eitaa logo
حسینیھ‌ آنلاین
580 دنبال‌کننده
623 عکس
2.8هزار ویدیو
1 فایل
『بسم‌الله‌الذی‌خَلقَ‌الحُسَین‌؏』 به عشق امام‌حسین‌علیه‌السلام♥️ این کانال با هر کانالی که در آن هستید متفاوت است فقط کافیه یکی دوروز مهمان ما باشید🌿 ان‌شاءالله‌وعدھ‌ٔ همه‌کربلای‌معلا🕌♥ لینک ِ ناشناسمون🌿↯ https://harfeto.timefriend.net/16985876102711
مشاهده در ایتا
دانلود
ایتا قطع و وصل میشه که چرا؟!
۲۳ آذرماه ۱۳۳۹ بود که متولد شد... سلام ما را در به سیدالشهداء برسان
• اَلسَّلاَمُ‌عَلَيْكَ‌يَـاأَبَـاعَـبْـدِالـلَّـهِ‌الْحُسَیْنِ آن راز ها که از همه پوشیده داشتم تنها در این حرم به تو گفتم 【💔】
هدایت شده از نوحه آنلاین
BJKQI_YL4mc.mp3
8.9M
آجرک الله یا بقیة‌الله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺هر کی را خیلی دوست داره این ۳۰ ثانیه را حتما ببینه...❤️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دوستانیکه علاقمند به پیگیری مسائل سوریه هستند برای رصد مطالب به گروه موکب حسینیه کربلا ملحق شوید اینم لینکش👇 https://eitaa.com/joinchat/3660710524C0e127c9a12
35.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ± فرازی از دعای ندبه🌱! سیدمصطفی🎙
شاید‌آقافقط‌منتظرتوست!!! 💔 ۱+۳۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
- کاشکی صاحب‌زمان یه‌روز بیادبه‌ایران زیر پاش بریزیم گلاب ناب کاشان الهـــــی یه جمعـــــه بعد دعای ندبه دسته‌جمع‌ازجمکران‌باهم‌بریم‌خراسان 💚💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 استوری | ۲۰ روز مانده... ❤️ از روح مطهر او از اعماق دل تشکر می‌کنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تروریست‌ها در حال کندن پرچم ها از دیوارهای حرم حضرت رقیه سلام الله علیها 💔
حسینیھ‌ آنلاین
. 🕌#ناگفته‌هایی‌ازانتقال‌ 🕌#ضریح‌امام‌حسین‌ع‌ازقم‌تاکربلا ▫️#قسمت_اول انتقال ضریح امام حسین(ع) از ق
. 🕌 نخستین‌ضریحی‌که‌درمضجعِ‌شریف‌سیدالشهداء (ع) نصب شد، در سال 371 هجری با سازه‌ای از چوب ساج و تزئیناتی از عاج فیل بود. ضریح جدید، ششمین ضریحی است که در تاریخ بارگاه امام حسین(ع) نصب شد. این ضریح توسط استاد محمود فرشچیان طراحی شده و خطاطی‌های آن را استاد سیدمحمد حسینی‌موحد انجام داده است. جالب اینکه برای نخستین بار در طول تاریخ، برای طراحی سازه یک ضریح از مهندسان عمران و معماری هم استفاده شده تا این ضریح در برابر 12.8 تن فشار عمودی و 600 کیلو بر هر متر مربع فشار جانبی مقاوم باشد. پیش‌بینی شده است ضریح جدید 300 سال عمر مفید خواهد داشت، یعنی بیش از چهار برابر ضریح قبلی که توسط هندی‌ها ساخته شده بود. در ساخت ضریح جدید که بیش از دوازده تن وزن دارد، 6050 کیلو چوب ساج (تهیه ‌شده از جنگل‌های برمه)، 4600 کیلو نقره، 700 کیلو مس، 450 کیلو استیل، 100 کیلو آهن و 118.650 کیلوگرم طلا به کار رفته است.  