پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیتالله حسنزادهآملی
🔹با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیةالله آقای حسنزادهی آملی رحمةاللهعلیه را دریافت کردم. این روحانی دانشمند و ذوفنون از جملهی چهرههای نادر و فاخری بود که نمونههای معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را مینوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهرهمند میسازد.
🔷 نوشتهها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطائف بوده و خواهد بود انشاءالله. اینجانب به همهی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝┛
هدایت شده از کانون مشاوره سراج هدایت
🔘 سوال شما
🔶️ دلیلی برای شرکت در سطح سه و ادامه تحصیل در حوزه نمی بینم، لطفا راهنمایی بفرمایید.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
💠 استاد حاج علی آقای مروارید پاسخ می دهند:
دلیل شرکت در سطح سه، همان دلیل ورود به حوزه است، یعنی فهم بهتر دین، تبلیغ و ارشاد، که چنانچه همراه با اخلاص و عمل به دانسته ها باشد، موجب تهذیب نفس می شود .
تهذیب نفس چیست ؟
بعد از معرفت نفس و معرفت خالق، پاک کردن نفس از رذائل و انجام واجبات و ترک محرمات.
دریک جمله : به آنچه می دانیم عمل کنیم . الانسان علی نفسه بصیرة، به این مطلب فکرکنیم، چه بسیار جیزهایی را می دانیم و عمل نمی کنیم.
#مشاوره
#طرح_زکات_العلم
#سوالجواب
#مشاوره_علمی
کانال مشاوره علمی
https://eitaa.com/joinchat/3090022536Cbd09392c43
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
@mashverat_elmi
💢مدارس فکری حوزه نجف و نسبت آن با اندیشه انقلاب اسلامی
📚اثر جدید دکتر عبدالوهاب فراتی، عضو هیئت علمی و دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با عنوان «مدارس فکری حوزه نجف و نسبت آن با اندیشه انقلاب اسلامی» از سوی انتشارات مکث اندیشه منتشر شد.
📗مؤلف با بررسی موردی مدارس فعال نجف اشرف (مدرسه فکری آیتالله خویی، مدرسه فکری آیتالله سیستانی، مدرسه فکری شهید صدر، جریان مقتدی صدر، جریان شیخ محمد یعقوبی و…) سیر تطورات تاریخی، اصول و مبانی حاکم بر آنها را زیر ذرهبین پژوهش قرار داده است.
👈معرفی اثر + لینک خرید: https://b2n.ir/g06756
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
🏴 لبيك يا حسين
الندوة الافتراضیة:
*فرص الدعوه و التواصل فی الاربعین*
الزمان:
🗓️ الاحد – 19 صفر 1443
2021 September 26 , sunday
من الساعة 17 وحتى 19.30 بتوقيت طهران
من الساعة 16.30 وحتى19 بتوقيت مكة المكرمة
من الساعة 14.30 وحتى 17 بتوقيت غرينتش.
YouTube :
https://www.youtube.com/channel/UCVyrZHVf16yW7_hBkvPn3fQ
Aparat :
https://www.aparat.com/hajj_conferences_ar/live
AbaratTV:
https://Ar.abarat.tv
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
♦️ چهارمین جلسه پایگاه علوم و معارف قرآن قرارگاه قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان
🔷تاریخ: پنجشنبه 1400/07/01
🔷ساعت شروع: 6
ساعت پایان: 8
🔷مکان: مدرسه تخصصی قرآن و عترت
🔷موضوع جلسه:
1. بررسی شبکه مخاطبان طرح
2. کیفیت برگزاری پایش
#قرارگاه_قرآن_و_عترت
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 روایتگری آیت الله جوادی آملی
گریه ی خجالت
💠 زمستان شد؛ آن کوههای بلند که روز با اسب به زحمت می روند، شب که دیگر کسی نمی رود! و هوا هم سرد شده بود و نشانه برف هم بود. این عزیزان بالای کوههای کردستان در سنگر ها، می توانستند پائین بیایند؛ (ماندند، ماندند، ماندند، ماندند)، یخ زدند و مُردند.
