eitaa logo
حوزه انقلابی
13.8هزار دنبال‌کننده
24.5هزار عکس
11.6هزار ویدیو
655 فایل
صاحب امتیاز: گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران: جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» هدف: نفی نظام سلطه و دنباله‌های سکولار/لیبرال/لندنی 🔰حوزه انقلابی ↘️ https://eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da 👈مدیریت کانال @Iran_mohammad @EAHIMI
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از پیرو
💠 جایگاه مرجعیت در ساختار نظام اسلامی 🔘 با توجه به اتفاقات چند سال اخیر قم و خیز برداشتن برخی افراد مسئله دار برای بر تن کردن ردای مرجعیت سوالی برای این حقیر پیش آمد که با سروران گرامی به اشتراک می گذارم و امید وارم که دیگر این دست سوالات به جای تخطئه شدن از سوی بزرگان حوزه پاسخ داده شود. 🔘 چگونه است که برای بالاترین جایگاه در عصر غیبت امام معصوم یعنی ولی فقیه ساز و کار و نظارت استصوابی دقیق سنجیده و قرار داده شده است اما هنوز بعد از 40 سال برای نظارت بر مرجعیت که قطعا جایگاهش مادون ولایت فقیه است ساز و کار و نظارت جدی سنجیده و قرار داده نشده است؟ ♦️ آیا نباید ساز و کاری مانند شورای نگهبان و خبرگان برای مرجعیت نیز داشته باشیم؟ آیا جایگاه مراجع بالاتر از ولی فقیه است؟ پی نوشت: خدمات جامعه محترم مدرسین از چشم ما دور نیست اما گویا ساز و کار مرجعیت و نظارت بر آن نیاز به نوسازی و انسجام قوی تری دارد. 👤 حسین کاوه ✍️ 🌐 @Peirovir
هدایت شده از روزنه
نشست اساتید؛ بدیل یا بدل 💥اختصاصی/پست ویژه @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔹پس از ناتمام ماندن طرح اصلاحات حوزه در سال 1328 توسط امام خمینی و جمعی از فضلای حوزه قم (از جمله آیات سید احمد شبیری زنجانی، مرتضی حائری، باقر سلطانی)، تا مدتها بحث تحول در ساختار مدیریتی و آموزشی حوزه علمیه قم متوقف ماند. گرچه مدتی بعد به اصرار شخص آیت‌الله بروجردی، اطرافیان وی که پیشتر موجب شکست اصلاحات شده بودند مجبور به اعمال تغییراتی در وضعیت نهاد روحانیت شدند اما هرگز آن هسته اولیه از فضلای قم، در گرد این تحولات موردی (از جمله سلسله مراتب پرداخت شهریه بر اساس امتحانات علمی) جمع نشدند و نهاد روحانیت از یک تحول بنیادین عقب نگه داشته شد.(ن.ک: صحیفه امام، ج1، ص 28 به بعد؛ نقد عمر، صص 106-102؛ مفاخر اسلام، ج 13، ص 20 به بعد) 🔸 در نتیجه جمع محدودی از اطرافیان آیت‌الله بروجردی، دو نسل از فضلای حوزه علمیه قم، و از عرصه‌های مدیریتی و سیاستگذاری حوزه حذف شدند که در نسل نخست می‌توان به امام و مرحوم حائری اشاره کرد و در نسل دوم از تحول خواهان، بزرگانی مانند مطهری و بهشتی قابل ذکرند. این دو آنچنان از سرکوب تحول‌خواهی ضربه خوردند که یکی ره تهران و دانشگاه را پیش گرفت و دیگری به فکر خدمت در خارج از ایران افتاد و راهی آلمان شد. 🔹بعد از ارتحال آیت‌الله العظمی بروجردی (فقیه جهان‌اندیش و تحول‌خواه که در حصر برخی متحجرین قرار داشت)، برای ایجاد ساختارهای تحول‌خواهانه حوزوی در سطح اساتید طراز اول قم روزنه امیدی گشوده شد. تشکیل گروه مخفی یازده نفره به ایجاد تشکیلاتی قویم و روزآمد منجر شد که به فاصله مدتی کوتاهی، عالی‌ترین اساتید حوزه را در خود جمع کرد و به حق عصاره حوزه قم قلمداد شد. 