🖼 برشور معرفی #طرح_ولایت
💠 به #کانال_رسمی_طرح_ولایت مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) بپیوندید:
📱@maab_iki
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
39.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل بیانات رهبر انقلاب در #دیدار_مردم_قم. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
📥 سایر کیفیتها👇
https://khl.ink/f/51704
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
933764867_1441749736.mp3
18.81M
🎙 بشنوید | صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در #دیدار_مردم_قم. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
📥 سایر کیفیتها👇
https://khl.ink/f/51708
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
🔰 #سرخط_دیدار | مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
💠درباره لزوم زنده نگه داشتن حوادث تحولی تاریخ:
↙️زنده نگه داشتن حوادث تحوّلیِ تاریخ وظیفهی همه است.
🔻در حوادث بزرگ تاریخی:
🔹یا یک تجربهی گرانبها هست
🔹یا تبیین یک سنّت الهی در طبیعت هست.
👈هر کدام از اینها در خور توجّه، در خور استفادهی تاریخی ملّتها است؛ لذا باید زنده نگه داشته بشود.
📌چرا میگوییم نوزدهم دی قم یک حادثهی تحوّلآفرینِ تاریخی است؟
✅چون از اینجا یک جهاد بزرگی در سراسر کشور آغاز شد که هدف این جهاد هم این بود که ایران عزیز را:
✔️از هاضمهی غرب بیرون بکشد،
✔️مستقلّش کند،
✔️هویّت تاریخیاش را احیا کند.
❌راهبرد جریان باطل، کتمان ایّامالله یا کمرنگ کردن اینجور حوادث است.
👌قرآن ما را به یاد و ذکر اینگونه حوادث امر میکند.
💠نکاتی درباره حادثه نوزدهم دی:
1️⃣درسهای حادثه نوزدهم دی برای ما:
✅سرعت عمل مردم قم در احساس تکلیف
✅به جان خریدن خطرات بزرگ با وجود دیدن دیگر حوادث
✅انجامِ بهنگامِ کار
☝️اگر چنانچه این شرایط را رعایت بکنیم، پیشرفت قطعی است.
2️⃣پشتگرمی غلط رژیم طاغوت به آمریکا در این حادثه
📌چرا رژیم طاغوت که میدانست مردم به این شخصیّت عظیم دلبسته هستند، به خودش جرئت داد و این کار [اهانت به امام(ره)] را کرد؟
↙️چون پشتش به آمریکا گرم بود.
3️⃣قیام مردم علیه سیطره آمریکا بر ایران
❗️حضور آمریکا در ایرانِ آن روز یک چیز عجیب و غریبی است.
⭕️سال ۴۳ امام را از قم تبعید کردند؛ چرا امام را تبعید کردند؟ امام یک نطقی کرده بود... علیه کاپیتولاسیون.
⚠️از نظر آنها تبعید، تبعیدِ مادامالعمر بود... یعنی نفوذ آمریکا در این کشور تا این حد بود.
💪مردم علیه چنین قدرت متنفّذی در کشور قیام کردند.
4️⃣عدم نفوذ جریانات انحرافی در انقلاب اسلامی
✅این حرکت، حرکتی بود که دیگران نتوانستند واردش بشوند؛ مرعوبش شدند.
👌علّت، این بود که سردمدار این حرکت، در رأس این حرکت، شخصیّتهای دینی بودند.
❇️بالاخره انقلاب اسلامی و این حرکت عظیم که از قم شروع شد، توانست ایران را از پنجهی غارتگر و خونین آمریکا نجات بدهد.
📌و این شد پایه و اساس دشمنی آمریکا با ایران.
✍️همان اوایل انقلاب، رئیسجمهور آمریکا دستور سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را به سازمان سیا صادر میکند.
👇نکتهی جالب توجّه این است که ذکر میکند به چه وسیله ساقط کنید.
📡اوّلین نقطهای که ذکر میکند تبلیغات است.
⚔️۴۳ سال است که این سیاست آمریکا ادامه دارد؛
↙️سیاست هدفگیری سرنگونی جمهوری اسلامی. به چه وسیله؟
به وسیلهی:
📍تحریم
📍نفوذ
📍فشار حدّاکثری
📍ایجاد اتّحادهای ضدّایرانی
📍ایرانستیزی، اسلامستیزی، شیعهستیزی
📌به این وسیلهها، و در رأسش به وسیلهی تبلیغات.
