🔰 چه شد که مجلس انقلابی ما برای قانونگذاری فضای مجازی کوتاه آمده است!
🔹 آیتالله صدیقی، امام جمعه موقت تهران، در سخنرانی مراسم احیا لیالی قدر، با کنایه، از دکتر قالیباف گله کردند.
🔹 ایشان عنوان کردند: مجلس انقلابی ما چه شد که برای قانونگذاری فضای مجازی کوتاه آمده است!
🔹باید کاری کرد، به مسئولین مجلس نامه نوشت، همه کشورها برای کنترل این فضا که افکار بیگانه در کشورشان تأثیر گذار نباشد قانون گذاری کرده اند؛ اما این مجلس انقلابی در کشور شهدا چه کرده است!
#کانال_مطالبه_گری_طور_سینا
#علماء_پیکان_مطالبه_گری
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از سازمان مدارس صدرا
💥پویش سراسری «جهان بدون اسرائیل»
💫 تصورکنید که اسرائیل نابود و از صفحه روزگار محو شده، جهان بدون اسرائیل را توصیف کنید
✏️ شما میتوانید داستان ها و انشاهای خودتان را در قالب های متن(یک تا پنج صفحه) ،صوت و پادکست و ویدئو و کلیپ به آدرس @awwi_ir و یا شماره 09036245845 در پیام رسان شاد و یا سایر پیام رسان های داخلی ارسال کنید.
🎖جوایز آثار برگزیده:
🕋 پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس
💵 هفت جایزه یک میلیون تومانی
📺 نمایش و خوانش آثار در شبکه امید
⏱مهلت ارسال آثار تا عید سعید فطر
🔻برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس awwi.ir مراجعه نمایید.
📌 #سازمان_مدارس_صدرا
#مدارس_انقلاب_اسلامی
📥 @SadraOrg_ir | SadraOrg.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 گزیده ای از مناظره علی کشوری و رضا معصومی راد (معاونت فرهنگی سازمان برنامه و بودجه) درباره تراژدی برنامه های توسعه غربی در ایران - شبکه خبر ۲۳ -۱۲- ۱۳۹۴
❓چرا همه برنامه های توسعه غربی در ایران شکست خورده است؟
❓برنامه ریزی توسعه در ایران، یک تراژدی تلخ است!
❓آیا برنامه هفتم بر اساس چارچوب های معیوب سازمان برنامه و بودجه تصویب خواهد شد؟
✔️ فیلم کامل مناظره کشوری و معصومی راد:
http://www.aparat.com/v/zxCmS
#توسعه_محرومیت_زاست
#الگوی_پیشرفت_اسلامی
#اولین_برنامه_پیشرفت
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
✴️ یکم)
چند روز قبل، خبر فجیع قرآنسوزی در یکی از کشورهای اروپای غربی (سوئد) انتشار یافت..
ثقل اکبر دین، اینچنین مورد اهانت قرار گرفت‼️
مردم سوئد چندین روز بصورت اعتراضی در خیابانها ایفای نقش کردند؛ اما دریغ از یک اقدام مؤثر #نهادهای_دینی و دستگاه سیاست خارجهی جمهوری #اسلامی..
❌ اما همین نهادها و رسانهها و ... چند سال پیش برای سوزانده شدن یک کتاب پزشکی؛ تا مدتها انواع نامه و بیانیه و گزارش خبری و اعلام برائت منتشر نمودند..
✴️ دوم)
فائزه هاشمی، صراحتا به حضرت رسول اکرم (ص) توهین کرده و وجود مبارک ایشان را «حرامکنندهی پولهای خدیجه» معرفی کرد.
⬅️ آیا واکنشی از مدعیالعموم، نهادهای دینی، رسانهی ملی و ... دیدید⁉️
اما چند ماه پیش یک جمله مطرح کردیم که «بخشی از مواد اولیهی واکسن برکت، از سوییس وارد شده (بر اساس اعتراف یکی از سازندگان واکسن مذکور)»
فریاد وا ولایتا و وا اسلامای برخی افراد، هنوز هم ادامه دارد...
💠 پینوشت ۱
خود دشمن هم تصور نمیکرد در این #جنگ_شناختی، تا این حد بتواند موفقیتآمیز، جای ارزش و ضد ارزش را با یکدیگر در نظر #خواص و #نهادها و #مسئولان کشور، عوض کند.
💠 پینوشت ۲
بابت اهانتهای اخیر به مقدسات دین خداوند، بهمحضر حضرت ولیعصر (عج)، ولیامر مسلمین و همچنین مؤمنان دغدغهمند نسبت به این دو اهانت، تسلیت عرض کرده و در راستای برخورد حقوقی متناسب، تلاش خواهیم کرد.
✍️مهندس شکوهیانراد
@SHRChannel
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
🔴دوستانه با آقای قالیباف:
بهای «منفعت»، بهای «حقیقت»
[1]. نباید در «کمین» ضعفهای دیگران نشست و نقصهایشان را «شکار» کرد. نباید «پردهدری» کرد و از کاه، کوه ساخت. نباید به دروغها و فریبکاریها دامن زد و از تخریب، «لذّت» برد. امّا نباید تیغِ «نهیازمنکر» نسبت به کارگزاران را نیز کُند کرد و «نگفت» و «توجیه کرد» و «نادیده انگاشت».