نعش شریف شان را به قم آوردند. در مسجد اعظم مجلس ترحیم گرفتند. ما معمولاً در مجلس ترحیم که می رویم، یک فاتحه می خوانیم، قرآن می خوانیم و بر می گردیم؛ تا آخر نمی نشینیم. (تا آخر یعنی تا آخر)، تا آخر نشستم و گریه کردم، نه برای ثواب، فقط گریه_خجالت !
اینها بودند که حفظ کردند!!
✅ دیدار با وزیر آموزش و پرورش _ دماوند ؛ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
امتحان تجدیدی تفسیر تخصصی سطح 4
سال تحصيلي 1400 - 1399
زمان: 22 مهر 1400 ساعت 15
طلابي كه به هر دليل در اين امتحان شركت نكرده يا نمره زير 12 گرفته اند مي توانند شركت نمايند.
اين آزمون با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي به صورت حضوري برگزار مي گردد.
مكان امتحان: طلاب به صورت اختياري مي توانند در يكي از مكان هاي زير حاضر شوند.
1- مشهد: مدرسه علميه سليمانيه (تلفن راهنما: 32240377 - 051 داخلي 179)
2- بجنورد: حد فاصل چهارراه تختي و ميدان سي ان جي ، مديريت حوزه علميه خراسان شمالي تلفن تماس32237494-058
3- بيرجند: سجادشهر خيابان شهيد ماژاني بين ماژاني 6و8 مديريت استاني حوزه علميه خراسان جنوبي تلفن تماس32412722-056
جهت هر گونه سوال بیشتر با آیدی ذیل در ارتباط باشید:
@amuzesh4
@masathe4
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
📸 متن تقدیم نامه دو کتاب مرحوم علامه حسنزاده آملی به رهبر انقلاب
🔹کتاب فص حکمة عصمتیه فی کلمة فاطمیة مورخ ۱۳۷۶/۶/۱۴
🔹رساله انسان در عرف عرفان مورخ ۱۳۷۷/۳/۲۰
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
✍️ تعابیر شنیدنی علامه حسنزادهآملی درباره رهبر انقلاب
◻️ متن تقدیم نامه مرحوم علامه حسن زاده در ابتدای کتاب انسان در عرف عرفان که آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردهاند، بدین شرح است:
https://hawzahnews.com/xbm9x
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
💠 پیام تسلیت مدير حوزه علميه خراسان به مناسبت ارتحال عالم رباني و متفكر برجسته، علامه حسن زاده آملي
▫️بسم الله الرحمن الرحیم
▫️إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
▪️ارتحال ملکوتی عالم رباني، متفكر برجسته و سالک توحیدی علّامه حسن زاده آملی که عمر با برکت و پرنور خویش را در مسیر اعتلای دین و کسب انوار قرآنی و فیض آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گذراند و شاگردان برجسته ای در عرصه خدمت به اسلام و دانش دین تقدیم کرد، موجب تاثر و تاسف گردید.
▪️ایشان از مفاخر معاصر است که با ژرف نگری علمی و زهد و تقوای مثال زدنی، نقش عظیم و اثرگذاری در میدان دانش و تبیین آموزه های دین ایفا کرد و با رفتار و سخن و قلم ماندگار خویش در این عرصه ارزشمند، جاودانه شد.
▪️ارتحال ملکوتی این عالم متقی و علامه شهیر را كه در عرصه های سياسي - اجتماعی انقلاب اسلامی همراه و همگام با امامین انقلاب اسلامی بود و الگويي برجسته از عالمي انقلابي به شمار مي رود، به ساحت قدسی ولی الله الاعظم(عجل الله تعالي فرجه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزههای علمیه، شاگردان آن عالم ربانی، بیت شریف و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال علودرجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارد.
سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝┛
♦️آغاز آموزشهای حضوری در مدارس با کلاسهای ۳۰ نفره و کمتر از نیمه دوم مهرماه
وزارت آموزش و پرورش:
🔹با برنامه ریزی های انجام شده آموزش ها را از مهرماه به صورت مجازی آغاز و از آبان ماه به صورت تدریجی، آرام و اقتضایی به سمت حضوری پیش خواهیم برد.
🔹مدارس با کلاس های ۳۰ نفر و کمتر از آن نیز می توانند از نیمه دوم مهر آموزش های حضوری را آغاز کنند.