🔸جایگاه ویژه موجب شد که از یک سو در تحول ساختار مدیریتی و آموزشی حوزه قدم بردارد و از دیگر سو، به ابعاد سیاسی و مبارزاتی حوزه نیز انسجام بخشد. تجربه موفق این تشکیلات در دهه پنجاه، موقعیت ممتازی را فراهم آورد که تا کنون باقی و برقرار مانده است. گرچه به فراخور شرایط و اقتضائات خاص و تلاش ناکام برخی از درون و بیرون، موجب شدت و ضعف نقش آفرینی این تشکیلات حوزوی در دهه اخیر گردید اما همچنان مردم، سیاسیون ارشد و حوزویان ایرانی، جامعه مدرسین را به عنوان قدیمی‌ترین، معتبرترین و کارآمدترین تشکیلات حوزوی می‌شناسند. 🔹اعلان عدم صلاحیت مرجعیت آقای شریعتمداری پس از کشف همراهی با کودتای نوژه، آنقدر اهمیت داشت که در منشور روحانیت امام به عنوان یکی از خدمات ماندگار این تشکیلات بدان اشاره شده است. کاری که بعداً با اعلان عدم صلاحیت مرجعیت آقای صانعی در دهه هشتاد تکرار شد. اعلان لیست مراجع جائزالتقلید بعد از ارتحال آیت‌الله‌العظمی اراکی در پائیز 73، از جمله اقدامات تاریخی جامعه مدرسین در پیشگیری از تکثر و تضعیف نهاد مرجعیت شیعی در حوزه قم بود که کارکرد این تشکل حوزوی را صدچندان کرد. 🔸بعد از این دوره، دشمنی‌های دیرینه با این نهاد اصیل شدت بیشتری یافت؛ گذشته از تضعیف کلامی (از محافل رسانه‌ای و سیاسی گرفته تا برخی محافل درون حوزوی)، اقداماتی عملی برای محدودسازی اقتدار حوزوی جامعه مدرسین پی‌ریزی شد. تشکیل مجمع محققین و مدرسین در فضای دولت اصلاحات، برجسته‌ترین اقدام سازمان‌یافته در جهت تضعیف جامعه مدرسین بود که با توجه به خاستگاه سیاسی صرف و ضعف شدید بنیه علمی بنیان‌گذاران آن، نتوانست در بدنه حوزه راهی باز کند و در حد یک حزب سیاسی کوچک یا یک تشکل صنفی کم‌اثر، ادامه حیات داد تا آنکه با نقش‌آفرینی آشکار در ماجرای ، عملاً آخرین میخ برتابوت این گروه کوبیده شد.  🔸به موازات شکست پروژه مجمع محققین، پروژه دیگری در قم تدارک یافت که اینبار ظاهراً با خاستگاه کاملاً حوزوی و با شعار پیگیری مطالبات معیشتی و صنفی اساتید حوزه قم ایجاد شده بود. این تشکیلات نوپدید که افراد مختلفی خود را مؤسس آن معرفی کرده‌اند، بعد از مدتی با عنوان خود را معرفی نمود و با توزیع مبالغی پول به صورت ماهیانه، کار خود را در دل حوزه توسعه داد. با گذشت پانزده سال از تشکیل این مجموعه صنفی، حالا زمزمه‌هایی مبنی بر سیاستگذاری کلان برای حوزه و اظهارنظر پیرامون مناسبات حوزه و نظام اسلامی و مسئله آینده مرجعیت شیعه، از برخی سران و اعضای ارشد  به گوش می‌رسد. 🔹ورود زودهنگام برخی اعضای ارشد به عرصه (با ، پخش مبالغی به نام افراد خاص، تأسیس دفتر، ایجاد سامانه دریافت وجوهات و پاسخ به استفتائات) نیز مزید بر علت شده و گمانه‌های پیش‌گفته مبنی بر تلاش این تشکل برای ایفای نقل برای جامعه مدرسین را به واقعیت نزدیک‌تر ساخت. ادامه👇 https://eitaa.com/rozaneebefarda/1301 @rozaneebefarda
هدایت شده از روزنه
