MP3 Recorderحمله امشب آمریکا به مناطقی در هرمزگان.mp3
زمان:
حجم:
5.5M
🚨 امشب آمریکا به مناطقی در هرمزگان با چه هدفی انجام شد؟
/ واکنش ایران چه خواهد بود؟
/ چرا آمریکا عصبانی است؟
/ ایران چگونه خود را برای جنگ بعدی آماده می کند؟
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
♨️ اعتراف نیویورکتایمز به صلابت «شهر موشکی یزد»؛ با وجود ۴۰ روز بمباران کوهها، موشکها همچنان پرتاب شدند
🔹۴۰ روز بمباران بیوقفه کوههای اطراف یزد توسط آمریکا و اسرائیل، با هدف از کار انداختن یک مجموعه موشکی زیرزمینی ایران انجام شد؛ اما بهگفته شاهدان محلی، ایران تا «آخرین لحظات پیش از آتشبس» همچنان از همان منطقه موشک پرتاب میکرد.
🔹برآورد منابع اطلاعاتی آمریکا (به نقل از رسانههای آمریکایی) نشان میدهد که ایران هنوز حدود ۷۰ درصد پرتابگرهای متحرک و ۷۰ درصد ذخایر موشکی پیش از جنگ خود را حفظ کرده است.
🔹یک منبع معتبر ایرانی تأکید کرده که مجموعه موشکی یزد حدود ۵۰۰ متر در دل کوههای گرانیتی امتداد دارد و در تمام مدت درگیری کاملاً عملیاتی باقی مانده بود. و نکته کلیدی اینکه: بمبهای سنگرشکن نمیتوانند در کوه نفوذ کنند.
🔹ایران پس از هر حمله، تنها چند ساعت بعد، توانسته از همان منطقه یا پایگاه، موشک شلیک کند. کارشناسان این را نشانه حفاری و پاکسازی سریع، تعمیر تجهیزات پرتاب یا استفاده از اهداف فریبنده میدانند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨علف بخورید اما سلاح اتمی بسازید!
... پرفسور جان مرشایمر،
نظریه پرداز رئالیسم و استاد روابط بین الملل دانشگاه شیکاگو:
اگر من به جای سیاستمداران ایرانی بودم، برای ساخت سلاح اتمی حتی اگر لازم بود علف میخوردم.
چون اگر سلاح اتمی داشته باشید، بسیار بعید است که اسرائیل یا آمریکا مجددا به شما حمله کنند.
چون از وقوع جنگ هستهای میترسند.
🪧 #مرگ_بر_وطنفروش_خائن
🪧#مرگ_بر_آمریکا
🪧#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبر و تحلیل سیاسی و نظامی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
به نام خداوند قلم، که سوگند جاودانهاش را بر بلندای «ن والقلم» نگاشت
نامهای از دل، به خانواده بزرگ فرهنگ ایران
همکاران ارجمند، معلمان فرهیخته، بازنشستگان گرانقدر و خانوادههای شریف آنان
سلام بر شما؛ بر شما که سالیان عمر خویش را چون شمع، آرام و بیادعا سوختید تا فرزندان این سرزمین، راه روشن فردا را بیابند.
امروز این نامه را نه با مرکب، که با قطرههای دل مینویسم؛ دلی که سالهاست رنج معلمان این سرزمین را بر دوش میکشد.
اگر روزی سیاوش، برای اثبات راستی از آتش گذشت، اگر آرش، جان خویش را در تیر نهاد تا مرزهای ایران پابرجا بماند، و اگر حسین بن علی(ع)، همه هستی خویش را فدای احیای حق کرد، من نیز در این میدان، هر آنچه داشتم بر سر این راه نهادهام؛ از آسایش و آرامش گرفته تا مال، آبرو، زندگی و توان خویش؛ نه برای نام و نه برای نان، بلکه برای آنکه شاید روزی، معلم ایرانی با سربلندی زندگی کند و بازنشسته فرهنگی، شرمنده خانواده خویش نباشد.
به خدا سوگند، هیچ زخمی بر جان انسان، عمیقتر از آن نیست که آموزگار یک ملت، دغدغه نان داشته باشد؛ همان کسی که هزاران پزشک، مهندس، قاضی، استاد، فرمانده و مدیر، روزی بر نیمکت کلاس او الفبای زندگی را آموختهاند.
امروز من یک نفر نیستم؛ من صدای هزاران معلم خاموشم. اما این صدا، اگر با صدای شما همراه نشود، در هیاهوی بیتفاوتی گم خواهد شد.
از شما عزیزان، هیچ نمیخواهم؛ نه مال، نه مقام و نه سپاس.
تنها خواهشم آن است که در امضای الکترونیکی دادخواستها و کارزارهای قانونی، مرا تنها نگذارید.
هر امضا، دستی است که دستی دیگر را از زمین بلند میکند.
هر امضا، چراغی است که ظلمت را اندکی عقب میراند.
هر امضا، فریادی است که شاید فردا، لبخند را به چهره هزاران خانواده فرهنگی بازگرداند.
اگر امروز سکوت کنیم، فردا فرزندانمان خواهند پرسید: «وقتی حق معلمان پایمال میشد، شما کجا بودید؟»
همکاران عزیز...
این نامه، تنها متعلق به محمدرضا انتظاریان نیست؛ این نامه، روایت درد مشترک همه معلمان ایران است.
از شما خواهش میکنم آن را در تمام پیامرسانهای داخلی و خارجی، گروههای فرهنگی، انجمنها، کانالها، صفحات مجازی و هر جایی که صدای یک معلم شنیده میشود منتشر کنید.
