدا به او بودند نگاهی از سر غرور انداخت. «عمروعاص» که در نزدیکی او ایستاده بود، در گوشش نجوا کرد که: بی‌دلیل مغرور نشو! این‌ها اگر عقل داشتند به جماعت تو نمی‌آمدند و «علی» را انتخاب می‌کردند. «معاویه» برافروخت. «عمروعاص» قول داد که حماقت نماز‌گزاران را ثابت می‌کند. پس از نماز، بر منبر رفت و در پایان سخن‌رانی گفت: از رسول خدا شنیدم که هر کس نوک زبان خود‌ را به نوک بینی‌اش برساند، خدا بهشت را بر او واجب می‌نماید و بلافاصله مشاهده‌کرد که همه تلاش می‌کنند نوک‌ زبان‌ِشان را به نوک بینی‌ِشان برسانند تا ببینند بهشتی‌اند یا جهنمی؟ «عمروعاص» خواست در کنار منبر حماقت جمعیت را به «معاویه» نشان دهد، دید معاویه عبایش را بر سر کشیده و دارد خود را آزمایش می‌کند و سعی می‌کند کسی متوجه تلاش ناموفقش برای رساندن نوک زبان به نوک بینی نشود. از منبر پایین آمد در گوش «معاویه» نجوا کرد: این جماعت احمق خلیفه احمقی چون تو می‌خواهند. «علی» برای این جماعت حیف است. تاریخ در حال تکرار است امتحان انسان همیشه در طول تاریخ بوده و خواهد بود . از به آتش انداختن ابراهیم و......تا به شهادت حسین ولایت ولایت ولایت همیشه مرز شناخت انسانیت بوده وهست . تا سلمان فارسی ها و مالک اشتر ها شناخته شوند و عمر وعاص ها وعمر سعد ها در تاریخ به جا بمانند. یا حق
✍🏻یه حرف دلی تا الان خواستیم اونجوری که دلمون میخواد به ظهور برسیم. از این به بعد دل بسپاریم به خدا و گوش جان بدیم به حرفهای حضرت آقا مبادا با کم کاری های ما حضرت آقا حس کنند تنها هستند. ما مردم کوفه نیستیم نمیگذاریم که حضرت آقا تنها بمونن بذار حرف علمدار کربلا رو بزنم فرمود از جنازه من باید رد بشید تا به حسین برسید آی علمدارای انقلاب سینه سپر کنید برای ولایت
🌱بصیرت یعنی اینکه بدانیم شِمری که سَر امام حسیـن -ع- را بُرید ، همان جانباز جنگِ صِفّین است که تا مرزِ شهـادت پیش رفت !′ #
🇮🇷رهبر انقلاب: هیئت‌ها نمی‌توانند سکولار باشند، هیئت امام حسین سکولار نداریم! هرکس علاقه‌مند به امام حسین ' علیه‌السلام 'هست، یعنی علاقه‌مند به است!
✍🏻امتحان مردم کوفه با امام حسین نبود با مسلم بود! اونهایی که به مسلم خیانت کردن تو صف سپاه عمرسعد جلوی امام زمان شون ایستادن. مسلم زمانه ات رو بشناس!!
🔻آیت‌اللّه مصباح یزدی: سازش با آمریکا راه امام حسین علیه‌السلام نیست؛ مذاکره با آمریکا راه سیدالشهدا نیست؛ او راهش هیهات منّاالذلّه بود.
