eitaa logo
ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور (شاهی) ۰۹۱۸۶۷۲۳۰۴۳ +989189682958
16هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
11.2هزار ویدیو
214 فایل
این کانال صرفا در پیگیر منصفانه و با اخلاق در تحقق حقوق مغفول مانده بازنشستگان کشوری و لشگری است . تخریب و بی اخلاقی ممنوع فرج الله شاهی فعال صنفی و سیاسی عضو شورای مرکزی حزب سبز کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️‌ثابت شدن دزد بودن مرعشی در دادگاه حکم ضبط اموال ۲۰۰ همتی برای مؤسسهٔ مولی‌الموحدین صادر شد 🔹رئیس‌کل دادگستری تهران از صدور حکم ضبط اموالی به‌ارزش بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در پروندهٔ مؤسسهٔ مولی‌الموحدین خبر داد. 🔹«القاصی‌مهر»با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های کلان اقتصادی گفت: در پروندهٔ مؤسسهٔ مولی‌الموحدین، حکم ضبط اموالی به‌ارزش بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان صادر شده است. همچنین پرونده‌های مهم دیگری در حوزهٔ صنایع پتروشیمی و سایر جرایم کلان اقتصادی هم مورد رسیدگی قرار گرفته است. ➕دویست هزار میلیارد اختلاس تقريبا صد برابر اون سه هزار میلیاردی بود که مدیر عامل اون موسسه براش حکم اعدام بریدند باید دید سرنوشت موسسه مولی الموحدین(هواپیمایی ماهان، کرمان موتور، مدیران خودرو، اتوبان هفت باغ علوی و...) که متعلق به خاندان رفسنجانی و مرعشی هست چه خواهد شد ⚖ ‌🔴 آخرین تحلیل ها و را اینجا 👇 بخوانید @Akhbarvijehh
♨️بیانیه دوم ۱۰ بندی اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا: تخطی از خطوط قرمز رهبری به هیچ وجه جایز نیست متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد: بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم می‌شود: ۱. ضمن تشکر از مسئولان به‌ویژه مذاکره کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربه‌های مذاکرات خسارت‌بار گذشته کاملاً‌ مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آنها به هیچ وجه جایز نیست. ۲. موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا و نخست وزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آنها و انتقام خون امام شهید امت(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آنها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند. ۳. مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم ، انتظار می‌رود که هرگونه پیمان شکنی و نقض بندهای تفاهم‌نامه سریعاً پاسخ داده شود.از این‌رو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقب‌نشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم نامه محسوب می‌شود بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود و دشمن را در ادامۀ پیمان‌شکنی‌ها و نقض تعهداتش گستاخ‌تر خواهد کرد. ۴. مجدداً یادآور می‌شویم که بنابر رهنمود واجب الاتباع رهبری معظم(مدظله‌العالی) حقوق هسته‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود. ۵. تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه شده و رفع تحریم‌ها و خروج امریکا از منطقه از مطالبات تخلف ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل انگاری در این زمینه قطعاً با عکس العمل ملت مواجه خواهد شد. ۶. مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تاب‌آوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جان‌فدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد. ۷. همگان به‌ویژه مسئولان محترم می‌دانند که در نظام ولایی نظر و دیدگاه ولی‌امر فصل الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولی‌فقیه هیچ مسئولی نمی‌تواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید. ۸. از آنجا که بر اساس شواهد فراوان دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامه‌های خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهم‌نامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد. ۹. از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقه‌افکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت‌الهی هستند اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تازمانی که رهبری معظم (مدظله‌العالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیین کننده است. ۱۰. خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعده‌ها می‌مانند و عند اللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
