🖌📗📙 اصلاح طلبان را بهتر بشناسیم
🖌اصلاح طلب ها چه گفته اند؟چه می خواهند؟دنبال اصلاح چه چیزی هستند؟ و....
🖌آیا منظور از اصلاح طلبی تغییرات اساسی در نظام به عنوان انقلاب مخملی است؟
🖌چرا اغلب فتنه گران در این سالها در جمع اصلاح طلب ها بوده اند؟
🖌چرا عموم افرادی که به غرب و شبکه های ماهواره ای پیوستند نوعا از اصلاح طلب بودند؟
🖌چرا صهیونیست ها از اصلاح طلبان حمایت می کنند؟
🖌چرا غرب از اصلاح طلبان حمایت می کند؟
🖌 چرا هیچ اصلاح طلبی شهید راه حجاب و امر به معروف و نهی از منکر نمی شود؟
🖌چرا هیچ اصلاح طلبی شهید مدافع حرم نمی شود؟
چرا هیچ اصلاح طلبی حاضر به مدافع حرم شدن نیست؟
🖌چرا هیچ اصلاح طلبی شهید راه ولایت نمی شود؟
🖌چرا اصلاح طلبان از کار فرهنگی و از هیات های مذهبی فراری هستند و هیچ حمایتی از هیات های مذهبی ندارند؟
و هزار چرای دیگر...
🖌📗🖌در این جا به گوشه ای از ۴۰۰۰ هزار توهین دولتمردان اصلاحات به مقدسات و ایجاد شبهه در دین اشاره می کنیم:
🔺محمد خاتمی:احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست!؟
کیهان ۱۲/۶/۷۸
🔺عبدالکریم سروش:ولایت پیامبر بعد از فوتش به کسی منتقل نشده است.
روزنامه صبح امروز ۱۶/۶/۷۸
🔺ابراهیم اصغر زاده:حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد.
آفتاب امروز ۲/۶/۷۸
🔺محمد کاظم محمدی اصفهانی:به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و اورا فتنه گر نامید.
روزنامه ایران ۲۴/۴/۷۹
🔺محسن کدیور:معصومین (ع) فقط در کلیات و اصول اسوه اند.
ماهنامه کیان بهمن ۷۷
🔺محسن کدیور:امروز خدا در جامعه هیچ کاره است.
نشریه پژوهش های قرآنی سال ۷۹
🔺آقا جری:در حکومت های دینی، نه تنها دین افیون توده هاست که افیون حکومت ها نیز هست.۲۵/۱/۸۱
🔺رجبعلی مزروعی:حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است.
حریم ۲۳/۱۱/۷۸
🔺محمد مجتهد شبستری:فعل و قول معصوم حجت نیست.
کیان بهمن ۷۷
🔺علیرضا علوی تبار:ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است.
یا لثارات ۴/۳/۷۹
🔺اکبر گنجی:حرکت اصلاح طلبانه ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید.
مصاحبه با شبکه آلمانی ۲۴/۱/۷۹
🔺محمد رضا خاتمی؛مبنای مشروعیت هر کاری رأی مردم است.
جمهوری اسلامی ۸/۶/۷۹
🔺بهاء الدین خرم شاهی:کافر و بی دین هم خودی است.
صبح امروز ۲/۶/۷۸
🔺عزت الله سحابی:معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند.
روزنامه عصر آوارگان ۱۶/۱۰/۷۸
🔺عطاالله مهاجرانی:نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است.
روزنامه آریا ۱۶/۱/۷۹
🔺سعید حجاریان:تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند.
روزنامه ایران ۳۱/۱/۷۸
🔺احمد نراقی:وحی برای انسان های بعد از زمان خود، قابل فهم نیست.
هفته نامه آبان، ۱۱/۱۰/۷۷
🔺مقصود فراستخواه:حقیقت ثابت نداریم، حتی در دست انبیاء و معصومین.