⏫خباثتهایی کردند که حرکت جمهوری اسلامی را کُند کنند.
❇️حالا میشود ما جبران کنیم این کُندی را؟
✔️ بله، میتوانیم. باید بیشتر کار کنیم، بهتر مدیریّت کنیم، مجاهدت خستگیناپذیر کنیم.
👌این کارها در بخشهای علمی شده، در بخشهای دفاعی شده، در خیلی از بخشهای تولیدی شده.
:
💠اشارهای به اغتشاشهای اخیر:
🚨در اغتشاشهای اخیر هم دست دشمن خارجی عیان بود که حالا یک عدّهای انکار کردند.
✖️اینجا هم مهمترین بخش حرکت دشمن مسئلهی تبلیغات بود.
🗣این کسانی که آمدند وارد اغتشاشات شدند و اینها را راه انداختند، هدفشان برطرف کردن ضعفهای کشور نبود؛ هدفشان از بین بردن نقطههای قوّت کشور بود.
🔻میخواستند نقاط قوّت ما را از بین ببرند:
📌امنیّت
📌تحصیل علم
📌رشد تولید داخلی
📌گردشگری
❌بلاشک اینها خیانت بود و دستگاههای مسئول هم با خیانت برخورد جدّی و عادلانه میکنند، و باید هم بکنند.
💠نکات پایانی:
🏷مسئله جهاد تبیین
💡علاجِ پروپاگاندا «تبیین» است
✔️تبیین حقیقت از زبانهای مختلف، از حنجرههای مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف.
💬در هر جایی که شما ایستادهاید و یک شعاع پیرامونیای دارید و میتوانید روی آن اثر بگذارید، باید تبیین انجام بگیرد؛ تبیین درست، تبیین صحیح.
🏷امکان انجام کارهای تحولی و بزرگ در کشور
💎هدفهای بزرگ محتاج کارهای بزرگ است.
👈مسئولین مؤمنی وجود دارند، مسئولین پُرکار و پُرتلاشی وجود دارند؛ میتواند کارهای تحوّلی انجام بگیرد.
✔️خود انقلاب بزرگترین تحوّل بود.
🔺بعد از این هم، در زمینهی اقتصاد، فرهنگ، امنیّت، علم، در زمینههای گوناگون، کارهای تحوّلی و بزرگ لازم است.
❇️در همین دانشگاهها و در بسیاری از حوزههای علمیّه در سراسر کشور و در بین مردم گوناگون و طبقات گوناگون، افرادی هستند که میتوانند کار کنند؛ کارهای مبتکرانه، کارهای نوآورانه و کارهای تحوّلی.
☘️امیدواریم انشاءالله خداوند متعال همهی شما و ما را در آنچه وظیفهمان است موفّق کند.
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
🛑 راهبرد جریان باطل، کتمان یا کمرنگکردن ایامالله است/ میخواهند نگذارند اینجور حادثهها زنده بمانند و نورافشانی کنند
✅ رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار مردم قم:
🔹 راهبرد جریان باطل کتمان یا کمرنگکردن ایامالله است؛ راهبردش این است که نگذارد اینجور روزها، اینجور حادثهها زنده بمانند و نورافشانی کنند.
🔹 از نظر جبههی باطل این ایام غالباً کتمان میشوند یا حتی به انکار هم میرسد. روز بیست و دوی بهمن کتمان میشود، روز سیزده آبان، روز نوزده دی، روز نه دی، روز بیست و نه بهمن قضیهی تبریز، روز تشییع شهید سلیمانی، روز تشییع شهید حججی، اینها همه ایاماللهاند. اینها را میخواهند کتمان کنند. اینها هر کدام یک مشعلی هستند که از نظر جریان باطل باید خاموش بشوند، جریان باطلی که در مقابل شما، در مقابل این ملت، در مقابل این انقلاب قرار دارد این مشعلها را بر نمیتابد، اینها را باید نابود کند، مشعلها را خاموش کند. ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 به مناسبت ایام ارتحال آیتالله محمدتقی مصباح یزدی(ره)
👤 علامه مصباح(ره): شهید دکتر بهشتی پیشگام وحدت حوزه و دانشگاه بود.