نشست اساتید؛ بدیل یا بدل [صفحه۲از۲] لینک صفحه نخست: https://eitaa.com/rozaneebefarda/1300 🔸هرچند اکنون وقت مناسبی برای قضاوت نهایی پیرامون این تشکیلات نوپدید حوزوی نیست اما تحولات آینده، وزن حوزوی و ایده واقعی و پنهان شکل‌گیری این سازمان‌واره جدید را مشخص خواهد کرد. در آن زمان بعید نیست این گمانه تصدیق شود که ، نمی‌تواند به عنوان ، به ایفای نقش بپردازد، بلکه صرفاً مانند مجمع محققین یک است!    🔶پی افزود 1) با وجود تشکیلات اصیل جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت، شأن انحصاری در سامان‌دهی اساتید سطوح عالی برای هیچ تشکیلات نوپدیدی پذیرفتنی نیست و بلکه محل تأمل است! 2) در تحلیل نشست اساتید، تفکیک بدنه اساتید ارجمند با سران و سیاستگذاران(که متجاوز از 20نفر نیست)، یک اصل راهبردی است! ۳) نقد مشفقانه و ناصحانه، همیشه بی هزینه نیست! هجمه سازمان یافته علیه فقیه مجاهد آیت‌الله یزدی، نمونه واضحی است اما افرادی که احیانا با عنوان عام، داخل دایره نقد فضلای حوزوی قرار می گیرند، باید بدانند که مواجهه عصبی و آنان، دقیقا در معرض عموم حوزویان ارجمند و مردم (شاید از دید مریدان آنان، مقلدین بالقوه آینده) قرار دارد! بروز بزرگی و سعه صدر، مقدمه اصلاح اقدامات ناصحیح و پرهیز از مواضع تهم خواهد بود. ۴) فاکتورهای دوگانه در مواجهه با تولیدات فضای مجازی، اعتبار و عیار اظهارنظر ها را نشان می دهد؛ برخی صاحبان رسانه و تریبون، هرگز به نقد هتاکی ها علیه بزرگانی مانند و ، لب نمی گشایند و اعتراض و انتقاد را در موارد ناهمخوان با سلائق سیاسی و فکری خویش محدود می سازند.  @rozaneebefarda
هدایت شده از دیوار طلاب
♨️واکنش استاد فاضل لنکرانی 🔻به انتقادات عده ای از طلاب در فضای مجازی به برخی از اساتید و مدرسین حوزه ♨️خاک بر سرکسی که در حوزه به دنبال مقام و منصب باشد. ♨️چرا برخی در فضای مجازی يک مدرّس و استاد انقلابی را مورد تهمت قرار می دهند؟ 🔻استاد محسن فقیهی در درس اخلاق: کسی صلاحیت برای مرجعیت دارد که از مرجعیت گریزان است؛ ♨️علما و بزرگان مانند امام راحل و رهبر انقلاب و سایر علما اینگونه عمل کردند و لازم است سایرین هم اینگونه باشند. ♨️بعد از فوت صاحبِ جواهر، شیخ انصاری حاضر به پذیرش مرجعیت شیعه نشدند و ارجاع به هم بحثی خودش سعیدالعلما مازندرانی می‌دهد؛ چون سعیدالعلما را اعلم از خود می دانستند. ♨️مسئله وقتی جالب‌تر می‌شود که سعیدالعلما هم شیخ مرتضی را اعلم از خود می‌دانستند و نهایتا با اصرار علما، شیخ مرتضی انصاری، مرجعیت شیعه را قبول می‌کنند. @khabarehowzeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹اجرای ربنا توسط یک روحانی در زیر گنبد مسجد امام خمینی (ره)اصفهان 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
4_5990217873010722070.pdf
638.1K
💰دخل و خرج های زندگی در آمریکا 🖊یادداشت اختصاصی از 📡 تنها کانال تخصصی در تلگرام با مدیریت خودمان🙂👇 🆔 @American_decline
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارسالی از محمدباقر 🔶روحانی محله جذامی‌ها ☝️☝️☝️ خداوند امثال این طلبه‌ها رازیادگرداند که شرافت و صداقت و ایمان را تزریق می کند .... قابل توجه علماء و بزرگان دین وحوزه وروحانیت !!! https://eitaa.com/PARDISANALAVI کانال جدید پردیسان علوی👆