کار ساخت ضریح جدید سیدالشهداء(ع) 4.5 سال به طول انجامید و با تلاش مجدانه و شبانه‌روزی هیئت امنای ساخت ضریح در شهر مقدس قم امکان‌پذیر شد. تمام طلاهای ضریح هدیه مردم است/ گونی‌بافی به عشق سیدالشهدا(ع) ـ همان‌طور که اعضای محترم هیئت امنای ساخت ضریح مطهر اعلام کرده‌اند،‌ کل هزینه ساخت ضریح مطهر از محل هدایا و نذورات داوطلبانه محبان اهل‌بیت علیهم‌السلام تأمین شده و حتی یک ریال از اعتبارات دولتی و بیت‌المال هزینه نشده است. حدود 118 کیلوگرم طلا در ساخت ضریح به کار رفته است که تمام آن‌ها از زیورآلات اهدایی بانوان زینبی است، بدون اینکه حتی یک گرم طلا خریداری شده باشد و نکته دیگر اینکه بخش اعظم هدایا و نذورات توسط اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین درآمدی جامعه تأمین شده است. جالب است بدانید نمونه‌ای از این عشاق، بانوی محترمی است که اندوخته یک‌ ساله از دسترنج دوخت گونی به ازا هر گونی  100 تومان را پس‌انداز کرد و مبلغ 46 هزار و 400 تومان را به هیئت امنا تحویل داد. جالب‌تر اینکه پرسیده بود آیا امام حسین(ع) این هدیه ناقابل را از من پیرزن قبول می‌کند!؟ راننده کامیون ضریح چه حاجتی از امام حسین(ع) گرفت  آقای«محمدرضا قنبری» راننده تریلی حامل ضریح می‌گفت به هیچ وجه از انتخابش برای این کار متعجب نشده، چون قبلاً آن را از امام حسین(ع) طلب کرده است. آقای قنبری در شهرداری قم در بخش موتوری این نهاد مشغول به کار است، خودش تعریف می‌کرد، زمانیکه در کربلا حضور داشته، از دوستانش شنیده بود که قرار است در قم برای امام حسین(ع) ضریح بسازند، همانجا از امام حسین(ع) درخواست می‌کند که راننده ضریحش باشد. تریلی فقط همین یک راننده را داشت؟ ـ بله، حتی شاگرد یا راننده دیگری نبود و جالب اینکه آقای قنبری گاهی در شبانه‌روز بیش‌تر از 18 ساعت پشت فرمان بود و اصلا احساس خستگی نمی‌کرد. حساب کنید آن 18 ساعت چه فشاری به راننده می‌آورد، مخصوصا که مرتباً باید کلاچ و ترمز گرفت و مثلاً در 10 ساعت کم‌تر از 20 کیلومتر را طی کرد.  کنجکاویم بدانیم این تریلی برای سوختگیری با آن هیبت چگونه وارد پمپ‌بنزین می‌شد؟ ـ با آن جمعیت مشتاق به هیچ وجه امکان چنین کاری فراهم نبود و سوختگیری به کمک مسئولان شهرستان‌های محل توقف و به صورت اختصاصی انجام می‌شد. با خبر ورود ضریح جدید بارگاه ملکوتی سید‌الشهداء(ع) به هر کوی و برزن، عاشقان اباعبدالله(ع) برای عرض ادب و ادای احترام به ساحت مولا و مقتدایشان، به استقبال ضریح می‌آمدند. استقبالی که از ساعت‌ها قبل از ورود «کاروان سفینة النجاة» آغاز می‌شد و فرقی هم نمی‌کرد چه ساعتی از شبانه‌روز است. این عشق و ارادت به سالار شهدا نه با عقل که تنها با دل قابل درک است. از اتفاقات عجیب، تکان‌دهنده، زیبا، شیرین و به یاد ماندنی انتقال ضریح سیدالشهداء(ع) به کربلا : از خرابی کامیون حامل ضریح نزدیک روستای سادات، از کبوتر عاشقی که زائر کربلا شد، جوانی که زیر چرخ تریلی حامل ضریح رفت و زنده ماند، دختر سه ساله‌ و بی‌تابی که داخل ضریح آرام گرفت و معلولی که به واسطه ضریح شفا یافت . . .  🕌🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
او خواهد آمد این خاندان سر رقیه خاتون با کسی شوخی ندارن اللهم عجل لولیک الفرج
دوستانیکه علاقمند به پیگیری مسائل سوریه هستند برای رصد مطالب به گروه موکب حسینیه کربلا ملحق شوید اینم لینکش👇 https://eitaa.com/joinchat/3660710524C0e127c9a12
هدایت شده از شنۆد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهشت زورکی! عاقبت عشق به امام حسین علیه‌السلام ♥️ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ | به ما بپیوندید👇 🆔https://eitaa.com/joinchat/2388984219Cfd3cabdfe3 ▫️درثواب‌انتشار‌شریک‌باشید