✍🏻امام زمان عج چه نوع سربازی میخواهند علت اینکه امام زمان به حضرت عباس (ع) علاقه دارند چیست؟ کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا همه روزها عاشورا و همه زمینها کربلاست این یعنی کربلا در طول تاریخ همیشه جاریست و باید از اون عبرت گرفت یعنی در همه حال ما باید تمرین ولایت مداری تمرین دشمن شناسی تمرین زمان شناسی تمرین اطاعت پذیری از ولی خدا تمرین غیرت تمرین جهاد تبیین تمرین امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم از علمدار کربلا هم باید چند چیز یاد بگیریم اولی ادب او در برابر مولا دومی اطاعت پذیری و سومی چشم بصیرتش چهارمی دشمن شناسی اش به همچین شخصیتی امام حسین (ع) چندین بار فرموده که فدایت شوم عباس این یعنی اگر میخواهی به چشم امام زمانت بیایی باید شبیه عباس بشی و اما میدونید چرا امام زمان عج اینقدر حضرت عباس (ع) رو دوست دارند؟ و هر جا روضه علمدار کربلا باشه خودشون رو میرسونند ؟ چون عباس نافذالبصیره (چشم بصیرت) داشت در واقع امام زمان (عج) با این عملشون میخواهند به ما بفهمونند که من سربازی همچون عباس میخواهم که چشم بصیرت داشته باشد مگر امیر کلام نفرمود که و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر در آخرالزمان هیچکسی زیر این پرچم نمیماند الا اهل بصیرت و صبر الان زمان عباس شدن برای امام زمانه اگر عباس بشیم قطعا زیر پرچم مذاکره با یزیدیان نمیریم عباس امان نامه دشمن را پس زد الان هم علمداران پسر نرجس خاتون امان نامه دشمن صهیونیستی رو‌ نخواهند پذیرفت در اتفاقات آینده اگر اهل بصیرت نباشیم در غربال آخرالزمان سقوط خواهیم کرد مواظب انشقاق بین جبهه انقلابی باشید در تکانه های آخرالزمان به ناخدای باخدای این کشور اعتماد کنید به امید پیروزی نهایی 👤مهدی اسلامی
به بچه هاتون یاد بدید که امام حسین (ع) از بی یاری شهید شد نه از بی آبی. (ع)🥀💔 @khabarekotahh
🇮🇷امام حسین مال جمهوری اسلامی نیست اما جمهوری اسلامی حتما مال امام حسینه اونیم که مملکت رو از خفقان طاغوت پهلوی نجات داد آقا سید روح‌الله خمینی بود اینارو مرتب بگین یه عده یادشون نره! @khabarekotahh
🔻 حاج مهدی رسولی در باب اهمیت ولایت فقیه 🔹از نمرود سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ میگفت امان از دست ابراهیم از فرعون سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ امان از دست موسی از ابوسفیان ملعون سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ پیغمبر اکرم از معاویه سوال کنی ؟ علی از یزید ملعون سوال کنی؟ حسین امروز اگر از مستکبرین سوال کنی چه کسی نباشه خوشحالی؟ سید علی خامنه ای ❤️‍🔥🇮🇷 @khabarekotahh
🔺جنگ روایت‌ها یعنی همین! ▪️شاید یکی از بهترین مثال‌ها برای مصداق جنگ روایت‌ها، همین بازسازی شایعات و شبهاتی که علیه امام حسین(ع) در سال 61 هجری قمری منتشر شده بود، باشه! ▪️در آن زمان بنی امیه این‌جور علیه امام علیه السلام، دروغپردازی می‌کردند و افکارعمومی رو علیه امام شوراندند. ▪️نمونه دیگش رو همه شنیدیم که این قدر معاویه علیه امام علی(ع) دروغپردازی کرده بود، که وقتی در شام گفتند که حضرت علی(ع) در محراب مسجد کوفه به شهادت رسید، گفتند مگه علی نماز میخوند؟! @khabarekotahh