هدایت شده از مدرسه انقلاب ۱
ظهوروسقوط‌پهلوی.zip
24.54M
📗 کتاب خاطرات ارتشبد حسین فردوست، خزانه اسرار محمدرضا پهلوی💯 رهبر انقلاب: در این خاطراتی که درباره سلطنت پهلوی نوشته شده، چیزهای خیلی خوب و جالبی هست، مثلاً همین دو جلد کتاب خاطرات آقای «فردوست» که اخیراً چاپ شده، از این چیزها فراوان دارد! ۷۰/۱۱/۸ 🆔 @darseenghelab
هدایت شده از اکبر ابدالی
🎯 دولت جوان و حزب الهی 🆔 @mashgh626
هدایت شده از اکبر ابدالی
🎯 اقتصاد مقاومتی در دولت جوان و حزب الهی 🆔 @mashgh626
هدایت شده از بیداری ملت
💢آيت الله رئيسي رييس قوه قضاييه ؛ از همهء كسانی كه برعليه قوه قضاييه سابقا حرف يا رفتاری داشته اند و عليه ايشان شكايتی كرده ايم و يا برايشان كيفرخواستی صادر شده است اعلام گذشت ميكنيم. #رفتار_علوی #زنده_باد_مخالف_من ✍بیداری ملت 🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنایه‌های جالب حجت‌الاسلام خاتمی، مفسر پیش از جزءخوانی حرم امام رضا به روحانی و دار و دسته‌اش: بعضی‌ها وزیر می‌شوند تا عضو هیئت مدیره 11 شرکت اصلی بشوند! یک عده فکر می‌کنند همه نمره‌هایشان 20 بوده و یکی 19/5 اینها همون کسانی هستند که بیشترین خسارت‌ها را می‌زنند... @BisimchiMedia
هدایت شده از اخبار تهران20:20
980301_بیانات_رهبر_انقلاب_در_دیدار.mp3
16.94M
📻صوت کامل بیانات شب گذشته رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان 🎴 #اخبار_2030 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
هدایت شده از حاج محمود کریمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 حاشيه هاي دیدار دیشب دانشجویان با رهبر معظم انقلاب از زبان خبرنگار صدا و سیما ♦️جلسه ای پر از صراحت و صمیمیت , از جنس دیدارهای پدر و فرزندی ✍ جوانان انقلابی @naslechaharome @naslechaharome
هدایت شده از اخبار تهران20:20
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رهبرانقلاب، شب گذشته: آنچه از شما جوانهای عزیز که من خیلی به شماها واقعاً‌ علاقه‌مندم، انتظار داریم خود جوش و خودکار بودن است. 🎴 #اخبار_2030 http://eitaa.com/joinchat/2853175299Cb2c5125cdc
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
تقریر نظریه دوران پردازش.pdf
565.7K
👌نمونه دوم از جزوات تولد نظریه درباره نظریه دوران پردازش/ جزوات تولد نظریه یکی از مکتوبات ۹ گانه در فرآیند مدیریت مکتوبات است و مدیریت مکتوبات هم یکی از مراحل ۶ گانه تربیت کارشناس برای الگوی پیشرفت اسلامی محسوب می شود... #تقریر_دوم #تربیت_کارشناس_الگو #مرحله_تولد_نظریه_در_ذهن_کارشناس #مدیریت_مکتوبات #نظریه_دوران_پردازش @olgou4
