eitaa logo
حوزه انقلابی
14.1هزار دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
12هزار ویدیو
660 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌕 يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ♻️ فاصله راست تا دروغ 📽 واقعیت صوت جعلی منتسب به آقا خدایا از ضد انقلاب هم شانس نیاوردیم!😂 یه مشت عقب مونده خنگ بدبخت!!😬 چراغي را كه ايزد بر فروزد هرآنكس پُف كند ريشش بسوزد...
هدایت شده از  مصاف آخر🇮🇷 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسوایی در ...! 😱😳 ✍ خود کرده را تدبیر نیست جناب لاریجانی... 😏 @masaf_raefipour
هدایت شده از صدای ایران | VOI
ظاهرا خبری که درباره تایید لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم توسط #شورای_نگهبان منتشر شده کاملا با این تصور که این شورا FATF را تصویب کرده تفاوت دارد! آنچه توسط شورا تایید شده همان است که رهبرانقلاب نیز در دیدار با مجلس بر آن تاکید کردند و هیچ تعهد خارجی در آن وجود ندارد! @voinews
هدایت شده از صدای ایران | VOI
🔻البته از خطوط قرمز تعینشده عبور کردند 🔸 ۹ مهر ۹۴ | علی لاریجانی: خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری در بررسی برجام رعایت میشود و مجلس به آن توجه ویژهای دارد 🔹 ۱۹ مهر ۹۴ | روحالله حسینیان: ظریف و تیم مذاکرهکننده در مذاکرات بارها از خطوط قرمز رهبری رد شدهاند؛ برجام یک عبورگاه از خطوط قرمز رهبری است 🔺علی لاریجانی در واکنش به سخنان حسینیان: این حرفها از جنس مخالفت است و نه تذکر! 🔹 ۲۲ مرداد ۹٧ | رهبر انقلاب: در مذاکرات برجام، البته از خطوط قرمز تعینشده عبور کردند @voinews
☘️☘️☘️از باغ قرآنی تا کاج بی ثمر آمریکایی |نقدی بر کشاورزی رایج از قبرستان سبز چه می دانید؟ ولیعهد انگلستان باغ بزرگی تحت عنوان “باغ قرآنی” ایجاد کرده است!؟😳 🍎در این باغ سعی کرده اند طراحی کانالهای آبیاری و کاشت درختان براساس آیات و مستندات تاریخی صورت گیرد.‼️ 🔆درختان که در این باغ نسبت به کاشت آن اقدام شده است عبارتند از؛ انجیر، انار، انگور، خرما، زیتون بادام و برخی درختان مثمر دیگر.. در این زمینه تحقیق نسبتا جامعی صورت گرفته است که چرا و با چه سیاستهایی ریشه درختان مثمر را در کشورهای اسلامی بویژه ایران زدند و جای آن درختان ویرانگر غیر مثمر را گسترش دادند؛ ☠️برخی از درختان مهاجم مثل اکالیپتوس که DNA آن توسط اسرائیلی ها تغییر پیدا کرد و این درخت را درنده خویی ساخت که جز تخریب آب خاک کشور و طرد پرندگان هیچ سودی ندارند. درخت مذکور ویژه مردابهای استرالیاو برای خشکاندن آبهای زیادی آن سرزمین است. و از این دست درختان عرعر است که آثار تخریب آنهارا درکنار راه آهن مشهد تهران مشاهده میکنیم؛ 😔کل بلوارها و بزرگراههای خوزستان را درختان مضر کنوکارپوس فراگرفته است؛ درحتان کاج درحال بلعیدن فضای سبز مشهد هستند که کلاغ پروراند.. ❓❓بررسی کنید چرا کاشت درختان مثمر در کشورهای شرق آسیا رو به گسترش است اما در کشور و شهر ما از چمن و درختانی مضر استفاده می شود .. . 🌺🍃 مقدمه ست eitaa.com/joinchat/827326468C3960e9fa2f 👌
اجتماع طلاب در مدرسه فیضیه قم با سخنرانی آقای رحیم پور ازغدی در موضوع مسائل اقتصادی جاری کشور ودرحمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ۵شنبه ۲۵ مرداد ۹۷ ساعت ۱۰:۳۰ صبح @howzehenghelabi لطفا اطلاع رسانی گسترده و اعلام درمساجد جهت حضور عموم مردم 🔽 🔽با پیگیری طلاب انقلابی شورایعالی ومرکز مدیریت حوزه علمیه دعوت کننده این اجتماع عظیم هستند وانشاالله اطلاع رسانی پیامکی به عموم طلاب نیز طبق اظهارات مسؤلان خواهد شد
