eitaa logo
مهندسی ذهن استاد نیلچی زاده
10.8هزار دنبال‌کننده
23.2هزار عکس
20.8هزار ویدیو
397 فایل
وارث عاشورا
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۴۰سال پیش می‌گفتن به ایران سلاح نفروشید؛ حالا میگن از ایران سلاح نخرید. یکی نیست بگه عزیزم ۴۰سال پیش که ما هیچی نداشتیم نتونستید غلطی بخورید، الان که دیگه به طریق اولیٰ نمی‌تونید غلط خاصی بخورید😌😌 ✍️ آدم
👤 توییت استاد ✍️ هواداران قالیباف هم انتخابات را باختند هم اخلاق را… 🔹واضح، صریح و بلند اعلام می‌کنم: اولویت اصلی در مجلس پیش رو پیگیری مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، خشکاندن بسترهای فسادزا، پاسخ‌گونمودن مسئولان و مشارکت‌دادن مردم در حکمرانی است و بس. 🆔 @Masaf
7.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 دخترم درحال وضو گرفتن برای نماز بود که با بمباران اسرائیل شهید شد
نماهنگ سین مثل سلام کربلا.mp3
1.99M
سالم عوض میشه فقط با اسمت حالم عوض میشه تو سال گذشته اگه بد آوردم نگاهم بکنی راهم عوض میشه 🎙
5.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر وقت یه تهی‌مغزی بهتون گفت دلیل تحریم ایران آخوندا و جمهوری‌اسلامی و سیاست‌های این نظامه؛ ازش بپرسید مصدق که نه آخوند و بسیجی بود و نه تو نظام جمهوری‌اسلامی و نه سیاست ضد اسرائیل و آمریکا ستیزی داشت چرا تحریم شد؟! 🔹‌حتما لالمونی می‌گیره
| نگاهی به مسیر ملی شدن صنعت نفت در سال 1329 🔹با ترور رزم آراء توسط بود که مهمترین مانع ملی شدن صنعت نفت برداشته و دو هفته پس از آن نفت ملی شد!
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| √ سفارش ویژه‌ی استاد شجاعی برای لحظه تحویل سال 🇮🇷
🔴 آقای جمهوری اسلامی! حواست هست؟ ♦️ اخیرا و به خصوص بعد از اغتشاشات زن زندگی آزادی، تعداد قابل توجهی از درگیری هنجارشکنان با مردم معترض و ناهیان از منکر گزارش شده و تعداد این درگیری‌ها رو به افزایش است. در این باره نکات ذیل قابل توجه است: ♦️ ا_ حمله هنجارشکنان به مردم معترض و ناهیان از منکر از موضع قدرت اتفاق می‌افتد. گویی این افراد هیچ ترسی از قانون و مجازات ندارند. بلکه رفتارشان به گونه‌ایست که گویا یقین دارند هیچ نهادی هم حامی شرع و مردم متدین نیست. ♦️ ناگفته نماند که این یقین به عدم مجازات، پربیراه هم نیست‌. چه اینکه در هیچ یک از این موارد، خبری از برخورد جدی نهادهای متولی و یا حکم قاطع دستگاه قضاء در مورد این هنجارشکنان منتشر نشده است. ♦️ ۲_ آن کسانی که تصور می‌کنند مسئله این افراد صرفا روسری و حجاب است سخت در اشتباهند. این جماعت بارها و بارها نشان داده‌اند به هیچ یک از حدود و قیود شرعی، قانونی، اخلاقی و عرف ایرانی پایبندی ندارند و حجاب برای این جماعت نشانه و پرچم ارزش‌های دینی و ملی محسوب می‌شود. به تعبیر دقیقتر حجاب نماد حکومت اسلامی است. اگر این پرچم و نماد به زیر کشیده شد دیگر هیچ ارزشی از تعرض مصون نخواهند ماند و به زودی باید بر سر برهنگی، شرب خمر، زنا، همجنس‌بازی و حرام زادگی بجنگیم. ♦️ ۳_ سوال مهم این است که قانون چیست؟ قانون آن میثاق ملی است که قرار است در همه اختلافات فصل الخطاب باشد. اگر بنا باشد جماعتی به هر دلیلی بتوانند یک قانون محکم مستند به شرع و عرف ایرانی را لگدمال امیال خود بکنند از چه رو دیگران نتوانند سایر قوانین را زیر پا بگذارند؟ آیا در این شرایط سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ در جامعه‌ای که قانون از مناط بیفتد دزدان، زورگیران، مزاحمین نوامیس، مفسدان و سایر خلافکاران برای قانون‌شکنی تشویق شده و حتی دست برتر را خواهند داشت. چرا که کسی یارای مقابله با آنان را نخواهد داشت. ♦️ ۴_ آیا ما برای مقابله با موج روزافزون قانون‌شکنی‌ها باید منتظر قانون جدید باشیم؟ البته تهیه و تصویب قانون بهتر همیشه مطلوب است. ولی آیا این به معنی وانهادن انبوهی از قوانین فعلی است؟ وانگهی حاکمیتی که از إعمال قانون فعلی ناتوان باشد قوانین بعدی‌ خود را نیز از اعتبار انداخته است. بماند که ما اکنون هم برای مقابله با قانون شکنان و هنجارشکنان قانون کم نداریم که بخواهیم معطل تصویب فلان قانون بمانیم. ♦️ ۵_ ما با ساختاری مواجهیم که وقتی اراده می‌کند می‌تواند برجام نافرجام را با انبوهی از حواشی و تبعات داخلی و بین‌المللی در بیست دقیقه به تصویب مجلس رسانده و همان روز تایید شورای نگهبان را نیز برای آن بگیرد. چنین ساختاری وقتی مدت‌ها صیانت از شرع و قانون را معطل تصویب فلان قانون کرده و آن قانون را هم دو سال بین دستگاه‌ها سرگردان می‌کند انتظار دارید جامعه چه پیامی از این مسئله دریافت کند؟ اقلیت هنجارشکن پیام اقتدار نظام را دریافت کنند و یا مومنین پیام ضعف و عقب نشینی را؟ ♦️ ۶_ آیا همه مردم به رعایت همه شرع و قانون راغب هستند؟ قطعا خیر. به صورت متعارف هر کدام از مردم ممکن است نسبت به بخشی از قوانین معترض باشند. تا برسد به بخشی از جامعه که هنجارشکن، ضدقانون، تبهکار و مجرم محسوب می‌شوند. به نظر شما چه چیزی افراد مختلف را از هنجارشکنی و ارتکاب جرائم باز می‌دارد؟! ♦️ مهم‌ترین عامل بازدارنده و کنترل کننده جامعه، اقتدار حاکمیت است. اقتداری که اولا مانع بروز هرج و مرج و هنجارشکنی شده و ثانیا در صورت بروز هرگونه فعل مجرمانه، قاطعانه با آن برخورد می‌کند. اگر اقتدار حکومتی خدشه‌دار شد چه چیزی ضمانت اجرای قوانین است؟ هیچ چیز! قانون بدون پشتوانه و ضمانت اجرا چیست؟ چیزی نیست جز سیاهی رو کاغذ! هر حکومتی نیز بدون قانون و بدون ضمانت اجرای قانون و بدون قدرت حفظ حریم ارزش‌های خود، قطعا آسیب‌پذیر خواهد بود. لذا جمهوری اسلامی باید یک بار دیگر خطوط قرمز خود را پررنگ کرده و مانند هر حکومت دیگری با هنجارشکنانِ قانون‌ستیز برخود عبرت آموز داشته باشد. ♦️ البته مجازات و برخورد با هنجارشکنان و قانون‌شکنان هزینه دارد اما فراموش نکنیم که مماشات با آنها قطعا هزینه سنگین‌تری دارد. هزینه‌ای که شاید قابل جبران نباشد. چنان‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد مقاومت در برابر گردنکشان خارجی فرمودند: «مقاومت هزینه دارد اما هزینه سازش به مراتب بیشتر است.» مسلماً این قاعده حکیمانه در برابر گردنکشان داخلی هم صادق است. ♦️ ضمانت اجرای شرع و قانون، اقتدار عملی نظام اسلامی است. اقتدار پلیس، دستگاه امنیت، دستگاه قضا و ... آقای جمهوری اسلامی عزیز، حفظ شرع، قانون و اصل نظام بستگی به اقتدار تو دارد. حواست به اقتدارت هست؟ 🖋 حسینعلی دیلم. دبیر ستاد مدارس مسجدمحور کشور ❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است: https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
پرچمداری شبکه سه با معلی و محفل با وجود هجمه‌های شدید معاندین، از ده برنامه پربیننده تلویزیون هفت برنامه برای شبکه سه است. +خیلی‌ها می گفتند که معلی و محفل و اینطور برنامه‌های حزب‌اللهی مخاطب ندارند و جامعه ایرانی بهشون تمایل نداره‌. حالا کجا نشستند این آمار رو ببینند؟ چشمتون کور باشه هر جا کار حزب‌اللهی بشه خدا برکت می‌ده. 💡@FANUSESHAB
😍 عید غدیر شمسی مبارک باد! 🌕 امام صادق علیه‌ السلام فرمودند: نوروز، همان روزی است که پیامبر اکرم صلی ﷲ علیه و آله برای امیرالمؤمنین علی علیه السلام در غدیر خُم بیعت گرفت و همگان اقرار به ولایت او کردند؛ پس خوشا بر آنکه بر آن پیمان ثابت ماند و وای بر آن کسی که آن را بشکند. بِإِسْنَادِهِ إِلَى اَلْمُعَلَّى بْنِ خُنَيْسٍ عَنِ اَلصَّادِقِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: أَنَّ يَوْمَ اَلنَّيْرُوزِ هُوَ اَلْيَوْمُ اَلَّذِي أَخَذَ فِيهِ اَلنَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ لِأَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ اَلْعَهْدَ بِغَدِيرِ خُمٍّ فَأَقَرُّوا لَهُ بِالْوَلاَيَةِ فَطُوبَى لِمَنْ ثَبَتَ عَلَيْهَا وَ اَلْوَيْلُ لِمَنْ نَكَثَهَا. 📗بحارالأنوار، ج ۵۶، ص ۱۱۹ 📗وسائل الشیعة، ج ۸، ص ۱۷۳