eitaa logo
حوزه انقلابی
14.1هزار دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
12هزار ویدیو
660 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اینکه ما به مسائل نظام کار نداریم، به مسائل حکومت کار نداریم، این سکولار است! 🆔 @feghahat
هدایت شده از مباحثه
به لطف عجله بزرگان حوزه و تندروی ایشان از آن سوی بام هم افتادیم و مدتی باید حوزه از مسیر همراهی مردم در مطالبه اقتصادی جدا بماند تا این ضایعه ترمیم شود!!!
📮 🔹مسعود ده‌نمکی:مرد باشید و از صداهای عدالتخواه دفاع کنید! اگرحرفهای طلبه فاضل جانباز مدافع همین حوزه را تحمل نکنید،پس جواب منتقدان معارض را چگونه می دهید؟ @Rasad_tahlil
هدایت شده از شاخص
5.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌🎥 بخشی از سخنرانی استاد ازغدی ▪️یکی از طلاب :حاج آقا بذار باشه دیگه حرف آقاست/سوال های منو پاره کردن ✖️استاد ازغدی همه پلاکاردها را در جلسه می خواند! ↘️eitaa.com/shakhes_1
📮 #توییت ⭕️ علی علیزاده، تحلیل گر سیاسی: از دروغ دستگیری دخترهای رقصنده در برج میلاد تا مائده هژبری تا بزرگنمایی تجمع طلاب قم تیم رسانه‌ای روحانی برای پرت کردن تمرکز اقتصادی جامعه هر ۷روز یک بحران مصنوعی ساخته و شما افکار عمومی با افتادن در دام این بحرانهای مصنوعی در فراری دادن دولت و حل نشدن مسائل اقتصادی شریک جرمید @Rasad_tahlil
هدایت شده از حلقه وصل سیاسی
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔻 بیانیه جمعی از شرکت کنندگان تجمع مدرسه فیضیه قم ➖ از بزرگان حوزوی و واکنش مراجع عظیم الشان تشکر می کنیم ➖ نسبت به حواشی نامربوط معترضیم ➖ دست از مطالبه گری برنخواهیم داشت 🔹 طلاب و روحانیون با تمامی وجود در عرصه جنگ اقتصادی ورود نموده و با اقدامات مختلف، تلاش برای همیاری اقشار مختلف در راستای کم شدن فشار بر مردم و بیدار کردن کسانی که در خواب غفلت فرو رفته اند، تلاش می کنند تا زمینه پیروزی در این جبهه پیچیده را فراهم آورند. 🔹 متاسفانه برخی از ورود روحانیت برای مطالبه دغدغه های مردم وحشت زده شده اند و به جای تغییردر سیاست های اقتصادی خود، سعی در حاشیه سازی برای این مطالبات به حق نمودند. 🔹 ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه ، ضمن تشکر از بزرگان حوزوی و حساسیت و واکنش برخی مراجع عظیم الشان و اساتید حوزه های علمیه در راستای اصولی و بدون حاشیه بودن اقدامات حوزوی، اعتراض خود را نسبت به حواشی نامربوط تجمع فوق ابراز می داریم. 🔹 ترفندهای آشنای جنگ روانی در دروغ پراکنی و حاشیه سازی، اقدام جدید و نا آشنایی نیست. آیا نباید برای مردم این سوال طرح شود که چگونه یک پلاکارد( که در عرض چند دقیقه جمع آوری شد و در همانجا از سوی سخنرانان نسبت به آن واکنش نشان داده شد) و یا عکسهای دستکاری شده از حضور نظامیان! در تجمع، اینگونه از نماینده مجلس تا مسئولان دولتی را برای هجمه به طلاب و روحانیت به خط می کند، ولی پر شدن انبارهای محتکران از مایحتاج ضروری مردم خم به ابروی چنین افرادی نمی آورد؟ 🔹 ما با حمایت از دولت مستقر و تاکید بر استقرار و پاسخگویی دولتمردان در مواجهه با مشکلات مردم اعلام می کنیم از مطالبه ی حقوق اساسی ملت ایران دست بردار نخواهیم بود. ♻️ متن کامل بیانیه: http://hawzahnews.com/detail/News/459362 🔷🔷 🔷🔷 ☑️ آخرین رویدادهای دینی و فرهنگی را در خبرگزاری رسمی حوزه دنبال کنید: eitaa.com/joinchat/415432704C8ae17cca99