[2]. اهل معنا اینگونه بودهاند که رویدادها را «تعلیلِ معنوی» میکردهاند؛ یعنی برای حوادثِ ناخوشایند، در پیِ «عللِ معنوی» میرفتهاند و تأمّل میکردهاند که آنچه رخ داده، بازتاب کدام کردۀ ناصوابشان است و چه کردهاند که چنین دیدهاند. نقل است عارفی از کوچهای میگذشت که درازگوشی، بیجهت به وی لگدی نواخت. او نیز همانجا در کنار کوچه نشست و در خویش فرورفت که چه کردهام که اکنون باید «چوبِ توبیخِ الهی» در قالب این لگد به من نواخته شود؟ پس در «معادلات معنویِ این عالَم»، حتّی لگد یک درازگوش نیز «بیحساب» و «بیمعنا» و «اتّفاقی» نیست: این جهان، کوه است و فعلِ ما ندا.
[3]. چندی پیش، تصوّر قالیباف این بود که چنانچه از «اِعمال مدیریّت بر فضای مجازی» دفاع کند، «اعتبارِ اجتماعی»اش مخدوش میشود و پارهای از مردم - که اسیر روایتسازیِ دروغینِ جریانِ غیرانقلابی شدهاند - منتقد و مخالف وی خواهند شد و ازاینرو، «منزلت سیاسی»اش فروکاهیده خواهد شد. تصوّر وی، درست بود؛ در «منطقِ محاسبۀ سیاسیکارانه و عملگرایانه»، نباید موضعی را برگرفت که سرمایۀ اجتماعی به خطر افکند و اعتبار و مکانتِ فرد، گزند ببیند. امّا در «منطق محاسبۀ معنوی و اخلاقی»، باید «حقیقت» را بر «منفعت» ترجیح داد و «رضای مردم» را بر «رضای خدا»، حاکم نکرد و بهجای «منافع شخصی»، «مصالحِ جمعی» را برگرفت. چنین بود که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، در لفافه از «تعارض منافع» سخن گفت و به مجلسیان هشدار داد که در این «موقعیّت» قرار گرفتهاند و باید برای حقّ و صلاح، از «آبرو و اعتبارِ اجتماعیِ» خویش درگذرند. امّا جریان غالب در مجلس - یا همان شبهاصولگرایان محافظهکار و قدرتگُزین – در این «ابتلای معنوی» و «امتحان اخلاقی»، شکست خوردند و برای «فرار از موقعیّتِ تعارضِ منافع»، حربۀ ارجاعِ طرح به شواری عالی فضای مجازی را تدارک دیدند. قالیباف نیز که گویا از تعارض درونیاش رنج میبُرد، یعنی نه میتوانست «صدای حسینبنعلی» را بشنود و به کربلا نرود و نه میتوانست از «دنیای اعتباریِ خویش» درگذرد، از مسیر قافلۀ حسین فاصله گرفت؛ غافل از اینکه از صدای شنیدهشده گریخته و باید در انتظارِ «عقوبتِ ترکِ فعل» باشد.
[4]. قالیباف از «موضع حقّ» گریخت و جانب «خویش» را گرفت. گمان کرد که به واسطۀ دفاع از مدیریّتِ فضای مجازی، «هزینۀ اجتماعی» برای خویش میسازد؛ حالآنکه آنچه در حاشیۀ «یک اتّفاق کوچک» رخ داد، داشتهها و اندوختههایش را بر باد داد و «منزلت اجتماعی»اش را سوزاند. او به عاملِ حسن روحانی، نامهنگاری کرد و طرح مدیریّت فضای مجازی را ناکام نهاد. جفای بزرگ، روا داشت، امّا ناگاه، صاعقۀ عقوبت بر سر او فرود آمد و با همان دستبهگریبان شد که از آن میگریخت. حال باید با خودش اندیشه کند که آبرو دادن برای «مدیریّت فضای مجازی» – که خواستۀ ولیّ حکیم بود – درخور بود، یا هزینهشدن برای «چمدانهای کالاهای ترکیهای»؟! بهای وجودیِ او، کدام یک بود؟! آری، کسیکه فدای «حقّ» نشود، گداختۀ «باطل» خواهد شد. بد کرد و بد دید. این است سرنوشت بازیِ سیاسیکارانه با «مصالحِ عالیِ انقلاب و جامعه». و مگر پیش از او، سرنوشت حسن روحانی و علی لاریجانی را ندیدیم که چگونه به خاکِ سوختۀ ناکامی نشستند و حیات سیاسیشان پایان یافت؟! و پیش از آنها نیز کسان دیگر.
[5]. دریغ که قالیباف در طول سالهای گذشته، اغلب، اسیر توصیههای خاماندیشانه و عملگرایانۀ اطرافیان و مشاورانش بوده و هر اندازه نیز که طعم شکست را چشیده، باز به خویش نیامده و از این بیراهه، بازنگشته است. آنان، او را در این دام اندختند. کاش مشاورانِ دامساز و ندانمکارش را مرخص کند و با خدای خویش، به خلوت بپردازد که آیا این رویّه و منطق، کارساز بوده و محبّتِ وی را در دل و جان مردم افکنده است؟! آیا حاجقاسم نیز که با اتهامِ «ترجیحِ سوریه و عراق و لبنان و ... بر ایران» و «برداشتن از سفرۀ معیشت مردم به نفع فتوحات منطقهای خویش» مواجه بود و طعنهها و ملامتها شنید، چنین مسیری در پیش گرفت، یا به واسطۀ «استقامت بر حقّ» و «صبر در برابر ابتلائات»، حتّی در همین دنیا نیز اعتبار و منزلت و قداست یافت
✍مهدی جمشیدی
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
مرحوم حجتالاسلام محمدهادی امینی میگوید:در آخرین روزهای عمرپدرم از ایشان سؤال کردندکه شما چه آرزویی دارید؟
ایشان فرمودند:
خداوند به من یک عمرطولانی بدهدومن در این آخرعمر از همه کنارگرفته،در گوشه بیابانی چادربزنم وآن جاساکن شوم وتا آخر عمرم برمظلومیت علی(علیه السلام)گریه کنم.
