🌀حضرت علامه حسن زاده آملی:
🔸عزيزان وقت نيست ... دير است !!
به انتظار ننشينيد، انسان با 40، 50 سال عمر مى خواهد خودش را براى ابد بسازد.
🔸فتح دل شيار كردن آن است , زرع آن بذر افشاندن آن است و اين بذر علم است
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
13.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌀 #جمعیت_انبوه و بی نظیر مردم آمل در استقبال از رهبر معظم انقلاب با حضور مرحوم #علامه_حسنزاده_آملی
🔻قبل از بیانات رهبر معظم انقلاب کتاب و رساله علامه حسنزاده آملی تقدیم رهبر معظم انقلاب شد
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
🏴علامه ی حسن زاده ی آملی :
*هركه جان به جانانه سپرد*
*گوي نيك بختي را ببرد؛*
*عزيزان وقت نيست ... دير است !! به انتظار ننشينيد، انسان با 40، 50 سال عمر مى خواهد خودش را براى ابد بسازد.*
ایشان ترجمان این سروده بود که:
«سلسله موی دوست حلقه دام بلاست»
«هرکه در این حلقه نیست فارغ ازین ماجراست»
«گر برود جان ما در طلب وصل دوست»
«حیف نباشد که دوست،دوست تر از جان ماست»
🆔@Howzehenghelabi
🏴 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت عالم ربانی و سالک توحیدی آیتالله آقای حسنزاده آملی
◾ حضرت آیتالله خامنهای در پیامی درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی آیتالله آقای حسنزاده آملی را تسلیت گفتند.
📝 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با تأسف خبر درگذشت عالم ربّانی و سالک توحیدی، آیةالله آقای حسنزادهی آملی رحمةاللهعلیه را دریافت کردم.
◾ این روحانی دانشمند و ذوفنون از جملهی چهرههای نادر و فاخری بود که نمونههای معدودی از آنان در هر دوره، چشم و دل آشنایان را مینوازد و توأماً دانش و معرفت و عقل و دل آنان را بهرهمند میسازد. نوشتهها و منشأت این بزرگوار منبع پر فیضی برای دوستداران معارف و لطائف بوده و خواهد بود انشاءالله.
▫️ اینجانب به همهی دوستان و شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه به مردم مؤمن و انقلابی آمل و جوانان مشتاقی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم.
سیّدعلی خامنهای
۴ مهر ۱۴۰۰
🆔@Howzehenghelabi
واقعا از پزشکی که در چند ماه اخیر همه چیز رو به اسم کرونا میزد! عجیب هست که عارضه ریوی رو کرونا نزده🧐
همچنین از مسؤلان درخواست داریم گزارش بدهند که آیا، این عارضه ریوی هیچ ارتباطی با تزریق واکسن،داشته است یا خیر؟
#تفکر_کنیم
#علامه_حسن_زاده_آملی
🆔@Howzehenghelabi
هدایت شده از صدای احمدآباد 🇮🇷✌🏻🇵🇸
#عرض_تسلیت
🏴 انا لله و انا الیه راجعون
◾️با نهایت تأثر و تأسف با خبر شدیم برادر عزیز #حاج_اصغرجزینی یادگار دفاع مقدس، از اعضای فعال فضای مجازی و جبهه فرهنگی شهر درچه و ستاد نماز جمعه به رحمت خدا رفتند.
◽️ضمن عرض تسلیت به مردم شهید پرور درچه، از خدواند متعال برای فرزند، خانواده، همرزمان و دوستان ایشان صبر و اجر و برای روح پاک آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت الهی را در این ایام اربعين شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیهالسلام) خواستاریم.
▪️گروه تخصصی رسانه وفضای مجازی درچه
▪️مجمع بسیجیان شهر شاهد نمونه کشور(درچه)
#اللهــم_عجل_لولیــڪ_الفــرج
هدایت شده از یا زهرا
ایشون هر دو دوز واکسن را زده بودند و سکته ی آنی کردند و فقط حدود 57سال داشتند
🔴 مبارزه با کرونا بوسیله واکسن، مشابه جنگ احد در خارج شهر
✍روح الله دشتی
مبارزه با کرونا بوسیله واکسن ،در عین حال که روشی غلط است اما وظیفه شرعی است که امام جامعه به تبع اکثریت پذیرفته اند وحتی خود نیز پیشگام در این عرصه بوده اند و این نظیر پذیرش پیامبر بود در جنگ احد که به تبع اکثریت اصحاب که بجای جنگ در داخل شهر که نظر حضرت بود به خارج شهر بروند و البته خسارتهای بسیاری به دنبال داشت
و تقریبا تا شکست نهایی یاران پیامبر و شهادت یارانی ماننده حمزه سیدالشهداء پیش رفت ونهایتا به مدد الهی ورق برگشت...