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حوزه‌سکولار 🔴حوزه قم مسئول شیوع عرفان های نوظهور است! 🔴جای طلبکار و بدهکار عوض نشود! ▪️استاد رحیم پور ازغدی؛ فیضیه؛25مرداد 97 🆔 @feghahat
هدایت شده از اندیشه مقاومت
پیرمرد ۸۲ ساله با اعتماد به نفسی عجیب، اصرارداشته تنهایی بره به استخری که کسی به صورت چشمی یا با دوربین مراقبش نباشه! بعد که سکته کرده و غرق شده، همونا که زمانی دنبال ریاست جمهوری مادام العمریش بودن، طوری کنار علامت تعجب میذارن انگار قرار بوده تا ابد سالم و زنده بمونه! 💠کانال فقه و انقلاب💠 @feghvaenghelab
✅ محاجه با حوزه (البته با اجازه بزرگترها) 🔴 نقادی رحیم‌پور درباره وضعیت نامطلوب و نامقبول حوزه علمیه و جامعه فقهی شیعی با مخالفت‌های گوناگونی روبرو شد که بخش کم اهمیت آن ناظر به یکی دو تراکت احمقانه در حاشیه برنامه بود اما از نظر محتوایی، برخی مراجع و برخی روحانیون معروف به فضلاء مثل جواد فاضل لنکرانی و سبحانی و... مخالفت‌های متفاوتی داشتند که شایسته تأمل و توجه بود. 🔴 لب کلام رحیم‌پور این بود که حوزه‌های فقهی در قم و نجف و... ناظر به مسائل واقعی و مبتلابه اجتماعی و سیاسی مثل حکومت و تمدن و... ورودی ندارند. حالا یا اساسا اعتقادی برای ورود به این مسائل ندارند یا دانایی لازم را برای مواجهه مجتهدانه با این مسائل ندارند. در مقابل، آقایان در مخالفت ادعا کرده‌اند که هم اعتقاد دارند و هم دانایی لازم را دارند و رحیم‌پور چون از حوزه بی‌اطلاع بوده است، متوجه نیست و نفهمیده یک حرفی زده است. 🔴 به نظرم این ادعا قابل آزمون است و با طرح چند مسئله واقعی و مصداقی می‌توان رحیم‌پور و امثال او را از جهالت خارج کرد: 🔵 شیعه معروف است به عدلیه و جایگاه عدالت در متون دینی منحصر به فرد و اساسا نظم سیاسی شیعی، نظمی عدالت بنیاد است. حوزه و فقه هم که سابقه هزار ساله دارد. سئوال از آقایان علما و فضلا این است آیا با این اوصاف، انتظار داشتن نظریه‌ای درباره عدالت خصوصا عدالت اجتماعی و توزیعی انتظار گزافی است؟ آیا در همه جامعه فقهی شیعی، یک کار تئوریک درباره عدالت به اندازه کار راولز در سنت لیبرالی وجود دارد؟ از لیبرال‌ترین لیبرال‌ها مثل هایک (لیبرتارین‌ها) تا کامنتارین‌هایی مثل والزر و سندل تا انواع و اقسام گرایش‌ها در چپ‌ها درباره عدالت، نظریه و نظریه‌هایی را برساخته‌اند. درحالیکه نه به اندازه شیعه عمق عدالتخواهانه داشته‌اند و نه متون درجه اولی مثل قرآن و نهج‌البلاغه و... را در اختیار داشته‌اند! انسان از خودش به عنوان شیعه علی که تجسم تئوریک و عملی عدالت است، شرمنده می‌شود که چرا ما حرف حسابی درباره عدالت نتوانسته‌ایم بزنیم؟ اگر غیر از این است بفرمایید. 🔵 تنبیه‌الامه و تنزیه‌المله نائینی در ۱۳۲۷ قمری در پاسخ به پرسش زمانه یعنی مشروطه نوشته شده است. بعد از ۱۱۰ سال، کاری در حد و اندازه کار نائینی در فقه سیاسی ما با اینکه چهل سال از تأسیس نظم سیاسی نوبنیاد ج.ا.ا گذشته است، انجام شده است؟ از این بالاتر این که همین کار نائینی چنان مهجور واقع شده است که جناب صادق زیباکلام در کتاب سنت و مدرنیته ادعا می‌کند که این کتاب که از اول به فارسی نوشته شده است، به زبان عربی است(!!!) و آنچنان کسی متعرض این مسئله نشده است که خطای زیباکلام حتی در تجدیدچاپ‌های بعدی کتاب تکرار می‌شود. 