"Mohhamah"
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از دروس ذبيح الله نعيميان
💠 درس: قواعد فقه السیاسة و الحکومة
⬅️ استاد: ذبیح الله نعیمیان
💠 لینک کل جلسات به صورت فشرده
💠 لینک تفصیلی. مجموعه1:
جلسه1: 1400.7.7.1
جلسه2: 1400.7.7.2
جلسه3: 1400.7.22.3
جلسه4: 1400.7.22.4
جلسه5: 1400.7.28.5
جلسه6: 1400.7.28.6
جلسه7: 1400.8.4.7
جلسه8: 1400.8.4.8
جلسه9: 1400.8.11.9
جلسه10: 1400.8.11.10
جلسه11: 1400.8.25.11
جلسه12:
جلسه13: 1400.9.2.13
جلسه14: 1400.9.2.14
جلسه15: 1400.9.9.15
جلسه16: 1400.9.9.16
جلسه17: 1400.9.17.17
جلسه18: 1400.9.17.18
جلسه19: 1400.9.23.19
جلسه20: 1400.9.23.20
جلسه21: 1400.9.30.21
جلسه22: 1400.9.30.22
جلسه23: 1400.10.7.23
جلسه 24: 1400.10.7.24
جلسه25: 1400.10.14.25
جلسه26: 1400.10.14.26
جلسه27: 1400.10.21.27
جلسه28: 1400.10.21.28
جلسه29: 1400.11.17.29
جلسه30: 1400.11.17.30
جلسه31: 1400.11.24.31
جلسه32: 1400.11.24.32
جلسه33: 1400.12.1.33
جلسه34: 1400.12.1.34
جلسه35: 1400.12.8.35
جلسه36: 1400.12.8.36
جلسه37: 1400.12.8.36
جلسه38: 1400.12.15.38
جلسه39: 1400.12.22.39
جلسه40: 1400.12.22.40
جلسه41: 1401.1.14.41
جلسه42: 1401.1.14.42
جلسه43: 1401.1.21.43
جلسه44: 1401.1.21.44
❄️ https://eitaa.com/droosenaimiyan1
@andishkade_f_h
🌷🇮🇷 اندیشکده فقه حکومتی 🇮🇷 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کلید واژهای که به سرعت تبدیل به شعار شد.
شعارهای تجمعات اعتراضی معلمین
«یه سیسمونی کم بشه مشکل ما حل میشه»
«سیسمونی رو رها کن درد ما رو دوا کن»
پ.ن برای آن جریانی که این ماجرا را مدیریت میکند فرقی ندارد که این اتفاق جلو مجلس بیفتد یا در وزارت کار. این که شعار رئیسی دروغگو بگویند یا وزیر بیکفایت یا سیسمونی رو رها کن.
آن جریان به دنبال تکثر چنین تجمعاتی در کف خیابان و انعکاس جدی آن در فضای مجازی است. همان اتفاقی که در سال ۸۸ افتاد و ایران را سالها دچار توقف کرد.
همان جریان را اینجا باید رهگیری کرد. جریانی که حیاتش به این است که معلمان، کارمندان دادگستری یا کارمندان فلان وزارتخانه در کف خیابان حاضر شوند. همان کارمندانی که در شرایطی بسیار سخت تر و عجیبتر، هرگز در دولت قبل خود را آفتابی نکردند. همانها باید آدرس داده شوند برای حرکتهای جمعی.
تجربه تاریخی ما نشان میدهد که این جریان، همواره ریشههای امنیتی جدی دارد. لذا از نهادهای امنیتی نظام که به آنها اعتماد جدی داریم خواستار برخورد با این جریان هستیم.
✍ حمید رضا مقصودی
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
🛑📸 ثبتنام وام فرزندآوری در قم غیرفعال است!!
🔹به گزارش قم آنلاین، در پی اعلام سایت ثبت نام جهت واریز تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری (متولدین سال ۱۴۰۰ به بعد)، شهروندان استان قم نیز اقدام به نام نویسی نموده ولی از غیرفعال بودن سایت مذکور و نامشخص بودن نرخ باروری برای این استان خبر میدهند!
🔹پیش از این نیز در جریان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن ، قمیها بر خلاف استانهای دیگر مدتها بعلت عدم تامین زمین از ثبت نام محروم بودند.
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
🔴این جملات رهبر انقلاب در ۲۳ مرداد ۱۳۷۰ بیان شده اما تاریخ انقضا ندارد
"شما چگونه میخواهید محبت و اطمینان مردم را جلب کنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فکر زندگی شخصی خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج کردن بیتالمال هیچ حدی برای خودمان قایل نشدیم - مگر حدی که دردسر قضایی درست بکند! - و هرچه توانستیم خرج کردیم، مگر اعتماد مردم باقی میماند؟ مگر مردم کورند؟
نمیشود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند؛ مردمی که خیلیشان از اولیات زندگی محرومند.
در این راه، از خیلی چیزها باید گذشت. نه فقط از شهوات حرام، از شهوات حلال نیز باید گذشت..."