۲۲/۶/۷۷
🔺مقصود فراستخواه:هنرمند اصیل هم به نحوی به فضای آمیخته با ابتذال نیازدارد و گرنه از دل و دماغ می افتد.
۲/۸/۷۹
🔺اکبرگنجی:خمینی متعلق به موزه تاریخ است.
۲۴/۱/۷۹
🔺محمد خاتمی: اگر این حجاب مانع حضور زن شود، قطعا مضر است.
۱۶/۸/۷۹
🔺محمد خاتمی:مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند در عرصه مختلف حضور داشته باشند.
روزنامه همبستگی ۱۶/۸/۷۹
🔺جهانبخش محبی نیا:موسیقی و رقص و سکس باید شرعی شود.
آفتاب امروز ۳/۷/۷۸
🔺عبدالکریم سروش؛ خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است.
نشریه کیان
🔺عبدالکریم سروش: فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان میشود.
روزنامه نشاط ۱۲/۳/۷۸
هدایت شده از معیار
7.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷
🎥#کلیپ | وقتی جیرهخواران بی بی سی به هم هماهنگ نیستند...‼️
🍃🌹🍃
#روشنگری | #ثامن | #اربعین
🆔 eitaa.com/meyarpb
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷
🎥 آینده و نتیجه اربعین در کلام حجتالاسلام پناهیان
🍃🌹🍃
#روشنگری | #ثامن | #اربعین
🆔 eitaa.com/meyarpb
🇮🇷
🎥#صرفا_جهت_اطلاع |
🍃🌹🍃
❌امروز فیلمی مبنی بر وداع کادر درمان بیمارستان کسری با #مهسا_امینی دست به دست شد. در حالی که فیلم مربوط به بیمار ۶۲ ساله پروین خدایاری است که بر اثرایست قلبی و تشنج دچار مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده دو کلیه ایشان به بیماران اهدا شده و پرسنل بیمارستان قبل از اتاق عمل با اهدای گل به ایشان ادای احترام می کنند.
مهسا امینی، حصر رسانهای و جنگ شناختی
🔹 دختری که در حین انتقال به مرکز پلیس دچار سکته قلبی شد و فوت کرد.
ضدانقلاب جشن گرفته و رقص بهروی خون بهراه انداختهاند و خودیها هم رنگ و رو باختهاند و به نظام میتازند
مشکل، نه گشت ارشاد است و نه مهسا امینیها
🔻مشکل حصر رسانهای کشور است که دین و دنیا و فرهنگ اینمملکت را دشمن با هجوم بیامان رسانهای و جنگ شناختی خود مورد تاختوتاز قرار داده و قربانیان آنهم مهسا امینیها و هم مجریان قانون هستند.
🔹قربانی این جنگ بیامان، فرهنگ و هویت و تاریخ اینکشور است. مادامی که ما در حصر رسانه ای باشیم و دشمن با تکیه بر اصول جنگ شناختی بر پیکره هویتی این مرز و بوم بتازد، ما همچون شکستخوردگان جنگ باید در میدان دشمن اسیر باشیم و مطابق با نقشه او عمل کنیم.
ما درگیر یک جنگفرا رسانهای بهنام جنگ شناختی هستیم که تاروپود هویت و فرهنگ جامعه را هدف قرار داده است
🔹قرارگاه و سازمان و ساختار در حوزه رسانه زیاد داریم اما همه مدعیانی هستند که هیچ درک و فهمی از اجزا و عناصر جنگ شناختی ندارند. آنها حتی جنگ رسانهای و جنگ روانی را که در سطوح بسیار پیایینتری است نمیفهمند.
🔹مشکل مملکت؛ گشت ارشاد و مهسا امینی نیست. بلکه غلبه دشمن در جنگ شناختی بر مملکت ما است.
🔹امام جامعه سالهاست فرمان شکست حصر رسانهای دشمن را صادر کردهاند اما چه کند که فرماندهان این جنگ نابخردانی هستند که جز در فضای ربات و فیک و بهروی کاغذ هیچ دستاورد دیگری ندارند....