بگذارید این پیام، چون نسیم صبحگاهی، از کلاسهای درس تا خانههای بازنشستگان، از روستاهای دورافتاده تا شهرهای بزرگ، از دل ایران تا هر کجای جهان که فرهنگی ایرانی زندگی میکند، طنینانداز شود.
شاید یک «اشتراکگذاری» شما، دلی را امیدوار کند.
شاید یک «امضا»ی شما، سرنوشت هزاران خانواده را تغییر دهد.
شاید همین امروز، آغاز فصلی باشد که در آن، شأن و منزلت معلم دوباره بر بلندای این سرزمین بدرخشد.
من تا واپسین نفس، در این راه خواهم ایستاد؛ زیرا باور دارم خداوند، هیچ اشکی را که برای احقاق حق ریخته شود، بیپاسخ نمیگذارد و هیچ قدمی را که برای عدالت برداشته شود، گم نخواهد کرد.
بیایید دستهایمان را به هم بسپاریم؛ زیرا هیچ موجی از یک قطره آغاز نمیشود، مگر آنکه قطرههای دیگر نیز به آن بپیوندند.
به امید روزی که هیچ معلمی شرمنده سفره خانوادهاش نباشد و هیچ بازنشستهای، بار سالهای خدمت صادقانه خود را با رنج معیشت به دوش نکشد.
با عشق، احترام و عهدی که تا آخرین نفس بر آن استوار خواهم ماند.
محمدرضا انتظاریان
خدمتگزار خانواده بزرگ فرهنگیان ایران
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
دیوان محاسبات علیه ۴ صندوق بازنشستگی اعلام جرم کرد https://share.google/cuUQzbj8LxtaWM1OL
♨️تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانکهای ملی و صادرات
🔹در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانههای بانکهای ملی و صادرات، بخشی از خدمات این دو بانک بار دیگر با اختلال روبهرو شده است.
🔹بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است. از همان لحظه نخست، تیمهای فنی و امنیتی شرکت خدمات انفورماتیک با همه ظرفیت در حال شناسایی منشأ اختلال، ایمنسازی سامانهها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.
🔹شرکت خدمات انفورماتیک ضمن پوزش از مشتریان گرامی بانکهای ملی و صادرات، تأکید میکند که صیانت از اطلاعات و داراییهای مردم در اولویت کامل قرار دارد و بر پایه بررسیهای انجامشده، هیچگونه دسترسی غیرمجاز به دادههای مشتریان گزارش نشده است.
🔹از هموطنان عزیز درخواست میشود ضمن حفظ آرامش و شکیبایی، اخبار و اطلاعیههای تکمیلی را تنها از طریق پایگاههای رسمی بانکها و شرکت خدمات انفورماتیک دنبال کنند.
🔹تلاش فنی برای بازگرداندن خدمات، تا رسیدن به پایداری کامل و اطمینان از عملکرد ایمن سامانهها، بیوقفه ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔴سر نخ کودتا در دستان کسی است که دستور صدور این نامه را صادر کرده است ...
✍ بر همگان واجب است لفظ "امام" را برای عنوان اسم آقا استفاده کنند تا کور شود هر آنکس که نمیتونه ببینه...
🌸 حضرت آیت الله امام سید مجتبی حسینی خامنهای مدظله العالی 🌸
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ببینید| علم صالح: یاغی واقعی آمریکا و اسرائیلاند، نه ایران - تسنیم منبع: ایران اینترنشنال ببینید| علم صالح: یاغی واقعی آمریکا و اسرائیلاند، نه ایران
06 تير 1405 - 10:31
| اخبار رسانه ها
| اخبار چند رسانه ای
رسانه ها
علم صالح با اشاره به جنگهای افغانستان، عراق و یمن و جنایات جنگی، روایت «ایرانِ یاغی» را رد کرد.
به گزارش گروه رسانههای خبرگزاری تسنیم، تحلیلگر وطنپرست به مجری اسرائیل اینترنشنال که ایران را «یاغی» خواند، پاسخ دندانشکن داد.
دکتر علم صالح با استدلالهای کوبنده ثابت کرد یاغی واقعی، آمریکا و اسرائیل هستند؛ از افغانستان و عراق تا یمن و جنایات جنگی مشاهده کنید
👇👇👇👇
https://share.google/ShlpLyDh9bJHFLiPo
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
📸 نشست سران سهقوه بهمیزبانی پزشکیان برگزار شد.
🇮🇷 @AkhbarMajles_ir | اخبار مجلسی
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آغاز سفر مردی که پیادهروی اربعین را از مرکز ایران شروع میکند
اکبر امیری، امسال برای دهمین بار مسیر روستای جزه تا کربلا را پیاده طی میکند، او سفرش را امروز ساعت پنج صبح به همراه رمضان باقری، سید حسن قوامی و جواد مداحی آغاز کرد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 عصبانیت بلاگر ترکیه ای از تصمیم داور بازی ایران و مصر: قسم میخورم آفساید نبود،۳بازی ایران میجنگه اما نمیخوان بزارن صعود کنه،ایرانی نیستم اما عاشقشونم،سیاست رو وارد ورزش نکنید
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔴👈 آغاز ثبت حذف و اضافه بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری. 🔵👈 با شروع به کار بیمه تکمیلی دی از امروز مهلت درخواست برقراری و انصراف از بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۵ آغاز شده و بازنشستگان می توانند از طریق سامانه صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کنند
✅ سامانه بیمه تکمیلی در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی:
https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-supplementary-health-insurance
🔵👈فرصت حذف و اضافه از بیمه تکمیلی دی تا پایان مرداد ماه سال جاری است