نمیتونم بگم چقدر هتل و اون حس راحتی زندگی تو هتل رو دوست دارم.واقعا هر آدمی احتیاج داره هر چند وقت یک بار چند روز تو هتل زندگی کنه.
وقتی با من وارد رابطه شدی دیگه کات کردن و فلان نداریم. یاباهم برنامه عروسی رو میچینیم یا برنامه ختم تورو
واقعا بنظرم در دنیا چیزی قشنگ تر از کسی که گذشته ی خودشو توی افراد میبینه و نهایت سعیشو میکنه تا به اونا کمک کنه چون انگاری میدونه اونا چی دارن میکشن وجود ندارههههه.