🔻مشکل مملکت، تنهایی امام جامعه در جنگ شناختی در مقابل دشمن است.
💢مرگ مهسا امینی و جنگ روایتها
🔻از دست رفتن جان یک انسان همواره دردناک و غمانگیز است؛ اما ابزار سیاسی و در کانون جنگ روایتها قرار دادن این جان شیرین برای اغراض سیاسی دردناکتر است و نه تنها دردی از متوفی و خانواده وی را درمان نمیکند حتما برای خانواده و البته وجدان بیدار و عزادار جامعه مشمئزکننده هم هست.
🔹 نگاهی به ساحت رسانهای در باب نحوه مواجهه رسانههای مختلف با خبر مرگ تأسفبار مرحومه خانم مهسا امینی نشان از غلبه دو نگاه دارد؛
1⃣ یکی معتقد است ریشه این قبیل حوادث در اجرای قوانین و «تکالیف» همانند گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر است و این با «حقوق» شهروندی در تضاد است و راه ممانعت از تکرار چنین حوادث غمانگیزی عبور از خیر اجرای آنهاست!
2⃣دستهای دیگر معتقدند صرف یک اتفاق ناگوار نباید جامعهای اسلامی همانند ایران را از مزایای اجرای قانون امنیت اخلاقی و مصونسازی جامعه برای حضور زنان محروم نماید. البته این تقاضا، خواسته بخش عمدهای از افراد مسلمان جامعه به منظور «کالایی دیده و تلقی نشدن زنان» نیز هست. در ثانی ساحت این بحث در جامعهای به وقوع میپیوندد که افتخارش این است که میخواهد نصوص اسلامی را به قوانین و مقررات اجتماعی و سایر نظامات زندگی فردی و جمعی مردم مسلمان تبدیل و شریعت را پیادهسازی نماید.
🔹حال چقدر زشت است از مرگ انسانی وسیلهای بسازیم برای تسویه حسابهای سیاسی و در خوشبینانهترین حالت دنبال برنده جلوه دادن نگاه سیاسی خود در هماورد دو قرائت متعلق به دو جریان سیاسی در باره بحث دیرینه و بینتیجه «روایی و ناروایی گشت ارشاد و امر به معروف» باشیم.
🔹آیا اساسا، میتوانیم این سؤال شبه کلامی را طرح بکنیم که تکلیفمداران که قائل به درست بودن امر به معروف و تداوم گشت ارشاد هستند درست میگویند یا عدهای که آزادی در پوشش فردی راـ بدون توجه به حقوق اجتماعی آحاد شهروندانـ حق شهروندی میدانند راه حقی را میپیمایند؟!
🔹آیا این منطق برای قضاوت درست است؟ مگر نظام ما نظام اسلامی نیست؟ مگر نظام اسلامی درباره حضور زن در اجتماع نظر ندارد؟
🔺 خوب اگر دارد و ما هم ادعا داریم که میخواهیم قانون اسلام را در قالب نظام اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سبک زندگی اسلامی اجرا و پیادهسازی کنیم پس چرا با ادبیات غیردینی و سکولارها مباحثه میکنیم؟!
🔹و نکته پایانی اینکه، بیندیشیم که آیا فرد یا جریانی که به همه چیز در پرتو روایتسازی دوگانه نگاه میکند، درد حقیقت دارد یا تنها نگاه قطبی خود را به هر قیمت دنبال میکند؟!
#فتحالله_پریشان
✅#بصیرت
♨️کسی تا بحال این مادهگرگ را بیحجاب دیده است که دم از بیحجابی میزند؟
📍با چهرهای منافقانه مدعی آزادی است در حالیکه دختران و زنان زیردست #مریم_رجوی حتی در انتخاب رنگ روسری اجباری خود نیز اختیاری ندارند!