پ.ن: ای کاش تک تک مسئولین از سران سه قوه تا فلان نماینده و استاندار و فرماندار و دهیار این چند جمله را قاب بگیرند و روزی یکبار بخوانند.
💬 امیرحسین ثابتی
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از روح الله دشتی
شرح دعای44 صحیفه سجادیه جلسه پنجم.ogg
11.23M
🔻 ملایکه در چه أبوابی از اطاعت و تقرب به خدا نمی توانند با انسان رقابت کنند؟
🔻 مباحثات دعای44 صحیفه سجادیه در باب ماه مبارک رمضان
5⃣ جلسه پنجم ماه مبارک رمضان۱۴۴۳ فروردین ۱۴۰۱
🔰اثر اعمال زاکیه در ماه مبارک رمضان
1⃣ طهارت از ذنوب گذشته
2⃣ عصمت از گناهان آینده
3⃣ سبقت از ملایکه در طاعت و تقرب
لینک جلسه چهارم
https://eitaa.com/howzehenghelabi/44836
لینک دیگر جلسات
https://eitaa.com/howzehenghelabi/44940
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/1397751822Cc5366ef8da
╰┅──────────────┅╯
🔻پاداش انفعال در برابر جریان غیرانقلابی(در طرح صیانت):
سیاستمدار لغزان و هراسان
__________________________
مهدی جمشیدی
[۱]. در نظر من، مسأله این نیست که خانوادۀ قالیباف به سفر ترکیه رفته و چند چمدان کالا خریده، بلکه این است که قالیباف از ناحیۀ افشای این خبرِ راست یا دروغ، «سرمایۀ اجتماعی»اش را باخت و این همان «حسّاسیّت» برخاسته از تعارض منافعی بود که ایشان را در مقابل طرحِ مدیریّت فضای مجازی قرار داد. ایشان در آنجا برای پرهیز از «هزینۀ اندکِ مؤمنانه»، از حمایت گریخت، امّا در اینجا، متحمّلِ «هزینۀ گزافِ بیهوده» شد. دیروز قالیباف به بهانۀ اینکه «طرح مدیریّت فضای مجازی» در مقابل «نظر مردم» قرار دارد، عقبنشینی کرد و حقّ را زیر پا گذاشت؛ و امروز بهجای آن طرح، «خودِ او» به بهانۀ خطای نهچندان مهمّ چند تن از اعضای خانوادهاش، اینچنین محکوم و منهدم میشود و استعفای او بهعنوان یک «مطالبۀ مردمی» مطرح میگردد.
[۲]. اگر او و مجلس در مقابل «روایتسازیِ دروغینِ جریان غیرانقلابی» نسبت به مدیریّت فضای مجازی میایستاد و نمیهراسید و به دفاع عقلانی میپرداخت و از خود، ضعف و سستی نشان نمیداد، شاید امروز گرفتار «تهاجمِ حذفیِ جریانِ غیرانقلابی» نمیشد. تصویری که او از خود در ذهن جریان غیرانقلابی ساخته، تصویر یک «سیاستمدار لغزان و هراسان» است که هر لحظه احساس کند «سرمایۀ اجتماعی»اش در حال آسیبدیدن است، بهجای «حضور تهاجمی» و «ضدّحملۀ مردانه»، خود را میبازد و عقبنشینی میکند. جریان غیرانقلابی، بهدرستی دریافته است که میتوان در مقابل این «شخصیّتِ نگران و شناور»، پیشرویِ روایی کرد و در نهایت، به حیات سیاسیاش پایان داد. مسئولیّت سفر خانوادۀ قالیباف، به عهدۀ ایشان نیست و روایتسازان، دروغ میبافند و مغالطه میکنند، امّا مگر دربارۀ طرح مدیریّت فضای مجازی، چنین ناجوانمردانه روایتسازی نکردند و قالیباف با آنها همراهی نکرد؟! امروز همان «روایتسازانِ غیرانقلابی»، به جان خودِ او افتادند.
[۳]. به تعابیر رهبر انقلاب در دیدار اخیر دقّت کنید: «تکرار کلمۀ تعارض منافع در مجلس»، «منفعت ما در توجّه مردم به ما»، «منفعت عمومی کشور»، «مقدّمدانستن آبرو و توجّه مردم به خودمان»، «در نظر داشتن خدا» و ... . قالیباف بهعنوان رئیس مجلس، باید پرچمدار و نیروی پیشرانِ این حقّ میشد، نه اینکه سنگاندازی کند و در نهایت نیز، به بهانۀ واهیِ تعیین سیاستهای فضای مجازی، «مطالبۀ کوتاهمدّت رهبر انقلاب» را به «مرداب سرگردانی» بیفکند. بهواقع، هیچ محملی برای حملبرصحّت کردن اقدام ایشان نیست. او گرفتارِ «عقوبتِ ترک فعل» شده است: اوّلاً، «خواستۀ رهبر انقلاب» از «مجلس»، تقنین دربارۀ اعمال مدیریّت بر فضای مجازی در کوتاهمدّت بوده است، ولی پس از دو سال، این کار انجام نشده است و این یعنی در تعلیق نهادنِ مطالبۀ ایشان. ثانیاً، شخص قالیباف تا آنجا که احساس کرد این طرح، «هزینۀ اجتماعی» ندارد، با آن همراهی کرد و پس از آنکه ورق برگشت، نظر او نیز «ناگهان» تغییر کرد. مشاهده کردیم که شخص منصوب ایشان در «مرکز پژوهشهای مجلس»، در آن بیانیۀ بسیار ضعیف و کممایۀ عمومی، چگونه همین طرحِ موردِ دفاعِ سابقِ قالیباف را بهطور کلّی و از اساس، «نفی» و «انکار» کرد. ثالثاً، رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش، از «تعارض منافعِ در مجلس» سخن گفت و این نشان میدهد که کسانی در مجلس، «درگیر ملاحظۀ منافعِ شخصیِ خود» شدهاند و آن منفعت، تداومِ بدنۀ اجتماعیشان است.