🔷 مؤسسه مطالعات اسلامی و علوم انسانی اندیشه بهشتی
༺ @AndisheBeheshti ༻
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆 سلسله نشستهای کانون طلوع
🗂 موضوع: قیام 19 دی؛ علل، رسالتها
💡 سخنران: حجتالاسلام و المسلمین دکتر قاسم روانبخش، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔶 لینک دانلو فایل تصویری برنامه👇
🎥http://dpfqom.iki.ac.ir/sites/default/files/files/1401101819m.mp4
🔶 لینک آرشیو در آپارات👇
🎥https://aparat.com/v/vx2Lq
🔶 لینک فایل صوتی👇
🎧http://dpfqom.iki.ac.ir/sites/default/files/files/1401101819s.mp3
🔶 گزارش سخنرانی👇
🌐http://dpfqom.iki.ac.ir/node/1366
☑️ لطفا نظرات خود را در لینک بفرمایید👇
http://dpfqom.iki.ac.ir/node/1367
🆔 @difqom
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✅ غرب؛ مهد آزادی از انسانیت!
(به مناسبت توهین ضد انسانی نشریه شارلی ابدو)
✍️ حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر محمدرضا باقرزاده، عضو هیئت علمی گروه حقوق مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
وَ ما یَأْتیهِمْ مِنْ رَسُولٍ إِلاَّ کانُوا بِهِ یَسْتَهْزِؤُن؛ (حجر،۱۱؛ زخرف،۷)
اللَّهُ یَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَ یَمُدُّهُمْ فی طُغْیانِهِمْ یَعْمَهُون؛ (بقره، ۱۵)
إِنَّا کَفَیْناکَ الْمُسْتَهْزِئین؛(حجر، ۹۵)
بار دیگر توهین نشریه شارلی ابدو به مقدسات اسلامی و این بار با توهین به آزادمردی از تبار جانشینان پیامبران، پرده از چهره غیر انسانی آزادی غربی برداشت و نشان داد که آزادی در غرب در واقع آزادی از انسانیت و آزادی در حیوان زیستن است.
در تحلیل این پدیده زشت و ضد بشری به چند نکته باید توجه کرد:
۱. غرب باوران میگویند این طبع آزادی است که اعمال آن ممکن است برای کسانی خوش نیاید و باید به خاطر ارزش ذاتی آزادی این ناملایم را تحمل کرد اما سوال این است که اگر آزادی ذاتا مورد قبول غربی هاست چطور آزادی در بازخوانی هولوکاست جرم تلقی میشود؟
۲. ممکن است تصور شود سیاستمداران فرانسوی با اسلام و مسلمانان مشکل دارند که این توهینها را هر چند وقت یکبار ساماندهی و حمایت میکنند در حالیکه سابقه این توهینها به اسلام محدود نمیشود و آنان با اصل خدا و دین در تعارض و منازعه هستند و در همین نشریه شارلی ابدو عکس چهار کتاب آسمانی را روی چهار دستمال توالت بر روی جلد نشریه میآورند تا کل دین را به سخره بگیرند.
۳. پدیده توهینگرایی در مهد آزادی غربی گویای این است که آزادی در لیبرالیسم اسیر پارادوکس آزادی مذهب و آزادی توهین به مذهب و پارادوکس آزادی انسان و آزادی در خروج از انسانیت در کاربرد آزادی است.
۴. توهین فرانسویهای استعمارگر و اشغالگر ناشی از خشم آنها از استقلال خواهی ملتها است که گاهی با قتل عام مردان و زنان و کودکان الجزایری در هشت می ۱۹۴۵ و گاهی با تلاش برای براندازی نظامهای مستقل مردمی و حمایت از آشوبگران داخلی و گاهی با فشارهای حقوق بشری و از طریق نهادهای حقوقبشری علیه ملتی که پرچمدار فرهنگ انسان دوستی در جهان است و اکنون با توهین ضد انسانی علیه مقدسات خود را نشان میدهد.