۳۱ شهریور پایان مهلت ثبت معافیت چند فرزندی 🔹سازمان وظیفۀ عمومی فراجا اعلام کرد مشمولان واجد شرایط معافیت با ۳ فرزند و بیشتر که تا پایان اسفند ۱۴۰۴ شرایط دریافت این معافیت را داشته‌اند، اما هنوز درخواست خود را ثبت نکرده‌اند، فقط تا پایان شهریور ۱۴۰۵ فرصت دارند. 🔸این افراد باید برای ثبت درخواست معافیت خود به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کنند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
از خیابان تا میدان؛ حزب‌الله مشروعیت دولت لبنان را به چالش کشید 🔹 سرانجام دولت لبنان و حزب‌الله رو در روی یکدیگر ایستادند. جرقه از خیابان‌های لبنان خورد؛ از همان‌جا که نیروهای دولت به معترضان توافق با اسرائیل حمله کردند. اما ماجرا فقط یک درگیری خیابانی نبود. ساعتی بعد، حزب‌الله با صریح‌ترین ادبیات سال‌های اخیر، دولت را فاقد مشروعیت خواند و اعلام کرد هیچ تعهدی که این دولت با تل‌آویو امضا کرده باشد، برای مقاومت اعتباری ندارد. این دیگر اختلاف بر سر یک توافق نیست؛ آغاز صف‌بندی تازه‌ای در لبنان است. 🔹 حسن فضل‌الله گفت دولت نه مشروعیت قانونی دارد و نه ابزار اجرای تصمیماتش را. شیخ نعیم قاسم هم هشدار داد دولتی که در برابر نیمی از ملت لبنان بایستد، دیگر دولت همه لبنان نیست. پیام روشن است؛ اگر دولت بخواهد توافق واشنگتن را بر زمین اجرا کند، مقاومت آن را بر زمین متوقف خواهد کرد. 🔹 این همان نقطه‌ای است که مدت‌ها پیش قابل پیش‌بینی بود. از روزی که رژیم صهیونیستی آتش‌بس را بارها در جنوب لبنان نقض کرد، هدف فقط چند حمله نظامی نبود؛ می‌خواست «وحدت ساحات» را بشکند. همان معادله‌ای که در جنگ اخیر برای نخستین بار علنی شد؛ ایران و جبهه مقاومت اعلام کردند با هم می‌جنگند و با هم صلح می‌کنند. 🔹 حزب‌الله اما بازی را طور دیگری خواند. عقب‌نشینی تاکتیکی از برخی مناطق جنوب، نه عقب‌نشینی از مقاومت، بلکه کشیدن پای دولت لبنان به وسط میدان افکار عمومی بود. در تمام بیانیه‌های حزب‌الله، انگشت اتهام به سمت دولت رفت؛ اینکه اگر جنوب بی‌دفاع مانده، مسئولش دولت است، نه مقاومت. حزب‌الله می‌خواست هزینه هر توافقی مستقیماً بر دوش دولت بی‌کفایت نوشته شود. 🔹 همزمان، آمریکا مسیر دیگری را پیش برد. از یک سو با ایران بر سر پرونده لبنان تفاهم کرد و از سوی دیگر، مذاکرات مستقیم میان دولت لبنان و اسرائیل را جلو برد. هدف روشن بود؛ اگر اسرائیل ناچار به کاهش حضور یا عقب‌نشینی از جنوب شود، این عقب‌نشینی به نام مقاومت و ایران ثبت نشود، بلکه محصول توافق دولت لبنان معرفی گردد؛ توافقی که در ادامه بتواند پروژه خلع سلاح حزب‌الله را دنبال کند. 🔹 به همین دلیل هم نتانیاهو با وجود اعلام کاهش نیروها، از باقی ماندن در کمربند امنیتی و خلع سلاح حزب‌الله سخن گفت و توافق با دولت لبنان را ضربه‌ای به ایران نامید. در مقابل، حزب‌الله اعلام کرد مذاکره مستقیم با اسرائیل برخلاف قانون اساسی لبنان است و هیچ‌کس حق ندارد وضعیت دشمنی با رژیم صهیونیستی را لغو کند. یعنی مقاومت نه فقط توافق را رد کرد، بلکه اساس مشروعیت امضاکنندگان آن را هم زیر سؤال برد. 🔹 امروز تصویر کامل‌تر شده است. از یک سو دولتی که توافق را راه نجات معرفی می‌کند و از آمریکا بابت آن تشکر می‌کند؛ از سوی دیگر مقاومتی که می‌گوید «میدان در اختیار ماست» و هرکس با دشمن دست بدهد، شریک جنایت اوست. این دیگر صرفاً نزاع بر سر جنوب لبنان نیست؛ نزاع بر سر اینکه نماینده واقعی لبنان چه کسی است. 🔹حالا حزب‌الله و شیخ نعیم قاسم در مقام دولت ملی ظاهر شده‌اند.