🔹بیش از ۹۰ درصد کلاس بندی دانش آموزان در سامانه شاد انجام شده است و معلمان می توانند جریان یادگیری را از ۳ مهر آغاز کنند.
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
💢علامۀ طباطبایی و فقه شیعۀ امامیه
✍حجتالاسلام محمدعلی اردستانی
🔻علامۀ طباطبایی، علم فقه اسلامى را از حیث تنوّع بحث و کثرت مسائل، وسیعترین علوم اسلامى میداند؛ زیرا اسلام همۀ اعمال بیرون از شمار و همۀ حرکات و سکنات اجتماعى و انفرادى بشر را در هر زمان و محیطى و تحت هر گونه شرایطى که به وجود آید، بررسى کرده و قوانین و احکامى برای آن وضع نموده است.
البته بحث مستوفى و کامل در فنى به این وسعت و پهناورى، به مواد علمى زیادى نیازمند است و به عبارت دیگر، آیات و اخبار زیادى مىخواهد که فقیه آنها را مواد استدلالهاى علمى خود قرار داده و از آنها احکام مربوطه را استنباط نماید. علامۀ طباطبایی، فقه شیعه را عبارت از این دانسته است:
یکم: فهم کتاب و شناختن ناسخ و منسوخ.
دوم: فهم سنت: قول و فعل و تقریر معصوم.
سوم: آشنایى با قواعد کلى فقهى و اعمال آن.
چهارم: تشخیص اخبار تقیه از غیر تقیه که بستگى به شناختن مذاق اهلبیت – علیهم السلام – و دانستن فتاواى حقیقى آنها و معرفت لحن کلام و اطلاع کامل به اقوال عامه دارد.
پنجم: شناختن روایات صحیح از غیرصحیح که موقوف به شناختن روات حدیث است (رجال و درایه).
ششم: یک سلسله قواعد عقلى و عقلایى که در فهم کتاب و سنت به آنها نیازمند هستیم و مجموع آنها را علم اصول فقه گویند.
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
💢متون آموزشی حوزه؛ کاستیها و بایستگیها
✍استاد علی نصیری: برای آن که کاستیهای متون آموزشی حوزه آشکار گردد، لازم است بایستگیهای متون آموزشی را مرور کنیم. به نظر میرسد هر متن آموزشی مطلوب باید واجد سه ویژگی باشد که عبارتند از:
۱. برخوردار بودن از محتوای مناسب؛
۲. منطبق بودن با سطح علمی مخاطب؛
۳. برخورداری از شیوه فرا آموزی.
👈مناسب است درباره هر یک از عوامل توضیحاتی ارایه نماییم: https://b2n.ir/q58435
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
♦️اینترنت رایگان برای دانشجویان، اساتید و طلاب
وزیر ارتباطات:
🔹برای اساتید دانشگاه و حوزه ۶۰ گیگ، برای معلمان ۴۰ گیگ و برای دانشجویان و طلاب ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ۶ ماهه در نظر گرفتهایم.
🔹این بستهها، طی هفته جاری به صورت آنلاین از طریق سامانه ictgifts.ir در اختیار دانشجویان، معلمان و اساتید قرار میگیرد.
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
محدوده جدید درسی نظام سال واحدی مدارس سطح دو و سه.pdf
142.6K
محدوده درسی نظام سال واحدی مدارس سطح دو و سه
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
محدوده+امتحاني+متون+درسي+مقطع+عمومي+سال+1399-1400.pdf
137.6K
محدوده امتحانی دروس مقطع عمومی حوزه علمیه خراسان
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═
ويژگى هاى كتاب «الوسيط في أصول الفقه»
برخى از اساتيد علاقمندند از خصوصيات كتاب «الوسيط» آگاه شوند، اينك در محضر مؤلف محترم هستيم و از ايشان درخواست مى شود كه ويژگى هاى اين كتاب را به صورت موجز بيان بفرماييد.
با اهداء سلام
خصوصيات اين كتاب به شرح زير است:
1. در آغاز جلد اوّل به سير تدوين علم اصول از قرن سوم تا قرن چهاردهم اشاره شده است تا روشن شود كه اين علم سابقه بسيار طولانى دارد تا آنجا كه به عصر ائمه اطهار(عليهم السلام) منتهى مى گردد.
