eitaa logo
حوزه انقلابی
13.8هزار دنبال‌کننده
24.5هزار عکس
11.5هزار ویدیو
655 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
🔻هزینه زندگی در آمریکا👇 از 220میلیون آمریکایی بالای 18 سال، ۲۰ میلیون نفر زیر ۴۰۰ دلار (در آستانه مرگ یا بی خانمانی) ۴۰ میلیون نفر زیر ۸۰۰ دلار (شدت ) ۱۱۰ میلیون نفر ماهیانه زیر ۲۰۰۰ دلار (بعد از کسر مالیات =حداقل حقوق) فقط ۲۰ میلیون نفر ماهیانه بیش از۸۰۰۰ دلار😷 🚨 یادداشت طلایی امشب با عنوان «دخل و خرج زندگی در آمریکا» را حتما بخوانید👌 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌟 تقدیر رهبر انقلاب از ورود دانشجویان برای تحقق مطالبات 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔸️ در یکی دو سال اخیر، تشکلهای دانشجویی کارهای خوبی کردند؛ چه در مسائل کشوری و چه در مسائل بین‌المللی. 🔹️ مثلاً دانشجویان در مسئله‌ی کارخانه‌های نیشکر و ماشین‌سازی رفتند و مشکل را حل کردند؛ اینها نه پول دارند و نه قدرت قانونی اما حضورشان مشکل را حل کرده است؛ حضورشان در پیگیری مطالبات کارگران بر دستگاه‌های نظام اثر داشته و این کار خوبی بوده. 🔸️ یا در زمینه‌ی فعالیتهای بین‌المللی درباره‌ی یمن، نیوزلند، نیجریه و... دانشجوها اعلام حضور کردند. 🔺️ حضور جلوی سفارتها خوب است؛ همین نشان دادن تجمع شما تأثیرگذار است، البته متانت و لازم است. در همه‌جا از خوب نیست؛ هرچند در یک جاهایی مثل لانه‌ی جاسوسی خوب است. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌟 رهبر انقلاب، امشب در دیدار دانشجویان: 👈 زمینه را برای روی کارآمدن دولت جوان و حزب‌اللهی فراهم کنید 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ آن چیزی که ما از شما بچه‌های دانشجو انتظار داریم این است که خودجوش و خودکار باشید؛ مثل دوران طاغوت که ما هم واقعاً خودجوش کار میکردیم، منتظر این نباشید که شما را وارد کار کنند. 🔸️ آن روز کسی بالاسر ما نبود؛ گاهی اعلامیه‌ای از امام می‌آمد و خونی در رگهای ما جاری میشد. موانع هم زیاد بود؛ کتک بود، زندان بود، گرسنگی بود و موانع پولی بود. 👈 جوانان هم امروز این‌جوری باید حرکت کنند. اگر شما امروز این‌جور عمل کنید، توطئه‌های نرم دشمن که مهم‌ترینش فلج کردن نسل جوان است، خنثی میشود. 🔺️ اگر شما جوانان این‌جوری پیش بروید و زمینه را برای روی کار آمدن و فراهم کنید، غصه‌های شما تمام میشود و این غصه‌ها فقط مخصوص شما نیست. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir
❇️14 گام تا امام❇️ 🔹گام دوم: شجاعت در راه رسیدن به آرمان‌ها یکی از صحنه‌های شورانگیز و بلندهمتی امام (قدس سره) مواجهه قاطع ایشان با شورای فرماندهی در زمان تبعیدشان به نجف و مدتی کوتاه پس از پیروزی کودتای این حزب بود. حزب بعثی که هیچ نسبتی با ملت عراق نداشت و با کودتای انگلیسی و جاسوس‌هاس اسرائیلی پا بر خون ملت عراق گذاشت؛ به ایرانی‌های مقیم عراق ظلم عیانی کرد و به قدرت رسید و رعب و ترس خود را در دل آحاد مردم و خواص گذاشت. ◀️این جلوه شورانگیز شجاعت و صلابت روحانی امام (قدس سره) را از کتاب نهضت امام خمینی می‌خوانیم: « رئیس سازمان امنیت نجف: ما از طرف انقلاب عراق به منظور دادن گزارش خصوصی به حضور شما آمده‌ایم و ناچاریم که در جلسه سری با شما به گفتگو بنشینیم. امام: آن‌چه را که می‌خواهید با من در میان گذارید پیرامون چه موضوعی است؟ بیان کنید، اگر احتیاج به جلسه خصوصی داشت با آن موافقت می‌کنم - در این‌جا هیچ چیز نمی‌توانیم بگوییم. باید در مطالب را به عرض شما برسانیم. از شما تقاضای ملاقات خصوصی داریم. - آیا در مورد اختلافات مرزی ایران و عراق می‌خواهید با من گفتگو کنید؟ - بلی در این رابطه است، لیکن مسائلی است که باید در جلسه سری مطالب به عرض شما برسد. - من در این مورد هیچ‌گونه دخالتی نمی‌کنم و نیازی به ملاقات خصوصی نیست. - شما چگونه در این مورد دخالت نمی‌کنید؟ در صورتی که به حق مسلم عراق تجاوز کرده است و هم اکنون مرتب به مرزبانان ما حمله می‌کند و سربازان ما را در مرز به خاک و خون می‌کشد؟ کم‌ترین انتظار ما این از شما این است که طی بیانیه‌ای از اعمال خلاف قانون دولت ایران استنکار کنید و ما را که با شما در دشمنی با رژیم ایران شریک و همراهیم یاری کنید! امام خطاب به مترجم که در کنارش نشسته بود گفت: من کسی را می‌خواهم که (تعارف) حرف‌هایم را برای این‌ها ترجمه کند. مترجم: من آماده‌ام، بفرمایید. امام: اولا اختلافات ما با دولت ایران یک و عقیدتی است و برطرف‌شدنی نیست.. اما اختلافی که اکنون بین دولت‌های عراق و ایران بروز کرده، موسمی و زودگذر است. شما و دولت ایران امروز به هم بد می‌گویید و یکدیگر را طعن و لعن می‌کنید و فردا در کنار هم قرار می‌گیرید؛ اما ما نمی‌توانیم هیچ‌وقت با آن‌ها کنار بیاییم و با ظلم تفاهم کنیم و ثانیا شما چه نکردید که ایران کرده است؟ دولت ایران مردم را با شدیدترین نحوی سرکوب می‌کند شما نیز همین رفتار جائرانه را در این چند روز با ایرانی‌ها کردید و با روش وحشیانه‌ای آنان را از عراق بیرون ریختید، حتی به علما توهین کردید، به بزرگان جسارت کردید. طبق خبری که به من رسیده مأمورین شما در کاظمین زوار ایرانی را حتی از داخل حمام بیرون کشیده و به طرز زشت و زننده‌ای در ماشین‌ها ریخته، به سر مرز برده‌اند. - دروغ به عرض شما رسانده‌اند، ما نسبت به ایرانی‌ها هیچ‌گونه رفتار غیربرادرانه‌ای نکرده‌ایم. - رسوایی قضیه تا آن‌جاست که حتی رادیوهای خارجی گزارش کرده‌اند. رادیو لندن خبر رفتار غیرانسانی دولت با ایرانیان و علمای ایران را پخش کرده است. آیا برای مقامات عراقی شرم‌آور نیست که رادیوهای بیگانه گزارش کنند که دولت عراق نسبت به ملت مسلمان ایران و علمای اعلام چنین اعمالی را مرتکب شده است؟ - رادیو لندن با جمهوری دموکراتیک و ملی عراق مخالف است و علیه آن تبلیغ می‌کند. ما می‌گوییم که هیچ‌گونه سوء رفتاری با زائران کشور برادر ایران نشده است، شما حرف ما را نمی‌پذیرید ولی دروغ‌پراکنی رادیوهای بیگانه را می‌پذیرید؟! - منبع اطلاعاتی‌ام رادیوهای خارجی نیست. بدرفتاری مأموران عراقی با ایرانی‌ها را کسانی که در جریان بوده‌اند و دیده‌اند، پیش من آمدند نقل کردند. بدرفتاری مأموران عراقی با ایرانی‌های مقیم عراق و با زائران ایرانی را کسی نمی‌تواند منکر شود. - آیا شما می‌دانید که دولت ایران با عراقی‌های مقیم آن کشور چه بدرفتاری‌هایی می‌کند؟ - اگر آن‌ها بد کردند شما بدتر کردید.»(نهضت امام ج2 صص560-558) 🔴سخن که به این‌جا رسید مقامات بعثی که سخت خشمگین شده بودند بلند شدند و در حالی که می‌گفتند «مو لازم، مو لازم» یعنی لازم نیست بیانیه‌ای در حمایت از رژیم بعث صادر شود، از منزل امام خمینی (قدس سره) بیرون رفتند. و توفنده امام با کودتاچی‌های بعثی موجی از شادی و شعف همراه با شگفتی و حیرت در حوزه علمیه نجف برانگیخت و روح همت و حماسه را به آن حوزه بازگرداند. @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
هدایت شده از پیرو
💠 جایگاه مرجعیت در ساختار نظام اسلامی 🔘 با توجه به اتفاقات چند سال اخیر قم و خیز برداشتن برخی افراد مسئله دار برای بر تن کردن ردای مرجعیت سوالی برای این حقیر پیش آمد که با سروران گرامی به اشتراک می گذارم و امید وارم که دیگر این دست سوالات به جای تخطئه شدن از سوی بزرگان حوزه پاسخ داده شود. 🔘 چگونه است که برای بالاترین جایگاه در عصر غیبت امام معصوم یعنی ولی فقیه ساز و کار و نظارت استصوابی دقیق سنجیده و قرار داده شده است اما هنوز بعد از 40 سال برای نظارت بر مرجعیت که قطعا جایگاهش مادون ولایت فقیه است ساز و کار و نظارت جدی سنجیده و قرار داده نشده است؟ ♦️ آیا نباید ساز و کاری مانند شورای نگهبان و خبرگان برای مرجعیت نیز داشته باشیم؟ آیا جایگاه مراجع بالاتر از ولی فقیه است؟ پی نوشت: خدمات جامعه محترم مدرسین از چشم ما دور نیست اما گویا ساز و کار مرجعیت و نظارت بر آن نیاز به نوسازی و انسجام قوی تری دارد. 👤 حسین کاوه ✍️ 🌐 @Peirovir
هدایت شده از روزنه
نشست اساتید؛ بدیل یا بدل 💥اختصاصی/پست ویژه @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹پس از ناتمام ماندن طرح اصلاحات حوزه در سال 1328 توسط امام خمینی و جمعی از فضلای حوزه قم (از جمله آیات سید احمد شبیری زنجانی، مرتضی حائری، باقر سلطانی)، تا مدتها بحث تحول در ساختار مدیریتی و آموزشی حوزه علمیه قم متوقف ماند. گرچه مدتی بعد به اصرار شخص آیت‌الله بروجردی، اطرافیان وی که پیشتر موجب شکست اصلاحات شده بودند مجبور به اعمال تغییراتی در وضعیت نهاد روحانیت شدند اما هرگز آن هسته اولیه از فضلای قم، در گرد این تحولات موردی (از جمله سلسله مراتب پرداخت شهریه بر اساس امتحانات علمی) جمع نشدند و نهاد روحانیت از یک تحول بنیادین عقب نگه داشته شد.(ن.ک: صحیفه امام، ج1، ص 28 به بعد؛ نقد عمر، صص 106-102؛ مفاخر اسلام، ج 13، ص 20 به بعد) 🔸 در نتیجه جمع محدودی از اطرافیان آیت‌الله بروجردی، دو نسل از فضلای حوزه علمیه قم، و از عرصه‌های مدیریتی و سیاستگذاری حوزه حذف شدند که در نسل نخست می‌توان به امام و مرحوم حائری اشاره کرد و در نسل دوم از تحول خواهان، بزرگانی مانند مطهری و بهشتی قابل ذکرند. این دو آنچنان از سرکوب تحول‌خواهی ضربه خوردند که یکی ره تهران و دانشگاه را پیش گرفت و دیگری به فکر خدمت در خارج از ایران افتاد و راهی آلمان شد. 