Mehdi Hannan: ♻️ از خاتمی 76 تا خاتمه خاتمی در98 ✍️ : مهدی حنّان 💠 جریانی که در 76 با رمز فتنه « توسعه سیاسی » از خاتمی رونمائی نمود در 78 با رمز فتنه « آزادی بیان در کوی دانشگاه » همچنان ترک تازی نمود و آماده و مهیا در 88 با رمز فتنه « تقلب در انتخابات » اراده کرده بود که ریشه نظام و انقلاب را بخشکاند و در انتخابات 92 و 94 و 96 با شخصیت کاریزماتیک پوشالی خود امر می نمود که : « تکرار می کنم ، تکرار می کنم » و با هر تکرار خود کشور و مردم را در منجلابی از بلاهت و سرگردانی و بحران مدیریتی و در نهایت تعطیلی دولتی فَشَل همچو روحانی قرار داد ، امروز در یوم النحس اعتراف می نماید که : « دیگر این مردم با تکرار می کنم های من ، پای صندوق نمی آیند »⁉️ 💢 شاید در نگاه اول اعتراف به شکست « تئوری موج سواری بر افکار عمومی » خوشایند به نظر آید ، اما هنگامی که دوباره لب به گلایه می گشایند که : « اگر آزادی باشد و مردم در انتخاب خود آزاد باشند و کاندیدای اصلح خود را انتخاب نمایند با این مشکلات مواجه نمی شویم » به معنای آنست که کاسه طلبکاری هیچگاه از دستان طلبکار ایشان نمی افتد و با هیچ هم نمی شود رویشان را شست⁉️ در واقع ما بدهکاران همیشه تاریخ باقی خواهیم ماند ⁉️⁉️ ✍️ مهدی حنّان ♻️ @howzehenghelabi
هدایت شده از مجله خبری تحلیلی ۵۷
✳️شب های قدر با "نی و آواز" و سخنرانانی های بی ربط... ✌دفتر فرهنگی۵۷: 🔼sapp.ir/farhangy57 🔼eitaa.com/farhangy57
هدایت شده از مناهج 🇵🇸🇮🇷
🌀 در ردیف مراجع 📱 اپلیکیشن «ایوا» بخش پرداخت وجوهات: آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی 📌 مناهج: آیا جامعه مدرسین همچنان بر مشی مدارا و سکوت اصرار دارد؟ اگر امروز مانع تضعیف مرجعیت نشویم، فردا دیر خواهد بود. 〰〰〰〰〰 🗂 پرونده #سودای_مرجعیت #نظارت_استصوابی_جامعه_مدرسین #مناهج @Manahejj
هدایت شده از KHAMENEI_IR
🔰 پاسخ رهبر انقلاب به دانشجویی که را به رهبری نسبت داد چه بود؟ 🔻 رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان و نمایندگان تشکلهای دانشجویی: 🔹️ در صحبتها بود که تصویب را به رهبری نسبت داده‌اند؛ خب شما چشم و گوش دارید و همه‌چیز را می‌بینید. 📩 نامه‌ای که درباره‌ی برجام نوشته شد و شرایطی که ذکر شده که در این صورت تصویب میشود را ببینید. منتها اگر این شرایط اجرا نشده، وظیفه‌ی رهبری این نیست که وارد بشود. 👈 نظر ما این است که وارد نشود، مگر جایی که به حرکت کل انقلاب ضربه میزند. 🔺️ اما آن‌طور که برجام عمل شد، من خیلی اعتقادی نداشتم و بارها هم به و گفتیم و تذکر دادیم. ۹۸/۳/۱ 💻 @Khamenei_ir0
هدایت شده از هیأت میثاق با شهدا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب های جمعه میگیرم هواتو اشک غریبی میریزم برا تو بیچاره اون که ندیده حرم رو بیچاره تر اون که دید کربلاتو 🔸🔸🔸 ✅ @misaq_ba_shohada
🔹فتح بزرگ خرمشهر را از یاد نبرید 🔻 @gharar_at
هدایت شده از خبرگزاری فارس
چامسکی: جرم ایران، مقاومت موفق در برابر آمریکا است «نوام چامسکی» نظریه‌پرداز و اندیشمند مطرح آمریکایی: 🔹فشار به ایران یکی از عناصر برنامه‌ بین‌المللی برای به رخ کشیدن قدرت آمریکا برای پایان دادن به «مقاومت موفقیت‌آمیز» در مقابل ارباب جهان می‌باشد. 🔹از انقلاب ۱۳۵۷ تاکنون، جرم ایران مقاومت موفقیت‌آمیز در مقابل آمریکا بوده است. 🔹قابل توجه است که در زمان حکومت شاه در ایران، نگرانی اندکی درباره قصد ایران برای توسعه سلاح‌های هسته‌ای داشت. 🔹شاه ایران به وضوح به خبرنگاران خارجی گفته بود که ایران «قطعاً و زودتر از آنچه که گمان می‌شود»، سلاح‌های هسته‌ای تولید می‌کند. 🔹اشتباه است که بخواهیم به دنبال یک تفکر بزرگ ژئوپولتیکی در پشت عملکردهای ترامپ باشیم. 🔹ترامپ دارای مرض خودبزرگ‌بینی است که دکترین وی حفظ قدرت شخصی است. fna.ir/da3axh @Farsna