♦️امت حزب‌الله و مردم مسلمان ایران بیدار باشد و بداند که جام_زهر عبور از حجاب حکم اسلام و قرآن را عده‌ای از خواص اصولگرا و اصلاح طلب به ولی فقیه زمان، دارن تحمیل می‌کنن و با رفتن حجاب، دیگر حکومت اسلامی و اقامه احکام الهی معنا ندارد و چند صباحی دیگر اسلام نیز از نظام اسلامی حذف می‌شود. خطر جدی است. نظم نوین جهانی صهیونیستی نه‌به‌سندمنحوس‌۲۰۳۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☝️☝️حرام لقمه یا حرام زاده ها را نگاه کنید؟!😡😡😡😡😡😡😡 شریعت عوض شده یا شما گمان کرده‌ای می‌توانی از حکم و حدود الهی عبور کنی! ❌ خانم کیانی که اولین بارت نیست، شاید تو محرم و نامحرم، سرت نشود اما در نظام جمهوری اسلامی، رشد کردی و قهرمان شدی، پس باید تابع قوانین باشی، قرار نیست به خاطر مدال آوری‌ات، اینگونه از خود بیخود شده، گمان کنی در عبور از خط و مرزها، ذی‌حقی! ⁉️ امر برایتان مشتبه شده یا این آغوشِ رایگان، ره آوردِ آشوبهای زن، بردگی، هرزگی است؟ سرطان اصلاحات امریکایی سرمایه های اسرائیل در ایران نظم نوین جهانی صهیونیستی نه‌به‌سندمنحوس‌۲۰۳۰
بلافاصله بعد شهادت آقای رئیسی دکتر مرندی به روسای قوا و آقای مخبر و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نامه نوشت که ابلاغیه آقای رئیسی تخلف است و خواستار لغو آن شد. نظم نوین جهانی صهیونیستی
آخرین دستور آیت الله رئیسی 10 روز قبل از شهادت امضای ماندگار برای خارج کردن مجوزهای طب سنتی از دست وزارت بهداشت امضای_ماندگار_رییسی نظم نوین جهانی صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌 توسط زنان تازه مسلمان اروپا و آمریکا ❌ غیرِ مسلمونا چنان بیدار شدن که بمحض فهم اسلام، سبک پوششون داره اسلامی می‌شه!
📚گروهی در حال عبور از غار تاریکی بودند که سنگهایی را زیر پایشان احساس کردند. بزرگشان گفت : اینها سنگ حسرتند. هر کس بردارد حسرت می خورد،هر کس هم برندارد باز هم حسرت می خورد. 🔸برخی گفتند پس چرا بارمان را سنگین کنیم؟ برخی هم گفتند ضرر که ندارد مقداری را برای سوغاتی بر می داریم. وقتی از غار بیرون آمدند فهمیدند که غار پر بوده از سنگهای قیمتی. آنهایی که برنداشته بودند حسرت خوردند و بقیه هم حسرت خوردند که چرا کم برداشتند. 🚨. 🔹در قیامت"یوم الحسرت"هم اگر اعمال صالحی نداشته باشیم حسرت می خوریم و اگر داشته باشیم باز هم حسرت میخوریم که چرا کم است.
وقوع فتنه ایران.mp3
30.67M
【فتنه بزرگی که بزودی ایران را دربرمیگیرد❌】 بزودی درایران ┄┅🍃 خودتان را آماده ؛ یا فتنه آخرمنتهی به کردید⁉️ ✅— هدف ترساندن یا پیشگوئی کردن نیست ؛ هدف این است که درموردش خوب بدانید تا بازی نخورید هرثانیه هرلحظه امکان و احتمال آن وجـــــــــــــــود دارد همزمانی وقایع اخرالزمانی و فتنه ها با هر لحظه ممکنست این اتفاق بیفتد ❌ حالا نقش من بچه در این فتنه چیه 🤔⁉️ ⛔️اگر میخواید در دام نیفتید⛔️ اگر میخواهید جزء باقی بمانید ؛ بایستی این فایل صوتی را تا میتوانید انتشار دهید و هدف و رسالت خود را ظهــــــــــــور امام زمان بدانی 🌙⚡️✨ 💠🍃✿●•۰┅┅┅┄┄┄