هدایت شده از اندیشه مقاومت
پرواز: ⭕️وضعیت امروز محصول معاهده ضعیفی است که به راحتی پاره شد... 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab
هدایت شده از صدای ایران | VOI
منشی گفت کارت خوان نداریم . ۶٠ تومن از عابر بانک بگیرین بیاین، فاصله عابربانک هم زیاد بود، گفتم چرا ندارین ؟ گفت خودت از دکتر بپرس گفتم واسه مالیاتشه دیگه دکتر مگه بورد تخصصش رو از فرانسه نگرفته؟ اونجا یادش ندادن واسه دوزار مالیات مریضاشو آواره نکنه ؟ این مالیات مگه چند درصد از درآمد ایشونه ؟ فضا متشنج شد، دکتر اومد بیرون منشی جریان رو آروم بهش گفت، دکتر گفت من شمارو ویزیت نمیکنم، لطفا از مطب برین بیرون تا این آقا نره بیرون مریض داخل نفرست خانم منشی ۵ دقیقه گذشت چندتا از مریضا اومدن و گفتن بخدا حالمون بده بیا برو بیرون بزار ما هم به زندگیمون برسیم ، حس بازنده ها رو داشتم به خودم گفتم داری واسه کی دست و پا میزنی ؟؟ اینا که حتی یکیشونم از تو حمایت نکرد ؟؟ اومدم بیرون ولی شنیدم جوانی گفت متاسفم برای ملتی که در آن دکتر (درمان کننده ) مهم تر از مهندس ( پیشگیری کننده) است @voinews
هدایت شده از صدای ایران | VOI
⚠️در انتخابهای آینده، حواسمان باشد! 🔺آنهایی که در #خانه_های_مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنجها و مصیبتهای جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به #مسئولیتهای_کلیدی تکیه کنند. امام خمینی (ره) ۰۶ مرداد ۱۳۶۶ @voinews
هدایت شده از حوزه انقلابی
اجتماع طلاب در مدرسه فیضیه قم با سخنرانی آقای رحیم پور ازغدی در موضوع مسائل اقتصادی جاری کشور ودرحمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید ۵شنبه ۲۵ مرداد ۹۷ ساعت ۱۰:۳۰ صبح @howzehenghelabi لطفا اطلاع رسانی گسترده و اعلام درمساجد جهت حضور عموم مردم 🔽 🔽با پیگیری طلاب انقلابی شورایعالی ومرکز مدیریت حوزه علمیه دعوت کننده این اجتماع عظیم هستند وانشاالله اطلاع رسانی پیامکی به عموم طلاب نیز طبق اظهارات مسؤلان خواهد شد
هدایت شده از اندیشه مقاومت
⚡️روحانیت؛ معترض یا منتقد ✔️محمدکاظم حقانی فضل در مباحثات نوشت🔻 🔹نظام جمهوری اسلامی از روز نخست، منتقدین و بلکه مخالفینی در حوزه‌های علمیه داشت. این گروه به علت کمی عِدّه و عُدّه و نداشتن رسانه، و از سوی دیگر هواداران بسیار زیاد انقلاب و نظام و از همه مهم‌تر نداشتن تئوری قابل دفاع در عرصه سیاست و اجتماع قابل اعتنا نبودند. 🔹با تغییرات ایجادشده در سطح حاکمیت، به‌ویژه در دوران دوم ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی، اقلیتی از حوزویان انتقادهایی (بخوانید اعتراض‌هایی) به برخی سیاست‌های دولت را روا دانستند. با ظهور دولت اصلاحات مخالفت‌ها با سیاست‌های دولت بیش‌تر و فراگیرتر شد. اختلاف درباره دولت (عمدتاً سیاست‌های فرهنگی و سیاسی) در نهاد روحانیت نهادینه شد و این اختلاف نظر در دولت‌های بعدی هم ادامه پیدا کرد. امروزه این که حوزویان در یک جناح نمی‌گنجند تقریباً امر پذیرفته‌شده‌ای است. 