🔹بعد از ارتحال آیت‌الله العظمی بروجردی (فقیه جهان‌اندیش و تحول‌خواه که در حصر برخی متحجرین قرار داشت)، برای ایجاد ساختارهای تحول‌خواهانه حوزوی در سطح اساتید طراز اول قم روزنه امیدی گشوده شد. تشکیل گروه مخفی یازده نفره به ایجاد تشکیلاتی قویم و روزآمد منجر شد که به فاصله مدتی کوتاهی، عالی‌ترین اساتید حوزه را در خود جمع کرد و به حق عصاره حوزه قم قلمداد شد. 🔸جایگاه ویژه موجب شد که از یک سو در تحول ساختار مدیریتی و آموزشی حوزه قدم بردارد و از دیگر سو، به ابعاد سیاسی و مبارزاتی حوزه نیز انسجام بخشد. تجربه موفق این تشکیلات در دهه پنجاه، موقعیت ممتازی را فراهم آورد که تا کنون باقی و برقرار مانده است. گرچه به فراخور شرایط و اقتضائات خاص و تلاش ناکام برخی از درون و بیرون، موجب شدت و ضعف نقش آفرینی این تشکیلات حوزوی در دهه اخیر گردید اما همچنان مردم، سیاسیون ارشد و حوزویان ایرانی، جامعه مدرسین را به عنوان قدیمی‌ترین، معتبرترین و کارآمدترین تشکیلات حوزوی می‌شناسند. 🔹اعلان عدم صلاحیت مرجعیت آقای شریعتمداری پس از کشف همراهی با کودتای نوژه، آنقدر اهمیت داشت که در منشور روحانیت امام به عنوان یکی از خدمات ماندگار این تشکیلات بدان اشاره شده است. کاری که بعداً با اعلان عدم صلاحیت مرجعیت آقای صانعی در دهه هشتاد تکرار شد. اعلان لیست مراجع جائزالتقلید بعد از ارتحال آیت‌الله‌العظمی اراکی در پائیز 73، از جمله اقدامات تاریخی جامعه مدرسین در پیشگیری از تکثر و تضعیف نهاد مرجعیت شیعی در حوزه قم بود که کارکرد این تشکل حوزوی را صدچندان کرد. 🔸بعد از این دوره، دشمنی‌های دیرینه با این نهاد اصیل شدت بیشتری یافت؛ گذشته از تضعیف کلامی (از محافل رسانه‌ای و سیاسی گرفته تا برخی محافل درون حوزوی)، اقداماتی عملی برای محدودسازی اقتدار حوزوی جامعه مدرسین پی‌ریزی شد. تشکیل مجمع محققین و مدرسین در فضای دولت اصلاحات، برجسته‌ترین اقدام سازمان‌یافته در جهت تضعیف جامعه مدرسین بود که با توجه به خاستگاه سیاسی صرف و ضعف شدید بنیه علمی بنیان‌گذاران آن، نتوانست در بدنه حوزه راهی باز کند و در حد یک حزب سیاسی کوچک یا یک تشکل صنفی کم‌اثر، ادامه حیات داد تا آنکه با نقش‌آفرینی آشکار در ماجرای ، عملاً آخرین میخ برتابوت این گروه کوبیده شد.  🔸به موازات شکست پروژه مجمع محققین، پروژه دیگری در قم تدارک یافت که اینبار ظاهراً با خاستگاه کاملاً حوزوی و با شعار پیگیری مطالبات معیشتی و صنفی اساتید حوزه قم ایجاد شده بود. این تشکیلات نوپدید که افراد مختلفی خود را مؤسس آن معرفی کرده‌اند، بعد از مدتی با عنوان خود را معرفی نمود و با توزیع مبالغی پول به صورت ماهیانه، کار خود را در دل حوزه توسعه داد. با گذشت پانزده سال از تشکیل این مجموعه صنفی، حالا زمزمه‌هایی مبنی بر سیاستگذاری کلان برای حوزه و اظهارنظر پیرامون مناسبات حوزه و نظام اسلامی و مسئله آینده مرجعیت شیعه، از برخی سران و اعضای ارشد  به گوش می‌رسد. 🔹ورود زودهنگام برخی اعضای ارشد به عرصه (با ، پخش مبالغی به نام افراد خاص، تأسیس دفتر، ایجاد سامانه دریافت وجوهات و پاسخ به استفتائات) نیز مزید بر علت شده و گمانه‌های پیش‌گفته مبنی بر تلاش این تشکل برای ایفای نقل برای جامعه مدرسین را به واقعیت نزدیک‌تر ساخت. ادامه👇 https://eitaa.com/rozaneebefarda/1301 @rozaneebefarda