2. مى گويند موضوع علم اصول است ادله اربعه است، كتاب و سنت و عقل و اجماع، بنابراين بايد براى هركدام از اين چهار دليل، باب جداگانه گشوده شود در حالى كه چنين كارى در كتاب هاى درسى انجام نگرفته است، تا آنجا كه بحث در «كتاب» در حجيت ظواهر حجيت، بحث در سنت در حجيت خبر واحد، حجيت عقل در قطع قطاع و حجيت اجماع محصل در اجماع منقول ادغام شده اند. ولى در اين كتاب براى هركدام از اين چهار دليل باب مستقلى گشوده شده است.
3. بر مسائل هر علمى بايد از دلايل متناسب با موقعيت آن علم استدلال نمود، از اين جهت استدلال بر مسائل اصولى با قواعد فلسفى كاملاً ناروا است، از اين جهت در اين كتاب از قواعد فلسفى زير بهره گرفته نشده است:
1. الواحد لا يصدر منه إلاّ الواحد(در مبحث صحيح و اعم).
2. بحث درباره جنس و فصل، ماده و صورت در مبحث مشتق.
3. تركيب اتحادى و انضممى در بحث اجتماع امر و نهى.
4. بحث درباره لا بشرط مقسمى و قسمى، در بحث مطلق إلى غير ذلك كه كوچك ترين ارتباطى به مسائل اصولى ندارند. و مساحتى از كتاب هاى اصولى را گرفته اند.
4. فقهاى عامه بر استنباط احكام شرعى با قواعد هفتگانه استدلال مى كنند، مانند قياس، استحسان، سد الذرايع و....» ولى در كتاب هاى متأخرين بحثى از اينها صورت نگرفته، در حالى كه در كتاب هاى قدماء مانند «الذريعه» سيد مرتضى، «عدّه» شيخ طوسى همه اين قواعد مورد بحث واقع شده، و لذا در اين كتاب، اصول هفتگانه ياد شده مورد بررسى واقع شده است. مسلماً يك فقيه نمى تواند از دلايل مخالف آگاه نباشد.
5. بحث هاى جانبى مانند جبر و اختيار به مناسبت طلب و اراده، كه خود بحث كلامى است مطرح نشده است زيرا كوچك ترين اثرى در استنباط ندارد جز اين كه طلبه را از رسيدن به مقصد باز دارد.
6. غالباً ثمرات فقهى هر مسأله به صورت موجز مطرح شده است تا تدريس اصول فقه بسان قواعد رياضى با تمرين همراه باشد.
7. در اصول عمليه كه يكى از آنها تخيير است باب مستقلى در رسائل و كفايه نيست، بخشى از آن در شك در تكليف و بخشى در شك در مكلف به مطرح شده است و چنين كار اين جا نوع ناهماهنگى در ذهن طلبه پديد مى آورد. در اين كتاب اصل تخيير، به طور مستقل مطرح شده است.
در پايان هيچ كار بشرى بدون كاستى نيست مسلماً اين كتاب از اين قاعده مستثنى نيست، لذا تذكرات اساتيد مورد احترام مؤلف است كه در چاپ هاى بعدى رعايت شود.
از شما تشكر مى كنيم كه ما را از خصوصيات اين كتاب آگاه فرموديد.
ضمناً يادآورى مى شود كه مؤلف متجاوز از هفتاد سال در حوزه به تدريس اصول و فقه پرداخته است و از تجارب خود در اين تأليف بهره گرفته است.
عليرضا سبحانى
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
✅ استاد مهدی #هادوی تهرانی: مقایسه #روش_اجتهاد آیت الله #خویی و آیت الله #بروجردی
🔹روش اجتهاد آیت الله خویی در مقایسه با روش اجتهاد آیت الله بروجردی سادهتر است.
🔹آیت الله #خویی هنگامی که به مسئله فقهی میرسد، ابتدا آیات و روایات را جمعآوری میکند، سپس به #بررسی_سندی روایات میپردازد که در این بررسی فقط به وثاقت راوی توجه دارد، سپس به #بررسی دلالی میپردازد.