🔴سید قیام‌الدین غازی از علمای شیعه #تاجیکستان توسط #داعش به جرم تبلیغ دین با زبان روزه سر بریده شد 🔶🔹اماج https://eitaa.com/amaj24
📣 فرمایشات امام خامنه ای در جمع دانشجویان در خصوص بیانیه 👌 چهار نکته اصلی بیانیه ۱. عظمت حادثه انقلاب، و ماندگاری انقلاب ۲. عظمت راه طی شده تا به امروز و کار کرد های انقلاب ۳. عظمت چشم انداز انقلاب ۴. عظمت نقش جوان متعهد در رسیدن به این چشم انداز و درمسیر پیش رو 👌 جا برای مطالعه فکر و تعمیق در بیانیه وجود دارد ✅ باید یک حرکت عمومی راه بیفتد که با محوریت جوان متعهد باشد ❓جوان لزوما ۲۲ ساله و ۲۵ ساله نیست ۳۰، ۳۵ ، ۴۰ ساله را هم شامل میشود 🔶 فرایند ورود جوان متعهد به عرصه مدیریت کشور برای رسیدن به چشم انداز (بصورت معقول و منضبط) ۱. شناخت از صحنه و عناصر درگیر توسط محور های تحریک کننده حرکت ۲. جهت گیری منطقی مشخص و قابل قبولی داشته باشد به سمت جامعه اسلامی و تمدن اسلامی ۳. یک عامل امید بخش و نقطه روشنی برای پیشبرد حرکت وجود داشته باشد، 🔸 یک نقطه امید ظرفیتهای ملی ماست که ما شناخته ایم،که انقلاب وجمهوری اسلامی معجزه گونه را پدید آورد 🔸 یکی از نقاط امید فرسودگی جبهه مقابل ماست،یعنی تمدن درحال انحطاط و زوال غرب 🔸 و وعده تخلف ناپذیر خدا ۴. ‌‌‌راهکارهای عملی که نیاز دارد به پیگیری و تمرکز که به عهده جریانهای حلقه های میانی از میان خود ملت است مانند تشکلهای دانشجویی و فعالان فکری فرهنگی 🔷 زمام کار در دست کسانی است که فعالیت کنند ✅ نمونه راهکارهای عملی؛ ۱. تشکیل کار گروه های فرهنگی در سراسر کشور از جمله مساجد که مصداق آتش به اختیار است ۲. تشکیل گروه های فعالیت سیاسی به معنای تحلیل کردن و فهمیدن مسائل سیاسی و منتقل کردن نه حزب بازی ۳. تشکیل کرسی های آزاد اندیشی ، خودتان این کار را بکنید منتظر مسئولین نباشید ۴. تشکیل گروه های نهضتی در مورد اتفاقات جهان اسلام و مسلمانان ۵. تشکیل گروه های علمی ۶. همکاری با مجموعه های دانش بنیان ۷. کارهای خدماتی مثل اردوهای جهادی ۸. فعالیتهای اطلاعاتی مردمی، در مورد قاچاق و ... ۹. کارهای اجتماعی مثل هفت تپه و امثال آن ✅ سرانجام این کارها کشاندن جوان متعهد به عرصه مدیریت کشور است 👈 ورود در عرصه مدیریت برای نسل جوان از این راه اتفاق می افتد 👌 البته باید واقعا حزب الهی باشند البته این تحرکات نباید به کار علمی شما لطمه بزند و تنافی هم با هم ندارند 👌 شما باید خود جوش باشید باید خودکار حرکت کنید (هر کدام در هر زمینه ای که توانایی دارید) و منتظر نباشید ✅ اگر این کارها انجام شود توطئه های دشمن برای فلج کردن نسل جوان ، خنثی میشود ♻️ اگر شما زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت حزب اللهی جوان فراهم کنید آرزوی شما بر آورده خواهد شد هرقدر هم امور ناپسند از مسؤلین دیدید نا امید نشوید... علی اصغر گرجی با اصلاح و تکمیل روح الله دشتی @howzehenghelabi