[۴]. جریان بدسابقۀ غیرانقلابی که سرچشمۀ فساد است، زبان در کام بگیرد و خاموش بنشیند. اینان که کارگزارانشان، «اشرافی» و «کاخنشین» و «نجومیبگیر» و «قاچاقچیِ حرفهای ارز» و «وارداتچی» و «هزارمیلیادی» و «متواری از وطن» و «زنکُش» و ... بودهاند، چه نسبتی با دلسوزی برای «مردم» و «تولید» و «اخلاق» و «سادهزیستی» دارند؟! تاریخ انقلاب، حادثهای سیاهتر و تلختر از حضور مدیریّتی اینان به خود ندیده است. درد قدرت دارند و میخواهند با «سوزاندنِ دیگری»، یخِ بدنۀ اجتماعیِ خویش را آب کنند، غافل از اینکه مردم از آنها عبور کردهاند.
[۵]. باید انقلاب را به تجربۀ مدیریّتی تازهای وارد کرد که متناسب با غایاتِ گام دوّم باشد. چپ و راست سیاسی، مدّتهاست به تمامیّتِ خویش رسیدهاند و سخن مبدعانه و عمل متعهدانه ندارند.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
گلایه ۲۵۰۰ استاد دانشگاه از سران قوا،
فضای مجازی را قانونمند کنید❗️
⏮چرا نهادهای مسئول صرفا تماشاگر هستند⁉️
✍ در این نامه آمده است:
🔹بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی و امنیتی کشور ناشی از فضای رها شده مجازی است، اما متاسفانه در حال حاضر حکمرانی در کشور منحصر به فضای حقیقی بوده و حال آنکه مدیریت فضای حقیقی بدون سر و سامان دادن به فضای مجازی ممکن و میسر نیست.
🔹تمامی نظامات سیاسی دنیا که در این زمینه پیشتاز و پیشگام بوده و ژست آزادی به خود گرفتهاند، جهت کاهش عوارض فضای مجازی و مدیریت آن دارای قوانین و مقررات متناسب با اقتضائات فرهنگی و ایدئولوژی خویش میباشند.
🔹فراگیری و گسترش بسیاری از ناهنجاریهای فرهنگی، بزههای اجتماعی، فروپاشی خانواده، فساد اخلاقی، هتک حرمت، گسترش اعتیاد، اشاعه فحشاء، بیعفتی، بیغیرتی، بی اعتمادی، ناامنی، ترور، قتل، روابط نامشروع، سقط جنین، خودکشی، کلاهبرداری و دستبرد به جان و مال مردم شریف کشورمان ریشه در فضای مجازی دارد.
🔹نهادهای متولی مستقیم و غیرمستقیم این فضا از شورای عالی فضای مجازی، دستگاههای دولتی و حاکمیتی، تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان قضایی کشور به گونهای به تماشای این صحنه نشستهاند که برای هر بینندهای سوال برانگیز است❗️
🔹قاطعانه و مصرانه از سران قوا و تمامی مسئولان نظام حکمرانی کشور انتظار داریم هر چه سریعتر تدابیر و تمهیدات مورد نیاز برای قانونمند کردن فضای مجازی را اتخاذ نمایند.
🆔 https://eitaa.com/joinchat/4074373268C550cd41a94
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روایت تلويزیون جمهوری عربی مصر از ضربت خوردن
امیرالمؤمنین علی علیه السلام🍃
کانال «حجة الاسلام عرب صالحی»
هدایت شده از کانال رسمی کامران غضنفری
😡منافق کثیفی بنام فائزه هاشمی رفسنجانی
🔺یک بار دیگر فائزه هاشمی ، این فرزند خلف اکبر هاشمی رفسنجانی، ماهیت کثیف و پلید و ضد اسلامی خود را علنی کرد و با اهانت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم، ثابت کرد که همچون دوستان بهائی و منافق و سلطنت طلبش ، او نیز کینه ای عمیق از پیامبر اسلام به دل دارد .
🔺فائزه که در فتنه خائنانه ۸۸ ، در کنار پدر و برخی دیگر از اعضای خانوادهاش، به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و تصور می کردند که با کمک آمریکا و انگلیس و اسرائیل و مدعیان اصلاح طلبی و اعتدال و آل سعود و سلطنت طلبان و فرقه ضاله بهائیت و منافقین ، قادر به اجرای توطئه شوم خود هستند ، با سد محکم مردم مسلمان و رهبری نظام مواجه شده و شکست خفت باری را متحمل شدند .
🔺فائزه، فرزند خلف اکبر هاشمی است . همان کسی که هیچ فرصتی را برای ارتباط پنهان با اصلی ترین دشمن نظام اسلامی ، یعنی دولت آمریکا ، از دست نمی داد . در اوج جنگ تحمیلی ، مهره نفوذی انگلیس یعنی حسن روحانی را برای یک ملاقات پنهانی با کسی که تصور می شد نماینده دولت آمریکاست ، به پاریس فرستاد . برای آمریکا پیام می فرستد که با نیروی نظامی خود جمهوری اسلامی را تهدید کنید تا امام خمینی بترسد و جنگ را تمام کند .