هدایت شده از روزنه
نشست اساتید؛ بدیل یا بدل [صفحه۲از۲] لینک صفحه نخست: https://eitaa.com/rozaneebefarda/1300 🔸هرچند اکنون وقت مناسبی برای قضاوت نهایی پیرامون این تشکیلات نوپدید حوزوی نیست اما تحولات آینده، وزن حوزوی و ایده واقعی و پنهان شکل‌گیری این سازمان‌واره جدید را مشخص خواهد کرد. در آن زمان بعید نیست این گمانه تصدیق شود که ، نمی‌تواند به عنوان ، به ایفای نقش بپردازد، بلکه صرفاً مانند مجمع محققین یک است!    🔶پی افزود 1) با وجود تشکیلات اصیل جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت، شأن انحصاری در سامان‌دهی اساتید سطوح عالی برای هیچ تشکیلات نوپدیدی پذیرفتنی نیست و بلکه محل تأمل است! 2) در تحلیل نشست اساتید، تفکیک بدنه اساتید ارجمند با سران و سیاستگذاران(که متجاوز از 20نفر نیست)، یک اصل راهبردی است! ۳) نقد مشفقانه و ناصحانه، همیشه بی هزینه نیست! هجمه سازمان یافته علیه فقیه مجاهد آیت‌الله یزدی، نمونه واضحی است اما افرادی که احیانا با عنوان عام، داخل دایره نقد فضلای حوزوی قرار می گیرند، باید بدانند که مواجهه عصبی و آنان، دقیقا در معرض عموم حوزویان ارجمند و مردم (شاید از دید مریدان آنان، مقلدین بالقوه آینده) قرار دارد! بروز بزرگی و سعه صدر، مقدمه اصلاح اقدامات ناصحیح و پرهیز از مواضع تهم خواهد بود. ۴) فاکتورهای دوگانه در مواجهه با تولیدات فضای مجازی، اعتبار و عیار اظهارنظر ها را نشان می دهد؛ برخی صاحبان رسانه و تریبون، هرگز به نقد هتاکی ها علیه بزرگانی مانند و ، لب نمی گشایند و اعتراض و انتقاد را در موارد ناهمخوان با سلائق سیاسی و فکری خویش محدود می سازند.  @rozaneebefarda
هدایت شده از دیوار طلاب
♨️واکنش استاد فاضل لنکرانی 🔻به انتقادات عده ای از طلاب در فضای مجازی به برخی از اساتید و مدرسین حوزه ♨️خاک بر سرکسی که در حوزه به دنبال مقام و منصب باشد. ♨️چرا برخی در فضای مجازی يک مدرّس و استاد انقلابی را مورد تهمت قرار می دهند؟ 🔻استاد محسن فقیهی در درس اخلاق: کسی صلاحیت برای مرجعیت دارد که از مرجعیت گریزان است؛ ♨️علما و بزرگان مانند امام راحل و رهبر انقلاب و سایر علما اینگونه عمل کردند و لازم است سایرین هم اینگونه باشند. ♨️بعد از فوت صاحبِ جواهر، شیخ انصاری حاضر به پذیرش مرجعیت شیعه نشدند و ارجاع به هم بحثی خودش سعیدالعلما مازندرانی می‌دهد؛ چون سعیدالعلما را اعلم از خود می دانستند. ♨️مسئله وقتی جالب‌تر می‌شود که سعیدالعلما هم شیخ مرتضی را اعلم از خود می‌دانستند و نهایتا با اصرار علما، شیخ مرتضی انصاری، مرجعیت شیعه را قبول می‌کنند. @khabarehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹اجرای ربنا توسط یک روحانی در زیر گنبد مسجد امام خمینی (ره)اصفهان 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