🔵 جناب آقای جوادی آملی که در فقه و فلسفه و عرفان و تفسیر، سرآمد حوزویان است، کتابی دارد به نام منزلت عقل در هندسه معرفت دینی که بعید است بتواند نظر یک دانش آموخته متوسط فلسفه علم را جلب کند! کافی است به خود کتاب و نقد کسانی که اتفاقا در همین سنت فکری هستند، مراجعه شود تا عیار این کتاب از نظر فکری و علمی روشن گردد. 🔴 اگر در ایران، سروش سروش شد، اگر ملکیان ملکیان شد، اگر جواد طباطبایی جواد طباطبایی شد و... بیش از آنکه از توانایی فکری و قدرت نظرورزی آنها ناشی باشد، از ناتوانی و بی‌سوادی و بی‌مایگی طرف مقابل بود وگرنه این آقایان به قول فوتبالی‌ها در دسته محلات علوم انسانی دنیا نیز نمی‌توانند توپ بزنند و نزده‌اند. 🔴 سطح درگیری‌ها با افکار مخالف از هگلی که تقی ارانی نمایندگی می‌کرد و راه طی شده بازرگان و راه انبیاء راه بشر حنیف‌نژاد و قبض و بسط شریعت و.. به خود هگل و کانت و هایدگر و ویتگنشتاین و هوسرل و کوهن و دورکیم و وبر و مارکس و دریدا و فوکو و لاک و هابز و... رسیده است اما صحنه از شما آقایان آنچنان خالی است که رائفی‌پورها جور کار را می‌کشند! 🔴 آیا حوزه و فقه می‌تواند در برابر این وضعیت اقتصادی کشور بعد از چهل سال از انقلاب، شانه از بار مسئولیت خالی کند؟ اگر مسئولین کشور بخواهند بر اساس مُر اسلام، اقتصاد کشور را اداره کنند، حوزه علمیه نظریه‌ای پرورده و نهادسازی‌های لازم را برای پیشنهاد دارد یا جز تکرار حرام بودن ربوی بودن اقتصاد و ربا جنگ با خداست، حرف دیگری ندارد؟ 🔴 دستگاه قضایی نزدیک‌ترین عرصه حکومتی و در عین حال حداقلی‌ترین بخش به حوزه فقه است. در این چهار دهه نیز کسانی سکاندار اداره آن شده‌اند که ویژگی مهم آنها اجتهاد فقهی مصطلح در حوزه‌ها بوده است. خوب به قوه قضائیه نگاه کنید. چقدر قابل دفاع است؟ 🔴 بدانید و بدانیم که گفتن و نگفتن رحیم‌پور تأثیری در واقعیت ندارد و واقعیت‌ها و چالش‌ها در حوزه فکر و عمل، از آنچه رحیم‌پور گفت، رادیکال‌تر است. اگر با سخنانی در این حد طاقت از دست بدهید، در مواجهه با آن واقعیت رادیکال‌تر، چه خواهید کرد؟! @Parvizamini_ir
هدایت شده از فِت فات💯
واکنش صفحه اینستاگرام استاد #رحیم_پور نسبت به شعار یکی از طلاب در مدرسه #فیضیه: شما که دل بستید به مذاکره با شیطان،هنوز درس نگرفته اید... @FETFAT🆘
🔴لطفا توجه! یک روحانی پلاکاردی در تجمع طلاب بدست گرفت که نصیحتی دلسوزانه بدهد به مدیران غربگرا در کشور با این مضمون که عاقبت خیانت به کشور و خون شهدا و باز کردن دربهای کشور به روی دشمنان بوسیله مذاکره ، میشود مرگ با بی آبرویی در استخر فرح.... اما جریان غربگرا چه هوچیگری ها براه انداخت؟! یک نفر جایی پلاکاردی را دست گرفت امثال ها دوباره دست به بیانیه شدند و خواستار ورود دستگاه های امنیتی شدند. میلیون ها یورو ارز کشور را دادند رفت ، ایشان برای ظاهرسازی هم که شده ، برای ورود دستگاه های امنیتی جمله ای نگفت. بیچاره که این ها وکیل‌ شان هستند. همانطور که تاریخ را می نگریم و مردمانش را قضاوت میکنیم...تاریخ میشویم و قضاوتمان میکنند. حتما آیندگان خواهند گفت که در مجلس شورای اسلامی دهم، نمایندگانی به مجلس رفتند در حالی که مردم گرفتار فشار معیشت و فساد و اختلاس و گرانی و تورم بودند دم از دم بر نیاوردند ولی برای نوشته پلاکارد یک طلبه، سناریوی توطئه طراحی کردند!