در گفتگو با سایت تابناک، علاوه بر پشتیبانی از «بسته مقاومسازی اقتصاد ملی و دفاع غیرنظامی در شرایط اضطرار» مصوّب شورای عالی امنیت ملی، بر تلاش و رایزنی با وزارت نفت برای فروش اقساطی محصولات پالایشی به برخی شرکتهای تولیدی که با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند، تاکید شد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایان عصر سپرهای میلیاردی
حسن عباسی: میلیاردها دلار هزینه برای سیستمهای دفاع هوایی حتی برای مقابله با اف-۳۵ در جنگهای امروز نشان داده که این هزینهها بیهوده بوده است و عملاً سرمایهگذاری روی هیچ است.
دوران ارتشهای کلاسیک به سر آمده و ایران نبض ارتشهای آینده را در دست دارد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🗒️ چرا جنگندههای آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر میشوند؟
▪️ یادداشت | وحید اشتری: شکارهای دیروز ایران روی آسمان شگفت انگیز بود. از جنگنده و بالگرد و هواپیمای نظامی تا موج شکار پهپادها دیروز دو رقمی شد. ما نمیدانیم متخصصان نظامی دقیقا چه کردهاند ولی سیستم پدافندی ایران ظاهرا دارد روز به روز بهتر میشود. داشتم سرچ میکردم ببینم اطلاعات به درد بخوری روی نت وجود دارد که از آسمان ایران نوشته باشد که به این مقاله انگلیسی برخوردم و ترجمهاش را اینجا گذاشتم.
📝 «پایان امپراتوری آسمان: چرا جنگندههای آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر میشوند؟»
➖ کالبدشکافی استراتژیک:
زلزلهٔ تحلیلی اخیر که با گزارش شاییل بنافرایم (متخصص دکترین نظامی اسرائیل) آغاز شد، اکنون با مهر تأیید رزماری کلانیک، از کلیدیترین استراتژیستهای دفاعی واشینگتن، به یک حقیقت غیرقابل انکار تبدیل شده است. کلانیک رسماً اعتراف کرد: «ترکیب تاکتیکهای جدید و پدافند چینی/ایرانی، جنگندههای آمریکا را به شدت آسیبپذیر کرده است.»
➖ چرا آسمان ایران به قتلگاه جنگندههای رادارگریز تبدیل شده است؟ هفت دلیل استراتژیک از زبان فرمانده اسرائیلی:
۱. دکترین «هیدرا» و مرگ استراتژی قطع سر (Decentralization):
در گذشته، آمریکا با زدن رادار مرکزی، کل شبکه را فلج میکرد. اما حالا ایران شبکه را به ۳۱ منطقه کاملاً خودمختار تقسیم کرده است. اگر ارتباط با تهران قطع شود، فرماندهان محلی اختیار شلیک دارند. دیگر نمیتوانید سر مار را بزنید، چون این شبکه حالا ۳۱ سر مستقل دارد!
۲. کابوس پنهانکاری؛ پایان عصر رادار (Passive Sensors):
بزرگترین نقطه ضعف پدافند این است که وقتی رادار را روشن میکند، جنگندههای آمریکایی با موشکهای ضدتشعشع (HARM) آن را میزنند. ایران این بازی را دور زده است! سیستمهای جدید (مثل سیستم بومی «مجید») رادار خود را خاموش نگه میدارند و از سنسورهای پسیو (ردیابی حرارتی/مادون قرمز) استفاده میکنند. خلبان آمریکایی اصلاً نمیفهمد روی او قفل شده، تا زمانی که موشک به بدنه جنگندهاش اصابت کند.
۳. شیفت استراتژیک از روسیه به چین و تولید داخل:
ایران فهمید که سیستمهای روسی در جنگهای مدرن آسیبپذیرند. آنها به سیستم بومی باور-۳۷۳ شیفت کردند (که به گفته فرمانده اسرائیلی، حتی از S-400 و S-300 هم بهتر عمل میکند). اما شوک اصلی اینجاست: استفاده از موشکهای چینی HQ-9B! این موشک مرگبار دارای سیستم جستجوگر دوگانه (رادار اکتیو + حرارتی) است. جنگندههای رادارگریز (Stealth) نمیتوانند این موشک را با جنگ الکترونیک فریب دهند.