4_5990217873010722070.pdf
638.1K
💰دخل و خرج های زندگی در آمریکا 🖊یادداشت اختصاصی از 📡 تنها کانال تخصصی در تلگرام با مدیریت خودمان🙂👇 🆔 @American_decline
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسالی از محمدباقر 🔶روحانی محله جذامی‌ها ☝️☝️☝️ خداوند امثال این طلبه‌ها رازیادگرداند که شرافت و صداقت و ایمان را تزریق می کند .... قابل توجه علماء و بزرگان دین وحوزه وروحانیت !!! https://eitaa.com/PARDISANALAVI کانال جدید پردیسان علوی👆
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
ظهوروسقوط‌پهلوی.zip
24.54M
📗 کتاب خاطرات ارتشبد حسین فردوست، خزانه اسرار محمدرضا پهلوی💯 رهبر انقلاب: در این خاطراتی که درباره سلطنت پهلوی نوشته شده، چیزهای خیلی خوب و جالبی هست، مثلاً همین دو جلد کتاب خاطرات آقای «فردوست» که اخیراً چاپ شده، از این چیزها فراوان دارد! ۷۰/۱۱/۸ 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از اکبر ابدالی
🎯 دولت جوان و حزب الهی 🆔 @mashgh626
هدایت شده از اکبر ابدالی
🎯 اقتصاد مقاومتی در دولت جوان و حزب الهی 🆔 @mashgh626
هدایت شده از بیداری ملت
💢آيت الله رئيسي رييس قوه قضاييه ؛ از همهء كسانی كه برعليه قوه قضاييه سابقا حرف يا رفتاری داشته اند و عليه ايشان شكايتی كرده ايم و يا برايشان كيفرخواستی صادر شده است اعلام گذشت ميكنيم. #رفتار_علوی #زنده_باد_مخالف_من ✍بیداری ملت 🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنایه‌های جالب حجت‌الاسلام خاتمی، مفسر پیش از جزءخوانی حرم امام رضا به روحانی و دار و دسته‌اش: بعضی‌ها وزیر می‌شوند تا عضو هیئت مدیره 11 شرکت اصلی بشوند! یک عده فکر می‌کنند همه نمره‌هایشان 20 بوده و یکی 19/5 اینها همون کسانی هستند که بیشترین خسارت‌ها را می‌زنند... @BisimchiMedia
هدایت شده از اخبار تهران20:20
980301_بیانات_رهبر_انقلاب_در_دیدار.mp3
16.94M
📻صوت کامل بیانات شب گذشته رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان 🎴 #اخبار_2030 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
هدایت شده از حاج محمود کریمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حاشيه هاي دیدار دیشب دانشجویان با رهبر معظم انقلاب از زبان خبرنگار صدا و سیما ♦️جلسه ای پر از صراحت و صمیمیت , از جنس دیدارهای پدر و فرزندی ✍ جوانان انقلابی @naslechaharome @naslechaharome
هدایت شده از اخبار تهران20:20
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبرانقلاب، شب گذشته: آنچه از شما جوانهای عزیز که من خیلی به شماها واقعاً‌ علاقه‌مندم، انتظار داریم خود جوش و خودکار بودن است. 🎴 #اخبار_2030 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
تقریر نظریه دوران پردازش.pdf
565.7K