🔺فائزه، فرزند خلف اکبر هاشمی است . همان کسی که وقتی در فروردین ۹۵ در توئیت خود نوشت " دنیای فردا دنیای گفتمان هاست ، نه دنیای موشک ها " ، از سوی رهبری نظام ، یک برچسب خیانت بر پیشانیش چسبید .
🔺فائزه، فرزند خلف اکبر هاشمی است . همان کسی که توسط پسرش مهدی ، برای مقامات آمریکا پیغام فرستاد که فشارهای تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران را شدیدتر کنند تا جمهوری اسلامی در برابر آمریکا تسلیم شود .
🔺اینان کینه ای عمیق از نظام اسلامی به دل دارند و ریشه این کینه نیز از نفاق درونی آنان سرچشمه می گیرد .
@KamranGhazanfari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ندای الهی، در هر شب ماه رمضان به بندگانش
🔺خداوند در هر شب از #ماه_رمضان، ۳ بار این را به بندگانش میگوید👆
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از حوزه انقلابی
Hamed Zamani Ft Abdolreza Helali - Nahelatal Jesm Yani (320).mp3
7.99M
حامد زمانی_ هلالی
ناهلة الجسم یعنی....
نحیف و دل شکسته میری...
🔹«لیلةالقدر» یعنی «فاطمةالله»
🔹در باره شب قدر حضرت میفرمایند:
اللیلة فاطمة و القدر الله
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
🔰مجاهدت برای حفظ معارف نه مباحثه فقه و اصول
❗️شیخ صدوق یا شیخ مفید فرموده اند: اگر کسی این شب را به #مذاکره_علم بپردازد، این افضل از عبادات است؛
بعضی خیال می کنند که این علم همین علمهایی است که دست ماست.
🔹نه! آن روز علوم و معارف ائمه داشت گم می شد و امثال اینها مجاهدت می کردند؛ خب بله شب تا صبح را به آن کار بگذرانند مثل نمازشب خواندن و مثل دعای جوشن خواندن است!
🔹 این مال ما نیست که خیال کنیم برویم دنبال یک علمی مثلا #فقه یا #اصول حالا خوبهایش را می گویم! یا چند تا روایت مثلا نگاه کنیم، به مذاکره علم گذرانده ایم اینجوری نیست!
باید دل را پاک کرد، صاف کرد بایستی شستشو داد!
۸۲،۱،۱۹
🎙امام خامنه ای
پ ن حوزه انقلابی:
🔺حکمت حضور در جمعیت برای دعا و مناجات
...قَالَ:سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللّهِ علیه السلام یَقُولُ:
«مَا مِنْ شَیْءٍ إِلاَّ وَ لَهُ کَیْلٌ وَ وَزْنٌ إِلاَّ الدُّمُوعُ؛ فَإِنَّ الْقَطْرَةَ مِنْهَا تُطْفِئُ بِحَاراً مِنَ النَّارِ ، فَإِذَا اغْرَوْرَقَتِ الْعَیْنُ بِمَائِهَا، لَمْ یَرْهَقْ وَجْهَهُ قَتَرٌ وَ لاَ ذِلَّةٌ، فَإِذَا فَاضَتْ حَرَّمَهُ اللّهُ عَلَی النَّارِ، وَ لَوْ أَنَّ بَاکِیاً بَکی فِی أُمَّةٍ، لَرُحِمُوا».[۱]
🔺اگر یک نفر در جمعیتی(امتی) گریه کند همه آنان مورد رحمت واقع می شوند
...و قَالَ أَبُو عَبْدِ اللّهِ علیه السلام: «إِنْ لَمْ یَکُنْ بِکَ بُکَاءٌ فَتَبَاکَ».
🔺اگر توان گریه نداری تباکی کن
--------
[۱]:کافی، کتاب الدعا، باب البکاء ؛ الوسائل، ج ۱۵، ص ۲۲۷، ح ۲۰۳۴۳
🌹حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 https://aparat.com/v/rFRUI
🔴 پیام فوری و بسیار مهم آیتالله #اراکی به تصمیمگیرندگان فضای مجازی
◻️ هشدار میدهیم به تمام کسانی که میخواهند در رابطه با فضای مجازی تصمیم بگیرند، کاری نکنید که خدا شما را جزء کافرین و منافقین بیاورد.
◻️ این روزها در مجلس شورای اسلامی و در نهادهای تصمیمگیرنده، بحث فضای مجازی مطرح است و بنا بر این است مدیریتی در فضای مجازی انجام شده و تصمیماتی گرفته شود.
🔺من نظر همه عزیزانی که در این زمینه مسئولیت دارند و فعال هستند را به این آیه کریمه قرآن کریم –۱۴۰ از سوره نساء– جلب میکنم که میفرماید:
💠 اگر شنیدید که به آیات الهی، به مقدسات الهی، به عقاید قرآنی و دینی استهزا میشود یا کفر ورزیده میشود و یا به مقدسات مردم حمله و تهاجم میشود و به اصول اعتقادی و ارزشهای مردم و به قرآن و اولیای خدا اهانت میشود، حق ندارید همراه توهینکنندگان در یک حلقه و مجلس بنشینید که اگر چنین کنید و در حلقه این استهزاءکنندگان و کفر ورزیدگان به ارزشهای الهی بنشینید و همحلقه شوید، شما هم در زمره آنها به شمار خواهید آمد که «ان الله جامع الکافرین و المنافقین فی جهنم جمیعاً»
🔗 hawzahnews.com/xbH5D
#⃣ #صیانت_از_اسلام
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
هدایت شده از شافیه | دانشگاه مجازی طب اسلامی
♨️ نسبت ناروا به باب علم
🔸 امیرالمومنین باب علم است و دور از ساحت بلند و مقدس این امام عزیز است که ایشان را محتاج علم یک یهودی بدانیم؛
مراقب باشیم که در ذکر مقتل امام علی علیه السلام، سخنان ضعیفی را به زبان نیاوریم که محکمات و اصول اعتقادی مان را زیر سوال ببرد.
