eitaa logo
حوزه‌ علمیـه‌ امام‌ رضــا(علیه‌السلام)
447 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
411 ویدیو
61 فایل
ڪانال اطلاع رسانے حوزه علمیه امام رضــا علیه السلام تهران . . . . صرفـــاً جهت انتقادات و پیشنهادات مربوط به کانال: https://eitaa.com/moslemkareme سایت : http://heer.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
اساتید و طلاب عزیز حوزه امام رضا علیه السلام امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۸/۱۶ مجلس جشن میلاد عقیله بنی هاشم زینب کبری سلام الله علیها بعداز نماز ظهر و عصر در شبستان حوزه برگزار می گردد، منتظر حضور گرمتان هستیم.
📷 | مراسم ولادت حضرت زینب کبری «سلام‌الله‌علیها» . 🗓 چهارشنبه 1403/8/16 . 🕌 شبستان حوزه‌ علمیه‌ی امام رضا «ع» . 🔰کانال اطلاع رسانی حوزه علمیه امام رضا «ع»
🔅پیامبر اکرم (ﷺ) : 🌺«مَن قامَ عَلى مَريضٍ يَوما و لَيلَةً بَعَثَهُ اللّهُ مَعَ ابراهيمَ الخَليلِ». 🌼«هر كس يک شبانه روز از بيمارى پرستارى كند، خداوند او را با ابراهيم خليل محشور مى‌كند». 📚 ثواب الأعمال، ص ۳۴۱ 📝 رهبر معظم انقلاب: ✅ روز پرستار مزیّن و مشرّف به نام حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) است. ✅ حضرت زینب کبری (سلام‌الله‌علیها)، الگوی پرستاری شناخته شده است. ✅ پرستار فرشته‌ی رحمت بیمار است؛ این یک تعبیر واقعی است، به هیچ وجه مبالغه‌آمیز نیست. 🌸 سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز، روز جاری عاطفه‌ها، روز درخشیدن ایمان در قلب‌های مهربان و روز افتخار انسان به انسانیّت، بر همه پرستاران و بهورزان عزیز مبارک باد.🌸
لَیِّن‌ قَلبی‌ لِوَلِیِّ‌ اَمرِک... خدایا قلبم را برای ولی‌امرت نرم‌ و مطیع گردان عصر جمعه صلوات ابوالحسن ضراب ودر صورت امکان تلاوت صدبار سوره قدر هدیه به پیشگاه حضرت صاحب الزمان فراموش نشود.
18.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💗 نماهنگ | دعای امام زمان(عج) 🎥 قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای ✏️ رهبر انقلاب: وقتی «اَلّلهُمَّ کُن لِوَلِیّک» را میخوانید، در واقع دارید ارتباط میگیرید با امام زمانتان، که فرموده‌اند: ما را دعا کنید، ما هم شما را دعا میکنیم. کانال اطلاع‌رسانی حوزه علمیه امام رضــا علیه السلام تهران 🌐 https://eitaa.com/howzeh_emamreza
📸 🔰 نسبت روش با دیگر مبادی علم 🔻 نسبت روش به مبادی دیگر علم نسبت ابزار است به مواد. در واقع اگر بخواهيم در چارچوب اين بازجست را توضيح دهيم، گويی كه مبادی نقش علت فاعلی را دارند و روش برای شكل‌گيری و كاربرد مبادی رابطه ی ابزاری و آلی دارد. مبادی نیز خود نقش علّی و علت فاعلی دارند،‌ چرا که اگر مبادی نباشند علمی نخواهد بود. 🔻 در نتیجه ايفای نقش در گرو وجود و اعمال روش به معنای نخست یعنی روش تولید علم است و بدون وجود و يا كاربست اين روش مبادی علم، مبادی نخواهند بود، يعنی نقش مبدأيت خود را ايفا نخواهند كرد. 🔻 اما اين‌كه روش حل مسئله در يك علم چه نسبتی با مبادی دارد، به نظر می رسد كه پس از به كار بردن مبادی، مسائلی توليد مي‌ شود و با تولید مسائل گويی که خود علم زاده شده است. 🔻 اين‌كه روشی موجود است يك بحث است، اما مسئله ی صدق آن از دیدگاه بحثی ديگر است. اين‌كه چندين روش وجود دارد واقعيتی است و در جهان بیرون محقق است و نمی توان آن را انكار كرد، اما آيا اين چندين روش همگی حق‌ و صحيح‌اند؟ و يا اگر كمابيش و نسبی بعضی حق‌اند، همگی حكم واحد دارند؟ بی گمان تنها یکی از آنها حق است و علم اصول مطلوب با نگاه پیشینی ما را در اثبات آن روش سرآمد یاری خواهد کرد. 💢 بریده ای از درس (مبحث روش شناسی) آیت الله علی اکبر رشاد 🆔 @Rashad_ir