eitaa logo
شیخ حسین اسدی واعظ
371 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
283 ویدیو
9 فایل
نشر آثار و اطلاع رسانی جلسات سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین اسدی واعظ «کانال ۲۴ ساعته تحت مدیریت ادمین می باشد» ارتباط با ادمین👈 @Admin128315 #شیخ_حسین_اسدی_واعظ | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
7.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حامد کاشانی هم به جمع عقلای انقلابی پیوست. خوش آمدید... 💢 کانال شیخ فرهاد فتحی ⬇️ ☆ــــــــــــــــــــ 🆔 @Sheikh_Farhad_Fathi
یک سال رفتم دادگاه،یک کلام علیه دادیار و قاضی و...حرف نزدم...از همه چیز هم مطلع هستم...لکن تمام سختی هارو گذاشتم به حساب امتحان و ابتلا و فقط توسل و توکل و صبرم رو بیشتر کردم...نفرین هم نکردم... من تو جمهوری اسلامی اعدام هم بشم،له خودم علیه نظام و کارکنان نظام یک کلام نخواهم گفت. | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
6.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرمایید روضه صبح شهادت حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله و امام حسن مجتبی علیه السلام و حلیم پزان سخنران: شیخ حسین اسدی واعظ مداح: کربلایی علی منصوری مکان: شهرک رضویه ۲۰ متری امام سجاد کوچه شهید مطهری پلاک ۲۶ زمان: جمعه ۳۱ مرداد ۱۴۰۴ شروع مراسم از نماز صبح | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
هدایت شده از شیخ حسین اسدی واعظ
10.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان پادکست: مظلومیت و حلم آقا امام حسن مجتبی علیه السلام | عضو شوید 👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عنوان پادکست: نقل شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام از لسان پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
‏و خدا به حجت الاسلام والمسلمین عباسیان خیر بده که شبانه روز در جهت تشکیل یک جبهه ی قوی و متحد از طلاب فعال مجازی زحمت می کشند؛از کودکی در مسجد پنبه چی تا محرم سال گذشته که به دلیل قبول مسئولیتی،مسجد پنبه چی را ترک کردم،و تا به امروز از برکات وجود ایشان بهرمندم و استفاده می کنم... | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
توییت شیخ حسین اسدی واعظ در واکنش به صحبت های اخیر دکتر علی لاریجانی : صحبت های ‎ ،عاقلانه،مدبرانه و باعث احساس غرور است. احسنت و هزار احسنت به آقای دکتر علی ‎ . | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
شیخ حسین اسدی واعظ
درس پنجم: موضوع علم در منطق خواندیم که (موضوع کل علم مایبحث فیه عن عوارضه الذاتیه) موضوع هر علم آن
درس ششم:تمایز علوم به چیست؟ نظرات: ۱-قول مشهور:به موضوعات ۲-آقای بروجردی:به جامع محمولی ۳-امام خمینی:سنخیت و هم جنس بودن مسائل ۴-آخوند:تمایز به اغراض ۵-تمایز به روش بحث ۶-آیت الله العظمی خوئی:تمایز در مقام تعلیم و تعلم به موضوعات یا محمولات یا اغراض یا فهرست اجماعلی مسائل تمایز در مقام تدوین به اغراض ۷- علامه طباطبایی:در علوم حقیقی تمایز به موضوع و در علوم اعتباری به اغراض نکته ی بسیار مهم:به نظر حقیر تقسیم بندی عوم بر اساس موضوعات که امروزه در مدارس و محافل علمی مرسوم است برای دوران ابتدائی مضر است و سبب عدم شکوفایی استعدادها و عدم توانایی ایجاد ارتباط بین علوم میشود،در دوران ابتدایی باید مطالب را آمیخته با هم آموزش داد... این مطلب مبحثی جداگانه لازم دارد و به فرصتی دیگر موکول میکنیم... | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