🔹ولی آیت الله #بروجردی، ابتدا اقوال فقها و استدلالهای آنها را استقصا میکند، سپس فهرستی از ادله بر اساس استقصای مزبور ارائه میدهد. در #بررسی_روایات، بسیاری از روایتها را که متنهای مختلفی دارند، به یک روایت بازمیگرداند. در #بررسی_سندی، روایات را به صرف ضعف سندی کنار نمیگذارد، بلکه عمل فقها را ملاکی در اعتبار آنها میداند و برخی روایات را به دلیل وجود در یک اصل مانند اصل ابن ابی عمیر میپذیرد. آنگاه در #بررسیـدلالی، با توجه به آرای فقها، دلالت آیات و روایات را ارزیابی میکند.
(مصاحبه؛ در کتاب پیشدرآمدی بر مکتبشناسی فقهی، ص۳۵۱)
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
__اربعین.mp3
3.43M
شیعه یک جمع متفرّقى بود... امّا یک روح در این کالبدِ متفرّق و در این اجزای متشتّت در جریان است؛ مثل دانههاى تسبیح، یک رشته و یک نخ، همهى اینها را به هم وصل میکرد. آن رشته چه بود؟ رشتهى اطاعت و فرمانبَرى از مرکزیّت تشیّع، از رهبرى عالى تشیّع یعنى امام؛ همهى این رشتهها به آنجا متّصل میشد؛ قلبى بود که به همهى اعضا فرمان میداد؛ و به این ترتیب، تشیّع یک سازمان و یک تشکیلات بود... امّا یک کنگرهى جهانى لازم بود براى شیعیانِ روزگار ائمّه (علیهمالسّلام). این کنگرهى جهانى را معیّن کردند. آن موعد، روز اربعین است؛ و جاى شرکت، سرزمین کربلا است؛ چون روح شیعه روح کربلائى است، روح عاشورائى است؛ در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است؛ شیعه هرجا که هست دنبالهروِ عاشوراى حسین است.
۱۳۵۲/۱۲/۲۴
مقام معظم رهبری
#زیارت_اربعین
#تشیّع_یک_تشکیلات
#خوبان_خراسانی
🔰 مرحوم آیت الله سید محمد موسوی نژاد
🔸 به توصیه، حمایت و راهنمایی میرزا جوادآقا تهرانی مدرسه علمیه ای را در انتهای کوچه چهارباغ مشهد برای تربیت و تحصیل طلاب تأسیس کرد و مدیریت آن را تا اواخر عمر بر عهده گرفت که این مدرسه بعدها به نام وی شهرت یافت. وی حتی در جریان دفاع مقدس نیز همانند انقلاب، نسبت به حضور حساب شده طلاب در میادین نظامی تأکید داشت و میگفت: "طلبه ای که هنوز چیزی یاد نگرفته و معمم هم نشده و اخلاق درستی هم تعلم نکرده، به درد جبهه نمیخورد".
🔻 مطالعه بیشتر:
https://yaran-khorasan.com/19047
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
🔺عرضه کتاب «الفائق فی الأصول» در کتابخوان همراه نور
✔️در راستای تسهیل دسترسی طلاب و دانشجویان رشته های علوم اسلامی و با همکاری موسسه انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، کتابهای درسی در سامانه کتابخوان همراه نور بارگزاری و در دسترس قرار گرفت. کتابخوان همراه نور با ارائه نسخههای موبایلی، رایانهای و اینترنتی، کاربر را با هر سخت افزار و در هر بستری پشتیبانی مینماید.
📗کتاب «الفائق فی الأصول» در کتابخوان همراه نور: www.hamrahnoor.ir/book/76000
📚کتابخانه دروس حوزوی در کتابخوان همراه نور: www.noorsoft.org/fa/News/View/111133
📙تخفیفهای ویژۀ آغاز سال تحصیلی در نورمگز : www.noorsoft.org/fa/News/View/111131
•┈┈••••✾•🌿🌼🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝
#گزارش_تصویری
#آزمون
#واکاوی_جریانهای_صدر_اسلام
♻️ موسسه وهابیت پژوهی دارالاعلام شعبه مشهد
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان:
http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
╔═📚📒════╗
@howzehamozesh
╚════📖🔖═╝