هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
🔔پراكنده كارى و شكست❗️
#نهج_البلاغه
✨مَنْ أَوْمَأَ إِلَى مُتَفَاوِتِ خَذَلَتْهُ الْحِيَلُ
🔷 «كسى كه به كارهاى مختلف بپردازد نقشه ها و تدبيرهايش به جايى نمى رسد»
📚 #حکمت ۴۰۳
#هنر_مدیریت_زمان
پاتوق طلبگی، خانه طلاب جوان
✅@tashkilaat
🌺 ميلاد سرو بوستان ايستادگي،
اشبه الناس به نبی(ص)،
جوان رعنای حسين (ع)،
حضرت علی اکبر (ع)
و روز جوان بر طلاب و اساتید
مدرسه علمیه #ثقلین
تبریک و تهنیت باد.
#اهل_البیت
#یفرحون_لفرحنا
🔶🔹@hozeh_saqalein
هدایت شده از عبدالحسین خسروپناه
📌 در نقد پایتخت ۶
به نام حکیم مطلق و خالق هنر و زیبایی
دوستانی از بنده خواستند تحلیلی از پایتخت۶ داشته باشم و اینک بعد از مشاهده قسمت ۱۵، ضمن تشکر از دستاندرکاران این سریال و تبریک سال نو و اعیاد رجبیه و شعبانیه به نقدی کلیدی اشاره میکنم.
البته کارشناسان نقدهای واردی بر آن گرفتند؛ از جمله: اختلاط نامحرم، ترویج بیحدرقص و موسیقی، تعابیر بیادبانه مخصوصاُ نسبت به والدین و بزرگترها، بیاحترامی به نماز و حج و غیره ولکن نقد ریشهایتر این سریال به نظر بنده، رویکرد ایرانگریزی و ایران تضعیفی است که متاسفانه از دوره قاجار توسط مستشرقین و بعد روشنفکر نمایان داخلی دنبال میشود و کتابها در باب ناتوانی و مجمعالرذایل بودن ایرانیان نوشته میشود.
این سریال با نشان دادن ایرانیانی که یا قاچاقچی(ارسطو) هستند یا روانی(بهبود) یا مسئول ناتوان و بیعرضه و منفعل(نماینده مجلس) یا دارای کمبود شخصیت(بهتاش) یا نوجوانان غرق در اینستاگرام و فضای مجازی(دختران دوقلو) یا مدعیان پرادعای هیچکاره و فرصتطلب(نقی) یا مروج آرایشگری و رفتارهای نامناسب(رحمت و فهیمه) یا عقل کلی که در مواردی احساسی داوری میکند(هما) که برای بیننده مخصوصاً بیننده خارجی تصویر بسیار منفی علیه ایران میسازد.
سوال این است که چرا عدهای از نویسندگان و هنرمندان با هم تلاش میکنند تا ایرانی را با موفقیتها، مقاومتها و فرهنگ و تمدن بزرگ به ایرانی بیعرضه، ناکارآمد و احساسی و فاقد فرهنگ و تمدن معرفی کنند.
انتظار این بود لااقل واقعیتهای ایران اعم از ضعفها و قوتها به نمایش گذاشته شود تا ناامیدی در مخاطب تحقق نیابد.
نکته قابل تامل اینکه چرا پایتخت۶ بعد از پایتخت۵(مقابله با داعش) ساخته میشود؟ آیا نباید مدیران صدا و سیما در باب جریانشناسی سریالهای ایرانی دقت بیشتری نمایند.
عبدالحسین خسروپناه دزفولی حوزه علمیه قم ۱۶ فروردین ۹۹
🆔 @khosropanah_ir
🔰به مناسبت #روز_جوان
سخنان حضرت آقا
🔸"ما به یک حرکت عمومی به سمت آن چشمانداز - #بیانیه_گام_دوم - نیاز داریم؛ باید یک حرکت عمومی در کشور راه بیفتد؛
البتّه این حرکت وجود دارد منتها بایستی انضباط پیدا کند، سرعت پیدا کند و پیشرفتش به سمت آن چشمانداز محسوس باشد.
این حرکت طبعاً با محوریّت #جوان_متعهّد است؛ جوانهای متعهّد، محور این حرکتند."
📚1 خرداد 1398،
دیدار با جمعی از دانشجویان
#رهبر_انقلاب
معاونت اخلاق و تربیت
🔶🔹@hozeh_saqalein
هدایت شده از مدرسه تمدنی بینات
🖼 پوستر | شبیه ترین مردم از نظر خلق و خوی و منطق به رسولالله (ص)
🌺یازدهم شعبان، سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیهالسلام و روز جوان تهنیت باد 🌺
#پوستر
#جوان
🔶🔹@tashkilaat
قرار هفتگی ذکر توسل
به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام
حاج منصور ارضی_7 اردیبهشت 97 - حسینیه بیت الزهرا - می شود گاهی وصال ازسختی هجران درست-1525074619.mp3
#کارگروه_هیئت
#بازخوانی گزیده ای از بیانات مهم و روشنگرانه #رهبر_معظم_انقلاب به مناسبت فرارسیدن سال نو
🔸طبیعت اسلام پیشرفت و قویتر شدن است و اگر امروز نیز صادقانه به نسخه بعثت عمل کنیم، می توانیم ایران را از ابعاد مختلف به قلههای رفیع برسانیم و در افقی دورتر، تمدن اسلامی را محقق کنیم. 1399/1/3
تهیه توسط #کارگروه_سیره_علماء
معاونت اخلاق و تربیت
🆔 @hozeh_saqalein
Tollab_modirit zaman.m4a
22.15M
#درس_معرفت
✳️«مدیریت زمان در ایام کرونا»
💥استاد معماریان
مدیر موسسه کتاب پردازان
خطاب به طلاب مدرسه علمیه #ثقلین
🌹فروردین 99
#هنر_مدیریت_زمان
#برنامهریزی
🔶🔹@hozeh_saqalein
مدرسه علمیه ثقلین
#درس_معرفت ✳️«مدیریت زمان در ایام کرونا» 💥استاد معماریان مدیر موسسه کتاب پردازان خطاب به طلاب م
#هنر_مدیریت_زمان
استاد معماریان
تهیه چکیده توسط طلبه محترم
آقای رحمانی 🌹
مدرسه علمیه ثقلین
🔶🔹@hozeh_saqalein
Central Topic6.pdf
76.7K
#هنر_مدیریت_زمان
استاد معماریان
تهیه چکیده توسط طلبه محترم
آقای فکور 🌹
مدرسه علمیه ثقلین
🔶🔹@hozeh_saqalein