عدالت یا ولایت پذیری؟! سالها بلکه صده هاست در بین مسلمانان شعار عدالت متداول است بلکه آن را از مولای حقیقی عالم علی بن ابی طالب اخذ کرده و لااقل در شعار به ایشان اقتدا کرده اند. زمانی هم کمونیست ها این کلمه ی مقدس را بر زبان میراندند و با این شعار بر مردم سلطه یافتند. اگر بگویم شعار اصلی لیبرال آزادی و شعار اصلی کمونیست عدالت است شاید گزاف نگفته باشم. حال سوال بنده این است،شعار یک مسلمان چیست؟! آزادی یا عدالت؟! اگر شعار ما عدالت است،و شعار مولایمان عدالت بود،پس چرا ابن ابی طالب بعد از حکومت اموال یکی از دزدان بیت المال را مصادره نکرد؟!چرا فدک را پس نگرفت؟! مگر نه این که فرمود اموال بیت المال را اگر چه کابین زنانتان باشد پس می‌گیریم! چرا رسول خدا بعد از فتح مکه،قاتلین مسلمین را مانند ابوسفیان قصاص نکرد؟! چرا پرونده قتل سیدالشهدا حمزه رضوان الله علیه را به جریان نینداخت؟! و ده ها سوال اینگونه... چرا و چرا و چرا؟! چرا امیرالمومنین فدک را پس نگرفت؟! مگر عدالت اقتضا نمی کند که اموال غصب شده به صاحبان آن برگردد و قاتلین قصاص شوند؟! و چه قاتلی جنایت کار تر از ابو سفیان؟! چرا امثال مغیره و دیگران به خاطر ظلمهایی که به دختر پیامبر کردند بعد از حکومت حضرت امیر مواخذه نشدند؟! آیا قاعده و اصلی بالاتر از عدالت وجود دارد؟! اگر اصل مهم تری هست،آن اصل کدام است؟! اصل مصلحت؟!یا اصل عفو و رحمت ؟!... اگر مصلحت اینقدر مهم است که باید از قاتلین حمزه سیدالشهدا و فاطمه ی زهرا و غاصبین فدک و اموال بیت المال بگذریم،پس چرا در زمان ما  اینقدر این اصل مورد هجمه و تمسخر قرار گرفته؟! چیزی از اسلام آوردن ابوسفیان و اهل مکه نگذشته بود که در جنگی با رسول خدا همراه شدند و پیامبر غنائم آن جنگ را به اهل مکه داد مسلمین اعتراض کردند، رسول خدا جان عالمی به فدای او فرموند اهل مکه با خود غنائم میبرند اما شما رسول خدا را به شهر خود میبرید... این چه اصلی است که پیامبر خدا ناچار می‌شود خود را با غنائم و اموال بی ارزش دنیا مقایسه کند تا مسلمین را قانع کند... مولفت القلوب دیگر چه اصلی است؟ از کجا سر در آورد؟! عدالت چه شد؟! مسلمینی که سالها از دست اهل مکه شکنجه ها دیدند و اموالشان در مکه غارت شد،حالا باید نظاره کنند که غنائم جنگ را ابوسفیان میبرد،او که  دشمن بیست ساله ی اسلام و شخصی است که از روز اول با مسلیمن جنگید... این چه عدالتی است؟! ان شاءالله توفیق داشته باشم که مطلب را در قسمتهای دیگر ادامه دهم... اگر بخت یار نبود همینقدر بگویم که قاعده ی مصلحت و اصل ولایت پذیری چیزی بالاتر از عدالت است... شاغول درستی عدالت،اصل ولایت پذیری و اصل مصالح عامه ی اسلام است... | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
توییت شیخ حسین اسدی واعظ در پاسخ به کاربر توییتر امیر تنها: برادر!من سر اعتقاداتم با بابام هم تعارف ندارم شما اصلا بدعت میدونی چیه؟! شما کی می خوای عروه الوثقی رو حاشیه کنی؟! کشف الاسرار امام خمینی رو ببینید حضرت امام می فرماید زن یهودیه پیامبر رو مسموم کرد... حضرت امام هم معاذالله بدعت در دین گذاشتند؟! در مسئله ای که بلد نیستید حرف نزنید | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir
وفات یا شهادت؟ بررسی یک واقعه تاریخی بر اساس منابع معتبر شهادت پیامبر اکرم(ص) بر اثر مسمومیت، روایتی است که بزرگان شیعه و سنی با استناد به منابع معتبر تاریخی و حدیثی، بر آن تأکید دارند. شهادت رسول اکرم صلی‌الله علیه و آله در منابع معتبر شیعه و سنی مورد تاکید واقع شده است که در ادامه برخی از این مستندات منتشر می‌شود: مسمویت و شهادت پیامبر اکرم "صلوات الله علیه و آله" در بیان علمای شیعه ۱- شیخ مفید رضوان الله علیه: رسول خدا صلی الله علیه و آله در روز دوشنبه بیست و هشت صفر در مدینه در حالی که مسموم شده بود، از دنیا رفت. [۱]   ۲- شیخ طوسی رضوان الله علیه: حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه وآله). . . در روز دوشنبه بیست و هشت صفر سال دهم هجری در حالی از دنیا رفت که مسموم شده بود. [۲]   ۳- شیخ_طبرسی رضوان الله علیه: به همین دلیل است که مسلمانان اعتقاد دارند، علاوه بر فضیلت نبوت که به پیامبر (صلی الله علیه و آله) هدیه شده، ایشان به فوز شهادت نیز نائل آمده اند. [۳]   ۴- ابن فتال نیشابوری رضوان الله علیه: بدان که رسول الله صلی الله علیه و آله روز بیست و هشت صفر سال یازده هجری در سن شصت و سه سالگی در حالی که مسموم بود در مدینه، از دنیا رفت. وگفته می شود که وفات آن حضرت در ماه ربیع الاول بوده، در حالی که قول اول معتمد است. [۴]   ۵- علامه حلی رضوان الله علیه: حضرت محمد بن عبد الله (صلی الله علیه وآله). . . در روز دوشنبه بیست و هشت صفر سال دهم هجری در حالی از دنیا رفت که مسموم شده بود. [۵]   ۶- محمد بن علی اردبیلی رضوان الله علیه: روز دوشنبه، بیست و هشت صفر سال دهم هجری در حالی از دنیا رفت که مسموم شده بود. در حالی که شصت و سه سال داشت. مادرش آمنه دختر وهب بن عبد مناف بود. [۶]   ۷- علامه_مجلسی رضوان الله علیه : روز دوشنبه، بیست و هشت صفر سال دهم هجری در حالی از دنیا رفت که مسموم شده بود. [۷]   اسناد معتبر از منابع اهل سنت: ۱. الحاکم النیشابوری، ابو عبدالله محمد بن عبدالله (متوفای 405 هـ)، المستدرک علی الصحیحین، ج3، ص61، ح4395، ۲. الصنعانی، ابوبکر عبد الرزاق بن همام (متوفای211هـ)، المصنف، ج5، ص269، ح9571 ۳. الزهری، محمد بن سعد بن منیع ابوعبدالله البصری (متوفای230هـ)، الطبقات الکبری، ج2، ص201، ۴. مسند أحمد بن حنبل، ج1، ص408، ح3873، ۵. ابن کثیر الدمشقی، ابوالفداء إسماعیل بن عمر القرشی (متوفای774هـ)، البدایة والنهایة، ج5، ص227، ناشر: مکتبة المعارف – ۶. السیوطی، جلال الدین عبد الرحمن بن أبی بکر (متوفای911هـ)، الحاوی للفتاوی فی الفقه وعلوم التفسیر والحدیث والاصول والنحو والاعراب وسائر الفنون، ج2، ص141، ۷. صحیح بخاری، المکتبه السلفیه، باب مرض النبی و وفاته، ج3، ص181. عایشه می‌گوید در دهان رسول خدا " صلوات الله علیه و آله " در زمانی مریضی ایشان به زور دارو ریختیم ، پس با اشاره به من فهماندند که به من دارو نخورانید و ما با خود گفتیم این از آن جهت است که مریض از دارو بدش می آید و هنگامی که حضرت به خود آمدند فرمودند : آیا من شما را از اینکه به من دارو بخورانید منع نکردم ؟ پس فرمودند: باید در دهان هرکسی که در این خانه است در جلوی چشم من از این دارو ریخته شود غیر از عمویم عباس که او شاهد این ماجرا نبوده است. صحیح بخاری ص ۱۰۹۲ ، ح ۴۴۵۸ ، طبعه دار ابن کثیر   پی نوشت: [۱]- المقنعة، صفحه ۴۵۶. [۲]- تهذیب الأحکام فی شرح المقنعة، ج۶، ص۳. [۳]- مجمع البیان فی تفسیر القرآن، ج۹، ص۱۵۶. [۴]- روضة الواعظین و بصیرة المتعظین، جلد ۱، صفحه ۷۱. [۵]- تحریر الأحکام الشرعیة علی مذهب الإمامیة، جلد ۲، صفحه ۱۱۸. [۶]- جامع الرواة وإزاحة الاشتباهات عن الطرق والاسناد، جلد ۲، صفحه ۴۶۳. [۷]- ملاذ الأخیار فی فهم تهذیب الأخبار، جلد ۹، صفحه۱۲۵ | عضو شوید👇 https://eitaa.com/hosseinasadi128_ir