📄 سندی عجیب از نقشه آغاز جنگ ایران و عراق
🔹 بازنشر ویراست و توئیت #حجت_الاسلام_راجی از مطلب روزنامه نیویورک تایمز درخصوص #جنگ_تحمیلی
🗓 به مناسبت #هفته_دفاع_مقدس
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
8.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 قسمتی از فیلم سینمایی jackpot تولید سال ۲٠۲۴ امریکا و انفجار پیجرها و موبایلها
🔹 تروریستها پیش از هر عمل، فیلم آن را میسازند. این شبیهسازی دقیق، نه تنها به آنها کمک میکند تا جزئیات را بهتر برنامهریزی کنند، بلکه به عنوان یک تمرین روانی نیز عمل میکند.
🔹 در ذهن یک تروریست، عملیاتها پیش از وقوع، بارها و بارها اجرا میشوند. این تمرین ذهنی، با ساخت فیلمهای شبیهسازی، به واقعیت نزدیکتر شده و به آنها اعتماد به نفس بیشتری میدهد.
┄┅✧✾══✾🔸✾══✾✧┅┄
#خطای_راهبردی
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
5.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ این صدای شهید ابراهیم عقیل است.
📌فرماندهای که اخیرا در لبنان شهید شد؛ لبنانی که این روزها کربلایی دیگر است!
📌آمریکا فقط درصورتی پیروز میشود که بتواند خدا را از میدان بیرون کند!
📌عمق نگاه، افق نگاه و #تکلیفگرایی
همه و همه در یک دقیقه قابل مشاهده است؛ چندبار ببینیم!
#مقاومت
#اللهمعجللولیکالفرج
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
7.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 موشن گرافیک احکام: احکام پرداخت صدقه به زبان ساده
🔸 احکامی که باید بدانیم
#آموزش_احکام
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
💢 آمریکا دنبال برادری با کسی نیست!
⭕ #آمریکا دوست نمیخواهد، آمریکا #خدمتگزار میخواهد. آمریکا خدمتگزارانی میخواهد که منافع ملتشان را تقدیم بکنند، و در عین حال #ذلت را به خودشان بار بیاورند تحمل کنند.
امام خمینی (ره)
🗓١٣۶١/٣/٠٩
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
💠 معرّفی مجموعه کتابهای تقریظ شده از سوی رهبر انقلاب با موضوع دفاع مقدّس
🔸 معرفی مجموعه کتابهای تقریظ شده از سوی رهبر معظّم انقلاب اسلامی با موضوع دفاع مقدّس به مناسبت هفته دفاع مقدّس از سوی پایگاه اطّلاعرسانی بلاغ منتشر شد.
🌐 مشاهده متن کامل خبر
#دفاع_مقدس
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
▫️ منتشر کنید
چرا سکوت!
.
#داریوش_اقبالی خواننده مشهور، در دوران شاه چند نوبت بخاطر آهنگهایی جنگل، بنبست، بوی گندم، گل بارونزده که از آنها برداشت سیاسی میشد زندانی شد.
👈دقت کنید؛ فقط برداشت سیاسی از متن شعر آهنگها وجود داشت آن هم در «نقد اصلاحات ارضی» که شاه اجرا کرد.
▪️پرویز ثابتی می گوید:
نخستین بار به دستور مستقیم شاه، داریوش بازداشت و ۶ ماه انفرادی بود.
❗️در مجموع بیست و شش ماه زندانی بوده است. ساواک شایعه پخش کرده بود که علت بازداشت، نداشتن گواهینامه و مصرف مواد مخدر است!
🧐 درحالیکه این جرمها در حیطه برخورد و مسولیت ساواک نبود تا برخورد کنند!
👈 امثال داریوش در جریان هنری و روشنفکری کم نبودند.
آن طرف؛
داستان #شروین_حاجی_پور است.
▫️چگونه مشهور شد؟
توسط برنامه #عصر_جدید صدا و سیما جمهوری اسلامی، فرصت ناب و رایگان در اختیار این جوان ایرانی قرار داده شد و به شهرت رسید.
▪️آهنگ او صراحتا سیاسی بود. لفافه و غیرمستقیم نبود. تحریک کننده بود. شورآفرین بود.
قطعا موثر بود.
¤ آن جوان با عفو رهبر جمهوری اسلامی، بخشیده میشود.
دو نکته وجود دارد:
اول 👈 کسی در مدح سیره رهبر انقلاب در برخورد با مخالفان سیاسی سخنی نگفت!! خبر برجسته نشد! سر و صدا نشد! به اصطلاح وایرال نکردند!
دوم 👈 اینکه براساس تاریخ معاصر و فرهنگ سیاسی کشور و حکمرانی خودمان(ایران معاصر) و منطقه ای که در آن زندگی میکنیم این نوع رفتار سابقه دارد؟
❗️چرا به این منش پرداخته نمیشود!
⁉️ اگر برعکس بود مهدی نصیری ها چه می گفتند!؟
✍ علیرضا زادبر
📸 باشگاه رسانه دانشگاهیان
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
13.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «در تربیت، اختیار یا اجبار؟»
🔸 استاد تراشیون
#فرزندپروری
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
E15_mixdown.mp3
1.93M
#پادکست🎧
#قوانین_جذب۱۵
💥آزار نرساندن به دیگران منشا برکت است..
👤#استاد_شجاعی
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir
#داستانک
#آغاز_سال_تحصیلی
💠 دو حلقه جمعیّت
❖ رسول اكرم صلّی الله علیه و آله وارد مسجد مدینه شد، چشمش به دو اجتماع افتاد كه از دو دسته تشكیل شده بود و هر دستهای حلقهای تشكیل داده سرگرم كاری بودند.
❖ یک دسته مشغول عبادت و ذكر و دستهی دیگر به تعلیم و تعلّم و یاد دادن و یاد گرفتن سرگرم بودند.
❖ هر دو دسته را از نظر گذرانید و از دیدن آنها مسرور و خرسند شد. به كسانی كه همراهش بودند رو كرد و فرمود: «این هر دو دسته كار نیک میكنند و بر خیر و سعادتند».
❖ آنگاه جملهای اضافه كرد: «لكن من برای تعلیم و دانا كردن فرستاده شدهام». پس خودش به طرف همان دسته كه به كار تعلیم و تعلّم اشتغال داشتند رفت و در حلقهی آنها نشست.¹
📚 منية المريد؛ صفحه ۱۰
#نهاد_رهبری_دانشگاه_آزاد_اسلامی_اراک
🆔 @iau_arak_nahad
💻 https://iau-arak.nahad.ir