eitaa logo
مهندسی ذهن استاد نیلچی زاده
10.8هزار دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
20.7هزار ویدیو
397 فایل
وارث عاشورا
مشاهده در ایتا
دانلود
📣تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان» منتشر شد ✏️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: حرکت جهادی فاطمیون، افتخاری برای آنها و همه افغانهاست 🔹 در مراسم چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مشهد مقدس، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، منتشر شد: 📝بسمه تعالی ـ سلام خدا بر شهید عزیز، علیرضا توسّلی، مجاهد مخلصِ فداکار و بر همسر پرگذشت و صبور و فرزانه‌ی او خانم امّ‌ البنین.  حوادث مربوط به مهاجران افغان را که در این کتاب آمده است از هیچ منبع دیگری که به این اندازه بتوان به آن اطمینان داشت دریافت نکرده‌ام. برخی از آنها جداً تاثرانگیز است، ولی از سوی دیگر، حرکت جهادی فاطمیون افتخاری برای آنها و همه‌ی افغانها است. دی ۱۴۰۱ ـ نوشته‌ی صفحه‌ی مقابل بسیار زیبا و اثرگذار است. 🔹«خاتون و قوماندان» روایت زندگی خانم ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی (ابو حامد) فرمانده برجسته و پرافتخار  لشکر فاطمیون است که به قلم خانم مریم قربانزاده نوشته و توسط نشر ستاره‌ها چاپ و منتشر شده است. 💻 Farsi.Khamenei.ir
طریقه تحریم کلی برنامه دیجی کالا❌😡 😡عکس سمت چپ توهین کارمند دیجی کالا به ساحت مقدس فاطمه زهرا سلام الله علیها😡 اگر ادعای شیعه بودن وعشق به اهل بیت داریم انجام بدیم ......نشر بدین فرهنگسازی حیا👇🌷❤️ 🆔@farhangsaze_haya
🌸پویش همگانی🌸 🌹کتاب و کاغذ از تو🌹 🌹ساخت مدارس عشایری در مناطق محروم از ما🌹 🌺به نام خدا 🌺با سلام 🌺گروه جهادی قطعه ای از بهشت در نظر دارد با جمع آوری کتاب و کاغذ باطله و بلااستفاده و درآمد حاصل از آن در مناطق محروم عشایری استان لرستان که ۵۰۰۰ دانش آموز دارد وحدود۳۰۰۰نفرآنها محروم از امکانات آموزشی می باشند ، کلاس چادری،وسایل کمک آموزشی و ... را فراهم نماید. لذا از شما دانش آموزان، دانشجویان، مهندسین،پزشکان، نهادهای دولتی و غیر دولتی و ... که از هر طریقی می توانند این عزیزان را یاری رسانند ، خواهشمندیم کتاب و کاغذ باطله و بلااستفاده خود را در اختیار ما قرار دهید.🌺 🌺دریافت از درب منازل و محل کار شما ۰۹۱۰۵۹۷۹۰۹۷ https://eitaa.com/joinchat/826999018C341e6f0721 ⚘باتشکر⚘ ⚘خادمین گروه جهادی قطعه ای از بهشت⚘ نشر حداکثری
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💞 عشق‌بازی با محبوب نگاه کنید این شهید چقدر زیبا اثبات می‌کند خدا عاشق ماست. 💕 🌷➽─Az──Khod──A─❥❣
🌀 خطر بحران تهذیبی طلاب 🖋 شاگرد اخلاق؛ 🔸 گاهی به آینده تهذیبی حوزه‌ها که می‌اندیشم گرفتار سراسیمگی می‌شوم. حقیقتا آینده تهذیبی حوزه‌ها به کدام مقصد رحیل بسته؟! 🔺 مبادا روح تهذیب را همچون سنن آموزشی، با دانشگاهی‌کردن حوزه دو دستی تقدیم تاریخ کردیم! 🔻 حتما نیک می‌دانید آنچه طلبه را مهذب می‌کند، کرسی‌های ظاهری اخلاق که معاونت تهذیب تدبیر می‌کند نیست. همیشه‌ی تاریخ حوزه، این رفتار و منش اولیای حوزه بوده که طلبه را مهذب می‌ساخته است. ♨️ حال به زوایای پیدا و پنهان حوزه بنگرید؛ 1⃣ سودازدگان مرجعیت یک طرف تشنگان پرهیاهوی مرجعیت - غالبا هم طیف سنتی که البته سنت مرجعیت‌گریزی از خاطرشان رفته!- به شاگردان این‌ها نگاه کنید تشنه‌ی فتح همه کرسی‌های تدریس سطوح عالی هستند، نردبان تدریس را -برخلاف سنن حوزوی- از سطوح عالی می‌خواهند شروع کنند که فرصت را از دست ندهند! صد البته از چنان اساتیدی، چنین شاگردانی هیچ بعید نیست. گویی اینها از «سنتی‌بودن حوزوی» فقط مقابله و تضعیف نهادهای حوزوی را بلدند؛ که ان‌شاءالله این آرزو را به گور خواهند برد و حوزه به دوران اسفناک تحجر گذشته باز نخواهد گشت. 2⃣ مسؤولین ناکارآمد متأسفانه از این سو هم شاهد برخی از مسؤولین هستیم که بی‌برنامه و با خیال «یک‌جوری اداره‌کردن حوزه»، مسؤولیت می‌پذیرند!! نه تنها هیچ‌گاه پاسخگوی مسؤولیت خویش نبوده و نیستند؛ بلکه همیشه در جایگاه مطالبه‌گر و طلبکار ظاهر می‌شوند. از پشت قاب عینک ایشان، این طلبه‌ها هستند که همیشه بی‌حال و کم‌کار و تنبل‌اند! مدام از پشتکار طلاب قدیم می‌گویند؛ اما از زهد و مقام‌گریزی بزرگان گذشته نمی‌گویند. متعدد مسؤولیت می‌پذیرند و به هیچ‌کسی هم پاسخگو نیستند... اگر چنین روحیه‌ای الگوی طلاب شود چه بر سر حوزه و جامعه خواهد آمد؟!! 🔺 حال بسنجید «طلبه مهذب انقلابی‌شدن» در این فضای مه‌آلود و جوّ ضد تهذیبی چقدر سخت و طاقت‌فرساست. 🔻 اما طلاب هیچ‌گاه یادشان نرود ما سرباز آقایی (ارواحنا فداه) هستیم که صاحب اصلی حوزه‌ها ایشان هستند. ما پیرو رهبری هستیم که همیشه از مقام و رهبری و مرجعیت، گریزان بود و این خدا بود که دنیا را پیش وی خار و خفیف کرد... ✅ به قول علامه طباطبایی «ما در این دنیا کاری مهم‌تر از خودسازی نداریم.» و خودسازی در این زمانه‌ی سخت، ثواب مضاعفی دارد. 📌 مناهج: هیأت تحریریه رسانه حوزوی مناهج، اگرچه خود را محتاج نصیحت ناصحان و راهبری اساتید اخلاق می‌داند، با اعتذار و صرفاً از باب عرضه‌ی آنچه از بزرگان شنیده‌اند، انتشار یادداشت فوق را پذیرفته‌اند.
دختری که پس از چهارده روز تجربه پوشش اسلامی را آگاهانه برگزید!
علائم آخرالزمان کامل و جامع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹یک هدیه ۲۵ ثانیه ای بسیار ارزشمند از طرف سید مرتضی آوینی برای همه ما 🔹هدیه ای که پس از دیدن و شنیدنش، خود آرامشی غیرقابل وصف را به ما هدیه می دهد! با هم ببینیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
🔹 ستایش پوشش در شاهنامه (به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی پاک‌زاد) ✍ علی‌رضا آزاد هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد حیا و پوشیده‌رویی و کاردانی، در کنار وفاداری و حق همسرگزینی و دل‌دادگی، عناصر اصلی شخصیت‌پردازی فردوسی بزرگ از زنان ایران پیش از اسلام است. 🔹 شیرین، همسر خسرو، پس از مرگ شوهرش و پیش از خوردن زهر، در جواب خواستگاری شیرویه می‌گوید: به سه چیز باشد زنان را بهی که باشند زیبای گاه مهی سه دیگر که بالا و رویش بود به پوشیدگی نیز مویش بود مرا از هنر، موی بُد در نهان که آن را ندیدی کس اندر جهان نه کس موی او پیش این دیده بود نه از مهتران نیز بشنیده بود 🔹 منیژه که برای تقاضای کمک برای رهانیدن بیژن به حضور رستم می‌رود، برای توصیف پاکی خود می‌گوید: منیژه منم دخت افراسیاب برهنه ندیده رخم آفتاب 🔹 فریدون در خواستگاری سه دختر پادشاه یمن، در توصیف نیکویی آنها می‌گوید: کجا از پس پرده، پوشیده‌روی تو داری سه پاکیزه‌ی نام‌جوی سه پوشیده‌رخ را سه دیهیم جوی سزا را سزاوار، بی‌گفتگو 🔹 نه تنها دختران ایران، بلکه دختران توران نیز در شاهنامه، به پوشیده‌رویی توصیف می‌شوند: همه دخت توران پوشیده‌روی همه سرو بالا، همه مشک‌بوی 🔹 تهمینه در جریان دل‌دادگی، خودش را به رستم چنین معرفی می‌کند: کس از پرده بیرون ندیدی مرا نه هرگز کس آوا شنیدی مرا 🔹 در داستان ضحاک، دختران جمشید چنین توصیف می‌شوند: هم، آواز پوشيده‌رويانِ اوی نخواهم كه آيد ز ايوان به كوی همه روی‌پوشيدگان را ز مِهر پر از خونْ، دل است و پر از آب، چهر همان پاك پوشيده‌رويانِ تو كه بودند، لرزه بَرِ جان تو 🔹 ارجاسپ وقتی خواهران اسفندیار را اسیر می‌کند، برای تحقیرشان، حجاب از روی و موی‌ آنها می‌گیرد: چو ارجاسپ آمد ز خَلُّخ به بلخ همه زندگانی شد از رنج، تلخ چو ما را که پوشیده داریم روی برهنه بیاورد زایوان به کوی 🔹 در ماجرای ملاقات بیژن با منیژه در جشن‌گاه، نجابت دخترانه او چنین توصیف می‌شود: منیژه چو از خیمه کردش نگاه بدید آن سهی قدِّ لشکر پناه به پرده درون رفت، پوشیده‌روی بجوشید مهرش، بپوشید موی 🔹 فردوسی پاک‌زاد علاوه بر حیا و حجاب زنان، بارها به حیای مردان و منع نگریستن شهوت‌آلود مردان به زنان پاکدامن اشاره می‌کند. از آن جمله، وقتی کیخسرو، افراسیاب را شکست می‌دهد، به سربازان می‌گوید که متعرض جان و مال و ناموس مردم  نشوند: ز پوشیده‌رویان، بپیچید روی هر آن کس که پوشیده دارد به کوی