خبر فوری سراسری:
♨️ توهین مجدد ترامپ به بهانه جدید
🔹جمهوری اسلامی ایران دستکم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتیهایی که از تنگهٔ هرمز عبور میکردند، شلیک کرده است.
🔹یکی از پهپادها بهطور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گرانقیمت برخورد کرده است.
🔹خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
🔹بدیهی است که این نقض احمقانه توافق آتشبس ماست.
✍ وقتی میگوییم روایت اول توسط دشمن دقیق ومحاسبهشدهست،دقیقا همین موردست.
اول از عبارت Obviously "بدیهیست" استفاده میکند تا نتیجهگیری قطعی کند و سپس با عبارت "این نقض احمقانه توافق آتشبسست" آنرا تبدیل به یک پیام سیاسی و روانی توهین آمیز هم میکند تا بارروانی ایجاد کند و مدعی نقض اتشبس توسط ایران شود
درادامه هم طوری روایت را میبندد که بتواند مثل داستان سرنگونی هلیکوپتر آپاچی،ناگهان واکنش نشان بدهد درحالیکه انتظار دارد سمت ما درحالت تدافعی قرار بگیرد.
✍سری به کانالها و منابع شورای اطلاعرسانی دولت و حتی دیگر منابع داخلیمان که بزنیم میبینیم در ترجمه این توئیت ترامپ، کلمه احمقانه را حذف و بجاش فقط نوشتن ( نقض اشکار) !!!
واقعا چی باید بگیم؟
آیا با تغییر واژه توهینآمیز این مردک قاتل،مشکل اون با شماحل میشه؟
مردک قاتل یکهفتهست دهها مورد تفاهم رو نقض کرده و بعد شما برای ساکت کردن و پاسخ ندادن،توهین اشکارش به جمهوری اسلامی ایران رو جابجا یا حذف میکنید؟
یه کم بهتون برنمیخوره ؟
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از پایگاه خبری و اطلاع رسانی بسیج قائم آل محمد (عج)
🌼بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ🌼
در مسابقه بین شیر و آهو،
بسیاری از آهوها برنده می شوند.
چون شیر برای غذا می دود
و آهو برای زندگی ...
هدف مهم تر از نیاز است..
باسلام و درود، ضمن تسليت شهادت امام سجاد(ع) ، صبح شنبه و هفته شما سرشار از موفقیت و تندرستی
محمد سرایی
📚 عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی ادارات کل استان مرکزی 📚
🌷🌷🌷
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علف بخورید اما سلاح اتمی بسازید!
🚨 پرفسور جان مرشایمر، نظریه پرداز رئالیسم و استاد روابط بین الملل دانشگاه شیکاگو:
اگر من به جای سیاستمداران ایرانی بودم، برای ساخت سلاح اتمی حتی اگر لازم بود علف میخوردم.
چون اگر سلاح اتمی داشته باشید، بسیار بعید است که اسرائیل یا آمریکا مجددا به شما حمله کنند.
چون از وقوع جنگ هستهای میترسند.
◾ نیاز به ساختن نداریم. اما اگر این توافقنامه نهایی شود قطعا دست خودمان را خواهیم بست و به ما حمله خواهد شد.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
MP3 Recorderحمله امشب آمریکا به مناطقی در هرمزگان.mp3
زمان:
حجم:
5.5M
🚨 امشب آمریکا به مناطقی در هرمزگان با چه هدفی انجام شد؟
/ واکنش ایران چه خواهد بود؟
/ چرا آمریکا عصبانی است؟
/ ایران چگونه خود را برای جنگ بعدی آماده می کند؟
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
♨️ اعتراف نیویورکتایمز به صلابت «شهر موشکی یزد»؛ با وجود ۴۰ روز بمباران کوهها، موشکها همچنان پرتاب شدند
🔹۴۰ روز بمباران بیوقفه کوههای اطراف یزد توسط آمریکا و اسرائیل، با هدف از کار انداختن یک مجموعه موشکی زیرزمینی ایران انجام شد؛ اما بهگفته شاهدان محلی، ایران تا «آخرین لحظات پیش از آتشبس» همچنان از همان منطقه موشک پرتاب میکرد.
🔹برآورد منابع اطلاعاتی آمریکا (به نقل از رسانههای آمریکایی) نشان میدهد که ایران هنوز حدود ۷۰ درصد پرتابگرهای متحرک و ۷۰ درصد ذخایر موشکی پیش از جنگ خود را حفظ کرده است.
🔹یک منبع معتبر ایرانی تأکید کرده که مجموعه موشکی یزد حدود ۵۰۰ متر در دل کوههای گرانیتی امتداد دارد و در تمام مدت درگیری کاملاً عملیاتی باقی مانده بود. و نکته کلیدی اینکه: بمبهای سنگرشکن نمیتوانند در کوه نفوذ کنند.
🔹ایران پس از هر حمله، تنها چند ساعت بعد، توانسته از همان منطقه یا پایگاه، موشک شلیک کند. کارشناسان این را نشانه حفاری و پاکسازی سریع، تعمیر تجهیزات پرتاب یا استفاده از اهداف فریبنده میدانند.
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨علف بخورید اما سلاح اتمی بسازید!
... پرفسور جان مرشایمر،
نظریه پرداز رئالیسم و استاد روابط بین الملل دانشگاه شیکاگو:
اگر من به جای سیاستمداران ایرانی بودم، برای ساخت سلاح اتمی حتی اگر لازم بود علف میخوردم.
چون اگر سلاح اتمی داشته باشید، بسیار بعید است که اسرائیل یا آمریکا مجددا به شما حمله کنند.
چون از وقوع جنگ هستهای میترسند.
🪧 #مرگ_بر_وطنفروش_خائن
🪧#مرگ_بر_آمریکا
🪧#مرگ_بر_اسرائیل
کانال خبر و تحلیل سیاسی و نظامی
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی )
https://eitaa.com/httpshah
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