eitaa logo
حسین زمانی میقان
9.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
894 ویدیو
35 فایل
امام خامنه ای: ای کاش اقتصاددانان مومن کشور، تدابیر مختلف بدخواهان را به‌منظور ضربه زدن به اقتصاد، برای مردم تشریح کنند عضو کوچکی از مرکز مطالعات عماد شاگرد کلاس اول #اقتصاد_اسلامی گاهی دانشگاه و گاهی تولید مالک نمادهای #میقان و #ژینورا
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بیداری ملت
9.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢بانک صهیونیستی جهانی دو بار ایران را به عنوان الگویی برای دیگر کشورهای در حال توسعه معرفی کرده است؛ بار نخست سیاست تحدید نسل و کاهش جمعیت، بار دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها 🔴 👇 @bidariymelat
▫️نشست سوم اقتصادی . مدیریتی . زیربنایی نشست‌های تخصصی انتخابات با رویکرد مشارکت حداکثری در نشست سوم حجج اسلام و آقایان جوان آراسته، رضی، سکوتی، شربتی، مقومی، نجفی و یوسفی در حضور مردم و جمعی از اعضای کانون ارزیابی مجمع، نظرات خود را بیان خواهند نمود. سه شنبه ۱۹ دی ساعت ۱۸ بلوار غدیر . دانشگاه قم . تالار اندیشه 🆔 https://eitaa.com/hamafzaii
هدایت شده از بیداری ملت
🔴 لیبرال ها با ارزان شدن مسکن مردم هم مشکل دارند دکتر محمد شربتی اقتصاددان: اگر مسئولین از شبیخون تصمیم‌سازی هلدینگ‌های رسانه‌ای لیبرال نجات یابند قطعاً به این نتیجه می‌رسند که مسیر درست برای ، معیشت و مسکن ارزان است و مسیر درست برای سرمایه‌دار و دلال مسکن و معیشت گران است. 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از اندیشکده قصد
💢 سلسله نشست های یکشنبه‌های اندیشه‌ورزی 🔹با موضوع: ارزیابی اقتصادی سیاست‌های مدیریت شهری در کلانشهرهای ایران؛ از منظر گفتمان انقلاب اسلامی 🔸با ارائه: 🎙دکتر محمد شربتی اقتصاددان و مدرس دانشگاه 🎙دکتر محمدمنان رییسی عضو هیات علمی دانشگاه قم ⏰زمان: یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ 🏢مکان: اندیشکده قصد 📌پخش زنده از طریق کانال اندیشکده قصد در پیام‌رسان ایتا 💠 اندیشکده قصد 💡@qasdna_ir
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
📌 ‏منظور این نبوده که وضع ما بهتر از آمریکاست! جماعتی بر طبل میکوبند که علت تلفات در جاده‌ها کیفیت خودروهاست. به هر رطب و یابسی متوسل‌اند تا تولید نابود شده و خام‌فروشی و واردات رونق یابد. مراد این بود که خیال نکنید اگر خودروسازی را تعطیل کرده و واردکننده مطلق شدیم، تلفات صفر میشود. @syjebraily
طی ۱۰سال اخیر، ۵۰درصد یعنی حدود ۱۲میلیون خودرو به شبکه حمل و نقل اضافه گردیده ولی میزان تلفات رانندگی(تا ۳۰روز پس از تصادف) نهایتا ۱۰درصد یعنی حدود ۱۰۰۰نفر اضافه شده است. این عدد در حالی است که سالیانه بیش از ۲میلیون تصادف منجر به تماس با پلیس در کشور اتفاق می‌افتد. طی ۱۰سال اخیر، نسبت تلفات رانندگی به تعداد خودرو، از ۶.۶ به ۴.۹رسیده و در سال ۹۸، به ۴.۲ رسیده است. همچنین نسبت تلفات رانندگی به جمعیت نیز از ۲۳ به ۲۲ رسیده است. ‏یعنی علیرغم رشد چشمگیر تعداد خودرو، رشد جمعیت و رشد تصادفات، اما روند تلفات رانندگی در کشور رو به کاهش بوده است. تولیدکنندگان با کاهش سقف سرعت خودرو به اعداد ایمن‌تر، نصب دستگاه‌های هوشمند هشدار سرعت و خواب متصل به سامانه پلیس و.. میتوانند در این راستا کمک کنند. همچنین به علت فاصله قدرت خرید با قیمت تمام‌شده خودرو به دلیل جهانی‌سازی نرخ مواد اولیه، دولت میتواند جهت پوشش هزینه و تبعات ناشی از سوانح رانندگی، با پرداخت یارانه مستقیم ایمنی، نسبت به استفاده ابزارهای ایمنی‌آفرین از جمله ایربگ‌های بیشتر، یارانه مستقیم پرداخت نماید. همچنین پلیس راهور با افزایش کیفیت کنترل و نظارت از جمله استفاده از هوش مصنوعی در سامانه‌های هوشمند جهت پیش‌بینی سرعت رانندگان متخلف، ‏افزایش بازدارندگی جرایم رانندگی به‌ویژه تمرکز بر جرایم غیرمالی از جمله محرومیت‌های اجتماعی و استخدامی در رانندگان بسیار پرخطر، احیای طرح‌های موثر بر فرهنگ‌سازی از جمله طرح همیاران پلیس و جدیت و سخت‌گیری بیشتر همراه با اصلاح در فرایند آموزش و تایید صلاحیت رانندگی، نقش‌آفرینی کند. ✍سیدامیرحسین حسینی