هدایت شده از صدای حوزه
🔴دم خروس یک «نفوذی» بیرون زد!
🔸#فرید_مدرسی حقوقبگیر خبرگزاری دولتی ایرنا که شنیده شده از حسامالدین آشنا نیز خط میگیرد، در کانال شخصی خود در قامت سخنگوی دولت ظاهر شده و نوشته که دولت هیچ دخالتی در انتخاب رئیس مجلس نخواهد داشت! اما همین مواجببگیرِ دولتی روزانه مطالبی را درباره رئیس بعدیِ مجلس منتشر میکند و عملا اختلافافکنی، تقابلسازی نامزدهای ریاست مجلس و تفرقهانگیزی در جبهه انقلاب را در دستور کار خود قرار داده است که باید به وی گفت: دم خروس را باور کنیم یا... ؟
🔸این اتفاقِ کاملا #موذیانه و مشکوک که از سوی رسانههای اصلاح طلب مانند روزنامه شرق نیز دنبال میشود در حالی انجام میگیرد که رسانههای جبهه انقلاب تاکنون کمترین هیجانِ کاذب را در ارتباط با موضوع ریاست مجلس داشتهاند.
🔸خندهدار اینجاست که تعداد منتخبین #اصلاح_طلب در مجلس یازدهم به 20 نفر هم نمیرسد اما اصلاحطلبها و بنفشها با جدیت و کاملا شیطنتآمیز موضوع رئیس مجلس را با هدف ایجاد درگیری و نزاع در جبهه مقابلِ خود دنبال میکنند و خندهدارتر اینکه نام پزشکیان را هم در کنار سایر نامزدهای ریاست مجلس ردیف میکنند!😂
🔸در روزهای پیشرو باید منتظر عملیات روانی و شیطنتهای بیشتر نفوذیها باشید!
🔊به کانال «صدای حوزه» بپیوندید👇
🎧 @Sedayehoze
1_25806912.mp3
4.95M
نوآهنگ | رهبر من طلایه دار لاله هایی ❤️
میثم مطیعی
#لبیک_یاخامنه_ای 🌹
@howzehenghelabi🇮🇷
ترتیل جزء اول قرآن.mp3
8M
📖 #تندخوانی(تحدیر) جزء اول قرآن کریم
✨حجم 7.6 مگ
⏱زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 2 قرآنکریم.mp3
7.98M
📖 قرائت جزء دوم قرآن کریم
✨ #تندخوانی(تحدیر)
✨حجم 7.59 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 4قرآن کریم.mp3
8.12M
4️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء چهارم قرآن کریم
✨حجم 7.7 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 3 قرآن کریم.mp3
8.02M
📖 قرائت جزء سوم قرآن کریم
✨#تندخوانی(تحدیر)
✨حجم 7.6 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 5قرآن کریم.mp3
7.59M
5️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء پنجم قرآن کریم
✨حجم 7.2 مگ
🕕زمان: 31 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 6قرآن کریم.mp3
8.12M
6️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء ششم قرآن کریم
✨حجم 7.7 مگ
🕕زمان: 33 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
جزء 7 قرآنکریم.mp3
8.93M
7️⃣ #تندخوانی(تحدیر) جزء هفتم قرآن کریم
✨حجم 8.5 مگ
🕕زمان: 37 دقیقه
🎙قاری: احمد دباغ
@howzehenghelabi
هدایت شده از تاملی دیگر
📣 #اعتراف #بجای #تبریک #روزمعلم
📣اعتراف معلمی کوچک
📣اعتراف فردی درخود فرو رفته،
📣اعتراف یک سرگرم حفظ لانه توهمی خود ساخته.
عمریست عادت کردیم برای بقای خود در لونه خودساخته نامش را عقلانیت، آینده نگری، صبر انقلابی نهادیم، در حالیکه مدعی سربازی هستیم، اما در نقش رهبری بازی می کنیم.
به تعبیر عزیزی؛ در حالیکه، در ظاهر سرگرم لفاظی ها انتقادی شده ایم،
در پشت صحنه یا از هم زن می گیریم، یا به هم زن می دهیم،
یا در خانه یکدیگر روضه می رویم،
یا برای هم پیام عذرخواهی از اینکه نتوانستیم سرقرارمان برای اجراء برنامه گفتگوی علمی در موسسه کذائی حاضر شویم می فرستیم،
یا نیروی همدیگر را بکار می گیریم و پست سازمانی می دهیم،
از یکجا اگر عزلش کردیم، در جای دیگر پست بهتری می دهیم،
یا برای یکدیگر کرسی تدریس برقرار می کنیم،
یا برای یکدیگر پست استاد راهنمائی و مشاوره، تدارک می بینیم،
ویا ویا ......
ام جهان آراها مظلومانه در آسمان شهید نشود.
یا چمران ها در تنهائی در دهلوایه شهید شود در حالیکه از او بهتران در تهران داشتن انقلاب ( پستهای سازمانط و اموال بیت المال را برای خود) حفظ می کردند.
یا آوینی ها دوربین بدست بجای ساختن فیلمهای سینمائی گیشه ساز در فکه شهید میشود،
یا مطهری هابجای نوشتن رساله عملیه ی مرجعیّت، در به در، مشغول رفع شبهه جوانان در مواجهه مستقیم و بدون پرده پوشی با خصم بیرون و منافق درون جبهه خودی، مظلومانه در کوچه ها خونش بر زمین ریزد.
یا همچون تهرانی مقدم و سلیمانی بجای گرفتن کرسی تدریس و بالا رفتن از پله های مربی گری به استاد یاری و از آنجا به دانشیاری و از آنجا به استاد تمامی، گمنامانه یکی مشغول ساختن موشک شد و آخرش در آزمایشگاه موشکی اش دور از چشم ساختارهای توهمی، به پودر تبدیل شد.
یا سلیمانی در حالیکه چون پرستوی مهاجر کشور به کشور دنبال حفظ کیان شیعه بود آخرش در آسمان کربلا و نجف پودر شد و.....
آری به تعبیر استاد تاریخ اسلام، استاد پیشوائی؛ چونکه امام زین العابدین و سیدالساجدین، سه بار از عمق جانش، از شدت ظلم در شام اموی، با سوز فرمود" الشّام، الشّام، الشّام "، ما نیز اندر حُزنش در شبهای محرم سه بار شام نوش جان می کنیم؟؟!!
آری شاید این تقسیم کار در عالم آزار دهنده باشد تا آنجا خدا بفرماید
اذا تلک قسمه ضیزی.
اما همان خدا فرمود و مالهم فی الآخره من خلاق.
و در دفاع از شهید فرمود ولاتحسبن الذین قُتِلوا امواتا بل احیاءُُعند ربّهم یُرزقون.
خدایا از سرنوشت شوم خویش به شما پناه می برم.
خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده. به تو پناه می برد.
خاطی ام، چونکه نظاره گر،
رفتار دولتی هستم به نام شفافیت اقتصادی ، همه سرمایه ملی را به تاراج گذاشته، و همچون داستان خصوصی سازی معاونت موتوری ادارات در عصر المستغرق فی الیم دارد تکرار می شود.
دوباره بنام مردم، ۴/۸ ملیارد از صندوق ذخیره ارزی، مجوز استفاده گرفته می شود، به کام واردکنندگان خانامان سوز تولیدات داخلی، تمام میشود.
دوباره، به نام آزادی اطلاعات، در اینستگرام و ..... ناموس و اخلاق مردم به تاراج می رود،
ودوباره و دوباره.
اما ما یا برای حفظ خویشتن،
یا در خوشبینانه ترین حالت، به توهم پیروزی در سال ۱۴۰۰،
نظاره گر تاراج رفتن همه فرهنگ، اقتصاد و نیروی انسانی هستیم. و داریم بجای نقش سربازی، نقش رهبری را ایفاء می کنیم
به تعبیر آن #باغی #برانقلاب " تکرار می کنم "
اعتراف معلمی کوچک، خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده.
غفاری فر
هدایت شده از KHAMENEI.IR
پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز معلم:
کار بزرگ معلمان آموزش شکوفاسازی استعدادها برای ارزشهای متعالی است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاهها و حوزههای علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزشهای اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعه دینی عادلانه و آرمانخواه دانستند و خاطرنشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش مییابد ثروتی آنچنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمیکند.
متن پیام حضرت آیت الله خامنهای به این شرح است:
بسمه تعالی
روز معلم را به همهی معلمان عزیز که در مدارس و دانشگاهها و حوزههای علمیه به پرورش اندیشه و دانش کودکان و جوانان کشور میپردازند تبریک میگویم.
این سخن امام خمینی که معلمی را شغل انبیا دانستند، یک شعار تبلیغاتی نبود، سخن قرآن بود که فرموده است: ویزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحمکة... تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت الهی چهار واژهی کلیدی در دعوت اسلام و همه پیامبران است. واژه کلیدی دیگر قیام به قسط است. در مدرسه نبوّتها، نسلهای بشر با کتاب و حکمت، آموزش وپرورش مییابندو آنگاه زندگی عدالتمحور بنا میکنند و جوامع بشری بدین ترتیب به هدفهای آفرینش انسان نزدیک میشوند.
نظام اسلامی با همین هدف یعنی شکلگیری یک جامعهی دینی عادلانه و آرمانخواه پدید آمد، و طبیعی است که نظام آموزشی کشور نیز نمیتواند هدفی جز هدف کلّی نظام داشته باشد.
کودک و نوجوان و جوان در کشور اسلامی میآموزد که استعداد و توان بالقوهی خود را برای ارزشهای متعالی ملی یعنی ارزشهای اسلامی و انقلابی شکوفا کند و بهکار گیرد.
این آموزش حیاتی و سازوکار تحقق آن، همان کار بزرگ و جهاد مبارکی است که معلمان عهدهدار آن شدهاند.
اسلام ما را به علم نافع فرا میخواند، علم نافع از سوئی جوان ایرانی را به ابزارهای لازم برای پیشرفت و اعتلای کشور و ملتش مجهز میسازد، و از سوئی به او هویت میبخشد و او را از وزانت و اعتبار روحی و معنوی و اعتماد به نفس برخوردار میکند.
نسل جوانی که در این مسیر، صیرورت و پرورش می یابد، ثروتی آنچنان انبوه و ذخیرهئی آنچنان عظیم است که هیچ پدیدهی ارزشمند دیگری برای کشور با آن برابری نمیکند.
این ثروت، محصول کار و انگیزهی معلمان در مدارس و دانشگاهها و حوزههای علمیه است. رحمت و فضل خدا بر دستهای پرکار و دلهای پر انگیزهی آنان باد.
نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجستهئی را هم میشناسد که در دنیای مادی امروز نظائر آنها را کمتر میتوان یافت.
از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هستهئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دههی سی از عمر خود در حوزهی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دههی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید.
درود خدا بر شهیدان و سپاس ما به معلمان و خوشامد ما نثار نسل جوان خوش عاقبت ملت ایران باد.
سیّدعلی خامنهای
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