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اظهارات جنجالی و جدید کامران غضنفری، نماینده مجلس خطاب به پزشکیان/ از تهدید به استعفا تا جلوگیری از پاسخ نظامی نیروهای مسلح به باکو! چرا زمانی که ۲ ناو جنگی آمریکایی وارد تنگه هرمز شدند و نیروهای مسلح قصد انهدام آنهارا داشتند گفتید که درصورت انهدام ناو های آمریکایی از ریاست جمهوری استعفا خواهید داد؟! 🔸چرا بدون اجازه رهبری آتش‌بس را پذیرفتید؟ همانگونه که در جنگ ۱۲ روزه آتش‌بس را پذیرفتید و اسرائیل را از نابودی نجات دادید، اینبارهم با پذیرش آتش‌بس آمریکا و اسرائیل را از ضربات موشک‌های ما نجات دادید! 🔸شما نامه گستاخانه و بی‌ادبانه ۲۹ فروردین خطاب به رهبری را امضا کردید/ در این نامه مدعی شدید تاب‌آوری جامعه ضعيف شده و گفتید ادامه این وضعیت(جنگ) مانع جدی ادامه خدمت در این جایگاه(ریاست جمهوری) است! 🔸آقای پزشکیان به خوبی میدانید رژیم الهام علی‌اف صهیونیست هم در ماجرای ترور شهید رئیسی و هم در جنگ ۱۲ روزه همدست آمریکا و اسرائیل بود اما چرا زمانی که نیروهای مسلح ما میخواستند درس پشیمان کننده‌ای به باکو بدهند جلوی این کار را گرفتید؟! 🇮🇷 @AkhbarMajles_ir | اخبار مجلسی
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ویدیوی معنادار امام سید مجتبی توضیحات استاد تقوی را با دقّت گوش بدید تا معنی جملات انتهایی امام سید مجتبی را متوجه بشید ❌ولو درِ منزل امام بسته باشه، نذارن کسی بره سوال کنهنظر امام را باید فهمید 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
❗️ وضعیت اجرای تفاهم‌نامه‌ی پایان جنگ روز نهم ۱. نیروها و تجهیزات آمریکا در منطقه در حال افزایش است. (نقض بند ۹) ۲. جنگ و اشغال در لبنان و فلسطین همچنان ادامه دارد. (نقض بندهای ۱ و ۱۳) ۳. کشتی‌های ایران در حال عبور از محاصره دریایی هستند. ۴. تنگه هرمز به‌صورت رایگان باز است. (حتی برای کشتی‌های اسرائیلی) . ۵. هیچ بخشی از اموال بلوکه‌شده‌ی ایران آزاد نشده است. (نقض بند ۱۱) ۶. تهدید ایران از سوی مقامات آمریکایی همچنان ادامه دارد. (نقض بندهای ۱ و ۲) ۷. تعلیق نفتی ایران اعلام شده، اما هنوز اجرایی نشده است. ۸. عملیات نظامی آمریکا علیه خاک ایران انجام شده است. (نقض بند ۱) ✍دکتر مهدی خانعلی‌زاده 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑🎥️پاسخ صریح نماینده ایران به ادعاهای نماینده امارات متفکر آزاد، در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی: ▪️شما شریک خون بیش از ۳۵۰۰ شهید و ۳۰ هزار مجروح ایرانی هستید ▪️ کشوری که خاک خود را در اختیار متجاوز قرار می‌دهد، نمی‌تواند همزمان مدعی جایگاه قربانی باشد. آنچه از رفتار ایران در این جنگ شاهد بودیم، مصداق نجابت تمدن ایران است. ▪️ما به همسایگان حمله نکرده‌ایم‌ و به حسن همجواری پایبندیم. ما به پایگاه‌های آمریکایی که متاسفانه با نادیده گرفتن حسن همجواری در خاک شما قرار دارد، حمله کرده‌ایم. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
در گفتگو با سایت تابناک، علاوه بر پشتیبانی از «بسته مقاوم‌سازی اقتصاد ملی و دفاع غیرنظامی در شرایط اضطرار» مصوّب شورای عالی امنیت ملی، بر تلاش و رایزنی‌ با وزارت نفت برای فروش اقساطی محصولات پالایشی به برخی شرکت‌های تولیدی که با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند، تاکید شد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایان عصر سپرهای میلیاردی حسن عباسی: میلیاردها دلار هزینه برای سیستم‌های دفاع هوایی حتی برای مقابله با اف-۳۵ در جنگ‌های امروز نشان داده که این هزینه‌ها بیهوده بوده است و عملاً سرمایه‌گذاری روی هیچ است. دوران ارتش‌های کلاسیک به سر آمده و ایران نبض ارتش‌های آینده را در دست دارد. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🗒️ چرا جنگنده‌های آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر می‌شوند؟ ▪️ یادداشت |‌ وحید اشتری: شکارهای دیروز ایران روی آسمان شگفت انگیز بود. از جنگنده و بالگرد و هواپیمای نظامی تا موج شکار پهپادها دیروز دو رقمی شد. ما نمی‌دانیم متخصصان نظامی دقیقا چه کرده‌اند ولی سیستم پدافندی ایران ظاهرا دارد روز به روز بهتر می‌شود. داشتم سرچ می‌کردم ببینم اطلاعات به درد بخوری روی نت وجود دارد که از آسمان ایران نوشته باشد که به این مقاله انگلیسی برخوردم و ترجمه‌اش را اینجا گذاشتم. 📝 «پایان امپراتوری آسمان: چرا جنگنده‌های آمریکایی در تله پدافندی ایران پودر می‌شوند؟» ➖ کالبدشکافی استراتژیک: ‌زلزلهٔ تحلیلی اخیر که با گزارش شاییل بن‌افرایم (متخصص دکترین نظامی اسرائیل) آغاز شد، اکنون با مهر تأیید رزماری کلانیک، از کلیدی‌ترین استراتژیست‌های دفاعی واشینگتن، به یک حقیقت غیرقابل انکار تبدیل شده است. کلانیک رسماً اعتراف کرد: «ترکیب تاکتیک‌های جدید و پدافند چینی/ایرانی، جنگنده‌های آمریکا را به شدت آسیب‌پذیر کرده است.» ➖ ‌چرا آسمان ایران به قتلگاه جنگنده‌های رادارگریز تبدیل شده است؟ هفت دلیل استراتژیک از زبان فرمانده اسرائیلی: ۱. دکترین «هیدرا» و مرگ استراتژی قطع سر (Decentralization): ‌در گذشته، آمریکا با زدن رادار مرکزی، کل شبکه را فلج می‌کرد. اما حالا ایران شبکه را به ۳۱ منطقه کاملاً خودمختار تقسیم کرده است. اگر ارتباط با تهران قطع شود، فرماندهان محلی اختیار شلیک دارند. دیگر نمی‌توانید سر مار را بزنید، چون این شبکه حالا ۳۱ سر مستقل دارد! ۲. کابوس پنهان‌کاری؛ پایان عصر رادار (Passive Sensors): ‌بزرگ‌ترین نقطه ضعف پدافند این است که وقتی رادار را روشن می‌کند، جنگنده‌های آمریکایی با موشک‌های ضدتشعشع (HARM) آن را می‌زنند. ایران این بازی را دور زده است! سیستم‌های جدید (مثل سیستم بومی «مجید») رادار خود را خاموش نگه می‌دارند و از سنسورهای پسیو (ردیابی حرارتی/مادون قرمز) استفاده می‌کنند. خلبان آمریکایی اصلاً نمی‌فهمد روی او قفل شده، تا زمانی که موشک به بدنه جنگنده‌اش اصابت کند. ۳. شیفت استراتژیک از روسیه به چین و تولید داخل: ‌ایران فهمید که سیستم‌های روسی در جنگ‌های مدرن آسیب‌پذیرند. آن‌ها به سیستم بومی باور-۳۷۳ شیفت کردند (که به گفته فرمانده اسرائیلی، حتی از S-400 و S-300 هم بهتر عمل می‌کند). اما شوک اصلی اینجاست: استفاده از موشک‌های چینی HQ-9B! این موشک مرگبار دارای سیستم جستجوگر دوگانه (رادار اکتیو + حرارتی) است. جنگنده‌های رادارگریز (Stealth) نمی‌توانند این موشک را با جنگ الکترونیک فریب دهند. ۴. ارواح زیرزمینی و تاکتیک «شلیک و فرار» (Shoot-and-Scoot): ‌ایران پدافند ثابت را کنار گذاشته و به شدت روی سیستم‌های متحرک میان‌برد سرمایه‌گذاری کرده است. پرتابگرها در «شهرهای موشکی زیرزمینی» و تونل‌های کوهستانی پنهان‌اند؛ بیرون می‌آیند، شلیک می‌کنند و بلافاصله به زیر زمین برمی‌گردند. جنگنده‌های آمریکایی بمب‌هایشان را روی مختصات از پیش تعیین‌شده می‌ریزند، در حالی که پرتابگر مدت‌هاست از آنجا رفته است! ➖ حرف آخر؛ ‌فرمانده اسرائیلی تیر خلاص را زد: «دوران قدم‌زدن و تفریح در آسمان ایران تمام شد... برتری هوایی از بین رفته است.» ➖ ‌حالا پازل واشینگتن حل شد! چرا پنتاگون به جای شکار پایگاه‌های نظامی، دیوانه‌وار به بمباران «پل کرج» و «نیروگاه‌های برق» و «دانشگاه‌ها»روی آورده و چرا ترامپ به دنبال نیروی پیاده‌نظام است؟ ‌➖ پاسخ یک خط است: نیروی هوایی آمریکا در پیدا کردن و انهدام ماشین جنگی ایران ناتوان و فلج شده است. وقتی نمی‌توانید موشک‌های دشمن را بزنید، از روی استیصال، آب و برق مردمش را قطع می‌کنید! 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 لینک ابر کانال کمیته پیگیری حقوق بازنشستگان کشور را منتشر و حمایت کنید. خادم کانال ( شاهی ) https://eitaa.com/httpshah 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