🔸 چگونه امیرالمومنینی که باب علم است از درمان خودش عاجز است و باید به سراغ طبیب یهودی برود؟ و اصلا آیا این طبیب کاری در حق حضرت کرد؟ یا فقط عجز خود از درمان را بیان کرد؟
پس اینهمه روایت طبی از امیرالمومنین علیهالسلام چه میشود؟ چطور همه آنها غلط و ضعیف است و همین یک روایت که طبیب یهودی بر بالین حضرت آمد میشود دستاویز برای اینکه بگوییم اسلام ربطی به طب ندارد؟
🔸 اگر جایی امام دستور دهد به طبیب مراجعه کنید این نشان از جهل امام به طب دارد؟ و نشان از احتیاج امام معصوم به طبیب است؟
🔸 اینکه چرا به ندرت حضرات معصومین علیهمالسلام از اطبای دیگر استفاده میکردند دلایل مختلفی دارد؛
مهمترین دلیل آن این است که آنها به مردم بیاموزند که خداوند از طریق اسبابش درمان میکند یعنی باید به طبیب مراجعه و اقدام به درمان کرد، نه اینکه خودشان بلد نبودند.
🔸 چرا که برخی دچار افراط در مسائل اعتقادی میشدند و هنگام بیماری گمان میکردند خدا خود به خود درمان میکند، درحالیکه خداوند دارو و درمان را نازل کرده است.
🔸 اما علت دیگر این بود که حضرات معصومین قصد داشتند تا آن اطبا را نیز ارشاد و هدایت کنند و از سرچشمه علم خود به آنها بچشانند، همانند قصه بیماری امام رضا علیه السلام در اهواز؛ امام رضا علیه السلام به طبیبی که برای معالجه امام آمده بود طب و درمان تعلیم داد.
🔸 و علت دیگر این بود که این اطبا، در واقع طبیب نبودند بلکه متطبب بودند، یعنی کسانی که به طب مشغولند ولی علم آن را ندارند و کارهایی ساده مثل پانسمان، حجامت و ... را انجام میدهند.
🔸 در مورد حضرت علی علیه السلام هم همین مسأله مشهود است، ابن اثیر یهودی که بر بالین حضرت آمد طبیب نبود بلکه متطبب بود و حضورش بر بالین حضرت به معنای عدم تسلط امام علی و حسنین علیهما السلام بر طب نبود، علاوه بر اینکه وقتی شخصی چون علی علیهالسلام مجروح شد همه اطباء برای درمانش دغدغه داشتند و لزوما حضور آنها به دعوت و تایید معصوم نبوده است و نهایتا میشود فهمید که معصوم، رفتن به سراغ طبیب را امضاء و تایید کرده است.
🔸 عن أبي مخنف قال حدّثني عطية بن الحرث عن عمر بن تميم و عمرو بن أبي بكار أن عليا لما ضرب جمع له أطباء الكوفة فلم يكن منهم أحد أعلم بجرحه من أثير بن عمرو بن هانئ السكوني و كان متطبّبا صاحب كرسي يعالج الجراحات و كان من الأربعين غلاما الذين كان خالد بن الوليد أصابهم في عين التمر فسباهم و إن أثيرا لما نظر إلى جرح أمير المؤمنين (عليه السلام) دعا برئة شاة حارة و استخرج عرقا منها فأدخله في الجرح ثم استخرجه فإذا عليه بياض الدماغ فقال له: يا أمير المؤمنين إعهد عهدك فإن عدو اللّه قد وصلت ضربته إلى أم رأسك. فدعا علي عند ذلك بصحيفة و دواة و كتب وصيته.»
مُتَطَبِّب: (اسم) فاعل مِنْ تَطَبَّبَ
رَجُلٌ مُتَطَبِّبٌ : الْمُتَعَاطِي مِهْنَةَ الطِّبِّ وَلاَ يَفْهَمُ فِيها شَيْئاً
اندیشکده بین المللی طب اسلامی
دانشگاه مجازی طب اسلامی | عضو شوید🔻
https://eitaa.com/joinchat/3241869397C786926af21
هدایت شده از تسنا
🔴زندگی پس از زندگی پربینندهترین برنامه افطار ۱۴۰۱
▪️نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون برنامه های سیما در رمضان ۱۴۰۱ نشان میدهد؛ از میان برنامههای افطار سیما زندگی پس از زندگی با ۱۴ درصد بیننده و ۸۹.۷ درصد رضایت پرمخاطب ترین برنامه افطار سیمای رسانه ملی قرار دارد.
✅کانال زندگی پس از زندگی👇
https://eitaa.com/joinchat/1979252750C33ed740bf9
🔰 آموزشگاه موسیقی و ماجرای قضای نماز شب
💢 چند روزی بود که ذهنم درگیر اتفاقات پلمپ آموزشگاه موسیقی شد، روابط ناسالم و اتفاقات مختلفی که شاید در گوشه و کنار خیابان برای دختران #قمی میافتد و علت اصلی آن ریشه در آموزشگاههای این چنینی دارد. از معلم زبانی که برای دختران از خوبیهای ارتباط با همجنس میگوید، (فوتسال، بوستان نرگس و داستانی که شاید بعدها بازش کنیم) تا معلمی که از فقیه وقیح سخن میگوید، همان معاویه گم تو لباس علی!
💢 از آخوند منحرفی که میتینگ میگیرد و در شب قدر برای لایو ایستاگرامی رفقا همه چیز را بهم میبندد تا دولتمرد استانی که چشم در چشمم دروغ بارم میکند و از دور با نیش خند ذکر میگوید، وقتی گوش تیز میکنم، این جملهاش همچون چکش پرده گوشم را آزار میدهد: «مثلهم کمثل الحمار یحمل افسارا»
💢 قرارگاه 19 دی بود، برای ارائه وضعیت سینما و شبکه نمایش خانگی محضر مسئولین استانی بودیم. آیت الله سعیدی هم بود. بماند که سه بار تذکر برای قطع کلیپ گرفتیم تا روحیات حضرت آیت الله بابت وضعیت ناهنجار سینمای ایران مکدر نشود، اما خنجر لطفی نیاسر رئیس صداوسیمای قم بر سینهام نشست: «جوان این فیلمها را میبینی نماز شبت قضا میشود. صلاح نیست.»
💢 مگر چه دیدم، آثار مجوز گرفته از وزارت ارشاد را دیدم، کارهایی که امروز میلیون میلیون مشتری دارد و رقیب تلویزیون شده، میدانی چقدر نوجوان و جوان مشتری این داستانها شدند، راستی شبکه نور که مشتریاش همان تو و خانوادهات هم نیستید، حالا معاونت با چه ماموریتی میان این جمعها نشسته است؟
💢 این بار نباید بنشینیم و به حال کشورم زار بزنیم، این بار ماجرا این نیست که مشتی نیویورکی پاشنه مهمیز بسته و گاوچران مومشکی با ریشهای خاص انقلابینما و تسبیحی شکوفه گرفته از درد بچههای انقلاب، افسار کنند و دهانمان را ببندند. انتهای این حرف سرطان نیست، یرقان نیست، تیری است که بر قلب نشسته و راهی است که باید ادامه بدهیم و تو آشفته از این وضعیت نباید بنشینی و رها کنی که باید مطالبه کنی، پدرشان را دربیاوری که نالایق است آنکه در انقلاب بیهوده جا باز کرده و مسئول شده. اگر پدرانمان با نالایقان تعارف نداشتند که امروز داستان چیز دیگری بود و ما نمیماندیم میان مشتی نالایق.
💢 آنکه خبرنگاری نکرد و شد مدیر مسئول
💢 آنکه مدیر نبود و به نام او مدیریت کرد
💢 آنکه سواد نداشت و بر کرسی درس نشست
💢 آنکه شاعر نبود و شعر گفت
💢 آنکه آخوند نبود اما روحانی شد
💢 آنکه تا دیروز ریش نداشت و امروز ریشهام را میزند
💢 آنکه لئیم بود، پست بود و منعم نامش دادند تا با ورزش تیشه به ریشه دیانت بزند
❕ قم این روزها یتیم است، بیشتر از قبل بیپدر شده است، پدران این شهر را به گوشه راندند تا نالایقان افسار شهر را به دست بگیرند، شهر آل الله کجا و این همه ماجرای جسته و گریخته کجا!
🔶 علی تو برایمان پدر بودی، تو بیا و دوباره پدری کن، علی نرو که جان خسته این شهر روایتگر امامی است که ماموم ندارد، مامومی است که بی امام مانده، بچه مسجدی که جا ندارد و مسجدهایی که پر از جا ماندهاند. پایگاههای بسیجمان یکی یکی قفل میخورد و بسیجی شهرمان لااله الاالله. چه اشتباهی کردم، چه کار زشتی کردم!
📌 @ponezs
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯
2022-04-23 17.15.53.ogg
5.47M
🔻 مباحثه نامه۴۷ وصیت أمیرالمؤمنین حضرت علی ع به حسنین
5⃣ ۲۱ماه مبارک رمضان۱۴۴۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
🔰وصایای ماندگار أمیرالمؤمنین
1⃣ تقوا و نظم و اصلاح ذات البین
2⃣ أیتام، جیران،
3⃣ قرآن،صلاة،حج البیت،
4⃣جهاد با مال و جان و زبان( جهاد تبیین)
5⃣ بخشش و صله مومنین نه قطع ارتباط
6⃣ امر به معروف و نهی از منکر
لینک دیگر جلسات
https://eitaa.com/howzehenghelabi/44940
https://eitaa.com/howzehenghelabi/44977
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/1397751822Cc5366ef8da
╰┅──────────────┅╯
34.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴امام جمعه ای که مسئولیت های متعددی دارد و نمیتواند گوش شنوای مردم باشد نباید امام جمعه باشد
🎙حجت الاسلام سید حسین مومنی:
▫️امام جماعتی که نمیتواند سه وعده در مسجد حضور پیدا کند؛ نباید این مقام را عهده دار شود
▫️امام جمعه یعنی امام یک شهر در همه شئون؛ و مردم باید بتوانند به راحتی با او ملاقات کنند.
▫️بنده که خود مدرس حوزه هستم؛ نمی توانم با ائمه جمعه ملاقات کنم چه رسد به مردم…
🌹 حوزه انقلابی
╭┅──────────────┅╮
🕌https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da
╰┅──────────────┅╯