🔹اما آن‌چه این روزها مشاهده می‌شود فراتر از اعتراض به دولت است؛ اعتراض‌ها از قوه قضائیه و مجلس عبور کرده و وارد دایره‌ای مبهم و بدون مخاطب شده است. از طلاب مبتدی تا علمای بزرگ اعتراض به بانک‌ها و اوضاع اقتصادی را پیش گرفته‌اند. این اعتراض‌ها دیگر غر زدن تنها نیست و منجر به شکل‌گیری تجمع و امضای طومار و راهپیمایی شده است. گویا گروهی از روحانیان می‌خواهند همراه مردم باشند. 🔹از نقد تا اعتراض فاصله فراوانی هست. اعتراض یعنی بیان مشکل. گرانی هست! بیکاری هست! اعتیاد گسترش یافته! طلاق زیاد شده! مردم دیگر تحمل ندارند! گفتن این جملات از هر کسی برمی‌آید. هر روز هم این‌ها را می‌شنویم. ولی نقد عبارت است از بیان مشکل، بیان ریشه‌های مشکل، مشخص‌کردن سهم هر عامل (این‌جا دستگاه‌های تقنینی و اجرایی نظام) در ایجاد مشکل، تبیین اجتناب‌پذیر بودن مشکل و احتمالاً ارائه راه حل جایگزین. در واقع نقد آن است که بگوییم وضعیت فعلی دقیقاً نتیجه کدام سیاست است. اگر دلار گران شده و اگر تورم هست، نتیجه کدام برنامه دولت است؟ اگر خانواده سست شده است نتیجه کدام سیاست فرهنگی اجراشده در سال‌های گذشته است؟ 🔹گام دوم در نقد آن است که روشن شود آیا دستگاه‌های تقنینی و اجرایی نظام راه دیگری هم داشته‌اند یا این‌که تنها راه منحصر همان بوده که اجرا شده است؟ منتقد باید تبیین کند که کدام سیاست و برنامه اگر اجرا می‌شد امروز نتیجه بهتری می‌گرفتیم و اوضاع متفاوت بود؟ و آیا دستگاه‌های تقنینی و اجرایی نظام امکان اجرای سیاست دوم را داشتند یا تنها راهشان همانی بود که رفته‌اند؟ 🔹حال باید به عنوان نخستین سؤال از روحانیان معترض پرسید که چرا به جای نقد اعتراض می‌کنید؟ مگر روحانیت قشر تحصیل‌کرده و حامی نظام جمهوری اسلامی نیست؟ آيا باید فرهیختگان نیز همانند سایر مردم فقط مشکلات را فریاد بزنند؟ 🔹سؤال دوم از روحانیان معترض آن است که آیا مشکلات در چند ماه اخیر ایجاد شده‌اند؟ کسی که امروزه نقدی به برنامه‌ها و سیاست‌های گذشته دولت یا نظام دارد (نقد به معنای درست آن)، باز هم می‌توان از او پرسید که آیا این نقد در هنگام تصویب و اجرای آن سیاست هم بیان شده بود؟ معترضان امروزی ـ از صدر تا ذیل ـ در طول سال‌های گذشته مشخصاً کدام نقد را به کدام برنامه و سیاست منتشر کرده‌اند؟ و مشخصاً در همان زمان کدام راه حل جایگزین را ارائه داده‌اند؟ 🔹قوانین بانکداری سال‌هاست که اجرا می‌شود و مستظهر به تصویب چندین فقیه است. آیا در سال‌هایی که این قوانین تصویب و اجرا می‌شد، اندیشمندان حوزه علمیه کتاب و مقاله‌ای در نقد نظام بانکداری منتشر کرده‌اند؟ آیا سیاست اقتصادی و بانکی مشخصی را به‌عنوان جایگزین پیشنهاد داده‌اند؟ 🔹جوانان و نوجوانان امروز، متولدان دهه هفتاد و هشتاد شمسی هستند. می‌توان از روحانیان معترض پرسید کدام یک از برنامه‌های فرهنگی کشور زمینه‌ساز وضعیت فعلی فرهنگ کشور است و روحانیان در زمان تصویب و اجرای این قوانین و سیاست‌ها چه نقدی داشته‌اند؟ و اگر بعد از مرور حوادث ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این نتیجه برسیم که در موارد فراوانی سیاست‌های اجرایی نه تنها نقد نشده‌اند، بلکه گاه با حمایت‌های جدی حوزویان تصویب و اجرا شده‌اند، باید با یادآوری این جمله رهبر معظم انقلاب بگوییم: مخاطب این بایدها خود آقای «روحانی» است! 🔹نویسنده این یادداشت چنین احساس می‌کند که برخی از این اعتراض‌ها تلاشی است برای جدا کردن سهم خود از وضعیت نه‌چندان قابل دفاع فعلی. لطفاً وقتی بر سر شاخه نشسته‌اید بُن نبرید. 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab