eitaa logo
حوزه انقلابی
14.1هزار دنبال‌کننده
25.3هزار عکس
12هزار ویدیو
660 فایل
صاحب امتیاز:گروه و تشکّل جهادی «حوزه انقلابی» مدیران:جمعی از فضلای سطوح عالی «حوزه علمیه قم» مهم👇 📖 با توجه به مسدودی موقت حوزه انقلابی مباحث را اینجا دنبال کنید جریان مردمی تمدنی ایرانی اسلامی https://eitaa.com/joinchat/1345060949Cf236f3ea96 @jamtaa
مشاهده در ایتا
دانلود
1_25806912.mp3
4.95M
نوآهنگ | رهبر من طلایه دار لاله هایی ❤️ میثم مطیعی 🌹 @howzehenghelabi🇮🇷
ترتیل جزء اول قرآن.mp3
8M
📖 (تحدیر) جزء اول قرآن کریم ✨حجم 7.6 مگ ⏱زمان: 33 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 2 قرآن‌کریم.mp3
7.98M
📖 قرائت جزء دوم قرآن کریم ✨ (تحدیر) ✨حجم 7.59 مگ 🕕زمان: 33 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 4قرآن کریم.mp3
8.12M
4️⃣ (تحدیر) جزء چهارم قرآن کریم ✨حجم 7.7 مگ 🕕زمان: 33 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 3 قرآن کریم.mp3
8.02M
📖 قرائت جزء سوم قرآن کریم ✨(تحدیر) ✨حجم 7.6 مگ 🕕زمان: 33 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 5قرآن کریم.mp3
7.59M
5️⃣ (تحدیر) جزء پنجم قرآن کریم ✨حجم 7.2 مگ 🕕زمان: 31 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 6قرآن کریم.mp3
8.12M
6️⃣ (تحدیر) جزء ششم قرآن کریم ✨حجم 7.7 مگ 🕕زمان: 33 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
جزء 7 قرآن‌کریم.mp3
8.93M
7️⃣ (تحدیر) جزء هفتم قرآن کریم ✨حجم 8.5 مگ 🕕زمان: 37 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @howzehenghelabi
هدایت شده از تاملی دیگر
📣 📣اعتراف معلمی کوچک 📣اعتراف فردی درخود فرو رفته، 📣اعتراف یک سرگرم حفظ لانه توهمی خود ساخته. عمریست عادت کردیم برای بقای خود در لونه خودساخته نامش را عقلانیت، آینده نگری، صبر انقلابی نهادیم، در حالیکه مدعی سربازی هستیم، اما در نقش رهبری بازی می کنیم. به تعبیر عزیزی؛ در حالیکه، در ظاهر سرگرم لفاظی ها انتقادی شده ایم، در پشت صحنه یا از هم زن می گیریم، یا به هم زن می دهیم، یا در خانه یکدیگر روضه می رویم، یا برای هم پیام عذرخواهی از اینکه نتوانستیم سرقرارمان برای اجراء برنامه گفتگوی علمی در موسسه کذائی حاضر شویم می فرستیم، یا نیروی همدیگر را بکار می گیریم و پست سازمانی می دهیم، از یکجا اگر عزلش کردیم، در جای دیگر پست بهتری می دهیم، یا برای یکدیگر کرسی تدریس برقرار می کنیم، یا برای یکدیگر پست استاد راهنمائی و مشاوره، تدارک می بینیم، ویا ویا ...... ام جهان آراها مظلومانه در آسمان شهید نشود. یا چمران ها در تنهائی در دهلوایه شهید شود در حالیکه از او بهتران در تهران داشتن انقلاب ( پستهای سازمانط و اموال بیت المال را برای خود) حفظ می کردند. یا آوینی ها دوربین بدست بجای ساختن فیلمهای سینمائی گیشه ساز در فکه شهید میشود، یا مطهری هابجای نوشتن رساله عملیه ی مرجعیّت، در به در، مشغول رفع شبهه جوانان در مواجهه مستقیم و بدون پرده پوشی با خصم بیرون و منافق درون جبهه خودی، مظلومانه در کوچه ها خونش بر زمین ریزد. یا همچون تهرانی مقدم و سلیمانی بجای گرفتن کرسی تدریس و بالا رفتن از پله های مربی گری به استاد یاری و از آنجا به دانشیاری و از آنجا به استاد تمامی، گمنامانه یکی مشغول ساختن موشک شد و آخرش در آزمایشگاه موشکی اش دور از چشم ساختارهای توهمی، به پودر تبدیل شد. یا سلیمانی در حالیکه چون پرستوی مهاجر کشور به کشور دنبال حفظ کیان شیعه بود آخرش در آسمان کربلا و نجف پودر شد و..... آری به تعبیر استاد تاریخ اسلام، استاد پیشوائی؛ چونکه امام زین العابدین و سیدالساجدین، سه بار از عمق جانش، از شدت ظلم در شام اموی، با سوز فرمود" الشّام، الشّام، الشّام "، ما نیز اندر حُزنش در شبهای محرم سه بار شام نوش جان می کنیم؟؟!! آری شاید این تقسیم کار در عالم آزار دهنده باشد تا آنجا خدا بفرماید اذا تلک قسمه ضیزی. اما همان خدا فرمود و مالهم فی الآخره من خلاق. و در دفاع از شهید فرمود ولاتحسبن الذین قُتِلوا امواتا بل احیاءُُعند ربّهم یُرزقون. خدایا از سرنوشت شوم خویش به شما پناه می برم. خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده. به تو پناه می برد. خاطی ام، چونکه نظاره گر، رفتار دولتی هستم به نام شفافیت اقتصادی ، همه سرمایه ملی را به تاراج گذاشته، و همچون داستان خصوصی سازی معاونت موتوری ادارات در عصر المستغرق فی الیم دارد تکرار می شود. دوباره بنام مردم، ۴/۸ ملیارد از صندوق ذخیره ارزی، مجوز استفاده گرفته می شود، به کام واردکنندگان خانامان سوز تولیدات داخلی، تمام میشود. دوباره، به نام آزادی اطلاعات، در اینستگرام و ..... ناموس و اخلاق مردم به تاراج می رود، ودوباره و دوباره. اما ما یا برای حفظ خویشتن، یا در خوشبینانه ترین حالت، به توهم پیروزی در سال ۱۴۰۰، نظاره گر تاراج رفتن همه فرهنگ، اقتصاد و نیروی انسانی هستیم. و داریم بجای نقش سربازی، نقش رهبری را ایفاء می کنیم به تعبیر آن " تکرار می کنم " اعتراف معلمی کوچک، خاطی در خود فرورفته و به سلامت خویش بسنده کرده. غفاری فر
هدایت شده از KHAMENEI.IR
پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز معلم: کار بزرگ معلمان آموزش شکوفاسازی استعدادها برای ارزشهای متعالی است رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاهها و حوزه‌های علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزشهای اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعه دینی عادلانه و آرمان‌خواه دانستند و خاطرنشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌یابد ثروتی آن‌چنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمی‌کند. متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است: بسمه تعالی روز معلم را به همه‌ی معلمان عزیز که در مدارس و دانشگاهها و حوزه‌های علمیه به پرورش اندیشه و دانش کودکان و جوانان کشور میپردازند تبریک میگویم. این سخن امام خمینی که معلمی را شغل انبیا دانستند، یک شعار تبلیغاتی نبود، سخن قرآن بود که فرموده است: ویزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحمکة... تزکیه و تعلیم و کتاب و حکمت الهی چهار واژه‌ی کلیدی در دعوت اسلام و همه پیامبران است. واژه کلیدی دیگر قیام به قسط است. در مدرسه نبوّتها، نسلهای بشر با کتاب و حکمت، آموزش وپرورش می‌یابندو آنگاه زندگی عدالت‌محور بنا میکنند و جوامع بشری بدین ترتیب به هدفهای آفرینش انسان نزدیک میشوند. نظام اسلامی با همین هدف یعنی شکل‌گیری یک جامعه‌ی دینی عادلانه و آرمان‌خواه