۴. ارواح زیرزمینی و تاکتیک «شلیک و فرار» (Shoot-and-Scoot):
ایران پدافند ثابت را کنار گذاشته و به شدت روی سیستمهای متحرک میانبرد سرمایهگذاری کرده است. پرتابگرها در «شهرهای موشکی زیرزمینی» و تونلهای کوهستانی پنهاناند؛ بیرون میآیند، شلیک میکنند و بلافاصله به زیر زمین برمیگردند. جنگندههای آمریکایی بمبهایشان را روی مختصات از پیش تعیینشده میریزند، در حالی که پرتابگر مدتهاست از آنجا رفته است!
➖ حرف آخر؛ فرمانده اسرائیلی تیر خلاص را زد: «دوران قدمزدن و تفریح در آسمان ایران تمام شد... برتری هوایی از بین رفته است.»
➖ حالا پازل واشینگتن حل شد! چرا پنتاگون به جای شکار پایگاههای نظامی، دیوانهوار به بمباران «پل کرج» و «نیروگاههای برق» و «دانشگاهها»روی آورده و چرا ترامپ به دنبال نیروی پیادهنظام است؟
➖ پاسخ یک خط است: نیروی هوایی آمریکا در پیدا کردن و انهدام ماشین جنگی ایران ناتوان و فلج شده است. وقتی نمیتوانید موشکهای دشمن را بزنید، از روی استیصال، آب و برق مردمش را قطع میکنید!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🌍 مطلبی که کاملا نادیده گرفته شد
🔹اول اینکه این عملیات هلیبرن یک آزمایش و تمرین برای ورود زمینی گسترده بود.
🔹دوم اینکه شک نکنید برای یافتن خلبان نبود، خلبان در استان کهگیلویه بویراحمد ایجکت کرده
🔹اما عملیات در اصفهان انجام شده، بی شک عملیات برای دستیابی به سایت هستهای، خرابکاری گسترده در سایت و یافتن اورانیوم غنی شده در اصفهان بود.
✍علی عبدی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔴ضدحال سنگین
▪️ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران :
ما اعلام نخواهیم کرد که آیا خلبان آمریکایی در بازداشت ما است یا خیر !
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
زمان:
حجم:
2M
📌صوتی بسیار مهم در مورد نجات خلبان آمریکایی از کهکیلویه و بویر احمد
🔥به احتمال قوی نه خلبان نجات پیدا کرده و نه کماندوهای آمریکایی از منطقه خارج شده اند
🚨ردیابی و پیگیری برای دستگیری نظامیان آمریکایی تا حصول اطمینان کامل از عدم حضور این جرثومه های خبیث ادامه یابد
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🚨فوری | روابط عمومی سپاه: جمجمه نظامی آمریکایی در بین قطعات هواپیماهای منهدم شده
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
4_5951847498476690634.ogg
زمان:
حجم:
5.7M
#تحلیل_صوتی مهم
🌍 چرا اگر خلبان اسیر گرفته باشیم نباید اعلام کنیم!؟
🔹دلیل حضور آمریکاییها در اصفهان؛ عملیات علیه سایتهای هستهای ما بود نه نجات خلبان
🔹 نباید اجازه دهیم شکاف بین دولت و مردم آمریکا ترمیم شود.
#رائفیپور
#لبیک_یا_خامنهای🏴
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 با سامانه مجید شکارچی F_35 آشنا شوید
✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️🇮🇷✌️
#ابرقدرت
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🛑 «جان فدا» از مرز ۱۲ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر گذشت
▪️تا این لحظه بیش از ۱۲ میلیون و ۶٠٠ هزار نفر در پویش ملی «جانفدا برای ایران» شرکت کردهاند و این آمار به صورت تصاعدی در حال افزایش است.
▪️علاقه مندان برای ثبت نام در این پویش میتوانند به نشانی http://janfadaa.ir مراجعه کنند
ممد تو هم ثبت نام کن
نترس!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
766.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#الله_اکبر
😳😵💫😵💫😎✋
🎥 اینووووووو زدییییییییم...
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
خبرگان رهبری هم توهم زدن؟
خبرگان رهبری هم نمیدونن "شرایط حساس" چیه؟
خبرگان رهبری هم بدنبال تفرقه و وحدت شکنی هستن؟
نه دادش
اینا زیر بمباران رهبری رو انتخاب کردن که میدونن اگه الان پشت این رهبر در نیان شیطانک های دنیا دوست و عمله های شیطان بزرگ شهیدش میکنن!
اینا خطر کودتا رو جدی گرفتند و میدونن اگه مردم #خیابان رو ترک کنن کودتاگران کشور رو قبضه میکنن!
خبرگان رهبری با علم به اینکه خطر تفاهمنامه #قالیباف بسیار بزرگتر از برجام ظریف هست به خط دشمن زدن و این بیانیه رو صادر کردن!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