۵. توهینهای بیشرمانه نشریه شارلی ابدو:
- نقض «حقوق بشریت»؛
- توهین به مقدسات دینی و مذهبی؛
- مصداق جنایت فرهنگی علیه بشریت؛
- لطمه به میراث مشترک بشریت؛
- جنگ افروزی و اقدام علیه دوستی ملتهاست که در منشور سازمان ملل متحد بر آن تأکید شده؛
- و نقض کرامت انسانها و ملتهاست؛
۶. اقدام توهینآمیز نشریه شارلی ابدو علیه مقدسات اسلامی مصداق بارز تروریسم فرهنگی است که در سالهای اخیر با تروریسم داعشی علیه جهان اسلام هم قسم شدهاند؛ یکی با بلدوزر و مواد منفجره آثار فرهنگی ملتها را منهدم میکند و دیگری با نشریه و ابزار هنری ارزشهای فرهنگی ملتها را تخریب میکند.
۷. تنفر از اقدام توهینآمیز نشریه شارلی ابدو تنفر از هنر طنز نیست بلکه تنفر از هنر شیطانی است که در خدمت صهیونیسم و الحاد و شیطان پرستی قرار گرفته است وگرنه طنز در جامعه هنری کشورمان همواره محبوب ملت و در خدمت جبهه مستضعفان علیه مستکبران بوده و هست.
۸. اگر بخواهیم ریشههای کینه فرانسویها علیه ملت ایران را دریابیم باید به دفاع تمام قد ایران و رهبری معظم انقلاب از ملت مظلوم فلسطین و ملت مظلوم یمن و دفاع عزتمندانه رئیس جمهور محبوب کشورمان از حاج قاسم در صحن عمومی سازمان ملل متحد و همکاری ایران و روسیه در منطقه و خشم فرانسویها در جلوگیری ائتلاف منطقهای از گسترش ناتو در شرق و شروع گام دوم انقلاب و پیروزیهای بزرگ سیاسی و نظامی ایران و جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد.
🔷 کانال دکتر باقرزاده
@MohamadRezaBagherzadeh
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
📚 وظیفه گرایی
🔰 میتوان «وظیفه شناسی و عمل به وظیفه» را شاه کلید شخصیت علامه مصباح دانست. آیت الله مصباح در هیچ موضوعی وارد نمیشد و به هیچ کاری اقدام نمی کرد مگر آنکه حجتی شرعی و تکلیفی دینی برای آن داشته باشد. ایشان میتوانست با تحقیق و تدریس در حوزه فلسفه و تفسیر و حتی فقه و اصول، شهره گیتی باشد و با نپرداختن به مسائل روز و بیتوجهی به نیازهای علمی جامعه و حکومت اسلامی، خود را در معرض تهمتها و افتراها قرار ندهد اما آن روح الهی و آن مصباح همیشه فروزان بصیرت و درایت، هرگز به این نامها و افقها فکر نمیکرد راضی نبود که او را استاد درس خارج فقه و اصول یا مرجع تقلید شیعیان جهان بنامند در حالی که هزاران واجب دینی دیگر بر زمین مانده باشد.
📃 فرازی از کتاب بر مدار حق
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
🔍 #عکس_نوشت | سعی کنید اول فرهنگ اسلامیتان را تقویت کنید و تصمیم بگیرید مبانی فکری و اررزشی خودتان را هرچه بیشتر تقویت کنید.