👌نمونه دوم از جزوات تولد نظریه درباره نظریه دوران پردازش/ جزوات تولد نظریه یکی از مکتوبات ۹ گانه در فرآیند مدیریت مکتوبات است و مدیریت مکتوبات هم یکی از مراحل ۶ گانه تربیت کارشناس برای الگوی پیشرفت اسلامی محسوب می شود... #تقریر_دوم #تربیت_کارشناس_الگو #مرحله_تولد_نظریه_در_ذهن_کارشناس #مدیریت_مکتوبات #نظریه_دوران_پردازش @olgou4
Mehdi Hannan: ♻️ از خاتمی 76 تا خاتمه خاتمی در98 ✍️ : مهدی حنّان 💠 جریانی که در 76 با رمز فتنه « توسعه سیاسی » از خاتمی رونمائی نمود در 78 با رمز فتنه « آزادی بیان در کوی دانشگاه » همچنان ترک تازی نمود و آماده و مهیا در 88 با رمز فتنه « تقلب در انتخابات » اراده کرده بود که ریشه نظام و انقلاب را بخشکاند و در انتخابات 92 و 94 و 96 با شخصیت کاریزماتیک پوشالی خود امر می نمود که : « تکرار می کنم ، تکرار می کنم » و با هر تکرار خود کشور و مردم را در منجلابی از بلاهت و سرگردانی و بحران مدیریتی و در نهایت تعطیلی دولتی فَشَل همچو روحانی قرار داد ، امروز در یوم النحس اعتراف می نماید که : « دیگر این مردم با تکرار می کنم های من ، پای صندوق نمی آیند »⁉️ 💢 شاید در نگاه اول اعتراف به شکست « تئوری موج سواری بر افکار عمومی » خوشایند به نظر آید ، اما هنگامی که دوباره لب به گلایه می گشایند که : « اگر آزادی باشد و مردم در انتخاب خود آزاد باشند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب نمایند با این مشکلات مواجه نمی شویم » به معنای آنست که کاسه طلبکاری هیچگاه از دستان طلبکار ایشان نمی افتد و با هیچ هم نمی شود رویشان را شست⁉️ در واقع ما بدهکاران همیشه تاریخ باقی خواهیم ماند ⁉️⁉️ ✍️ مهدی حنّان ♻️ @howzehenghelabi
هدایت شده از مجله خبری تحلیلی ۵۷
✳️شب های قدر با "نی و آواز" و سخنرانانی های بی ربط... ✌دفتر فرهنگی۵۷: 🔼sapp.ir/farhangy57 🔼eitaa.com/farhangy57
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 در ردیف مراجع 📱 اپلیکیشن «ایوا» بخش پرداخت وجوهات: آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی 📌 مناهج: آیا جامعه مدرسین همچنان بر مشی مدارا و سکوت اصرار دارد؟ اگر امروز مانع تضعیف مرجعیت نشویم، فردا دیر خواهد بود. 〰〰〰〰〰 🗂 پرونده #سودای_مرجعیت #نظارت_استصوابی_جامعه_مدرسین #مناهج @Manahejj
هدایت شده از KHAMENEI_IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که را به رهبری نسبت داد چه بود؟ 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ در صحبتها بود که تصویب را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید. 📩 نامه‌ای که درباره‌ی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفه‌ی رهبری این نیست که وارد بشود. 👈 نظر ما این است که وارد نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند. 🔺️ اما آن‌طور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به و گفتیم و تذکر دادیم. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir0
هدایت شده از هیأت میثاق با شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب های جمعه میگیرم هواتو اشک غریبی میریزم برا تو بیچاره اون که ندیده حرم رو بیچاره تر اون که دید کربلاتو 🔸🔸🔸 ✅ @misaq_ba_shohada