پدید آمد، و طبیعی است که نظام آموزشی کشور نیز نمیتواند هدفی جز هدف کلّی نظام داشته باشد. کودک و نوجوان و جوان در کشور اسلامی می‌آموزد که استعداد و توان بالقوه‌ی خود را برای ارزشهای متعالی ملی یعنی ارزشهای اسلامی و انقلابی شکوفا کند و به‌کار گیرد. این آموزش حیاتی و سازوکار تحقق آن، همان کار بزرگ و جهاد مبارکی است که معلمان عهده‌دار آن شده‌اند. اسلام ما را به علم نافع فرا میخواند، علم نافع از سوئی جوان ایرانی را به ابزارهای لازم برای پیشرفت و اعتلای کشور و ملتش مجهز میسازد، و از سوئی به او هویت می‌بخشد و او را از وزانت و اعتبار روحی و معنوی و اعتماد به نفس برخوردار میکند. نسل جوانی که در این مسیر، صیرورت و پرورش می یابد، ثروتی آن‌چنان انبوه و ذخیره‌ئی آنچنان عظیم است که هیچ پدیده‌ی ارزشمند دیگری برای کشور با آن برابری نمیکند. این ثروت، محصول کار و انگیزه‌ی معلمان در مدارس و دانشگاهها و حوزه‌های علمیه است. رحمت و فضل خدا بر دستهای پرکار و دلهای پر انگیزه‌ی آنان باد. نسل جوان ما بحمدالله الگوهای درخشان و برجسته‌ئی را هم میشناسد که در دنیای مادی امروز نظائر آنها را کمتر میتوان یافت. از شهید چمران و شهید آوینی تا شهدای هسته‌ئی و تا شهید سلیمانی و تا شهید بزرگوار مطهری که در دهه‌ی سی از عمر خود در حوزه‌ی قم و دانشگاه تهران درخشید و در دهه‌ی پنجاه با بال شهادت به ملکوت اعلی پرکشید. درود خدا بر شهیدان و سپاس ما به معلمان و خوشامد ما نثار نسل جوان خوش عاقبت ملت ایران باد. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیس سازمان تبلیغات: پس از بازگشایی مراکز تجاری و تفریحی، مردم از عدم بازگشایی مساجد و حرم ها گلایه دارند🕌🕌 ✍حوزه انقلابی : آیا با این انتقادات ، تردیدی باقی میماند در اینکه باز بودن حرم مفسده واقعی ندارد⁉️ و در این شرایط تبعیت از دستور ستاد ، یا أمر ولی به تبعیت ، وجهی جز تقیه و مصلحت اندیشی و حکم ثانوی میتواند داشته باشد⁉️ پس حکم اولی بلاشک حرمت تعطیلی حرم و مساجد و مناسک و وجوب نهی از این منکر است اما حکم ثانوی ، تبعیت از ستاد و صبوری کردن و اکتفاء کردن به انتقادات روشنگرانه است همان کاری که حوزه انقلابی در دوماهه أخیر انجام داده است @howzehenghelabi
🖋بیانیه جمعی از فعالان فضای مجازی در از مطالبه طلاب منتقد به ولنگاری فضای مجازی 🔻دیروز سه شنبه، 400تن از طلاب و فضلای حوزه علمیه و چندین نهاد حوزوی نسبت به ولنگاری فضای مجازی اعتراض کرده و طی بیانیه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه، خواهان محاکمه آقایان آذری جهرمی (وزیر ارتباطات) و فیروزآبادی (دبیر شورای عالی فضای مجازی) شدند. 💠 ما جمعی از فعالان انقلابی در فضای مجازی، حمایت رسمی خود را از بیانیه طلاب منتقد اعلام می‌کنیم. فعالان انقلابی می توانند برای اعلام حمایت از این بیانیه، از طریق لینک فارس من اقدام کنند. همچنین مدیران محترم کانال‌های انقلابی با بازنشر این ، موجود سهیم باشند. 🔸اعلام حمایت 👇 https://www.farsnews.ir/my/c/23860 پ.ن: موضوع اصلی جامعه بدون شک اقتصاد است، اما آن چیزی که مدام مطالبه اصلی مردم در فضای مجازی را به حاشیه می‌برد، اقدامات لشکرهای سایبری بعضی‌هاست که متاسفانه ایجاد کردند تا بحران‌سازی کنند. 🍎 @howzehenghelabi