۱۳۸۱/۰۴/۲۴
📱 @mesbahyazdi_ir
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
🔰سلسله نشستهای جریانشناسی فکری – سیاسی حوزه علمیه قم (10 و 11 و 12)
🔷 عملکرد و اندیشه امام خمینی و مراجع قم در انقلاب اسلامی
🔶 نشست دهم: نقش امام خمینی(ره) و جریان روحانیت مبارز قم در انقلاب اسلامی
👤 سخنران: حجتالاسلام استاد سید حمید روحانی
🔶 نشست یازدهم: نسبت مبانی فقهی مراجع قم با مبانی امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی
👤 سخنران: حجتالاسلام دکتر حسین ارجینی
🔶نشست دوازدهم: بازخوانی کارنامه مرجعیت در نهضت امام خمینی(ره)
👤 سخنران: حجتالاسلام مقدمی شهیدانی
✳️ به همراه مراسم تقدیر از حجتالاسلام استاد سید حمید روحانی؛ به پاس نیم قرن تاریخنگاری انقلاب اسلامی
🗓 پنجشنبه 22 دیماه 1401 ⏰ 14 الی 17:15
🏢 قم، بلوار جمهوری،مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔗 ثبت نام👇
🌐 https://m-ofogh.ir
☎️ 02532113532
🔶 کانال جریان شناسی فکری سیاسی حوزه علمیه قم
🔰 @j_howzehqom
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✳️ ثبت نام مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب برای سال ۱۴۰۳-۱۴۰۲
🔵 دوره حضوری در ۱۳ رشته ویژه برادران: علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی، اقتصاد، حقوق، مدیریت، جامعهشناسی، روانشناسی و علوم سیاسی
🔵 دوره مجازی در ۷ رشته ویژه برادران و خواهران: علوم قرآنی، فلسفه، کلام، تاریخ، ادیان، اخلاق، علوم تربیتی
🔷 مزایا:
🔶 آشنایی طلاب با مبانی اندیشههای اسلامی در رشتههای علوم انسانی
🔶 اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی وزارت علوم
🔶 امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشتههای علوم انسانی با رویکرد اسلامی
🔶 پرداخت شهریه «ویژه دوره حضوری»
✅ شرایط داوطلبان:
1️⃣ اتمام سطح یک حوزه علمیه
2️⃣ اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه
3️⃣ موفقیت در آزمون کتبی و سنجش استعداد تحصیلی
✅ محل تحصیل: برای متقاضیان دوره حضوری: شهر مقدس قم، تهران، شیراز
✅ محل برگزاری آزمون: قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، اهواز و بابل
✅ ثبت نام تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
✅ آزمون کتبی: جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱
☎️ ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۱۸ – ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۲۸ – ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۶۴
🏢 قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مدیریت پذیرش
🌐 جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون به سایت پذیرش مراجعه فرمایید.
🌐 http://paziresh.iki.ac.ir
#کارشناسی #ثبت_نام #ثبت_نام_کارشناسی
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ ۰۲۵۳۲۱۱۳۶۲۷
🌹 با گرامیداشت نام و یاد استاد فکر و حکیم مجاهد، علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره)
💢 بازشناسی ظرفیت مبانی اندیشه اسلامی در حل چالشهای سیاسی ــ اجتماعی (با رویکرد مسائل چند ماه اخیر)
➕همراه با پرسش و پاسخ
👤 با حضور حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر الهی راد
🔹مسئول اسبق طرح ولایت کشور
🔹دکترای کلام و فلسفه دین
🔹عضو هيئت مديره انجمن كلام حوزه
🔹کارشناس برنامه بدون توقف شبکه ۳
🔹عضو هیئت علمی گروه کلام و فلسفه دین مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🗓 چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
🕞 از اذان مغرب (همراه با نماز جماعت)
🏢 دانشگاه اصفهان، مسجد شجره
💢 انتظار میرود پس از این برنامه:
🔹 به کارآمدی مبانی نظری اسلام در حل چالشهای سیاسی ــ اجتماعی پی ببرید.
🔹 شما نیز بکوشید تا بهتر و بیشتر با مبانی اندیشه اسلامی آشنا شوید.
🔹 سعی کنید در تحلیل شرایط مختلف و تشخیص وظایف اجتماعی به مبانی اندیشه اسلامی و تفکر فلسفی اسلام مراجعه کنید.
⚡️ پخش همزمان از کانال همرزمان حسین(ع)
❇️ هیأت شهید ردانیپور (دانش آموختگان طرح ولایت اصفهان)
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✅ نشستهای تخصصی گرامیداشت علامه مصباح - استان مرکزی / شهر اراک ١٨ دیماه
🔰 دیدار حجت الاسلام و المسلمين دکتر مجتبی مصباح با دانش آموختگان طرح ولایت
✅ @mojtabamesbah_ir
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 كلیپ #مردی_بر_مدار_حق
💠 ویژه سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی (ره)
🔟 شماره دهم
🔰 ساده و بی تكلف ...