در تبیین این مبنا به یک قطعه از یک مقاله حوزوی توجه فرمایید :
برگرفته از مقاله ی: موازنه مقبوليت و مشروعيت از ديدگاه سيد محمد باقر صدر
منبع👇🏻
https://web.archive.org/web/20070904045125/http://ali.mamouri.com/1386/04/04/p_1.html
به خط آخر توجه ویژه شود.👇🏻
مرحله اندماج خلافت و نظارت: نبوّت پديدهاى ربّانى است كه به منظور تغيير جامعه بشرى و آماده سازى آن براى ايفاى نقش خلافت از سوى خداوند قرار داده شده است. در اين مرحله، ضرورت اقتضا مىكند پيامبر هر دو نقش خلافت و نظارت را برعهده گرفته و انقلاب عليه قيد و بندهاى جاهلى را به سرانجام رساند. (25) بر همين اساس پيامبر الزاماً بايد معصوم باشد؛ زيرا خود در عين حال كه خليفه خداوند بر زمين است؛ ناظر بر روند خلافت نيز مىباشد. البته در مرحله مزبور، خلافت عمومى انسانها از جهت نظرى و تئوريك، ثابت و برقرار است؛ ليكن به طور كامل به فعليت نرسيده و در نتيجه پيامبر مسؤوليت ارتقاى سطح عمومى مردم را نيز به منظور آمادگى براى منصب خلافت بر عهده دارد. بر همين اساس خداوند، مشورت با مردم را بر پيامبر خود واجب ساخته است (26) تا به تدريج احساس مسؤوليت ميان آنان شكوفا شود و سرانجام خود نقش خلافت را به طور كامل برعهده گيرند. تأكيد خداوند و پيامبر و امامان بر بيعت نيز بر همين پايه استوار است. ملّت با انجام بيعت در تشكيل نظام سياسى جامعه، سهيم شده و خود سرنوشت خويش را تعيين مىكند. اين پروسه شبه دموكراتيك موجب بارورى شخصيت جمعى مردم شده و آنها را بدون هيچ جبر و تحميلى، موظف به محافظت از حكومت مىكند. (27) خداوند سبحان در بيان احكام حكومتى معمولاً عموم جامعه را مورد خطاب قرار مىدهد تا بدين وسيله، مشاركت مردمى را بارور سازد. (28) پيامبر اعظم “صلى الله وعليه وآله وسلم” در موارد متعددى به آراء عمومى مردم مراجعه كرده و حتى گاه به دليل اكثريت آرا، برخلاف نظر خويش عمل كرده اند. (29)(20)
پ ن :
همچنین به جنگ فرستادن برخی اصحاب( اولی و دومی)بهعنوان فرمانده در جنگ خیبر و ذات السلاسل، و شکست خوردن آنها و سپس فرستادن حضرت علی ع هزینه جانی و مالی داشت اما به واسطه مقبولیت آنها و درس عبرتی که برای مردم بود، ارزش این هزینه را داشت!
به عبارت دیگر :
واگذاری خلافت خداوند از رهبر جامعه به مردم، نیازمندی درس هایی است. و این درس ها هزینه هایی دارد.
در جنگ های بسیاری با آنکه پیامبر ص می دانستند که برخی اصحاب توانایی پیروزی ندارند و شکست خواهند خورد، اما به جهت مقبولیت آنها نزد مردم در واقع ، تصمیم مردم را معیار عمل قرار داد. گرچه این کار هزینه های مالی و جانی بسیاری داشته باشد اما ارزش رشد جامعه را دارد.
لذا بعد از اینکه افکار عمومی پذیرفت که باید انتخاب را نه بر اساس محبوبیت اجتماعی بلکه بر اساس شایستگی ها انجام دهد، ایشان حضرت علی ع را به جنگ فرستادند.
و اینحادثه بعد از نزول آیه :
«یاأیهاالنبی جاهدالکفار والمنافقین» بود که علامه طباطبایی و آیةالله جوادی آملی ذیل آن میفرمایند: راه مبارزه با منافقین تبیین است و تبیین لسانی اگر نتیجه نداد گام دوم در مبارزه ، میدان دادن به منافقین است تا مردم آنان را تجربه کنند و در عمل بشناسند.
🆔@Howzehenghelabi
🔴 استناد به قانون منسوخ برای توجیه واکسیناسیون اجباری
🔹قانونی تحت عنوان «قانون الزام تزریق واکسن ضد کزاز برای بانوان قبل از ازدواج» در سال 1367 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است که
در تبصرهای آورده است: «در مورد واکسیناسیونهای دیگر، تعیین نوع واکسن و گروه سنی و منطقه تزریق واکسن بر اساس تشخیص و لزوم و اعلام وزارتبهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. کلیه دستگاهها و واحدهای مربوطه موظف به همکاری هستند و تمام افرادی که بر اساس اعلام وزارتبهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشمول تزریق واکسن میشوند، مکلفند در مدت تعیین شده نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند».
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/91506
🔸غافل از اینکه این قانون و تبصره آن ماده ۵۸ «قانون حمایت از خانواده» مصوب ۱۳۹۱ صراحتا نسخ شده است و فاقد اعتبار و غیرقابل استناد است:
https://rc.majlis.ir/fa/law/show/840814
🔹وقتی به هر قیمت دنبال توجیه روشی اشتباه باشند، توجه نمی کنند که تبصره موصوف اگر کماکان اعتبار داشت هم به لحاظ اینکه در حیطه قانون خاص است، فقط برای واکسیناسیون قبل از ازدواج لازم الرعایه بود.
▪️دکترجاویدنیا،حقوقدان
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