واقعا بنظرم در دنیا چیزی قشنگ تر از کسی که گذشته ی خودشو توی افراد میبینه و نهایت سعیشو میکنه تا به اونا کمک کنه چون انگاری میدونه اونا چی دارن میکشن وجود ندارههههه.
عکس شما"آرش" 🍕 : بین هجوم کاپلهای ولنتاینی، سرآشپز برای اینکه فشار بیشتری بخورم، پیتزای قلبی زد واسم :)) .
‹ @ifentanyl ›
اگه به من برای انجام یه کار ۳ روز وقت بدن، ۲ روز میشینم و فکر میکنم که چهجوری اونکار رو تو ۱ روز جمع کنم.