🆔@TolidatFarhangi
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
بسمه تعالی
✳️ گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با همکاری ستاد تفسیر قرآن کریم برگزار میکند:
✅ دوره آموزشی مهارتهای بیان تفسیر قرآن کریم
🔶 در دو سطح مقدماتی و تکمیلی:
1️⃣ آشنایی با مهارتهای بیان تفسیر (مقدماتی و تکمیلی): 112 ساعت
2️⃣ تربیت مدرس مهارتهای بیان تفسیر (یک ساله): 280 ساعت
✅ شرایط:
🔹اتمام دوره مقدمات حوزه علمیه برای دوره آشنایی با مهارتهای بیان تفسیر
🔹اتمام پایه 10 حوزه یا اشتغال در دوره ارشد و دکتری مؤسسه برای دوره تربیت مدرس
✅ مزایا:
🔹بهرهمندی از اساتید برجسته ستاد تفسیر قرآن
🔹اعطای گواهی پایان دوره توسط ستاد تفسیر قرآن
🔹اعطای گواهی تدریس به قبول شدگان در مصاحبه استادی
🏢 محل برگزاری: صفائیه کوچه ممتاز، کوچه 11، پلاک 5، ستاد تفسیر قرآن کریم حوزه علمیه
👈در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان به حد نصاب برسد کلاس اختصاصی برای دانشپژوهان مؤسسه برگزار میگردد.
💠 جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شمارههای 02532113523 و 09127466499 تماس بگیرید.
🔷 کانال اطلاع رسانی گروه تفسیر و علوم قرآن
🔰 @olumeqoran
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
⏹ کتاب "فیلترینگ؛ پرسشها و پاسخها" چاپ و منتشر شد.
🔵 پاسخهای کوتاه و مستدل به شبهات فيلترينگ
✍️ به کوشش جمعی از کارشناسان فضای مجازی
✅ بخشی از عقبماندگی و وابستگی فضای مجازی ايران، نشئتگرفته از ابهامات و پرسشهایی است که نهتنها ذهن عامه مردم، بلکه ذهن نخبگان و تصميمگيران را به خود مشغول کرده است. اين شبهات مانند سدی در برابر کسب مؤلفههای قدرت در عرصه فضای مجازی عمل میکنند.
✅ از مباحث و مسائل مهم درباره فضای مجازی، موضوع مسدودسازی و فيلترينگ است. سؤالات و شبهات درباره فيلتر برخی امکانات فضای مجازی، با توجه به شرايط خاصی که در نتيجه اغتشاشات اخیر در ايران شکل گرفت و دو سکوی مهم خارجی (اينستاگرام و واتساپ) مسدود گرديد، گسترش يافت و با برخي پرسشهاي موردي و مصداقی ناظر به شرايط ايجادشده همراه گرديد.
✅ در چنين شرايطی، بررسی شبهات کلی و موردی در زمينه فيلترينگ ضرورت و اولويت پيدا کرد و کتابچه "فيلترينگ؛ پرسشها و پاسخها" در پاسخ به اين نياز (و با بررسی بیش از ۳۰ سوال و شبهه)، توسط برخي کارشناسان فضاي مجازي و محققان اين حوزه تدوين شد و با تأیید "مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزههای علمیه" از سوی نشر عاکف در ۶۰ صفحه رقعی انتشار مييابد.
🔷 در صورت تمایل برای خرید بیش از ده نسخه با این شماره تماس بگیرید:
☎️ 09127487807 - همایی
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✅ جلسه همافزایی اساتید جهاد تبیین
👤 با حضور: اساتید کانون طلوع مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🗓 چهارشنبه 1401/10/21 ⏰ 18:30
🏢 مرکز فرهنگی 313
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✅ گزارش تصویری از بازدید تعدادی از طلاب محترم سطح مقدمات مدرسه علمیه آیتالله نمازی شهرستان خوی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با معرفی توسط حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر سید محمدرضا موسوی نسب، عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی مؤسسه
🗓 سهشنبه 1401/10/20
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627
✅ گزارش تصویری از سهشنبههای علوم انسانی اعضای محترم هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🗓 سهشنبه 1401/10/20
💠 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
☎️ 02532113627